quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ohh, wat zijn m'n haren weer heerlijk kort, geen gekriebel meer in m'n nek.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ohh, wat zijn m'n haren weer heerlijk kort, geen gekriebel meer in m'n nek.
Nu iig wel hoor ik netquote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als de baas neukbaar is, waarom niet?
Mijn vader is voormalig PSV jeugdspeler en mijn moeder braziliaans en ik heb in E'hoven gewoond toen ik jong was.quote:
quote:
Ik maakte maar een grapje, dames en herenquote:Ik maakte maar een gebbetje, luitjes
Ik dacht 'Eens kijken of er nog andere leuke sc's buiten de klb-sc om zijn
KLB en leuk in één zin...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik dacht 'Eens kijken of er nog andere leuke sc's buiten de klb-sc om zijn'
is dat slim?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als de baas neukbaar is, waarom niet?
Dat vraag je me in Singles?quote:
Dankjequote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte maar een grapje, dames en heren
Ik dacht: Eens even kijken of er nog andere leuke langzaam lopende over meerdere topics verspreide chats zijn buiten zo'n soortgelijke chat in het subforum klaagbaak.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte maar een grapje, dames en heren
Ik dacht: Eens even kijken of er nog andere leuke langzaam lopende over meerdere topics verspreide chats zijn buiten zo'n soortgelijke chat in het subforum klaagbaak.
Wat nah?!quote:
Zoiets gebeurde er ook bij mijn Ma op het werkquote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, ik verbaasde me ook dat een collega en tevens vriendin met de baas neukte en ineens promotie kreeg ipv de logischere keuze.... mij!
maar niet voor mijquote:
Hangt er vanaf, is hij getrouwd onder huwelijksvoorwaarden? Anders is hij toch al 50% minder waard.quote:
Kat uit het asiel halen, nergens last meer van.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet ik nu die muis gaan zoeken?
Of de ratten loslaten?
Of net doen of er geen muis is?
Dadelijk eet ie mn dozen op!
PSVquote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader is voormalig PSV jeugdspeler en mijn moeder braziliaans en ik heb in E'hoven gewoond toen ik jong was.
En toch heb ik in de jeugd van Ajax gespeeld
Niks hoorquote:
Sja, ik weet niet, mijn baas is niet fuckablequote:
Nee, maar die barman leek wel op Ang3lquote:
En jij voor mij Krea, mijn starcrossed lover.quote:
bewijsquote:
Sorryquote:
Das waarquote:Op donderdag 29 april 2010 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik het anders vragen?
Ik kan het niet meer aan.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
En jij voor mij Krea, mijn starcrossed lover.
It was never meant to be.... maar je blijft altijd in mijn hart.
Never let go Krea, never let go!
heul nietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar die barman leek wel op Ang3l
Ik bedoel meer: gaat ie je niet ontslaan als je geen zin meer in m hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, is hij getrouwd onder huwelijksvoorwaarden? Anders is hij toch al 50% minder waard.
Ik ga zaterdag verhuizen, dat is een beetje oonzin denk ikquote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kat uit het asiel halen, nergens last meer van.
mijn oude kater vrat ze helemaal op die muizen
Ik kom net terug van een gesprek met een manager die als laatste groen licht moest geven voor mijn nieuwe functie, en die zei ja.quote:
Nee, eerst denken aan de mogelijke winst die het kan opleveren natuurlijk!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: gaat ie je niet ontslaan als je geen zin meer in m hebt
[..]
Ik ga zaterdag verhuizen, dat is een beetje oonzin denk ik
Alleen snap ik dus niet wat een muis in mn woonkamer moet, dat ie in de keuken gaat zitten ofzo
Hij was mooier zei ze.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar die barman leek wel op Ang3l
Nein! Blijven jij!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom net terug van een gesprek met een manager die als laatste groen licht moest geven voor mijn nieuwe functie, en die zei ja.
Alle collega's zijn al naar huis of hadden een parttime dag
Het weekend begint een dag eerder EN staat vol leuke feesten
Ik vind dat ik nara huis mag
Dus ja: Ik heb NIETS te doen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan.Ik ga NU slagroom eten.
ik vertrouw niemandquote:
Haat je alles wat mooier is dan jou? Hmm wat zal het leeg zijn als je ze allemaal zou vermoordenquote:
niet haten.. jij bent mijn rivaalquote:
Verleidelijk. Ik hou best van een beetje dominant.quote:
Ik haat ze alleen als ik ze niet beheers zoals poolboy, kitchenguy en gardenhunk.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haat je alles wat mooier is dan jou? Hmm wat zal het leeg zijn als je ze allemaal zou vermoorden
Johnny Deppquote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wie kan nu mooier zijn dan jij? Stralend engeltje!
Ach, dan had je vorig topic er maar moeten zijn. Ik nodigde je uit voor een biertje tijdens een meet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verleidelijk. Ik hou best van een beetje dominant.
Grijp m'n haren eens vast? Ah, toe?
Excusez-moi, ik ben niet meer zo op de hoogte.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zaterdag verhuizen, dat is een beetje oonzin denk ik
Ik ben 1.93m en ik weeg 80kg.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Dan word je dik en dan wil ik je niet meer
pa heeft mn luchtbuks afgepaktquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Naja, als je het leuk vind om in je eigen voeten te schieten, ga vooral je gang.
Ik voel een kille, koude deken over me heen komenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat ze alleen als ik ze niet beheers zoals poolboy, kitchenguy en gardenhunk.
maar als het nu categorie 30-60 is?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...in de leeftijdscategorie van 30-40 is Angel toch wel mooi hoor!![]()
En Depp in 40+.
Gohquote:Op donderdag 29 april 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
Wie kan nu mooier zijn dan jij? Stralend engeltje!
En nu moet je het doen met elastiekjes en paperclips.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pa heeft mn luchtbuks afgepakt
Ik heb geen idee hoe Angel eruit zietquote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...in de leeftijdscategorie van 30-40 is Angel toch wel mooi hoor!![]()
En Depp in 40+.
Oh noquote:
Dan valt Ang3l onder de blondjes en Depp onder de donkertjes.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als het nu categorie 30-60 is?
Gaat lukken! Have fun.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh
Net werd in dat gesprek met de manager mijn IQ geroemd.
Nu mijn face value. Ik ga goed het weekend in!
En zelfvertrouwen + feesten + drank = scoren!
Say whut?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, dan had je vorig topic er maar moeten zijn. Ik nodigde je uit voor een biertje tijdens een meet.
elastiekjes is genoegquote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
En nu moet je het doen met elastiekjes en paperclips.
Blonde krullen en blauwe ogen volgens mij. En uitstraling.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Angel eruit ziet
Daar was ik al achter gekomen bij de laatste, toen kon je plots niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say whut?
En wanneer is die "een meet" dan?
Ge wit toch da'k da kei eng viiiind!
quote:
misschien is het wel iets voor jouquote:
Bespreek dat maar met Vencotje. Die was de controllerende factorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Say whut?
En wanneer is die "een meet" dan?
Ge wit toch da'k da kei eng viiiind!
en als daar ook geen onderscheid in gemaakt mag worden?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan valt Ang3l onder de blondjes en Depp onder de donkertjes.![]()
[..]
Gaat lukken! Have fun.
Cuuuuuuuuute!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag de mijne wel lenen?
Dat heeft Macaulay Coulkin ook, maar knap kan ik m niet noemenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blonde krullen en blauwe ogen volgens mij. En uitstraling.
quote:
Wie? Hoe? Wat? Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bespreek dat maar met Vencotje. Die was de controllerende factor
Dan...dan...dan...Depp.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en als daar ook geen onderscheid in gemaakt mag worden?
1 ultieme winnaar?
Je zit mijn marktwaarde naar beneden te halen he?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als het nu categorie 30-60 is?
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft Macaulay Coulkin ook, maar knap kan ik m niet noemen
Kijk dan in zijn fobo!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft Macaulay Coulkin ook, maar knap kan ik m niet noemen
Over het biertje drinken, jij had de regie in handen.quote:
Cookie doughquote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel chocola, maar die is neit zo geweldig.. Mag je m'n cookiedough wel opeten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel chocola, maar die is neit zo geweldig.. Mag je m'n cookiedough wel opeten.
Daar zijn fobo's voorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Angel eruit ziet
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zit mijn marktwaarde naar beneden te halen he?
Puur omdat je wil dat ik met je neefje trouw!
IK HEB JE DOOR
Maakt niet uit, tis net een soap, als je het drie maanden niet gezien hebt, weet je na een keer kijken wel weer hoe het ook alweer zatquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Excusez-moi, ik ben niet meer zo op de hoogte.
en terechtquote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pa heeft mn luchtbuks afgepakt
Als ik dan TOCH moet verliezen, dan vind ik het geen schande van hem te moeten verliezenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef vencodark het volgende:
Dan...dan...dan...Depp.Want ik val op donker.
Ooh dat. Nah ja, ik zou het leuk vinden als Ang3l een keer op een meet zou komen. Lijkt me leuke gast gewoon.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over het biertje drinken, jij had de regie in handen.
Evil vs Evil!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
Precies!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik dan TOCH moet verliezen, dan vind ik het geen schande van hem te moeten verliezen
Zeg maar eerlijk, jij wilt ook liever donker. Daarom snap je het maar als het een blondje was geweest had je woest geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik dan TOCH moet verliezen, dan vind ik het geen schande van hem te moeten verliezen
Dat is zeker geen schade idd.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij hetero was, zou ik voor jou gaan hoor, maar in dit geval wordt het dan toch meneer Depp, anders heb ik er zo weinig aanquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ging toch mee als ik ook ging als er weer een meet is?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Ooow, Bels werd al wapen ingezet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh dat. Nah ja, ik zou het leuk vinden als Ang3l een keer op een meet zou komen. Lijkt me leuke gast gewoon.
En ik dacht dat jij hm wel over kon halen.
In Denbosch! Hij mag desnoods bij mij slapenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij ging toch mee als ik ook ging als er weer een meet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |