Jááá vóór half 9 thuis zijn! Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:36 schreef ranja het volgende:
Zo, straks ook maar eens kijken of er nog lp's met waterschade te koop zijn.
En ik heb een lijst met Stephen King boeken uitgedraaid waarop ik nog ga aangeven welke ik al heb
Voor de zekerheid de hdd recorder ingesteld om alles van half 9 tot 12 uur op te nemen maar ik verwacht dat ik ruim voor half 9 wel weer thuis ben.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Jááá vóór half 9 thuis zijn! Ik zeg: doen!
Oeehh kan nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
....En Danielle zong Bad Boys beter dan Alexandra Burke
(klinkt ook niet echt heel slecht dit)
die hele site ligt platquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:01 schreef Cee het volgende:
Ik krijg die hele 538 stream niet werkende.Of mis ik gewoon niks?
Zo'n spetterende line-up wil heel Nederland natuurlijk zien.quote:
Wat denk jij!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo'n spetterende line-up wil heel Nederland natuurlijk zien.![]()
Kan trouwens vanavond niet mee Japiejowen, ik ga ergens Koninginnedag vieren. En volgende week ook niet, dan ga ik naar Mika. Zal ik afzeggen?
Mika?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo'n spetterende line-up wil heel Nederland natuurlijk zien.![]()
Kan trouwens vanavond niet mee Japiejowen, ik ga ergens Koninginnedag vieren. En volgende week ook niet, dan ga ik naar Mika. Zal ik afzeggen?
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie?Cascade of zoiets, zong de hele tijd over pyromania, of ging het over taart-Roemenië?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Cascade of zoiets, zong de hele tijd over pyromania, of ging het over taart-Roemenië?
Voor jouquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Popstars Kim?![]()
Zul jij wel niks vinden aangezien ik haar leuk vind
Het regent hier nu weer. Maar vanmiddag zal het droog worden en blijven
Hek eromheen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:19 schreef iBenny het volgende:Mensen komen Amsterdam niet meer in en/of uit
De treinen liggen plat en met de auto zal ook niet gaan..
Oeps..
Jawel joh, webcam erop, experiment, kijken wat er gebeurt als er honderdduizenden dronken mensen in een stad waar het vuil niet wordt opgehaald, vast komen te zitten.quote:
wil iemand uit een andere stad me dan adopteren?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel joh, webcam erop, experiment, kijken wat er gebeurt als er honderdduizenden dronken mensen in een stad waar het vuil niet wordt opgehaald, vast komen te zitten.
Ik ga de rechten alvast bij SBS verkopen.
Ja hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wil iemand uit een andere stad me dan adopteren?
Neem je je hond mee?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
wil iemand uit een andere stad me dan adopteren?
Milo gaat mee ja!quote:
Ik heb er nog drie!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoor..
Heb altijd al een zus willen hebben
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik adpoteer er ook wel 1? Heb je een zus in de leeftijdscategorie 26-30 jaar?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik adpoteer er ook wel 1? Heb je een zus in de leeftijdscategorie 26-30 jaar?
Ha, dat schept mogelijkheden! Ze heeft blond haar en blauwe ogen en ze houdt van voetbal.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha
Voor mijn broertje... hij is nog vrijgezel.
Hoe oud zijn je zusjes dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ha, dat schept mogelijkheden! Ze heeft blond haar en blauwe ogen en ze houdt van voetbal.
Goed?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ha, dat schept mogelijkheden! Ze heeft blond haar en blauwe ogen en ze houdt van voetbal.
Goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |