abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 12:48:33 #51
39581 Salvad0R
universal
pi_80964675
Tja, Israel he. Hoe eenzijdig kortzichtig en belachelijk wil je het hebben.
pi_80965188
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef Muridae het volgende:
Ik snap echt niet waarom wij, het westen, nog banden hebben met Israel.
Het kost ons alleen maar geld, en we krijgen er niks voor terug.
Dat is het gevolg van de Israël-lobby. Zeker in de V.S. is dit de grootste lobby.

Verder zijn er ook nog wat domme lui die geloven in een gevaar vanuit de Islamitische wereld en Israël als een soort 'buffer' zien, maar ik denk dat degenen die dat denken geen invloed in de politiek hebben.

Nee, het komt dus door de Israël-lobby.

En het beperkt zich natuurlijk niet tot morele steun. De USA geeft Israel bijvoorbeeld veel wapens. Maar ook Europese landen doen dit.

Duitsland heeft al meermaals gratis wapentuig geleverd aan Israel. Onder andere meerdere onderzeeërs... Los van het feit dat dit moreel verwerpelijk is heeft dit Duitsland niet miljoenen, maar miljarden gekost!

Belangrijk om te weten is dat het hier niet alleen conventionele onderzeeërs betreft maar ook onderzeeërs waar atoomwapens mee afgevuurd kunnen worden, c.q. daartoe omgebouwd kunnen worden.

De Nederlandse politiek negeert dit vrijwel volkomen. Positieve uitzondering hierop is de S.P. O.a. van Bommel heeft hier reeds meermaals over gepubliceerd.

Ook daarom: Stem S.P.

[ Bericht 9% gewijzigd door Gulo op 03-05-2010 13:10:03 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 01:37:27 #53
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_80994343
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef Gulo het volgende:

[..]

Dat is het gevolg van de Israël-lobby. Zeker in de V.S. is dit de grootste lobby.

Verder zijn er ook nog wat domme lui die geloven in een gevaar vanuit de Islamitische wereld en Israël als een soort 'buffer' zien, maar ik denk dat degenen die dat denken geen invloed in de politiek hebben.

En het beperkt zich natuurlijk niet tot morele steun. De USA geeft Israel bijvoorbeeld veel wapens. Maar ook Europese landen doen dit.

Duitsland heeft al meermaals gratis wapentuig geleverd aan Israel. Onder andere meerdere onderzeeërs... Los van het feit dat dit moreel verwerpelijk is heeft dit Duitsland niet miljoenen, maar miljarden gekost!

Belangrijk om te weten is dat het hier niet alleen conventionele onderzeeërs betreft maar ook onderzeeërs waar atoomwapens mee afgevuurd kunnen worden, c.q. daartoe omgebouwd kunnen worden.

De Nederlandse politiek negeert dit vrijwel volkomen. Positieve uitzondering hierop is de S.P. O.a. van Bommel heeft hier reeds meermaals over gepubliceerd.

Dat je op een conservatieve, bekrompen, jaloerse partij als de SP wilt stemmen moet je zelf weten, maar om zelfverklaard antisemiet en 'Hamas-Hamas alle Joden aan het gas'-giller van Bommel positief te noemen is wel het summum . Wat een enge, nare man is dat.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_80994611
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:31 schreef DeParo het volgende:
Het is nu een hype om tegen Israel te kunnen zijn.
Wat zou daar in vredesnaam mis mee kunnen zijn?
pi_80994720
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:37 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Dat je op een conservatieve, bekrompen, jaloerse partij als de SP wilt stemmen moet je zelf weten, maar om zelfverklaard antisemiet en 'Hamas-Hamas alle Joden aan het gas'-giller van Bommel positief te noemen is wel het summum . Wat een enge, nare man is dat.
Wat mij betreft wordt meneer van Bommel onze volgende minister van Buitenlandse Zaken!

Als hij dat wat jij zegt daadwerkelijk gegild zou hebben zou dit de zaak overigens wel veranderen, c.q. zou ik mijn mening hieromtrent herzien.
Echter heeft hij dit helemaal niet gedaan!!! Dit soort dingen worden de wereld in geholpen ten einde hem in diskrediet te brengen. Dit sterkt mij alleen maar in mijn mening overigens.

Als hij zelf, in eigen persoon, dat soort uitlatingen gedaan had was hij overigens ook wel vervolgd, denk je ook niet? Nee, pure laster dus.
pi_80994889
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:07 schreef Gulo het volgende:

[..]

Wat mij betreft wordt meneer van Bommel onze volgende minister van Buitenlandse Zaken!

Als hij dat wat jij zegt daadwerkelijk gegild zou hebben zou dit de zaak overigens wel veranderen. Echter heeft hij dit helemaal niet gedaan!!! Dit soort dingen worden de wereld in geholpen ten einde hem in diskrediet te brengen. Dit sterkt mij alleen maar in mijn mening overigens.

Als hij zelf, in eigen persoon, dat soort uitlatingen gedaan had was hij overigens ook wel vervolgd denk je ook niet? Nee, pure laster dus?
Hij stond bij de groep die dit schreeuwden uit volle borst. Iedereen daar hoorde het maar hij niet? Gevalletje selectief gehoor.

Hij heeft het trouwens ook niet zo op met Turkije. Heeft hetzelfde gevoel bij Turkije als ook Israël. Ik vind die man doodeng. Is niet in staat tegenargumenten te beluisteren, maar kiest voor zijn eigen waarheid door selectief naar één kant van het verhaal te luisteren.

Nee, SP zou beter af zijn zonder die man.

Ik geloof dus geen seconde dat hij die leuzen niet heeft gehoord. Zelfs veel Turken verdwenen uit de demonstratie toen die groep die leuzen vol haat riepen tegen alle joden.

[OT] ronduit belachelijk dat een regering een mensenrechtenorganisatie moet financiëren. Hoe kan zo'n instantie dan neutraal zijn
pi_80994980
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:23 schreef dromelijn het volgende:

[..]

Hij stond bij de groep die dit schreeuwden uit volle borst. Iedereen daar hoorde het maar hij niet? Gevalletje selectief gehoor.

Je doelt op dit filmpje?
Als het niet ondertiteld werd zou het mij misschien ook ontgaan zijn hoor. Zolang werd die 'slogan' ook niet aangeheven. En dan nog, hij doet zelf in ieder geval niet mee en dat is maar goed ook.

Dit filmpje is gemonteerd en geeft dus wellicht geen representatieve indruk. Echter lijkt het hier op het filmpje of die gewraakte uitspraak maar enkele seconde gescandeerd wordt. Het zou dus kunnen dat hij het niet gehoord heeft. Dat zegt hij zelf immers ook, en hij lijkt mij een consistent en betrouwbaar politicus.
pi_80995003
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:00 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Wat zou daar in vredesnaam mis mee kunnen zijn?
Omdat het alle objectiviteit en rationaliteit in de weg staat.
Ik ben niet tegen Iran omdat de media tot zoiets oproept, zie de hype, nu de Iraanse President "Nederland" heeft
uitgesproken.
pi_80995015
Ik heb het over de mensen die er omheen stonden.

En ga ook van zijn blog uit.

Een kant kiezen, zonder ook maar naar de andere kant te luisteren.

Dat is v Bommel. Je kan hem dus vergelijken met een andere politicus.
pi_80995018
quote:

[..]

Ach man, houd toch op, je zou nog verbaasd zijn als je ziet wat en aan wie Nederland levert nu en in de gs.
Maar zoals Joseph Stiglitz zegt, beter aan Israel, dan aan een arm land dat betere dingen met het geld had kunnen doen. Laat Israel zichzelf beschermen, Nederland werd samen met de VS geraakt tijdens de oliecrisis van de jaren 70, vanwege de steun. We hadden op dat moment niet trotser kunnen zijn.
pi_80995048
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ach man, houd toch op, je zou nog verbaasd zijn als je ziet wat en aan wie Nederland levert nu en in de gs.
Two wrongs don't make a right. Voorts is het mij niet bekend dat Nederland gratis wapens levert aan Schurkenstaten zoals de USA en Duitsland dat in ieder geval wel doen.
pi_80995110
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:43 schreef Gulo het volgende:

[..]

Two wrongs don't make a right. Voorts is het mij niet bekend dat Nederland gratis wapens levert aan Schurkenstaten zoals de USA en Duitsland dat in ieder geval wel doen.
Duitsland is een van de meest trouwe bondgenoten van Israel.
De reden hiervoor is dezelfde ideologie, en dezelfde droom van een rechtvaardige wereld, en daarom is Israel ook bondgenoot van zo'n beetje het Hele Westen inclusief Nederland, als je daar dus tegen bent, dan ben je ook tegen alles waarvoor wij als Westen staan.
pi_80995182
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Duitsland is een van de meest trouwe bondgenoten van Israel.
Duitsland heeft wel meer trouwe bondgenoten, maar geeft Duitsland die landen ook voor miljárden gratis wapens? Nee natuurlijk niet, dit is bovenal een stukje wiedergutmachung.
quote:
en dezelfde droom van een rechtvaardige wereld
Sorry, even serieus. Ik wil je niet bespotten, maar geloof je hier echt in?
quote:
het Hele Westen inclusief Nederland, als je daar dus tegen bent, dan ben je ook tegen alles waarvoor wij als Westen staan.
Waarvoor wij staan, of waar onze regeringen voor staan?
Oh, maar daar wind ik ook geen doekjes om. Ik ben tegen de imperialistische oorlogsvoering van de Westerse mogendheden om overal zogenaamd vrede en democratie te brengen. Waarom? Omdat ik niet geloof dat ze zuivere intenties hebben. Nee, dat is puur een mantel die het misdadige beleid van de Westerse landen moet bedekken.
pi_80995218
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 03:07 schreef Gulo het volgende:

[..]

Duitsland heeft wel meer trouwe bondgenoten, maar geeft Duitsland die landen ook voor miljárden gratis wapens? Nee natuurlijk niet, dit is bovenal een stukje wiedergutmachung.
[..]
Onzin, Israel strijdt dezelfde strijd als Duitsland, maar dan aan de frontlinie.
quote:
Sorry, even serieus. Ik wil je niet bespotten, maar geloof je hier echt in?
[..]
Uh ja. Daarom zit ik bij de PvdA en niet bij de SP om toch nog iets van realitisch te kunnen zijn.
quote:
Waarvoor wij staan, of waar onze regeringen voor staan?
Oh, maar daar wind ik ook geen doekjes om. Ik ben tegen de imperialistische oorlogsvoering van de Westerse mogendheden om overal zogenaamd vrede en democratie te brengen. Waarom? Omdat ik niet geloof dat ze zuivere intenties hebben. Nee, dat is puur een mantel die het misdadige beleid van de Westerse landen moet bedekken.
Een groot complot dus, denk je wel tenminste,
ach houd toch op man en word wakker in de echte wereld, ja niet alles gaat even vlot en aardig, en ja Amerika kan wel eens egoistisch zijn, maar het uiteindelijk doel, is altijd bevredigend te noemen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 04:19:13 #65
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_80995431
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:37 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Ken je het verhaal van The Boy Who Cried Wolf?

Dat je Israel wilt verdedigen is natuurlijk je goed recht en zal niemand je kwalijk nemen, de manier waarop is een tweede. Van Finkelstein tot Van Agt het is steeds hetzelfde patroon. En die aanvallen op de integriteit van mensen aanvallen gaat het pro-Israel kamp opbreken.

Het mensen besmeuren, verdachtmaken en plegen van karaktermoord puur omdat ze te kritisch over Israel zijn word niet meer gepikt en wie ermee doorgaat zet zichzelf op voor een flinke backlash.
Het is te lang en te vaak geflikt.

De tragiek is dat het kind met het badwater weg zal gaan maar dat mag men zichzelf verwijten.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 03:12 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, Israel strijdt dezelfde strijd als Duitsland, maar dan aan de frontlinie.

Ik mag hopen dat de inspanningen om het westen nog meer voor Israels karretje te spannen zullen falen.

Als pro-Israel zou je dat mede moeten hopen imo. Wie gaat op het einde voor de negatieve consequenties verantwoordelijk gehouden worden denk je?
pi_80997447
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:35 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat het alle objectiviteit en rationaliteit in de weg staat.
Ik ben niet tegen Iran omdat de media tot zoiets oproept, zie de hype, nu de Iraanse President "Nederland" heeft
uitgesproken.
Sinds wanneer is tegen Israël zijn een hype? Sinds ver voor de tijd van de middeleeuwen zijn de Joden uit het ene land na de ander verbannen.

Mee eens of mee oneens maar het valt toch moeilijk te ontkennen dat sinds het ontstaan van de staat Israël het in de ene controverse na de ander verwikkeld is geweest?

Waarom zou de blaam altijd en uitsluitend bij anderen (niet joden) liggen? dat is op zich toch vreemd?

"Vele mensen hebben het zo ver in het huichelen gebracht dat men hun er zelfs geen verwijt meer over maken kan ; het is hun ware natuur geworden - zij zouden huichelen, wanneer zij niet huichelden."
Peter Sirius Ps. van Otto Kimmig, Duits dichter en aforist (1858 - 1913)

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 10:37:55 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:09:02 #67
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_80998184
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 02:43 schreef Gulo het volgende:

[..]

Niet aan schurkenstaten. Wel aan bondgenoten.

In de Jom Kippoeroorlog, de oorlog waarbij het nog het meest expliciet was dat de Arabische landen de aggressors waren, heeft Minister Henk Vredeling op eigen houtje Israël van wapens voorzien en wapens uit Amerika doorgelaten.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_81000814
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:09 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Niet aan schurkenstaten. Wel aan bondgenoten.

In de Jom Kippoeroorlog, de oorlog waarbij het nog het meest expliciet was dat de Arabische landen de aggressors waren, heeft Minister Henk Vredeling op eigen houtje Israël van wapens voorzien en wapens uit Amerika doorgelaten.
Ik en velen, waaronder politieke wetenschappers, met mij, zien Israël wel degelijk als een schurkenstaat, maar dat terzijde.

Verder interessant dat je dit aanhaalt, dit feit was mij namelijk onbekend. Bedankt voor deze informatie dus. Ik vind het overigens een schokkend gegeven. Zeker omdat hij destijds blijkbaar gehandeld heeft zonder de overige minsters in te lichten én zonder de noodzakelijke vergunningen. Dit is gewoon misdadig

En zijn motivatie voor zijn overtredingen: Ja, ik vond het zo erg wat de Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog overkomen is...
(dat is het ook, maar dan kan je de gelden regels toch nog wel naleven?)

Het schrijnendste aan deze zaak vind ik dat deze man, die bewust tegen protocollen en zonder vergunningen handelde, blijkbaar niet eens uit zijn ambt gezet is.
pi_81011743
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 04:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat je Israel wilt verdedigen is natuurlijk je goed recht en zal niemand je kwalijk nemen, de manier waarop is een tweede. Van Finkelstein tot Van Agt het is steeds hetzelfde patroon. En die aanvallen op de integriteit van mensen aanvallen gaat het pro-Israel kamp opbreken.

Het mensen besmeuren, verdachtmaken en plegen van karaktermoord puur omdat ze te kritisch over Israel zijn word niet meer gepikt en wie ermee doorgaat zet zichzelf op voor een flinke backlash.

De tragiek is dat het kind met het badwater weg zal gaan maar dat mag men zichzelf verwijten.
[..]

Ik mag hopen dat de inspanningen om het westen nog meer voor Israels karretje te spannen zullen falen.

Als pro-Israel zou je dat mede moeten hopen imo. Wie gaat op het einde voor de negatieve consequenties verantwoordelijk gehouden worden denk je?
Welke macht heeft Israel om het Westen te gebruiken, het is altijd eerder andersom, wees realistisch.
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:39 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Sinds wanneer is tegen Israël zijn een hype? Sinds ver voor de tijd van de middeleeuwen zijn de Joden uit het ene land na de ander verbannen.

Mee eens of mee oneens maar het valt toch moeilijk te ontkennen dat sinds het ontstaan van de staat Israël het in de ene controverse na de ander verwikkeld is geweest?

Waarom zou de blaam altijd en uitsluitend bij anderen (niet joden) liggen? dat is op zich toch vreemd?

"Vele mensen hebben het zo ver in het huichelen gebracht dat men hun er zelfs geen verwijt meer over maken kan ; het is hun ware natuur geworden - zij zouden huichelen, wanneer zij niet huichelden."
Peter Sirius Ps. van Otto Kimmig, Duits dichter en aforist (1858 - 1913)
Nog meer anti-semitische argumenten.
Want denk je dat het Joodse volk al die kindermoorden op z'n geweten heeft.
Of de waterputten heeft vergiftigd, of lepra kan bezorgen, of je geld wegtovert waar je bij staat.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:38:27 #70
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81015017
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 04:19 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[..]

Het probleem is dat juist dit verhaal meestal uitdraait op antisemitisme.

Er hoeft maar een radicale Jood het woord antisemitisme te gebruiken, of de reactie is: zie je wel? Alle kritiek wordt direct antisemitisme genoemd.

Los van de vraag of de oorspronkelijke uitspraak antisemitisme is of niet, het eindeloos claimen van die kreet (ik zie die term veel vaker gebruikt worden door anti-Israel en antisemieten zelf dan door Joden) is puur antisemitisme. Het toeschrijven van de acties of uitspraken van een Jood op alle Joden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 17:43:55 #71
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81015220
quote:

[..]

Misschien komt het wel doordat mensen als ze geconfronteerd worden met een keuze tussen barbaarse dictaturen en een democratie met een vrije pers en mensenrechtengroepen die de eigen regering bekritiseren voor de democratie kiezen.

Palestijnen die in Israel wonen hebben meer rechten dan Arabieren waar dan ook buiten de westerse wereld. Misschien moet je ook eens iets zeggen over dictaturen als Egypte en Syrie als je zo begaan bent met het lot van mensen in de regio.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:26:02 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81019559
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:43 schreef Viajero het volgende:

[..]

Misschien komt het wel doordat mensen als ze geconfronteerd worden met een keuze tussen barbaarse dictaturen en een democratie met een vrije pers en mensenrechtengroepen die de eigen regering bekritiseren voor de democratie kiezen.

Palestijnen die in Israel wonen hebben meer rechten dan Arabieren waar dan ook buiten de westerse wereld. Misschien moet je ook eens iets zeggen over dictaturen als Egypte en Syrie als je zo begaan bent met het lot van mensen in de regio.
misschien had ie ook kunnen vermelden dat zijn arabische vrienden meer palestijnen zomaar hebben afgeslacht, dan israel ooit in een oorlog heeft gedaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_81019778
quote:
Op zondag 2 mei 2010 04:44 schreef DeParo het volgende:

[..]

Be a man en geef gewoon toe dat je ze niet hebt.
[..]

De laatste 15 jaar nog wel, dat betekent dus dat Israel gewoon recht heeft op Oost-Jeruzalem, zie jaartal.
[..]

De enige veranderingen veranderingen die echt hebben plaatsgevonden is het wegvallen van Egypte en daarmee het Pan-Arabisme enerzijds en anderzijds de opkomst van Hamas.
Israel heeft totaal geen recht op Oost-Jeruzalem:
quote:
In its Opinion, the Court finds unanimously that it has jurisdiction to give the advisory opinion requested by the United Nations General Assembly and decides by fourteen votes to one to comply with that request.

The Court responds to the question as follows:

- “A. By fourteen votes to one,

The construction of the wall being built by Israel, the occupying Power, in the Occupied Palestinian Territory, including in and around East Jerusalem, and its associated régime, are contrary to international law”;

- “B. By fourteen votes to one,

Israel is under an obligation to terminate its breaches of international law; it is under an obligation to cease forthwith the works of construction of the wall being built in the Occupied Palestinian Territory, including in and around East Jerusalem, to dismantle forthwith the structure therein situated, and to repeal or render ineffective forthwith all legislative and regulatory acts relating thereto, in accordance with paragraph 151 of this Opinion”;

- “C. By fourteen votes to one,

Israel is under an obligation to make reparation for all damage caused by the construction of the wall in the Occupied Palestinian Territory, including in and around East Jerusalem”;

- “D. By thirteen votes to two,

All States are under an obligation not to recognize the illegal situation resulting from the construction of the wall and not to render aid or assistance in maintaining the situation created by such construction; all States parties to the Fourth Geneva Convention relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War of 12 August 1949 have in addition the obligation, while respecting the United Nations Charter and international law, to ensure compliance by Israel with international humanitarian law as embodied in that Convention”;

- “E. By fourteen votes to one,

The United Nations, and especially the General Assembly and the Security Council, should consider what further action is required to bring to an end the illegal situation resulting from the construction of the wall and the associated régime, taking due account of the present Advisory Opinion.”

Bron: International Court of Justice:
http://www.icj-cij.org/docket/index.php?pr=71&code=mwp&p1=3&p2=4&p3=6&case=131&k=5a
Israel eist Oost Jerusalem op na een oorlog..iets wat niet mag. Ook Goldstone refereerde naar Oost-Jerusalem als een door Israel ' occupied' gebied.

Samengevat:
quote:
The Court
concludes that all these territories (including East Jerusalem) remain occupied territories and that
Israel has continued to have the status of occupying Power.
bron: http://www.icj-cij.org/docket/files/131/1677.pdf

De veranderingen die gaan helpen zijn o.a dat de VS en EU stoppen met onvoorwaardelijke steun aan Israel.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:34:25 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81020009
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

Israel heeft totaal geen recht op Oost-Jeruzalem:
[..]

Bron: International Court of Justice:
http://www.icj-cij.org/docket/index.php?pr=71&code=mwp&p1=3&p2=4&p3=6&case=131&k=5a
Israel eist Oost Jerusalem op na een oorlog..iets wat niet mag. Ook Goldstone refereerde naar Oost-Jerusalem als een door Israel ' occupied' gebied.

Samengevat:
[..]

bron: http://www.icj-cij.org/docket/files/131/1677.pdf

De veranderingen die gaan helpen zijn o.a dat de VS en EU stoppen met onvoorwaardelijke steun aan Israel.
gebied annexeren is alleen voorbehouden aan andere landen na een gewonnen oorlog? kom op zeg.

ik zie je trouwens nooit posten en nu al twee keer achter elkaar. waarbij jouw gebrek aan geschiedkundige kennis boekdelen spreekt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_81020214
Te druk met andere dingen? Het is toch heel duidelijk dat o.a Oost Jeruzalem bezet is door Israel en niet behoort tot Israel. Ik kan beter lang zwijgen dan iets zeggen ..dan hele tijd onzin zitten typen en andere mensen vervelen met je fouten verbeteren of leugens ontmaskeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')