Jan de gebakken garnaalquote:
quote:Rapper Brace in cel voor ontvoering
AMSTERDAM - Rapper Brace is donderdag door de rechtbank in Amsterdam veroordeeld tot zestien maanden celstraf, waarvan vier maanden voorwaardelijk. De rechtbank acht bewezen dat de 23-jarige artiest zich in januari medeschuldig heeft gemaakt aan vrijheidsberoving, afpersing en het overtreden van de wapenwet. Het Openbaar Ministerie (OM) had 24 maanden celstraf geëist.
Brace zou in januari met twee anderen iemand hebben ontvoerd in Almere en met een auto naar een loods in Amsterdam-Noord gebracht. Later is het slachtoffer teruggebracht naar Almere om zijn portemonnee en bankpas op te halen. Brace bestuurde de wagen. Het slachtoffer heeft zijn pinpas en -code moeten afgeven en de daders hebben geld van zijn rekening gehaald.
Het was toch henk en anjaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:08 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jan de gebakken garnaal
Net zoals Henk en Ingrid in de PVV-mentaliteit
kinderen zijn zo makkelijk blij te maken hequote:
?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
WAAROM HEEFT NIEMAND ZULKE LIEVE NAAMPJES VOOR MIJ.![]()
![]()
Henk gaat vreemd. Is wel logisch. Ingrid is een burgertrutjequote:
Er zijn geen naampjes lief genoeg om jou afdoende te beschrijvenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
moet dat danquote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
Liefiepiefiehartendiefiequote:Op donderdag 29 april 2010 16:09 schreef Myraela het volgende:
![]()
dat was al een tijdje terug toch?quote:
whehehehequote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik geloof dat naatje niet altijd van deze tijd is
quote:
Verkiezingsprogram PVV.quote:Henk en Ingrid betalen voor Ali en Fatima
Neuken?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Liefiepiefiehartendiefie
Hoe beroerd kan je spellen om het mooi te laten lijken
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
Stem LEFquote:Op donderdag 29 april 2010 16:17 schreef Dewardo het volgende:
zitten er ook lekkere wijven in de tweede kamer?
goede impuls misschien om de politiek wat vaker te gaan volgen
Eat that, Timquote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij had al een 15 jarig breezertje.
Ik was uiteindelijk te verstandig om dat te doen ja. En dan nog straft god me met algehele lijfrot.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Ik moet eerlijk zijn hoor, mijn 15 jarige breezer was aantrekkelijker dan Myraela. Daar staat dan weer tegenover dat als je haar IQ pakt, en dat +100 doet, je dan myraela's IQ hebt.quote:
investeren in de toekomstquote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dr Hivs al gesjekt?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:21 schreef Dewardo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lot Feijen (21)
niet slecht
Ze wilde je niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was uiteindelijk te verstandig om dat te doen ja. En dan nog straft god me met algehele lijfrot.
ik zou haar doennnquote:Op donderdag 29 april 2010 16:21 schreef Dewardo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lot Feijen (21)
niet slecht
Vind je het gek als jezus er isquote:Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Het was zo druk in de Albert Heijn
Jezus.
hier ook al iedereen laatste moment effe snel boodschappen doenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:Hallo
Het was zo druk in de Albert Heijn
Jezus.
Volgensmij had hij een bom laten ontploffen of trok hij een blik open.quote:
JA MAAAARquote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier ook al iedereen laatste moment effe snel boodschappen doen
nou ja ik ben er klaar voor
succes met zoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo ook boodschappen doen.
En zoeken voor zo'n bril.
met bejaarden?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij had hij een bom laten ontploffen of trok hij een blik open.
hier is het meeste om 1 uur dichtquote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JA MAAAAR
WE ZIJN MORGEN OPEN van 08.00 - 20.00![]()
inderdaad, meer kutpolitiekquote:
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijnquote:
vakkenvuller?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijn
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjesquote:Op donderdag 29 april 2010 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En andere mensen die alleen maar Optimel Drink willen in allerhande smaken die op dat moment onderop de kar staan, of er gewoon helemaal niet zijn
Daar heb je snelkassa's voor.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjes
Mensen laten mij meestal wel voor dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
of wat nog erger is dat jij met maar 1 dingetje in een ellendig lange kassarij staat voor je met alleen maar overvolle wagentjes
niet overalquote:
Komt door je mooie ogen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen laten mij meestal wel voor dan.
zou ik ook doenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vrouw van de baas.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wie heb je daarvoor moeten bevredigen?
Zo'n lief schattig klein meisje laat iedereen wel voorquote:Op donderdag 29 april 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de grote steden wel.quote:
nee teminste bij ons op et plein nog nietquote:
Die is zeker niiiiiiice te noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is zeker niiiiiiice te noemen.
Nu ben ik het toch eens met naat mijn maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:
Ik zit te zoeken, maar kan niets vindenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu ben ik het toch eens met naat mijn maat
[..]
liegbeestquote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te zoeken, maar kan niets vinden
Tuurlijk wel!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te zoeken, maar kan niets vinden
gewoon sneaky met zijn mobiel een foto makenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
LinkedIn als het een beetje zakelijke chick is anders Hyves en anders ga je er maar met je telelens op uit
synoniem voor telelensquote:Op donderdag 29 april 2010 16:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon sneaky met zijn mobiel een foto maken
Waarom?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga normaal werk zoeken, man vrouw
quote:
haha pervquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
LinkedIn als het een beetje zakelijke chick is anders Hyves en anders ga je er maar met je telelens op uit
laat em lekker lullen werk is werk en jij werkt teminstequote:
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studiequote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat soort werk doe je toch niet meer als je al 1 jaar studeert
Ja maar, vakkenvullen, komopquote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studie
Ik ook heeft me een leuk reisje naar New York van de zaak opgeleverdquote:Op donderdag 29 april 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom niet ik had ook een bijbaan tijdens mijn studie
mja nou en ik heb het zelf ook niet gedaan omdat ik een ander bijbaantje hadquote:
whuut vet chillquote:Op donderdag 29 april 2010 16:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook heeft me een leuk reisje naar New York van de zaak opgeleverd
Vertel me alles, Twitter het desnoods!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
Goffer, ik moet nog een blog klaarstomen vandaag
nou ja, volgens mij betaald het beter dan baggeren op Fok!quote:
LinkedIn is taboe hier, Hyves heeft ze niet, en ze werkt vanuit huisquote:Op donderdag 29 april 2010 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Maandag dan maarquote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
LinkedIn is taboe hier, Hyves heeft ze niet, en ze werkt vanuit huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |