DAT IS IDD EEN BEETJE SCHRAAL, NU IK BIJNA VRIJ BEN!!!!!!quote:
Schijnbaar nietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Armageddon het volgende:
Blijft het wel droog? Ik ga vanavond met m'n vuurkorf aan de slag namelijk.
quote:donderdag 29 en vrijdag 30 april 2010
Warm
Er is veel sluierbewolking aanwezig waar de zon van tijd tot tijd door wordt afgeschermd. In de loop van de middag wordt in het westen de bewolking geleidelijk dikker. De temperatuur loopt op naar 23 graden langs de westkust tot 28 lokaal in het oosten en zuidoosten van het land. De wind is zuidwestelijk en overwegend matig, kracht 3 tot 4. Vanuit het westen draait de wind in de loop van middag naar westelijke richtingen waardoor het daar dan afkoelt. In de avond krijgen we vanuit het zuidwesten buiige regen met daarbij ook een kans op onweer.
Vannacht is er nog een enkele bui en ligt de minimumtemperatuur rond 12 graden. De wind is zwak tot matig uit zuidwest tot west.
Vrijdag begint tamelijk bewolkt met nog enkele buien Naarmate de dag vordert komt de zon er steeds vaker bij en blijft het op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur ligt tussen 14 graden aan de westkust en 18 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig uit westelijke richtingen.
Doen we niet moeilijk overquote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef SeaOfLove het volgende:
oeps sorry, had niet in de gaten dat ik de lapo hadmaar vanavond dus naar jullie stadje
tnx! gaat goed komenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doen we niet moeilijk over
Veel plezier
Dan pasquote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef nectarientje het volgende:
ja hoi!
Ik word volgend jaar ook 30Wat een gezelligheid hier
uhuh, jong blaadje ben ik johquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuh, jong blaadje ben ik joh
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Dat is ook weer waar.
Het is dat ik GotC heb, die houdt me jong
Gelukkig ben ik niet zo wanhopig cq, hopeloosquote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]Fris ende fruitig. Ik heb laatst een docu gekeken van Louis Theroux over Britten die in Thailand een bruidje zoeken, hele enerverende docu over oudere mannen met te jonge vrouwen
Geen idee, ik heb niet in mijn hoofd zitten hoe oud ze is maar als jij denkt dat het kan en je wordt er niet om uitgelachen of nagewezen zal het goed zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo wanhopig cq, hopeloos
En zo veel jonger is ze nou ook weer niet...toch?
Dat gebeurt continuquote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef Atreidez het volgende:
De kans is groter dat zij wordt nagekeken of uitgelachen
ooh, dat is schappelijk inderdaadquote:
Tram heen en Taxi terug is standaard procedure voor me, dus ik ben het er ook mee eensquote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ooh, dat is schappelijk inderdaad
Mijn nieuwe buurman heeft ruzie met een vriend van 'm, denk dat ik straks maar even ga aanbellen om te zeggen dat hij gelijk heeft en dat hij echt beter met de tram naar de stad kan gaan en met de taxi terugZijn we daar ook weer uit.
Als ik geen fiets heb voor mij ook, nu kan ik weer fietsenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Flappekz het volgende:
Tram heen en Taxi terug is standaard procedure voor me, dus ik ben het er ook mee eens
Ik heb alleen mn mountainbike .... en GotC d'r fietsquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als ik geen fiets heb voor mij ook, nu kan ik weer fietsen
Da's al de tweede in het Zuiderpark in een paar weken tijdquote:Lijk in Haags kanaal gevonden
- door Redactie op 29-04-2010 @ 16:43
Vissers hebben donderdagmiddag in een kanaal in de buurt van het Zuiderpark in Den Haag een dode man gevonden. De politie kan nog niets zeggen over de doodsoorzaak van de man of zijn identiteit.
Het stoffelijk overschot werd rond 15.00 uur gevonden in het kanaal ter hoogte van de Erasmusweg en de Betje Wolffstraat. De politie verricht onderzoek. Het lichaam is rond 15.30 uur nog niet uit het water gehaald.
Is me tot nu toe ieder jaar prima geluktquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef Atreidez het volgende:
Een taxi zoeken op koninginnenachVeel succes! Survival of the fittest
Dat is met dank aan je jonge vrouwtje zekerquote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Is me tot nu toe ieder jaar prima gelukt
Ja, mijn vergelijkingsmateriaal is die Nach waarop het helemaal uit de hand liep met Anouk op t podium bij de hofvijver, dus denk dat t misschien wel meevalt tegenwoordigquote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Is me tot nu toe ieder jaar prima gelukt
Niet eens!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is met dank aan je jonge vrouwtje zeker(vrouwtje
woord)
De Erasmusweg/Betje Wolffstraat is niet bepaald ín het Zuiderpark hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's al de tweede in het Zuiderpark in een paar weken tijd
Nee, niet echt in het park, je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 19:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
De Erasmusweg/Betje Wolffstraat is niet bepaald ín het Zuiderpark hoor.
Maar brrr... ter hoogte van daar ben ik wel als ik mijn kinderen naar school breng of ze haal. Over dat vorige lijk is er verder niks naar buiten gebracht toch? Of het een misdrijf was of wat dan ook?
Vroegâh!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Atreidez het volgende:
Ja, mijn vergelijkingsmateriaal is die Nach waarop het helemaal uit de hand liep met Anouk op t podium bij de hofvijver, dus denk dat t misschien wel meevalt tegenwoordig
Laatst ook al gepost in een nieuwsdraad over de 6 moorden rondom Parnassia: ik vind het zo'n eng idee dat er wellicht iemand rondloopt die willekeurig aan het moorden is en als het dan op plaatsen is waar ik wel eens (in de buurt) kom, komt het ineens heel dichtbij. Ik ben altijd een soort van opgelucht (hoe fout ook naar zo'n slachtoffer misschien) wanneer het bijv. een afrekening blijkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, niet echt in het park, je hebt gelijk
Volgens mij is er idd helemaal geen nieuws meer over geweest nee..
Dit keihard aanzetten!quote:
Neen, maar geen ruziende mensen meerquote:
Oeh vetquote:
Vrouwen met een goede muzieksmaak!quote:
Ach als je eens wist wat ze daar bij Parnassia los laten lopen in de wijk dan slaap je 's nachts ook niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Laatst ook al gepost in een nieuwsdraad over de 6 moorden rondom Parnassia: ik vind het zo'n eng idee dat er wellicht iemand rondloopt die willekeurig aan het moorden is en als het dan op plaatsen is waar ik wel eens (in de buurt) kom, komt het ineens heel dichtbij. Ik ben altijd een soort van opgelucht (hoe fout ook naar zo'n slachtoffer misschien) wanneer het bijv. een afrekening blijkt.
Wat een bemoedigende woordenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ach als je eens wist wat ze daar bij Parnassia los laten lopen in de wijk dan slaap je 's nachts ook niet meer.
Dat krijg je met al die beginnende hardlopers....zijn allemaal doodlopersquote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's al de tweede in het Zuiderpark in een paar weken tijd
Zijn ze al afgemeld voor de meet?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat krijg je met al die beginnende hardlopers....zijn allemaal doodlopers
Ik leef nog!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat krijg je met al die beginnende hardlopers....zijn allemaal doodlopers
Zelfs ik loop vrij rond en woon bij je in de buurt.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ach als je eens wist wat ze daar bij Parnassia los laten lopen in de wijk dan slaap je 's nachts ook niet meer.
Welke moorden zijn dat dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Laatst ook al gepost in een nieuwsdraad over de 6 moorden rondom Parnassia: ik vind het zo'n eng idee dat er wellicht iemand rondloopt die willekeurig aan het moorden is en als het dan op plaatsen is waar ik wel eens (in de buurt) kom, komt het ineens heel dichtbij. Ik ben altijd een soort van opgelucht (hoe fout ook naar zo'n slachtoffer misschien) wanneer het bijv. een afrekening blijkt.
Owh gatver. Dat had ik niet moeten Googlenquote:
Gezellig niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh gatver. Dat had ik niet moeten Googlen
Dat is hier drie straten verderopquote:
Dan mag je dicht tegen mij aankruipen en ik bescherm je.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Dat is hier drie straten verderop
Owh brrrrr....
Dat wordt echt een nachtmerrie vannacht
Ik verwacht ook niet dat die engerd hier ineens binnenstaat en me verzuipt in de badkuip.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je dicht tegen mij aankruipen en ik bescherm je.
Kom maar hier danquote:
Ik durf nu niet over straat zo in het donker.quote:
Ik ga de stad niet in maar het zal over een uurtje vast heel gezellig zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 21:56 schreef CabinFever het volgende:
Hoe laat gaan er mensen hier de stad in dan ? Al mijn homeboys zijn vanavond naar die verdorven provinciespons gegaan.... En nu ben ik genoodzaakt alleen ten strijde te trekken...
Hoe de neuk klinkt een Veghels accent dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef nectarientje het volgende:
voicemail op mijn werktelefoon die ik net een twee weken heb: *insert Veghels accent* ja met mij, ik wilde even zeggen dat ik appels gehaald heb'
Uden, Veghel, Sint Oedenrode, daar ergens komt het nummer vandaanquote:Op donderdag 29 april 2010 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Hoe de neuk klinkt een Veghels accent dan?
Of vragen wat voor appels preciesquote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uden, Veghel, Sint Oedenrode, daar ergens komt het nummer vandaanMorgen maar even bellen om door te geven dat ik zelf wel naar de mart ga
Gheghe, dat is ook wel leuk ja! Ik heb wel net mijn voicemail ingesproken dus ik denk dat het snel over is met de pretquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga de stad niet in maar het zal over een uurtje vast heel gezellig zijn![]()
Hangt wel weer een heli boven mijn huis
Niet echt mensen mee kunnen krijgen/zin/bankhangen-is-ook-fijn/vorige-jaren-vond-ik-het-ook-niet-echt-iets. Beetje dat ideequote:Op donderdag 29 april 2010 22:04 schreef CabinFever het volgende:
Aaah the good old ghetto bird.... hoezo ga je de stad niet in ? Zijn er mensen die wel gaan en die nog een side kick nodig hebben heheh
Laten we dan een group hang beginnen dat is namelijk onzettend hip! We hebben dus al 2 personen ... wie o wie meld zich nog meer , je word opgehaald en weer thuis gebracht ...!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet echt mensen mee kunnen krijgen/zin/bankhangen-is-ook-fijn/vorige-jaren-vond-ik-het-ook-niet-echt-iets. Beetje dat idee
Een group hang.. Euhm jaquote:Op donderdag 29 april 2010 22:09 schreef CabinFever het volgende:
Laten we dan een group hang beginnen dat is namelijk onzettend hip! We hebben dus al 2 personen ... wie o wie meld zich nog meer , je word opgehaald en weer thuis gebracht ...!
Moet ik mijn zwemspullen meenemen?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:09 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Laten we dan een group hang beginnen dat is namelijk onzettend hip! We hebben dus al 2 personen ... wie o wie meld zich nog meer , je word opgehaald en weer thuis gebracht ...!
Toch maar even mijn raam dicht gedaanquote:
Volgens mij is het hier nog rustigquote:Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Toch maar even mijn raam dicht gedaanOnvrijwillig waterbed is ook weer zowat
Ik zag bliksem aan de Leidschendam/Ypenburg kant van Den Haagquote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nog rustigGrappig, zo ver woon je hier niet vandaan
Ik ruik het in de woonkamer en het regent tegen de andere kant van het huisquote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij is het hier nog rustigGrappig, zo ver woon je hier niet vandaan
Ja ruik 't nu ook in de keuken.. Heerlijk, die geur van regenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ruik het in de woonkamer en het regent tegen de andere kant van het huis
Dat blijft een verassing maar kan altijd handig zijn ... hahahhaquote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik mijn zwemspullen meenemen?
Owh nee, want ik hou niet van zwemmen en ook niet van verrassingenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:24 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Dat blijft een verassing maar kan altijd handig zijn ... hahahha
Zit de groep nu op 3 ?
Parteeey!!
Dus als we niet gaan zwemmen en we maken een plan dan join je the B-Team ?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh nee, want ik hou niet van zwemmen en ook niet van verrassingen
Er zijn een hoop andere randvoorwaarden die ik niet genoemd hebquote:Op donderdag 29 april 2010 22:31 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Dus als we niet gaan zwemmen en we maken een plan dan join je the B-Team ?
Er passen nog 2 mensen in mn auto ... wie o wie joined the band...?? Speakin of bands... effe snel wat drummen op Rockband 2![]()
Volgens mij blijft het wel droog, maar geen zonnetjequote:Op donderdag 29 april 2010 22:32 schreef FastFox91 het volgende:
Ben blij dat ik gekozen heb om thuis te blijven i.p.v. naar de Nach te gaan. Hopelijk vannacht regen en morgen blauw weer.
Ik ga zo wel stappenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef CabinFever het volgende:
Het regent hiero ook als een malle maar dat weerhoud mij er niet van om mn friends-list uit te breiden... wie joined mij en mn band op weg naar downtown over n uurtje ? Ik durm ondertussen nog ff wat Foo Fighters
Hahahah hahhah good one... en wat kan ik doen om je over te halen mn crew te joinen...quote:
Niets. Ik ben niet over te halenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:40 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Hahahah hahhah good one... en wat kan ik doen om je over te halen mn crew te joinen...
Ik lijk wel een piraat hahahah
Anyone else feel free to join ...
En ik kan het wetenquote:
Hhahahaha right on!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En ik kan het wetenZe wil zelfs liever in haar onveilige buurt slapen dan bij mij!
No thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 23:04 schreef CabinFever het volgende:
Hhahahaha right on!
Ik trek er zo maar op uit.... anyone wanna join the party ? Drivin geen probleem!
Looks like it... effe van wardrobe wisselen ...quote:Op donderdag 29 april 2010 23:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
No thnx![]()
Ga je nu in je eentje dan?
Oh, ik zou dan helemaal lekker thuis blijven zitten. In mijn eentje door de stad dwalen lijkt me ook niet echt iets..quote:Op donderdag 29 april 2010 23:10 schreef CabinFever het volgende:
Looks like it... effe van wardrobe wisselen ...
Thank you! Slaap ze voor later ik ga een poging wagen en een regendans doen in het centrumquote:Op donderdag 29 april 2010 23:18 schreef nectarientje het volgende:
ah, ik ga het niet zijn.. Ik zit inmiddels in mijn comfortkloffie en ik verhuis zo naar m'n bed denk ik. Veel plezier though! Hoop dat je het een beetje naar je zin gaat hebben
Brr nee dat wil ik niet weten!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
quote:Identiteit dode man Erasmusweg bekend
vandaag 21:08
DEN HAAG - De identiteit van de dode man die donderdagmiddag in het water aan de Erasmusweg werd gevonden is bij de politie bekend.
Het zou gaan om een 49-jarige Hagenaar met psychiatrische problemen. Volgens de politie is de man niet door een misdrijf om het leven gekomen.
Zijn lichaam werd donderdag door twee vissers gevonden in het water aan de Erasmusweg ter hoogte van de Betje Wolffstraat.
Enkele trams van de HTM werden een deel van de middag omgeleid.
Geen nederlandse subs beschikbaar, summer vind engels moeilijk. Film lijkt me wel leuk...quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:59 schreef Marvelous het volgende:
filmtip van Marvelous:
My name is Khan
Echt een goede film!
laat even weten als je hem gezien hebt, en wat je er van vind
-edit- De film beschrijving op moviemeter klopt niet!
In Spuimarkt gezien. Ik gaf hem een 9. Geweldige film.quote:Op vrijdag 30 april 2010 01:59 schreef Marvelous het volgende:
filmtip van Marvelous:
My name is Khan
Echt een goede film!
laat even weten als je hem gezien hebt, en wat je er van vind
-edit- De film beschrijving op moviemeter klopt niet!
En Amsterdam..quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:16 schreef Flappekz het volgende:
Lijkt wel of er alleen in Amsterdam wat te doen is vandaag
Park?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:27 schreef nectarientje het volgende:
Ik probeer mezelf naar het park te slepen maar voorlopig dartel ik nog in badjas door het huis
rennuh!quote:
Oja...ik sla nog ff over met mn keel....quote:
Het weer motiveert helemaal nergens voor, maar we moeten gewoon ff het huis uit vandaagquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:33 schreef nectarientje het volgende:
Nog steeds niet helemaal lekker?
Ik keek net even naar buiten, dat motiveert niet zeg om te gaan lopen (of naar de Fred te gaan)
Dat absoluutquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:33 schreef Flappekz het volgende:
Het weer motiveert helemaal nergens voor, maar we moeten gewoon ff het huis uit vandaag
Precies! Maar we geen eerst lekker ontbijten en douchen enzoquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat absoluutIk ga niet de hele dag binnen zitten
Frederik Hendriklaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:36 schreef Civilian het volgende:
Wie/wat is dat Fred waar iedereen 't over heeft?
lol okquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:40 schreef nectarientje het volgende:
altijd gezelligIk ga ook maar eens douchen ende ontbijten. Toch leuk.
Tram 11 CivKom je een heel eind mee
Als wij er zijn sowiesoquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
lol okEn 't zou daar gezelliger/leuker moeten zijn dan in 't centrum?
Ja dat zou ik ook zeggenquote:
Ja niet veel dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggenMjah heb 2 vrienden uit Enschede hier naartoe gehaald. Die zijn er rond 1 uur, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat er nou eigenlijk allemaal te beleven is hier
quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja niet veel dusMaar als wij naar de Fred gaan, word het gegarandeerd gezellig!
Werkze dan maar broquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:54 schreef Marvelous het volgende:
ik ga zo maar naar scheveningen, weet zeker dat het niet een gezellige dag word voor mij! (werken)
dankje man... is er vanavond nog wat te doen?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef tuintegel het volgende:
Al wat ik mij herinner is een leren jasje.. (mijn lievelingsjasje) , een rood bonnetje , een hoop drank en wachten tot morgen omdat ik het bonnetje van mijn jasje ben verloren.
Heel Caro Emerald gemist.
Vast niet...quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dankje man... is er vanavond nog wat te doen?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef tuintegel het volgende:
Al wat ik mij herinner is een leren jasje.. (mijn lievelingsjasje) , een rood bonnetje , een hoop drank en wachten tot morgen omdat ik het bonnetje van mijn jasje ben verloren.
Ik ben het niet geweestquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En Caro was echt super
oh en ik ben gewoon keihard op mijn bek gepakt door een meisje gisteren
gekke haagse dames
Ik was dus duidelijk op de verkeerde plekquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En Caro was echt super
oh en ik ben gewoon keihard op mijn bek gepakt door een meisje gisteren
gekke haagse dames
tjek mijn foboquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben het niet geweestAlthans je hebt geen halflang blond haar toch? dan was ik het misschien weer wel..
Oh gekeken alleen een foto van iemand met donker haar, nou het zou heel goed kunnen , maar dan moet het in de Paap geweest zijn . Ik weet het gewoon niet meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tjek mijn foboMaar was echt wel raar, tot 2x toe begon ze me te zoenen terwijl we aant kleppen waren
Je had je voordeur open kunnen zetten natuurlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:14 schreef Civilian het volgende:
Ik was dus duidelijk op de verkeerde plek
Denk dat ik dan 'n beetje het verkeerde slag volk binnenkrijg en niet eens meisjes die me willen zoenenquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je had je voordeur open kunnen zetten natuurlijk
alleen op het spuiplein geweestquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:22 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Oh gekeken alleen een foto van iemand met donker haar, nou het zou heel goed kunnen , maar dan moet het in de Paap geweest zijn . Ik weet het gewoon niet meer
Nee dan was ik het niet , ik ben een stukje ouderquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
alleen op het spuiplein geweestEn het was echt een meisje, niet ouder dan een jaar of 23
hahahahah jij bent ook gewoon te duf..... dus geen bruin leren jasje meer?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:01 schreef tuintegel het volgende:
Lijkt me niet....Wij gaan zo naar de Fredquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil zo toch wel eens een keer naar buiten (na het aankleden dan).. Leyweg schijnt ook iets te doen te zijn maar dat zal wel helemaal niet leuk zijn denk ik?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:18 schreef nectarientje het volgende:
Ik moet me nog steeds aankledenBegin steeds meer te twijfelen of ik nog buiten zal komen vandaag
*sleept zichzelf naar de slaapkamer omdat ze zich moet aankleden van Flapquote:
hier is t inmiddels droog, heb inmiddels kleren aan en als vriendlief eindelijk eens klaar is richting stad, houden het toch maar op Delft vandaagquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zit hier maar een beetje suf te bedenken wat ik ga doen. Wat een kutweer.
Heel goed! En dan zien we je zo op de Fredquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
*sleept zichzelf naar de slaapkamer omdat ze zich moet aankleden van Flap
Wanneer ga je voor een andere baan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:54 schreef Marvelous het volgende:
ik ga zo maar naar scheveningen, weet zeker dat het niet een gezellige dag word voor mij! (werken)
quote:DEN HAAG - De marechaussee heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een 18-jarige man aangehouden die over het hek van Paleis Noordeinde in Den Haag was geklommen.
Hij zei dat hij wilde testen of de beveiliging in orde was.
De politie heeft de Hagenaar verhoord en daarna met een proces-verbaal naar huis gestuurd.
http://www.nu.nl/binnenla(...)leis-noordeinde.html
Ja das ieder jaar weer hetzelfde liedje....en volgens mij gebeurd dat ook steeds ter hoogte van een kind wat dan vals aan het blokfluiten of vioolspelen is zodat je niet even snel voorbij kan lopen :Squote:Op vrijdag 30 april 2010 16:11 schreef SolidasRock het volgende:
Wij waren ook op de Fred, wat is het druk daar, dat geschuifel steeds, mensen die prompt stilstaan en gaan kletsen waardoor de stroom mensen niet door kunnen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:35 schreef SolidasRock het volgende:
Die ene kleine meisje die voor een "piano" spaart was wel leuk he...
Die was schattig inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
Echt waar joh! Die waar ik was, is tot 20.00 open zag ikquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:59 schreef GotC het volgende:
De AH was ook nog eens dicht bij onsgelukkig was de C1000 wel open!
Dan zei ze geen 'ik wil nu met u neuken meneer' vermoed ik?quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik werd godnondentyfus meneer genoemd door een +/- 25 jarig lekker wijf........heel mijn dag naar de kloten
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik werd godnondentyfus meneer genoemd door een +/- 25 jarig lekker wijf........heel mijn dag naar de kloten
Dan zou ze 'copuleren' gezegd hebben i.p.v. 'neuken'quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zei ze geen 'ik wil nu met u neuken meneer' vermoed ik?
Nee,...dit had idd de enige zin geweest waarmee ik het niet erg had gevonden. Maar dat was hem dus niet haha.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zei ze geen 'ik wil nu met u neuken meneer' vermoed ik?
Bij de McDonalds moeten ze dat zeggen hequote:Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja, want het feit dat het zo rustig was lag ook helemaal niet aan het weer, maar alleen aan het afvalquote:Haagse horeca boos over vervuiling stad
Uitgegeven: 30 april 2010 18:37
Laatst gewijzigd: 30 april 2010 19:31
DEN HAAG - Haagse horecaondernemers tonen weinig begrip voor de stakingsacties van de stadsreiniging waardoor het centrum van Den Haag in een zee van zwerfvuil is veranderd. Zij klagen over tegenvallende inkomsten, al kunnen ze nog geen precieze cijfers noemen.
Afval in Den Haag slideshow
Patrick van den Broek, voorzitter van de Stichting Plein Horeca, zag de puinhoop voor de stoep van zijn café-restaurant van uur tot uur groeien.
''De gewone burger wordt hierdoor gepakt en dit is buitengewoon misplaatst. Doe een dergelijke actie op een van de andere 364 dagen van het jaar, maar niet op Koninginnedag, een ideale dag om lekker te chillen. Dit is antireclame voor de stad, toeristen komen bij ons vragen wat dit te betekenen heeft. Er ligt overal glas en andere ellende, ik vind het belachelijk.''
Extra personeelsleden
De extra personeelsleden die wegens de verwachte drukte waren opgetrommeld, bleken niet nodig te zijn. ''Een extra kostenpost en we hebben ook een partij bezems ingekocht om zelf de ergste troep maar aan de kant te schuiven.''
Duizenden blikjes en plastic glazen liggen nu op een van de toegangswegen naar het Plein, de Herenstraat. Voorbijgangers maken foto's met hun kinderen poserend voor een berg afval. ''Ervoor blijven, niet erin'', zo luidt het devies.
Ook een collega-ondernemer klaagt. ''Het is te begrijpen dat de mensen een statement willen maken, maar kan dat niet op een andere manier? De stad ligt vol met troep, door de wind wordt het overal verspreid. Onze vuilcontainers zitten boordevol, er is geen plekje over.''
Bron: http://www.nu.nl/economie(...)vervuiling-stad.html
Omdat het voor mij geen probleem is al dat afvalquote:
waarom zou ik?? heb een hele leuke baan al zeg ik zelf! dat ik af en toe op vervelende dagen moet werken neem ik maar voor lief dan...quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor een andere baan?
Mjah vanmiddag met wat vrienden ook het centrum in geweest. We zijn na 5 minuten weer vertrokken omdat het zo'n vreselijke teringzooi was en er gewoon niks te beleven vielquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want het feit dat het zo rustig was lag ook helemaal niet aan het weer, maar alleen aan het afval
Echt, wat een jankerds zeg.
Je kunt natuurlijk zelf ook gewoon al die troep in vuilniszakken stoppen en zo aan de kant zetten. Kun je mooi dat extra personeel voor gebruiken.
Het was ook saai geweest zonder al die troep denk ik danquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah vanmiddag met wat vrienden ook het centrum in geweest. We zijn na 5 minuten weer vertrokken omdat het zo'n vreselijke teringzooi was en er gewoon niks te beleven vielDacht dat de winkels ook open zouden zijn, maar niets was minder waar
Uiteindelijk naar scheveningen gegaan en gezellig met nectarintje, flap en gotc wat gedronken bij een uitverkocht eetcafetje
En 37,50 gewonnen bij de staatsloterij
Lol! Ja ben wel gelijk heul rijk nu!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:51 schreef GotC het volgende:
Morgen drank op jouw kosten!Flap wil een biertje
en jarig geweestquote:
Ook dat nog! Ben ik bijna een rijke oude snoepert! Hopelijk komen de jonge dames dan als vliegen op me af!quote:
Als ik RB mag geloven gaan ze hooguit meneer tegen je zeggen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:07 schreef Civilian het volgende:
Ook dat nog! Ben ik bijna een rijke oude snoepert! Hopelijk komen de jonge dames dan als vliegen op me af!
...
Dat ze vrijwillig tegen me praten.. Doe ik 't voorquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik RB mag geloven gaan ze hooguit meneer tegen je zeggen.
Jij bent snel tevreden....quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat ze vrijwillig tegen me praten.. Doe ik 't voor![]()
lol, nee integendeelquote:
Nou...omdat ik dus niet de indruk had dat je een leuke baan hebtquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
waarom zou ik?? heb een hele leuke baan al zeg ik zelf! dat ik af en toe op vervelende dagen moet werken neem ik maar voor lief dan...
is niet helemaal waar, alleen op de momenten dat normale mensen leuke dingen gaan doen ben ik vaak aan het werk... ik heb mijn mooie momenten rust als iedereen aan het werk is!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou...omdat ik dus niet de indruk had dat je een leuke baan hebt
Nou mooi zo! Niks belangrijker dan een baan waarin je het naar je zin hebt vind ik altijd.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 03:15 schreef Marvelous het volgende:
[..]
is niet helemaal waar, alleen op de momenten dat normale mensen leuke dingen gaan doen ben ik vaak aan het werk... ik heb mijn mooie momenten rust als iedereen aan het werk is!
mijn werk is top!
Welk zonnetjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik verheug me nu al op het biertjes drinken in het zonnetje vanavond
Daarom ook dequote:
Watje! paraplu erbijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:47 schreef Civilian het volgende:
Voor de fietsers onder onsNee, we gaan niet lekker buiten zitten met dit weer!
Ja ik ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Watje! paraplu erbij
Maar schijnbaar gaat het in de loop van de middag wel opklaren. Dan draait de wind echter wel van west naar oost
Owh, en ik ga met de bus
Huh? Want?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar gisteren hadden de fietsers het lekker warm op het terras terwijl ik zat te rillen als een rietje
Van fietsen krijg je 't warm.. Dan kan je makkelijk buiten gaan zitten als 't wat frisser isquote:
Owh zoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Van fietsen krijg je 't warm.. Dan kan je makkelijk buiten gaan zitten als 't wat frisser isIk was er met de tram gekomen
We waren ook al een half uur niet meer aan het fietsen hoor, dus daar lag het echt niet aan. Ik stem voor meer vetjes op Civquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:53 schreef MissMSX het volgende:
Owh zo
Nou, van mijn fietstempo krijg ik het nooit warm
Oh, maar daar stem ik ook voor!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
We waren ook al een half uur niet meer aan het fietsen hoor, dus daar lag het echt niet aan. Ik stem voor meer vetjes op Civ
Heb geen fietsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef MissMSX het volgende:
Ook al met de bus
Wat een watjes allemaal zeg die Hagenezen
Hij heeft zo'n parkeerkaartquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
admiraal anaal komt zeker ook niet met de fiets met zijn eigen tram? Wat ik me afvraag is, kunnen wij gratis met je meerijden en waar laat jij je tram uiteindelijk staan?
Euh..wij komen ook met de bus!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:07 schreef MissMSX het volgende:
Ook al met de bus
Wat een watjes allemaal zeg die Hagenezen
Je hebt nog grotere idioten:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voetganger doodgereden op A44Idioten ook he...
niet vreemd kijken hoor maar ik ben zo stijf als de pest... spierpijn in lage rug, zitvlak en benen .... volgnes mij loop ik alsof ik hard in de kont genomen benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:59 schreef GotC het volgende:
Net 5,6 km gelopen!1e keer boven de 5 km! in de regen..
Straks de meet! Ben benieuwd hoor.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet vreemd kijken hoor maar ik ben zo stijf als de pest... spierpijn in lage rug, zitvlak en benen .... volgnes mij loop ik alsof ik hard in de kont genomen benmaar das nie zo... stomme manueel therapeut en het fitness gedeelte die bij zijn praktijk zit....
mis je niets aan hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:16 schreef GotC het volgende:
[..]! Ben nu wel heel erg nieuwsgierig naar je 'loopje'
.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe weet ik eigenlijk waar de Fokkers zitten![]()
Straks ga ik aan de verkeerde tafel zitten
Yup. Het magische woord is 'Melanie'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mis je niets aan hoor
[..]
zie fobo's
moesten we niet vragen naar tafel die gereserveerd was door melanie?
Mij herken je vast nog welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe weet ik eigenlijk waar de Fokkers zitten![]()
Straks ga ik aan de verkeerde tafel zitten
Die laatste herken je zo. Aan sommige vrouwen is overduidelijk te zien dat ze aan seks doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:51 schreef SolidasRock het volgende:
Ik vraag wel hardop wie admiraal anaal is.Of Miss eM SeX
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die laatste herken je zo. Aan sommige vrouwen is overduidelijk te zien dat ze aan seks doen.
Ja dat helpt wel, als ze ons beide niet herkennenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben makkelijk te herkennen... ik loop met civ binnen
dan zien ze het misschien wel aan het debiele loopjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja dat helpt wel, als ze ons beide niet herkennen
Alsof er een bezemsteel in je reet vast zit?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan zien ze het misschien wel aan het debiele loopje
Gezien het loopje en je beeldende omschrijving zou het leuker zijn als je met admiraal_anaal je entree zou maken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan zien ze het misschien wel aan het debiele loopje
Zij voorop, hij erachteraan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het loopje en je beeldende omschrijving zou het leuker zijn als je met admiraal_anaal je entree zou maken.
Precies. En hij met een big smile op z'n gezicht natuurlijk.quote:
Wiiiieeeeeeeeeewwwwwwquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:07 schreef nectarientje het volgende:
goed nieuws: ik heb mijn frisbee weer terug
Ik doe vanavond niet meequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:07 schreef nectarientje het volgende:
goed nieuws: ik heb mijn frisbee weer terug
Wij herkennen jou in ieder geval, en jij ons.....dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja dat helpt wel, als ze ons beide niet herkennen
Wat flauwquote:
Je kent me zo onderhand toch wel?quote:
ja, ik had gerekend op je immer uitermate sportieve bijdrage!quote:
Owh ja, ik en mijn sporthart jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, ik had gerekend op je immer uitermate sportieve bijdrage!
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het loopje en je beeldende omschrijving zou het leuker zijn als je met admiraal_anaal je entree zou maken.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. En hij met een big smile op z'n gezicht natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uurtje of 7 ... why?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:33 schreef Marvelous het volgende:
hoe laat hebben jullie daar afgesproken?
dat is te laatquote:
Je kunt best alvast langs gaan hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:37 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat is te laat![]()
anders kwam ik ook nog even langs!
Mooi, dan kan ik vertellen dat ik Marvelous benquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:44 schreef Lovechild het volgende:
Niet gevlucht, wel heul zenuwachtig![]()
Wij zijn misschien iets verlaat, kwartier á half uur. En we zijn niet mobiel online, of online mobiel haha, dus ik kan alleen nog hier melden dat we vertrekken en that's it. Dan maar vragen naar de tafel van Melanie en daarna vertellen dat ik Lovechild ben
Het is net een vrouw.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
De mijne zit zwaar in dubio wat ze aan gaat trekken en welke schoenen/laarsjes/pantoffels daarbij horen...
Dan vertel ik dat ik Summer29 ben. O wacht....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik vertellen dat ik Marvelous ben
Kijk naar het weer buiten. Wat dacht je van een simpele bikini?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:57 schreef Flappekz het volgende:
Mijn vriendinnetje weet ook nog niet wat ze aan gaat trekken
Nee!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
ben ik de enige die zonder aanhang komt
Die heeft ze nu aan, goed planquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk naar het weer buiten. Wat dacht je van een simpele bikini?
Niks meer aan doen zeggik.quote:
Neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
ben ik de enige die zonder aanhang komt
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
NeeMaar het is dat KZ en ik toch bij elkaar in de buurt wonen. Dus we pakken samen de bus
Juist omdat ik niet ga, weet ik zeker dat iemand anders zonder aanhang komt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus jij komt ook? Omdat je doorgetreept staat in de OP
Ojaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist omdat ik niet ga, weet ik zeker dat iemand anders zonder aanhang komt.
Bij deze!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef Flappekz het volgende:
Zal ze niet doen. Of ik je ff wilde bedanken voor de tip
Aussie is ook een pak iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh
straks komt iedereen net in pak en gala jurk en ben ik de enige in spijkerbroek en trui/shirt
Zit alleen nog na te denken over een strikje of stropdas.. Moeilijke keuzequote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh
straks komt iedereen net in pak en gala jurk en ben ik de enige in spijkerbroek en trui/shirt
wat doe je verkeerd dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:28 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij word ik vandaag of morgen nog 'n keer van Fok gebanned lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |