Niks beters te doen??quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:14 schreef iBenny het volgende:
PiRANiA en het postdagrecord van 1950 deel 2
henrydg wil vandaag het record van PiRANiA verbeteren
o-veral sc'en/postenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:23 schreef Marlalala het volgende:
Pffff, ik heb dinsdag de hele dag op FOK gezeten en toen had ik eeeh 140 posts geloof ik![]()
Hoe krijg je het voor elkaar?
Yep, gewoon posten zoals nu schiet niet op, maar ga posten in live sc en in [MEN]quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:23 schreef Marlalala het volgende:
Pffff, ik heb dinsdag de hele dag op FOK gezeten en toen had ik eeeh 140 posts geloof ik![]()
Hoe krijg je het voor elkaar?
Misschien toch even naar buiten, heb een feestje voor de deurquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Gaan jullie, naast XFA kijken, nog wat doen vandaag?
Moet net als c_a boodschappen doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
Gaan jullie, naast XFA kijken, nog wat doen vandaag?
Oja, MEN heb ik van de week ontdekt....quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Yep, gewoon posten zoals nu schiet niet op, maar ga posten in live sc en in [MEN]
Scriptie vraagt zelfdiscipline. Daarom duurde die van mij langer dan geplandquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Misschien toch even naar buiten, heb een feestje voor de deur
Maar ik zou eigenlijk keihard aan mijn scriptie werken vandaag.....écht waar!
Okequote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Misschien toch even naar buiten, heb een feestje voor de deur
Maar ik zou eigenlijk keihard aan mijn scriptie werken vandaag.....écht waar!
Ik ga het museumplein-gebeuren volgen vanuit huis..quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moet net als cTa boodschappen doen
Maar verder misschien even bij een rommelmarkt kijken ofzo. Niet veel dus.
En jij?
Ha nee hoor, gewoon HBO.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Scriptie vraagt zelfdiscipline. Daarom duurde die van mij langer dan gepland
Doe je een masterscriptie?
Bekende artiesten?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Okesucces
[..]
Ik ga het museumplein-gebeuren volgen vanuit huis..Vanuit huis, omdat het geluid daar toch bagger is en het mij net te druk is
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:34 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ha nee hoor, gewoon HBO.
Maar mijn scriptiebegeleider denkt wél dat het een masterscriptie moet worden haha
Alain Clark, Alexandra Burke, AnnaGrace, Bertolf, Caro Emerald, Cascada, Chuckie, Di-Rect, Esmee Denters, Frans Duijts, Gerard Joling, Het Feestteam, Housequake (Roog en Erick-E), Ilse Delange, Inna, Jan Smit, Jeroen van der Boom, Jurk!, Kane, Lasgo, Markus Schulz, Mooi Wark, Nikki, Quintino, R.I.O., Ray & Anita (2 Unlimited), Sidney Samson, Stereo, Stromae, The Baseballs, The Opposites, Tiësto (afsluiter), Valerius, VanVelzen, Waylon, Wolter Kroesquote:
The Baseballsquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alain Clark, Alexandra Burke, AnnaGrace, Bertolf, Caro Emerald, Cascada, Chuckie, Di-Rect, Esmee Denters, Frans Duijts, Gerard Joling, Het Feestteam, Housequake (Roog en Erick-E), Ilse Delange, Inna, Jan Smit, Jeroen van der Boom, Jurk!, Kane, Lasgo, Markus Schulz, Mooi Wark, Nikki, Quintino, R.I.O., Ray & Anita (2 Unlimited), Sidney Samson, Stereo, Stromae, The Baseballs, The Opposites, Tiësto (afsluiter), Valerius, VanVelzen, Waylon, Wolter Kroes
Leuk lijstjequote:Op vrijdag 30 april 2010 11:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alain Clark, Alexandra Burke, AnnaGrace, Bertolf, Caro Emerald, Cascada, Chuckie, Di-Rect, Esmee Denters, Frans Duijts, Gerard Joling, Het Feestteam, Housequake (Roog en Erick-E), Ilse Delange, Inna, Jan Smit, Jeroen van der Boom, Jurk!, Kane, Lasgo, Markus Schulz, Mooi Wark, Nikki, Quintino, R.I.O., Ray & Anita (2 Unlimited), Sidney Samson, Stereo, Stromae, The Baseballs, The Opposites, Tiësto (afsluiter), Valerius, VanVelzen, Waylon, Wolter Kroes
Als het goed is is het zometeen droogquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The Baseballs![]()
Ik ga mijn boodschappen uitpakken.
Als het droog wordt ga ik nog het centrum in, en anders blijf ik gewoon thuis. Beetje baggeren in de SC
En GTST kijken en Vampire DiariesDamon
Zekerquote:
Popstars Kim?quote:
het laden duurt een beetje lang ja.. en zoveel is er nu nog niet te zienquote:
Ik was voor Wesley en Kimquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Popstars Kim?![]()
Zul jij wel niks vinden aangezien ik haar leuk vind
Het regent hier nu weer. Maar vanmiddag zal het droog worden en blijven
serieus? Hm... gaaf nummer, maar na zijn 'rock'optreden van vorige week vraag ik me af wat hij er van gaat bakken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef chansadres het volgende:
Duidelijk: Dony gaat Little Green Bag doen!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Dus ja haar vind ik wel leukAls het droog is en ik ga, dan maak ik speciaal voor jou een mooie foto
Denk het ook wel..quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:45 schreef chansadres het volgende:
Duidelijk: Dony gaat Little Green Bag doen!
dat was het weer? het begint net....quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:00 schreef Marlalala het volgende:
Zo, dat was Koninginnedag weer
Wat is het koud en nat zeg, brrr.
Wil bijna de kaarsjes weer aan...
Ik kijk wel op tvquote:
Een hoed met wortels=gekkigheid....quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het lijkt nergens op buiten inderdaad. Motregen hier, ik heb eigenlijk een hoed met wortels en gekkigheid nodig om straks niet nat te worden.
Als ik daarmee kan fietsen lijkt me dit wel wat. Dan willen heel veel mensen met me op de foto, dat mis ik nu wel.quote:
Met de fiets? dan ga je daarmee toch in de bus?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik daarmee kan fietsen lijkt me dit wel wat. Dan willen heel veel mensen met me op de foto, dat mis ik nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |