Jeruzalem als gedeelde hoofdstad kan je wegstrepenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is eigenlijk Israëls beoogde eindoplossing voor het Palestijnenvraagstuk?
Rond 23/24 september 2005 werd Israel vanuit Gaza bestookt. Een dag ervoor werd Israel (Sderot) vanuit West bank bestookt (niet door Hamas) na liquidatie van 2 leden van een groepering.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:44 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Wiki Gaza
Dus omdat ze ruzie hadden met de Palestijnse autoriteit gooiden ze maar bommen op Israël. Errrug logisch
En verder helemaal met deze user eens
[..]
(deze man was betrokken bij de onderhandelingen).quote:"The significance of the disengagement plan is the freezing of the peace process," Prime Minister Ariel Sharon's senior adviser Dov Weisglass has told Haaretz.
"And when you freeze that process, you prevent the establishment of a Palestinian state, and you prevent a discussion on the refugees, the borders and Jerusalem. Effectively, this whole package called the Palestinian state, with all that it entails, has been removed indefinitely from our agenda. And all this with authority and permission. All with a presidential blessing and the ratification of both houses of Congress."
(Human Rights Watch: 'Disengagement’ Will Not End Gaza Occupation)quote:“Whether the Israeli army is inside Gaza or redeployed around its periphery, and restricting entrance and exit, it remains in control.”
Verder rond 96% van de 1.4 miljoen mensen in Gaza zijn afhankelijk van (basis) voedsel hulp verkregen via internationale organisaties.quote:After the plan was completed, Israel issued an order declaring the end of the military government in the Gaza Strip, and claimed that it was no longer responsible for ensuring the proper functioning of life there . However, Israel continued to control the air and sea space, movement between the Gaza Strip and the West Bank (also via neighboring countries), the population registry, family unification, and the crossing of goods to and from Gaza . Also, residents of the Gaza Strip rely solely on Israel for its supply of fuel, electricity, and gas.
http://www.btselem.org/En(...)ue_Sky_Operation.aspquote:The Qassam rocket fire at Israeli communities and civilian installations is the kind of attack that is a war crime. However, breach of the laws of war by one side does not permit the adversary to carry out prohibited acts.
The State of Israel has the duty to take all legitimate means to protect its citizens. However, indiscriminate gunfire at every person who enters a particular area is patently illegal, and can lead to the commission of war crimes. B'Tselem urges the prime minister and the minister of defense to immediately direct that the said order be cancelled, if indeed it was given, and that requisite measures be taken to ensure that Palestinian civilians are not injured in the course of the army's response to the missile attacks.
Die is er niet, gewoon zo doorgaan zoals het nu gaat. Israël heeft er alleen maar baat bij als de situatie zo blijft. Dat er af en toe een Israëlische burger of soldaat doodgaat is daarvoor slechts een heel klein offer. Als je daardoor omlaag valt in de peilingen, dender je even Palestina binnen en slacht je 400 onschuldige kinderen af...quote:Op zondag 9 mei 2010 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is eigenlijk Israëls beoogde eindoplossing voor het Palestijnenvraagstuk?
al die kinderen zijn door hamas-palestijnen vermoord, dat weet jij ook. niet achteraf laf gaan lopen doen. wat jij oreert is smerig. dat is pure jodenhaat.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die is er niet, gewoon zo doorgaan zoals het nu gaat. Israël heeft er alleen maar baat bij als de situatie zo blijft. Dat er af en toe een Israëlische burger of soldaat doodgaat is daarvoor slechts een heel klein offer. Als je daardoor omlaag valt in de peilingen, dender je even Palestina binnen en slacht je 400 onschuldige kinderen af...
dikke onzin natuurlijk, dat waren gewoon Israelische soldaten die het geil vinden om hun geweren op onschuldige burger leeg te schieten. Wat jij doet is een terroristisch regime steunen, vieze terrorist.quote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
al die kinderen zijn door hamas-palestijnen vermoord, dat weet jij ook. niet achteraf laf gaan lopen doen. wat jij oreert is smerig.
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
al die kinderen zijn door hamas-palestijnen vermoord, dat weet jij ook. niet achteraf laf gaan lopen doen. wat jij oreert is smerig. dat is pure jodenhaat.
Is goed joh, dan zijn alle joden in de 2de WO ook door joden vergast....quote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
al die kinderen zijn door hamas-palestijnen vermoord, dat weet jij ook. niet achteraf laf gaan lopen doen. wat jij oreert is smerig. dat is pure jodenhaat.
prima, dan ben ik toch lekker een jodenhaterquote:Op zondag 9 mei 2010 14:03 schreef zoalshetis het volgende:
lol. 3 keer dezelfde jodenhater als user, die geschiedkundig de ballen verstand heeft en geen commentaar geeft, denk dat het punt nu wel duidelijk is.
als je dat lekker vindt, be my guest.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
prima, dan ben ik toch lekker een jodenhater
ik ga even wat keppeltjes stelen!quote:Op zondag 9 mei 2010 14:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dat lekker vindt, be my guest.
Hee, als ik een nazi moet zijn om kritiek te kunnen hebben op Israel, dan ben ik lekker een nazi!quote:
nou prima jochie. nuff said.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hee, als ik een nazi moet zijn om kritiek te kunnen hebben op Israel, dan ben ik lekker een nazi!
iedereen neemt lieden zoals jij die alles en iedereen met kritiek op Israël een antisemiet noemt allang niet meer serieus... fijn dat je jezelf net weer even buitenspel hebt gezet met veel geschreeuw en inhoudsloos gemekker...quote:
t jij heb wel iets met joden te maken ..quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hee, als ik een nazi moet zijn om kritiek te kunnen hebben op Israel, dan ben ik lekker een nazi!
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Israel heeft regelmatig Palestijnse vrouwen en kinderen gebruikt als menselijk schild.quote:Op zondag 9 mei 2010 15:09 schreef Optimistic1 het volgende:
[..]Statistieken tonen een heel ander beeld (laten we ff mensenlevens als cijfers zien). Probeer op te zoeken hoeveel kinderen/vrouwen door Israel zijn vermoord en hoeveel door Hamas zijn vermoord.
lol. jij bent echt zo zielig. ik ken deparo niet eens. maar aan jouw insinuaties voorbijgaand, ben je een hele enge nederlander. een soort nazi. eigenlijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
iedereen neemt lieden zoals jij die alles en iedereen met kritiek op Israël een antisemiet noemt allang niet meer serieus... fijn dat je jezelf net weer even buitenspel hebt gezet met veel geschreeuw en inhoudsloos gemekker...
Maar goed, dat zijn we inmiddels wel van je gewend. Ik snap dat je moet compenseren nu je holmaat DeParo een ban van 3 maanden heeft, maar je faalt echt jammerlijk...
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:31 schreef C_N het volgende:
ook wel leuk kan je weerzien hoe hypocriet de UN
Judge Goldstone's dark past
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3885999,00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |