quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ohh, wat zijn m'n haren weer heerlijk kort, geen gekriebel meer in m'n nek.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Ohh, wat zijn m'n haren weer heerlijk kort, geen gekriebel meer in m'n nek.
Nu iig wel hoor ik netquote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als de baas neukbaar is, waarom niet?
Mijn vader is voormalig PSV jeugdspeler en mijn moeder braziliaans en ik heb in E'hoven gewoond toen ik jong was.quote:
quote:
Ik maakte maar een grapje, dames en herenquote:Ik maakte maar een gebbetje, luitjes
Ik dacht 'Eens kijken of er nog andere leuke sc's buiten de klb-sc om zijn
KLB en leuk in één zin...quote:Op donderdag 29 april 2010 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik dacht 'Eens kijken of er nog andere leuke sc's buiten de klb-sc om zijn'
is dat slim?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als de baas neukbaar is, waarom niet?
Dat vraag je me in Singles?quote:
Dankjequote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte maar een grapje, dames en heren
Ik dacht: Eens even kijken of er nog andere leuke langzaam lopende over meerdere topics verspreide chats zijn buiten zo'n soortgelijke chat in het subforum klaagbaak.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte maar een grapje, dames en heren
Ik dacht: Eens even kijken of er nog andere leuke langzaam lopende over meerdere topics verspreide chats zijn buiten zo'n soortgelijke chat in het subforum klaagbaak.
Wat nah?!quote:
Zoiets gebeurde er ook bij mijn Ma op het werkquote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, ik verbaasde me ook dat een collega en tevens vriendin met de baas neukte en ineens promotie kreeg ipv de logischere keuze.... mij!
maar niet voor mijquote:
Hangt er vanaf, is hij getrouwd onder huwelijksvoorwaarden? Anders is hij toch al 50% minder waard.quote:
Kat uit het asiel halen, nergens last meer van.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moet ik nu die muis gaan zoeken?
Of de ratten loslaten?
Of net doen of er geen muis is?
Dadelijk eet ie mn dozen op!
PSVquote:Op donderdag 29 april 2010 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader is voormalig PSV jeugdspeler en mijn moeder braziliaans en ik heb in E'hoven gewoond toen ik jong was.
En toch heb ik in de jeugd van Ajax gespeeld
Niks hoorquote:
Sja, ik weet niet, mijn baas is niet fuckablequote:
Nee, maar die barman leek wel op Ang3lquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |