DAT IS IDD EEN BEETJE SCHRAAL, NU IK BIJNA VRIJ BEN!!!!!!quote:
Schijnbaar nietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:56 schreef Armageddon het volgende:
Blijft het wel droog? Ik ga vanavond met m'n vuurkorf aan de slag namelijk.
quote:donderdag 29 en vrijdag 30 april 2010
Warm
Er is veel sluierbewolking aanwezig waar de zon van tijd tot tijd door wordt afgeschermd. In de loop van de middag wordt in het westen de bewolking geleidelijk dikker. De temperatuur loopt op naar 23 graden langs de westkust tot 28 lokaal in het oosten en zuidoosten van het land. De wind is zuidwestelijk en overwegend matig, kracht 3 tot 4. Vanuit het westen draait de wind in de loop van middag naar westelijke richtingen waardoor het daar dan afkoelt. In de avond krijgen we vanuit het zuidwesten buiige regen met daarbij ook een kans op onweer.
Vannacht is er nog een enkele bui en ligt de minimumtemperatuur rond 12 graden. De wind is zwak tot matig uit zuidwest tot west.
Vrijdag begint tamelijk bewolkt met nog enkele buien Naarmate de dag vordert komt de zon er steeds vaker bij en blijft het op de meeste plaatsen droog. De middagtemperatuur ligt tussen 14 graden aan de westkust en 18 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig uit westelijke richtingen.
Doen we niet moeilijk overquote:Op donderdag 29 april 2010 16:59 schreef SeaOfLove het volgende:
oeps sorry, had niet in de gaten dat ik de lapo hadmaar vanavond dus naar jullie stadje
tnx! gaat goed komenquote:Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doen we niet moeilijk over
Veel plezier
Dan pasquote:Op donderdag 29 april 2010 18:50 schreef nectarientje het volgende:
ja hoi!
Ik word volgend jaar ook 30Wat een gezelligheid hier
uhuh, jong blaadje ben ik johquote:
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
uhuh, jong blaadje ben ik joh
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:00 schreef Flappekz het volgende:
Dat is ook weer waar.
Het is dat ik GotC heb, die houdt me jong
Gelukkig ben ik niet zo wanhopig cq, hopeloosquote:Op donderdag 29 april 2010 19:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]Fris ende fruitig. Ik heb laatst een docu gekeken van Louis Theroux over Britten die in Thailand een bruidje zoeken, hele enerverende docu over oudere mannen met te jonge vrouwen
Geen idee, ik heb niet in mijn hoofd zitten hoe oud ze is maar als jij denkt dat het kan en je wordt er niet om uitgelachen of nagewezen zal het goed zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 19:04 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo wanhopig cq, hopeloos
En zo veel jonger is ze nou ook weer niet...toch?
Dat gebeurt continuquote:Op donderdag 29 april 2010 19:09 schreef Atreidez het volgende:
De kans is groter dat zij wordt nagekeken of uitgelachen
ooh, dat is schappelijk inderdaadquote:
Tram heen en Taxi terug is standaard procedure voor me, dus ik ben het er ook mee eensquote:Op donderdag 29 april 2010 19:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ooh, dat is schappelijk inderdaad
Mijn nieuwe buurman heeft ruzie met een vriend van 'm, denk dat ik straks maar even ga aanbellen om te zeggen dat hij gelijk heeft en dat hij echt beter met de tram naar de stad kan gaan en met de taxi terugZijn we daar ook weer uit.
Als ik geen fiets heb voor mij ook, nu kan ik weer fietsenquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef Flappekz het volgende:
Tram heen en Taxi terug is standaard procedure voor me, dus ik ben het er ook mee eens
Ik heb alleen mn mountainbike .... en GotC d'r fietsquote:Op donderdag 29 april 2010 19:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als ik geen fiets heb voor mij ook, nu kan ik weer fietsen
Da's al de tweede in het Zuiderpark in een paar weken tijdquote:Lijk in Haags kanaal gevonden
- door Redactie op 29-04-2010 @ 16:43
Vissers hebben donderdagmiddag in een kanaal in de buurt van het Zuiderpark in Den Haag een dode man gevonden. De politie kan nog niets zeggen over de doodsoorzaak van de man of zijn identiteit.
Het stoffelijk overschot werd rond 15.00 uur gevonden in het kanaal ter hoogte van de Erasmusweg en de Betje Wolffstraat. De politie verricht onderzoek. Het lichaam is rond 15.30 uur nog niet uit het water gehaald.
Is me tot nu toe ieder jaar prima geluktquote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef Atreidez het volgende:
Een taxi zoeken op koninginnenachVeel succes! Survival of the fittest
Dat is met dank aan je jonge vrouwtje zekerquote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Is me tot nu toe ieder jaar prima gelukt
Ja, mijn vergelijkingsmateriaal is die Nach waarop het helemaal uit de hand liep met Anouk op t podium bij de hofvijver, dus denk dat t misschien wel meevalt tegenwoordigquote:Op donderdag 29 april 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Is me tot nu toe ieder jaar prima gelukt
Niet eens!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is met dank aan je jonge vrouwtje zeker(vrouwtje
woord)
De Erasmusweg/Betje Wolffstraat is niet bepaald ín het Zuiderpark hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's al de tweede in het Zuiderpark in een paar weken tijd
Nee, niet echt in het park, je hebt gelijkquote:Op donderdag 29 april 2010 19:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
De Erasmusweg/Betje Wolffstraat is niet bepaald ín het Zuiderpark hoor.
Maar brrr... ter hoogte van daar ben ik wel als ik mijn kinderen naar school breng of ze haal. Over dat vorige lijk is er verder niks naar buiten gebracht toch? Of het een misdrijf was of wat dan ook?
Vroegâh!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:30 schreef Atreidez het volgende:
Ja, mijn vergelijkingsmateriaal is die Nach waarop het helemaal uit de hand liep met Anouk op t podium bij de hofvijver, dus denk dat t misschien wel meevalt tegenwoordig
Laatst ook al gepost in een nieuwsdraad over de 6 moorden rondom Parnassia: ik vind het zo'n eng idee dat er wellicht iemand rondloopt die willekeurig aan het moorden is en als het dan op plaatsen is waar ik wel eens (in de buurt) kom, komt het ineens heel dichtbij. Ik ben altijd een soort van opgelucht (hoe fout ook naar zo'n slachtoffer misschien) wanneer het bijv. een afrekening blijkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, niet echt in het park, je hebt gelijk
Volgens mij is er idd helemaal geen nieuws meer over geweest nee..
Dit keihard aanzetten!quote:
Neen, maar geen ruziende mensen meerquote:
Oeh vetquote:
Vrouwen met een goede muzieksmaak!quote:
Ach als je eens wist wat ze daar bij Parnassia los laten lopen in de wijk dan slaap je 's nachts ook niet meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Laatst ook al gepost in een nieuwsdraad over de 6 moorden rondom Parnassia: ik vind het zo'n eng idee dat er wellicht iemand rondloopt die willekeurig aan het moorden is en als het dan op plaatsen is waar ik wel eens (in de buurt) kom, komt het ineens heel dichtbij. Ik ben altijd een soort van opgelucht (hoe fout ook naar zo'n slachtoffer misschien) wanneer het bijv. een afrekening blijkt.
Wat een bemoedigende woordenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ach als je eens wist wat ze daar bij Parnassia los laten lopen in de wijk dan slaap je 's nachts ook niet meer.
Dat krijg je met al die beginnende hardlopers....zijn allemaal doodlopersquote:Op donderdag 29 april 2010 19:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's al de tweede in het Zuiderpark in een paar weken tijd
Zijn ze al afgemeld voor de meet?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat krijg je met al die beginnende hardlopers....zijn allemaal doodlopers
Ik leef nog!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat krijg je met al die beginnende hardlopers....zijn allemaal doodlopers
Zelfs ik loop vrij rond en woon bij je in de buurt.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ach als je eens wist wat ze daar bij Parnassia los laten lopen in de wijk dan slaap je 's nachts ook niet meer.
Welke moorden zijn dat dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 19:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Laatst ook al gepost in een nieuwsdraad over de 6 moorden rondom Parnassia: ik vind het zo'n eng idee dat er wellicht iemand rondloopt die willekeurig aan het moorden is en als het dan op plaatsen is waar ik wel eens (in de buurt) kom, komt het ineens heel dichtbij. Ik ben altijd een soort van opgelucht (hoe fout ook naar zo'n slachtoffer misschien) wanneer het bijv. een afrekening blijkt.
Owh gatver. Dat had ik niet moeten Googlenquote:
Gezellig niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh gatver. Dat had ik niet moeten Googlen
Dat is hier drie straten verderopquote:
Dan mag je dicht tegen mij aankruipen en ik bescherm je.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Dat is hier drie straten verderop
Owh brrrrr....
Dat wordt echt een nachtmerrie vannacht
Ik verwacht ook niet dat die engerd hier ineens binnenstaat en me verzuipt in de badkuip.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je dicht tegen mij aankruipen en ik bescherm je.
Kom maar hier danquote:
Ik durf nu niet over straat zo in het donker.quote:
Ik ga de stad niet in maar het zal over een uurtje vast heel gezellig zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 21:56 schreef CabinFever het volgende:
Hoe laat gaan er mensen hier de stad in dan ? Al mijn homeboys zijn vanavond naar die verdorven provinciespons gegaan.... En nu ben ik genoodzaakt alleen ten strijde te trekken...
Hoe de neuk klinkt een Veghels accent dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:54 schreef nectarientje het volgende:
voicemail op mijn werktelefoon die ik net een twee weken heb: *insert Veghels accent* ja met mij, ik wilde even zeggen dat ik appels gehaald heb'
Uden, Veghel, Sint Oedenrode, daar ergens komt het nummer vandaanquote:Op donderdag 29 april 2010 21:58 schreef MissMSX het volgende:
Hoe de neuk klinkt een Veghels accent dan?
Of vragen wat voor appels preciesquote:Op donderdag 29 april 2010 22:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uden, Veghel, Sint Oedenrode, daar ergens komt het nummer vandaanMorgen maar even bellen om door te geven dat ik zelf wel naar de mart ga
Gheghe, dat is ook wel leuk ja! Ik heb wel net mijn voicemail ingesproken dus ik denk dat het snel over is met de pretquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga de stad niet in maar het zal over een uurtje vast heel gezellig zijn![]()
Hangt wel weer een heli boven mijn huis
Niet echt mensen mee kunnen krijgen/zin/bankhangen-is-ook-fijn/vorige-jaren-vond-ik-het-ook-niet-echt-iets. Beetje dat ideequote:Op donderdag 29 april 2010 22:04 schreef CabinFever het volgende:
Aaah the good old ghetto bird.... hoezo ga je de stad niet in ? Zijn er mensen die wel gaan en die nog een side kick nodig hebben heheh
Laten we dan een group hang beginnen dat is namelijk onzettend hip! We hebben dus al 2 personen ... wie o wie meld zich nog meer , je word opgehaald en weer thuis gebracht ...!quote:Op donderdag 29 april 2010 22:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Niet echt mensen mee kunnen krijgen/zin/bankhangen-is-ook-fijn/vorige-jaren-vond-ik-het-ook-niet-echt-iets. Beetje dat idee
Een group hang.. Euhm jaquote:Op donderdag 29 april 2010 22:09 schreef CabinFever het volgende:
Laten we dan een group hang beginnen dat is namelijk onzettend hip! We hebben dus al 2 personen ... wie o wie meld zich nog meer , je word opgehaald en weer thuis gebracht ...!
Moet ik mijn zwemspullen meenemen?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:09 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Laten we dan een group hang beginnen dat is namelijk onzettend hip! We hebben dus al 2 personen ... wie o wie meld zich nog meer , je word opgehaald en weer thuis gebracht ...!
Toch maar even mijn raam dicht gedaanquote:
Volgens mij is het hier nog rustigquote:Op donderdag 29 april 2010 22:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Toch maar even mijn raam dicht gedaanOnvrijwillig waterbed is ook weer zowat
Ik zag bliksem aan de Leidschendam/Ypenburg kant van Den Haagquote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier nog rustigGrappig, zo ver woon je hier niet vandaan
Ik ruik het in de woonkamer en het regent tegen de andere kant van het huisquote:Op donderdag 29 april 2010 22:20 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij is het hier nog rustigGrappig, zo ver woon je hier niet vandaan
Ja ruik 't nu ook in de keuken.. Heerlijk, die geur van regenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ruik het in de woonkamer en het regent tegen de andere kant van het huis
Dat blijft een verassing maar kan altijd handig zijn ... hahahhaquote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik mijn zwemspullen meenemen?
Owh nee, want ik hou niet van zwemmen en ook niet van verrassingenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:24 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Dat blijft een verassing maar kan altijd handig zijn ... hahahha
Zit de groep nu op 3 ?
Parteeey!!
Dus als we niet gaan zwemmen en we maken een plan dan join je the B-Team ?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh nee, want ik hou niet van zwemmen en ook niet van verrassingen
Er zijn een hoop andere randvoorwaarden die ik niet genoemd hebquote:Op donderdag 29 april 2010 22:31 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Dus als we niet gaan zwemmen en we maken een plan dan join je the B-Team ?
Er passen nog 2 mensen in mn auto ... wie o wie joined the band...?? Speakin of bands... effe snel wat drummen op Rockband 2![]()
Volgens mij blijft het wel droog, maar geen zonnetjequote:Op donderdag 29 april 2010 22:32 schreef FastFox91 het volgende:
Ben blij dat ik gekozen heb om thuis te blijven i.p.v. naar de Nach te gaan. Hopelijk vannacht regen en morgen blauw weer.
Ik ga zo wel stappenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef CabinFever het volgende:
Het regent hiero ook als een malle maar dat weerhoud mij er niet van om mn friends-list uit te breiden... wie joined mij en mn band op weg naar downtown over n uurtje ? Ik durm ondertussen nog ff wat Foo Fighters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |