Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.quote:
Gebruik je knopjes.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Hou eens op met die all caps TT'sHet staat zo lelijk.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:30 schreef timmmmm het volgende:
Hou eens op met die all caps TT'sHet staat zo lelijk.
[..]
Die lul verwijdert mijn krabbels, terwijl ik 'm alleen maar probeer te regelen voor Lowlands.
[..]
Dan mag het.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.
Hij begon zelf ineens over ''dans fally'' maar ik wilde 'm op Lowlands zien.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bestel eerst maar eens kaartje voor Graspop.
Ik ga naar Sakujo op het dak van Club Gossipquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil naar Rinus show vandaag, in Heerenveen
Nee, de TT past bij het onderwerp. De TT normaal geschreven past even goed.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar het past juist bij het onderwerp dat behandeld wordt in dit deel.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, de TT past bij het onderwerp. De TT normaal geschreven past even goed.
Trustequote:
Komt door de kater denk ik, ze denkt dat als ze nu lief is voor je ava, dat hij haar dan met rust laat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Boh, ik kreeg toestemming van Myraela.
Wie?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga naar Sakujo op het dak van Club Gossip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |