Nou ik heb maar een staatslot gekochtquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Mij ook, en heb altijd wel op een boerderij willen wonen, ik moet maar eens op zoek naar een rijke vent
Tot straksquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:30 schreef Kally het volgende:
Ik ga even eten maken voor draakje hierIn ieder geval tot vanavond
Had geen zin in koken en aangezien het de bedoeling was dat ik nu in de kroeg zou zitten, doe ik maar patatquote:
Tja als ik dat toch eens wistquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou ik heb maar een staatslot gekocht![]()
Hoe doet Yolanthe het toch.....
Nee, maar wel gelachen. Met de hond de stad in met de bus. Eerste keer in de bus voor de hond. Ging heel goed!quote:
Is het nog een kleintje?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, maar wel gelachen. Met de hond de stad in met de bus. Eerste keer in de bus voor de hond. Ging heel goed!
8 maanden. Gaat al richting volwassen. Maar het is niet zo'n groot ras, gelukkig. Lhasa Apso.quote:
Tja, dat is toch elk jaar zo?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:19 schreef iBenny het volgende:
Mensen komen Amsterdam niet meer in en/of uit
De treinen liggen plat en met de auto zal ook niet gaan..
Oeps..
Cute! Met strik?quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
8 maanden. Gaat al richting volwassen. Maar het is niet zo'n groot ras, gelukkig. Lhasa Apso.
Nee! Vreselijk! Lsasa wordt wel veel gebruikt voor shows, maar dat wil ik niet.quote:
Nee, mijn kamer lijkt dagelijks op een vrijmarkt dus doe maar nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee! Vreselijk! Lsasa wordt wel veel gebruikt voor shows, maar dat wil ik niet.
Het is wel een prachtig hondje, telkens mensen die je aanspreken en de hond aaien
Heb jij wel wat gescoord dan?
Ohja, je moest scriptie schrijven. Lukt dat wat? Dit lijk meer op SOG.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee, mijn kamer lijkt dagelijks op een vrijmarkt dus doe maar niet
SOG it isquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ohja, je moest scriptie schrijven. Lukt dat wat? Dit lijk meer op SOG.
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe leg je aan andere mensen uit, dat je en X Factor wil kijken, en wil Fokken
Oh, mijn vrouw weet het, die lurkt straks weer meequote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Aan wie wil je het uitleggen?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Kalfssoep en schnitzelquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
wat heb je gekookt?
geen van beiden....quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Aan wie wil je het uitleggen?
Aan fokkers, aan X-factor kijkers, of geen van beide?
heartbreaking ditquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef Tomoya het volgende:
Ja, sorry. Ik vind het dus niet leuk om te zeggen, maar ik ga vanavond Kick ass kijken.
gewoon zeggen 'ik wil eckte eckt gezelligheid'quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
Maar, maar, waarom??quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef Tomoya het volgende:
Ja, sorry. Ik vind het dus niet leuk om te zeggen, maar ik ga vanavond Kick ass kijken.
Kick ass verkiezen boven XFA?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef Tomoya het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |