Ahaquote:Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
TT is om ongewenst bezoek af te wimpelen, jeweets.
Dank jequote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje! Dat werd al vaak gezegd toen je hier nog niet postte, nota bene
Edit: wat geen excuus is om maar weer aan de ijskoffie te gaan
Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:08 schreef neen het volgende:
[..]
Ik vond het maar niks.
Maar ik kijk helemaal uit naar 6 en 9 meidat zijn de écht spannende wedstrijden
Kusjes!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom direct maar even heel egoïstisch binnenvallen: vandaag 3 jaar geleden hadden we onze eerste date en ik loop al de hele dag op het werk m'n tranen weg te slikken. Nog 3,5 uur, dan mag ik instorten. Sorry voor de egopost.
Een TUIN! Leuk voor 'm, proficiat!!!! Valt het mee qua prijs??quote:Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
Vriendje heeft huis van 80 m2 en een kelder van 60 m2
Ik zei: doen!!!
En een tuin van 40m2
Jeeeeej
Daaaag!
Preciesquote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kusjes!![]()
En niet sorry zeggen.
19 euro per maandquote:Op donderdag 29 april 2010 17:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een TUIN! Leuk voor 'm, proficiat!!!! Valt het mee qua prijs??
hihihi, You-know-whoquote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
DOEN! Alles is beter dan zij-die-niet-genoemd-mag-worden.
Tofheidquote:
Jupiler Leage, supporters weten waaromquote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.
Wordt wel een mooie finale in ieder geval met de meester tegen de leerling. En twee ex-spelers van Real die zogenaamd niet goed genoeg waren maar nu wel mooi beide de finale spelen in het stadion van Real. Ik vind het geweldig
Ik ben benieuwd ja, wel zonder Ribery helaas maar natuurlijk met Robbenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Euh? Dit weekend is toch de ontknoping van de Eredivisie? En op 6 mei is de bekerfinale denk ik? Maar dat is toch al lang gespeeld. En wat is er 9 mei dan? Iets met Cambuur zeker.
Wordt wel een mooie finale in ieder geval met de meester tegen de leerling. En twee ex-spelers van Real die zogenaamd niet goed genoeg waren maar nu wel mooi beide de finale spelen in het stadion van Real. Ik vind het geweldig
Mourinhoquote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Perruche het volgende:
Internazionale vs. Barcelona was echt crappy, die 2e afgekeurde goal, wat een fiasco. En die italiaanse coach superonsportief op het eind.
Ik was eerst ook best jaloersig! Nu nog wel een béétje, maar bij mij kwam het iig voornamelijk vanwege het idee dat ik nogal weinig zelfvertrouwen hadquote:Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Perruche het volgende:
Over da relaties mislopen / afvallen combinatie, er zou best een relatie in kunnen zitten. Maar ik wil echt heel graag met deze jongen verder. Ben alleen zo stikjaloers en dat breekt het echt op. En ik weet niet hoe ik er vanaf moet komen. Als iemand tips heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |