abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81148549
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

goldstone is toch onderdeel van de joodse lobby?
Hij is joods van afkomst(geloof?). Het rapport wordt door joodse lobby aangevallen en op Goldstone is nu veel kritiek uit zijn gemeenschap.
Probeer te fantaseren wat 'de joodse lobby' zou vinden van Goldstone rapport en skim of lees eventjes wat in het rapport staat:
http://www2.ohchr.org/eng(...)s/UNFFMGC_Report.pdf
Ik denk dat je heel snel tot een conclusie komt. Je kunt ook het leeswerk besparen door te zoeken op internet naar de reacties van Israel en de VS op dit rapport en de invloed van joodse lobby in de EU om dit rapport te laten 'vergeten'.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:14:53 #182
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81149217
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:03 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

Hij is joods van afkomst(geloof?). Het rapport wordt door joodse lobby aangevallen en op Goldstone is nu veel kritiek uit zijn gemeenschap.
Probeer te fantaseren wat 'de joodse lobby' zou vinden van Goldstone rapport en skim of lees eventjes wat in het rapport staat:
http://www2.ohchr.org/eng(...)s/UNFFMGC_Report.pdf
Ik denk dat je heel snel tot een conclusie komt. Je kunt ook het leeswerk besparen door te zoeken op internet naar de reacties van Israel en de VS op dit rapport en de invloed van joodse lobby in de EU om dit rapport te laten 'vergeten'.
goldstone is betaald door nazi's om het rapport te schrijven toch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_81152738
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

goldstone is betaald door nazi's om het rapport te schrijven toch?
Niet dat ik weet:)

Maar goed, er is weer nieuws over het volgende:
Deze meid/activiste is in 2003 met de grond gelijk gemaakt door een israelische bulldozer. Het onderzoek naar dit incident werd door een oorlogsheld/oorlogscrimineel moeilijk gemaakt. In feite wou hij dat niemand iets zegt of schrijft over dit incident.

quote:
..
Seven years after the American activist Rachel Corrie was killed by an Israeli army bulldozer in Gaza, evidence has emerged which appears to implicate Israel's Gaza commander at the time, in an attempt to obstruct the official investigation into her death.

The alleged intervention of Major-General Doron Almog, then head of Israel's southern command, is documented in testimony taken by Israeli military police a day after Ms Corrie was killed on March 16, 2003. The hand written affidavit, seen by The Independent, was submitted as evidence during a civil law suit being pursued by the Corrie family against the state of Israel.

Ms Corrie, who was 23 when she died, was critically wounded when a bulldozer buried her with sandy soil near the border between Gaza and Egypt. The American, wearing a fluorescent orange jacket and carrying a megaphone, was among a group of volunteers from the anti-occupation International Solidarity Movement who over a period of three hours on that day had sought to block the demolition by Israel of Palestinian homes....
http://www.independent.co(...)-corrie-1965623.html
quote:
..Contacted by The Independent, Major-General Almog, a hero in Israel for his role in the 1976 raid to rescue hostages in Entebbe, Uganda, denied ordering the bulldozer commander to desist from testifying. In 2005, the General narrowly escaped arrest in Britain on a war crimes charge for allegedly ordering the destruction in 2002 of 50 civilian homes in Rafah, where Ms Corrie was later killed. Major-General Almog was tipped off about the warrant and did not disembark at Heathrow, returning instead to Israel on the El Al flight. ..
pi_81157624
jeeemig dat was fucked up
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:01:16 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81159461
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:08 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet:)

Maar goed, er is weer nieuws over het volgende:
Deze meid/activiste is in 2003 met de grond gelijk gemaakt door een israelische bulldozer. Het onderzoek naar dit incident werd door een oorlogsheld/oorlogscrimineel moeilijk gemaakt. In feite wou hij dat niemand iets zegt of schrijft over dit incident.

[ afbeelding ]
[..]

http://www.independent.co(...)-corrie-1965623.html
[..]
ik vraag het me af. ze ziet er niet bijzonder sympathiek uit.
pi_81159918
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je bent toch niet van de type mensen die vindt dat niet-sympathieke mensen of lelijke mensen uitsterven mogen?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:12:35 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81160268
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:07 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

je bent toch niet van de type mensen die vindt dat niet-sympathieke mensen of lelijke mensen uitsterven mogen?
nee van dat type ben ik niet. jij wel? van het type dat vindt dat joden in zee gedreven mogen worden, volgens een boek dat met de letter nageleefd wordt?
pi_81160604
Het staat niet in dat 'boek' en nee, ben niet zo'n type.
pi_81170629
quote:

[..]

wtf?

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 08-05-2010 11:23:21 ]
pi_81170973
quote:

[..]

Het probleem is dat de wereld momenteel verkeerd functioneert.

Vergeleken met een gekkenhuis, zou het een gekkenhuis zijn waar al de rechtschapen en positieve mensen worden verguist en achter de tralies in een dwangbuis zitten opgesloten, terwijl de meest gevaarlijke krankzinnigen gewoon vrij rond mogen lopen en al de macht in handen hebben.
pi_81171635
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:42 schreef Optimistic1 het volgende:
Vermeld je bronnen!
quote:
Na een verdere eenzijdige terugtrekking van Israël, was op 12 september 2005 de controle over het grondgebied (exclusief het luchtruim) compleet. Aanvankelijk braken feestvierende Palestijnen de grens met Egypte door, maar die werd later gerepareerd. De Palestijnse Autoriteit vergrendelde de grensovergang met Egypte. Tijdens een gewapende "overwinningsparade" van de Hamas kwamen 19 mensen om het leven en nog 200 raakten gewond, toen explosieven in een vrachtwagen van Hamas ontploften. De Palestijnse Autoriteit reageerde met een politieke aanval op de Hamas voor het nodeloos in gevaar brengen van burgers. De Hamas reageerde met het afvuren van 40 raketten op Israël.[bron?] In dezelfde periode oefende Israël ook grootschalige geluidsbombardementen uit op de Gazastrook.
Wiki Gaza
Dus omdat ze ruzie hadden met de Palestijnse autoriteit gooiden ze maar bommen op Israël. Errrug logisch

En verder helemaal met deze user eens
quote:
Nou en, wat maakt het uit hoe lang geleden iets was. Het toont alleen aan dat oorlogen, machtswellust en bloedvergieten vanuit de mens komt en niet vanuit zijn religie. Ideologieën, religieus of anderszins worden als excuus gebruikt. Zouden ze er niet zijn,dan hadden we andere excuses gebruikt, zoals de 20e eeuw haarfijn laat zien.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Oranje zondag 9 mei 2010 @ 01:00:51 #192
172019 Kees22
pi_81200607
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:44 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Wiki Gaza
Dus omdat ze ruzie hadden met de Palestijnse autoriteit gooiden ze maar bommen op Israël. Errrug logisch

En verder helemaal met deze user eens
[..]
Exclusief het luchtruim! ?
En de blokkade op zee wordt vergeten.
Alsook de blokkade van de grenzen op het land. Kortom: volledig ingepakt.

En geluidsbombardementen zijn ook een bewijs van vredelievende bedoelingen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81204241
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef Optimistic1 het volgende:
Ik denk dat hier een miscommunicatie is:

Terugtrekking was in 2005! De verkiezingen in 2006, blokkade in 2007 en de oorlog een jaar later.

Typ 'collective' bij Acrobat Reader als je PDF-bestand van Goldstone rapport opent. Tel hoe vaak het woord 'collective punishment' voorkomt.
ik kan zien dat jij erg ver weg zit om een realistisch beeld te geven .
pi_81204251
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:16 schreef Optimistic1 het volgende:
Hmmm, dat is ook gedaan met Irak. Voor Gaza/Iran wordt het zo: lange tijd isoleren, vele kinderen en vrouwen laten verhongeren en omkomen. Bepaalde groeperingen in Gaza/Iran veel geld/wapens en politieke steun geven, de autoriteit de schuld geven van wat er gebeurd en beschuldigen van ' dictatorschap' en terrorisme. Na een paar jaar invasie plegen en het hele land verwoesten en een nieuwe regering zetten die pro Israel/VS is. De overgebleven Hamas/Iran leiders gaan vechten tegen deze regering en Israel/VS en worden gezien als rebellen/terroristen net als in Afghanistan/Irak.
pi_81204277
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:28 schreef mediacurator het volgende:
jeeemig dat was fucked up
ja het was idd heel dom van haar, om achter een berg met puin te gaan staan te roepen .
en ja dan zien ze je niet he ,
en krijg je een berg ander puin in je nek echt fuckt up
  zondag 9 mei 2010 @ 10:13:33 #196
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_81204952
Het conflict tussen Israël en de Palestijnen is een van de smerigste van de hedendaagse tijd. Ik ben er van overtuigd dat alle twee de kanten het hier niet nauw nemen met mensenrechten en het oorlogsrecht. Dan ben je geen antisemiet of een moslim hater, dan stel ik alleen wat vast.

Israël gebruikte witte fosfor in dichtbevolkte gebieden, de Palestijnen verschuilen zich in ziekenhuizen, ambulances en scholen.......ga zo maar door.

Geen van de partijen in dit conflict kan de 'moral highground' innemen tegenover de ander.

Maar de TS starten de discussie met de mededeling dat de Israëliërs mensenrechten organisaties willen verbieden om verslag te doen wat er precies in het gebied gebeurd. Dit stinkt naar de misdaad. Er komt nieuws naar buiten wat niet gunstig is voor ons, dus we verbieden de organisaties.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_81206675
Begrijpelijk stap van Israël. Ze moeten hun (staats)terroristische moorden, apartheidsregime, illegale bezetting, diefstal en genocide op onschuldige vrouwen en kinderen natuurlijk wel in de doofpot kunnen stoppen...

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2010 11:51:13 ]
pi_81207059
Wat is eigenlijk Israëls beoogde eindoplossing voor het Palestijnenvraagstuk?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_81207685
Israel bestaat niet eens.
  † In Memoriam † zondag 9 mei 2010 @ 12:34:16 #200
230491 Zith
pls tip
pi_81207965
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:25 schreef ananisikimgavurlar het volgende:
Israel bestaat niet eens.
Wiens kloon ben jij nou weer
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')