Heb em al in de downloadlijst staan. Als het beschikbaar komt, staat die bij mij op de pc..quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Deetch het volgende:
nog een dagje wachten toch? Ik ga hem zeker wel kopen heb last van mapathy en kan het niet hebben dat ik straks de helft van de games niet mee kan doen.
Dan nog koop ik hem niet, onder de 5 euro ga ik pas een twijfel voelen.quote:
5quote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef Mummiepak het volgende:
Nee. Dat Backlot, Backdraft of wat dan ook lijkt me wel een leuke map, maar nee. Godverdomme 7 bier.
of gewoon lekker Call of duty black ops speelt want die komt in september al uit toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:08 schreef Bootje84 het volgende:
Leuk dat jullie allemaal lopen te ranten. Kijken of jullie dat over een half jaar nog doen. Ik gok dat minimaal de helft dan overstag is gegaan en de DLC heeft gekocht..
9 november.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:21 schreef Deetch het volgende:
[..]
of gewoon lekker Call of duty black ops speelt want die komt in september al uit toch?
9-11 of 11-9 ik wist het niet meer zeker. Is wel heel snel trouwens voor een nieuwe CODquote:
Nee. dan is er alweer ongeveer een jaar om. Elk jaar doen ze een CoD.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:27 schreef Deetch het volgende:
[..]
9-11 of 11-9 ik wist het niet meer zeker. Is wel heel snel trouwens voor een nieuwe COD
Als die shit goedkoper wordt misschien wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:08 schreef Bootje84 het volgende:
Leuk dat jullie allemaal lopen te ranten. Kijken of jullie dat over een half jaar nog doen. Ik gok dat minimaal de helft dan overstag is gegaan en de DLC heeft gekocht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |