maw hij spreekt het verhaal van landis compleet tegen... want volgens landis leerde Armstrong en Bruyneel andere dopen (ook de nieuwelingen), spraken ze er openlijk over, namen ze samen hun doping etc etc.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Max van Heeswijk geeft in een interview aan dat hij veel dopinggebruik vermoedde bij US Postal. Meteen daarna krabbelt hij dan terug, en zegt 'ie dat 'ie alleen Landis bedoelde.
http://nos.nl/audio/15877(...)andis-gebruikte.html
Maar als de vraag is "Heb je het ooit bij anderen gezien?" En je begint een verhaal over dat je in december op trainingskamp altijd als een van de eersten boven was en voegt toe "misschien gingen hun toen pas in training", dan duidt het er toch wel op dat het niet alleen over Landis gaat
Hangt er denk ik meer vanaf in hoeverre de ASO Armstrong wel/niet in de Tour wil hebben. Ik neem aan dat ze de komende 2 maanden niet direct met overtuigend bewijs komen dus dan is het aan de ASO om evt. te zeggen we willen geen Armstrong (en consequent dan ook geen Hincapie).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
Het zou wel interessant zijn mochten andere renners nu ook naar voren komen en een bekentenis afleggen. Mochten ook die Armstrong beschuldigen dan is het einde verhaal voor hem!
en contador? boonen? allemaal mannen die bij Bruyneel gezeten hebben. Als Aso omwille van georganiseerd doping gebruik bruyneel, dz, armstrong, leipo, hincapie en andere daarvoor weghoud, moeten ze in princiepe die mensen ook weren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Hangt er denk ik meer vanaf in hoeverre de ASO Armstrong wel/niet in de Tour wil hebben. Ik neem aan dat ze de komende 2 maanden niet direct met overtuigend bewijs komen dus dan is het aan de ASO om evt. te zeggen we willen geen Armstrong (en consequent dan ook geen Hincapie).
De mensen die door Landis beschuldigt zijn nu heb ik het dan over. Als de ASO volhoud wat ze de laatste jaren doen zou het me niets verbazen als ze dus Armstrong en Hincapie uitsluiten vanwege mogelijk dopinggebruik zonder enkel bewijs.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:36 schreef Devpartner het volgende:
[..]
en contador? boonen? allemaal mannen die bij Bruyneel gezeten hebben. Als Aso omwille van georganiseerd doping gebruik bruyneel, dz, armstrong, leipo, hincapie en andere daarvoor weghoud, moeten ze in princiepe die mensen ook weren.
En wat met BMC en evans? of van de velde?
Denk 't ook. Dat denk ik overigens al jaren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het feit dat er op zich nog nooit echt een gepakte is geweest bij US Postal en opvolgers wijst er volgens mij op dat het dopinggebruik net georganiseerd moet zijn. Voor een ploeg die zo sterk reed/rijdt ...
Die scheids was niet top maar om dan meteen aan omkoping te denken gaat wat verquote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Tommeke het volgende:
Klopt, en vergeet omkoping niet.. Als je gister die scheids bij Inter - Bayern ook zag...
Als ze heel RadioShack eruit nemen alleen omdat Armstrong erin rijd, dan nemen ze op dat moment ook heel Astana en Columbia eruit. Zou belachelijk zijn om het ene team harder te straffen dan het andere. Maargoed, die kans lijkt me niet heel groot.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef JohnDDD het volgende:
Zou mij wel verbazen. Armstrong heeft Landis inmiddels vrij rustig als een psychopaat weggezet. Als een chanteur. De voorzitter van de UCI is het met hem eens. Er is geen reden om aan te nemen dat Landis de waarheid spreekt. Armstrong is niet iemand die je zomaar even uitsluit omdat iemand hem beschuldigt.
Maar het is niet uit te sluiten dat er op de dag voor de Tour genoeg bewijs komt om de hele RadioShack ploeg uit de Tour te nemen (plus Contador en Hincapie)
En diens tweelingbroer waarschijnlijk ook wel. Dan heb je er al twee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:09 schreef JohnDDD het volgende:
Kan voor Armstrong nog een probleem worden mochten 2 oud-ploeggenoten van hem de verhalen bevestigen. Ik ben dan wel benieuwd om wie het gaat. Zeker Tyler Hamilton![]()
Ja zo moet je het zien een soort Kohl. Maar dan nog, iedereen weet dat bijna iedereen in het peloton met zijn handjes in die snoeppot zit. Dat vraag ik mij dan wel eens af, stel ze gebruiken allemaal doping dan is er toch geen sprake meer van vervalsing want dan fiets je met dezelfde middelen tegen elkaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:57 schreef Sautor het volgende:
Even een tvp voor de soap. Landis beschuldigt dus in feite heel het Amerikaanse wielrennen van doping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |