Ik kan helemaal geen PHP dus dat script gaat m niet wordenquote:
Henry, niet met klonen posten, dat telt niet mee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:08 schreef Clownbaby het volgende:
Als Henry het niet kan, dan kan niemand het. Henry is een real life warrior, een outlaw, een renegade.
Jij gaat nu toch ook niet je eigen record proberen te verbreken he? Doe dat zaterdag/zondag maarquote:
Dat is geen kloon van mij hoor?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Henry, niet met klonen posten, dat telt niet mee.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Hij is jaloers omdat niemand hem dope vind, fuck hem.
Pirania is coolquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:10 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Hij is jaloers omdat niemand hem dope vind, fuck hem.
PiRANiA en het postdagrecord van 1950 deel 2quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:11 schreef nattermann het volgende:
Linkje naar topic waarin TS aangeeft dit te gaan doen?
PiRANiA en het postdagrecord van 1950 deel 2quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:11 schreef nattermann het volgende:
Linkje naar topic waarin TS aangeeft dit te gaan doen?
Ik begon om 8 uur, het is te doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:12 schreef Eenskijken het volgende:
straks ligt heel fok of te zuipen of te slapenHoe blijf je dan de motivatie houden om door te posten (rond 5 uur sochtends
)
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Hij begon met 3387quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:31 schreef gebrokenglas het volgende:
de stand: 3436 (gemiddeld 42 per dag)
OH handig dat jij dat 'ff weet want , ik snap dus geen donder van dat script, ik krijg ewl allemaal mailtjes in mijn mailbox maar ik kan er even geen nuttige informatie uit persenquote:
Morgen is iedereen koninginnedag vierenquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:33 schreef Torrio het volgende:
Geef niet op he, als het morgenochtend weer drukker wordt gaat het een stuk sneller
Oh, jij gaat ook je eigen record verbreken?! DAT WIST IK NIETquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Morgen is iedereen koninginnedag vieren.
Ik wel in ieder geval
Ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Morgen is iedereen koninginnedag vieren.
Ik wel in ieder geval
Mijn moed druipt langzaam weer afquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Je moet het eerste uur 100post hebben en dan doorknallen.
's morgens is het slap dus dan ga je veel post mislopen.
Ik zeg wachten en dan doen wij het na de zomer eens.quote:
Njah dan is het te laatquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zeg wachten en dan doen wij het na de zomer eens.
Kerstvakantie ofzo want dan is het druk op fok.
Goed ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 00:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
NEE! Gewoon actieve topics F5en en overal meeposten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |