quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft Macaulay Coulkin ook, maar knap kan ik m niet noemen
Kijk dan in zijn fobo!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft Macaulay Coulkin ook, maar knap kan ik m niet noemen
Over het biertje drinken, jij had de regie in handen.quote:
Cookie doughquote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel chocola, maar die is neit zo geweldig.. Mag je m'n cookiedough wel opeten.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel chocola, maar die is neit zo geweldig.. Mag je m'n cookiedough wel opeten.
Daar zijn fobo's voorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Angel eruit ziet
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zit mijn marktwaarde naar beneden te halen he?
Puur omdat je wil dat ik met je neefje trouw!
IK HEB JE DOOR
Maakt niet uit, tis net een soap, als je het drie maanden niet gezien hebt, weet je na een keer kijken wel weer hoe het ook alweer zatquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Excusez-moi, ik ben niet meer zo op de hoogte.
en terechtquote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pa heeft mn luchtbuks afgepakt
Als ik dan TOCH moet verliezen, dan vind ik het geen schande van hem te moeten verliezenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef vencodark het volgende:
Dan...dan...dan...Depp.Want ik val op donker.
Ooh dat. Nah ja, ik zou het leuk vinden als Ang3l een keer op een meet zou komen. Lijkt me leuke gast gewoon.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over het biertje drinken, jij had de regie in handen.
Evil vs Evil!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
Precies!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik dan TOCH moet verliezen, dan vind ik het geen schande van hem te moeten verliezen
Zeg maar eerlijk, jij wilt ook liever donker. Daarom snap je het maar als het een blondje was geweest had je woest geweestquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik dan TOCH moet verliezen, dan vind ik het geen schande van hem te moeten verliezen
Dat is zeker geen schade idd.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij hetero was, zou ik voor jou gaan hoor, maar in dit geval wordt het dan toch meneer Depp, anders heb ik er zo weinig aanquote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij ging toch mee als ik ook ging als er weer een meet is?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Ooow, Bels werd al wapen ingezet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh dat. Nah ja, ik zou het leuk vinden als Ang3l een keer op een meet zou komen. Lijkt me leuke gast gewoon.
En ik dacht dat jij hm wel over kon halen.
In Denbosch! Hij mag desnoods bij mij slapenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij ging toch mee als ik ook ging als er weer een meet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |