abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80952437
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee dat doet TS niet meer.
Waarom niet?
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2010 @ 23:01:53 #252
230491 Zith
pls tip
pi_80952451
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:57 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik ben het direct met je eens dat dingen die nu niet wetenschappelijk aantoonbaar zijn geen onzin hoeven te zijn.
Dat zijn wetenschappers het ook met je eens: toen men vroeger nog niet wist hoe licht werkte ontkenden wetenschappers niet dat er licht zouden bestaan. Nogmaals, iets observeren en niet weten waarom dit zo gebeurt is prima wetenschap.
quote:
Wat jij zegt over je vriendin heb ik met mijn beste vriend meegemaakt die vorig jaar om het leven kwam. Raar geslapen, overdag een heel onbestemd gevoel en toen de telefoon ging wist ik meteen hoe laat het was.
Er zijn veel wetenschappers die dit soort voorvallen bestuderen, echter zijn hun conclusies vaak niet gewenst bij de 'slachtoffers' (als in, niet willen inzien dat het best eens toeval zou kunnen zijn, of een van de vele psychische effecten die de hersenen ingaan om op dat moment verbanden te leggen).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 2 mei 2010 @ 23:04:42 #253
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80952561
Maurice, je zegt eigenlijk in 1 post, alles wat ik hierover überhaupt wil zeggen..
kudos!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 2 mei 2010 @ 23:06:31 #254
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80952615
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef Stali het volgende:
Waarom niet?
Ja eeh, dan moet je het hele topic maar lezen hoor. Ik ging er ook vanuit dat je dat gedaan had en daarom wees ik je op dat topic in NWS.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_80952655
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarom niet?
Topic is om zeep geholpen.
pi_80952745
Vind ik helemaal niet. Als je nou zelf eens wat dingetjes post waar je het dan wel over wil hebben dan kunnen we daar eens over discussieren

ik geef eens wat pointers?

Waaruit bestaat dat nectar of wat het ook was?
Hoe is het mogelijk dat hij met zijn blote ogen in de zon kan kijken zonder dat zijn ogen het begeven?
Hoe gaat het nu met die man?
Hoe betrouwbaar zijn die onderzoeken?
Hoe kan het dat licht omgezet wordt in energie in zijn lijf?
Waarom is ie afgevallen in die paar dagen?
pi_80953043
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Topic is om zeep geholpen.

Je weet het dus ook niet. Wel jammer.
Sceptisch of niet, ik ben gewoon heel benieuwd naar het verloop van zo'n onderzoek en naar hoe het gaat met de man.
Deze is bijna vol maar mocht je toch wat vinden open dan nog een nieuw topic?
pi_80953172
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:10 schreef Flammie het volgende:
Vind ik helemaal niet. Als je nou zelf eens wat dingetjes post waar je het dan wel over wil hebben dan kunnen we daar eens over discussieren

Hoe is het mogelijk dat hij met zijn blote ogen in de zon kan kijken zonder dat zijn ogen het begeven?
Waarom is ie afgevallen in die paar dagen?

Laatste vraag heb ik al beantwoord en die andere vragen wilde ik JUIST behandelen in dit topic, maar kreeg de kans niet.
pi_80953451
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Laatste vraag heb ik al beantwoord en die andere vragen wilde ik JUIST behandelen in dit topic, maar kreeg de kans niet.
Doe niet zo verdrietig zeg. Je hebt alle kans natuurlijk om je punten te maken he.
pi_80953591
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Doe niet zo verdrietig zeg. Je hebt alle kans natuurlijk om je punten te maken he.
Sorry, lees het topic mar door, dan zie je waarom ik hier gewoon geen zin meer in heb.
We lullen het topic gewoon gezellig vol met wederzijdse sneers en dan is het voor mij afgelopen.
Er wordt door een ander een nieuw topic aangemaakt, maar daar mogen jullie verder alles in kapotrationaliseren. Ik ben er klaar mee.
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2010 @ 23:39:20 #261
230491 Zith
pls tip
pi_80953659
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Sorry, lees het topic mar door, dan zie je waarom ik hier gewoon geen zin meer in heb.
We lullen het topic gewoon gezellig vol met wederzijdse sneers en dan is het voor mij afgelopen.
Er wordt door een ander een nieuw topic aangemaakt, maar daar mogen jullie verder alles in kapotrationaliseren. Ik ben er klaar mee.
Jeetje
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80954087
quote:

[..]

Nou zeg. Je laat je toch niet zomaar aan de kant zetten? Ja, sorry maar dit begrijp ik niet zo goed en daarbij ben je mod ook nog. Jij kunt het prima sturen alleen moet je niet meteen op je achterste poten gaan staan zodra er kritiek komt. Het is ook wel logisch dat men denkt dat zoiets gewoon niet kan.

Ik behoor ook tot de sceptici maar volg dit soort dingen enorm graag want hoe gaaf is het als het werkelijk zo is. Ik sluit het toch niet zomaar uit en daarom ben ik ook benieuwd naar hoe het met deze man gaat en hierin ben ik vast en zeker niet de enige.
  zondag 2 mei 2010 @ 23:54:10 #263
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80954206
pi_80954348
Blijkbaar te sexy voor mijn comp want ik zie enkel een wit veld en geen foto. .
  maandag 3 mei 2010 @ 00:03:31 #265
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80954523
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
Blijkbaar te sexy voor mijn comp want ik zie enkel een wit veld en geen foto. .
Het is een filmpje ! Zijn sexy slanke benen komen erg mooi uit onder die jurk trouwens .
  maandag 3 mei 2010 @ 00:04:37 #266
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_80954569
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:10 schreef Flammie het volgende:

1.Waaruit bestaat dat nectar of wat het ook was?
2.Hoe is het mogelijk dat hij met zijn blote ogen in de zon kan kijken zonder dat zijn ogen het begeven?
3.Hoe gaat het nu met die man?
4.Hoe betrouwbaar zijn die onderzoeken?
5.Hoe kan het dat licht omgezet wordt in energie in zijn lijf?
6.Waarom is ie afgevallen in die paar dagen?
Hierop mag geen antwoord gegeven worden. Als je dat doet wordt je post verwijderd. Maar ik doe het toch maar.

1. Niet bekend. Hij laat onderzoek wel toe, maar geen interventie in zijn lichaam.Met andere woorden: filmen mag (tevens hersenscan en hart monitor mag), intern echter niets. Hij is bang om zijn connectie met de goden kwijt te raken oid.
2. Er is, voor zover ik weet, geen enkel bewijs dat hij dat ooit gedaan heeft behalve zijn eigen woord.
3. Heel best.
4. Discutabel op zijn best. Als je even de bronnen naleest waar hij zoal onderzocht is en door wie is het niet geheel verwonderlijk dat er vragen oprijzen.
5. Fotosynthese is niet geheel onbekend in een menselijk lichaam. Zet een mens maar eens langdurig in donkere ruimtes. Depressie is vaak het gevolg. Licht aangevuld met UV-B straling maakt onder andere Vitamine D aan. En aangezien het licht wordt omgezet in iets heb je automatisch energie.
6. Dat is tevens een discussie waard maar moeilijk te beantwoorden zonder het directe verslag in handen te hebben. Er wordt wel vermelding gemaakt van urine die aangemaakt wordt in de blaas maar tevens weer door het lichaam wordt opgenomen. Dat is echter niet iets heel vreemds. Als een lichaam geen stoffen binnenkrijgt dan gaat het teren op zichzelf. In eerste instantie door de blaasinhoud te recyclen gevolgd door vocht te onttrekken aan het bloed (bij mensen die extreem uitgedroogd zijn is het bloed zo dik als stroop). Normaal gaat dit wel gepaard met een extreme aftakeling van het lichaam en vaak met de dood tot gevolg. Dat de een dit beduidend langer kan volhouden dan een ander is natuurlijk logisch, uitzonderingen heb je altijd. Zoals je ziet is het meeste te beantwoorden met puur wetenschappelijke feiten. Het verhaal eromheen, de lengte van de ''geschiedenis'' geven echter stof tot spreken voor sceptici en believers.
pi_80954626
quote:
Op maandag 3 mei 2010 00:03 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het is een filmpje !
Dan heb ik een fucking kindercomputer. .

Heb je een direct linkje naar het filmpje?
  maandag 3 mei 2010 @ 00:10:51 #268
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80954793
quote:
Op maandag 3 mei 2010 00:06 schreef Stali het volgende:
Dan heb ik een fucking kindercomputer. .

Heb je een direct linkje naar het filmpje?
Lukt het zo wel?

Het is een doodgewoon Flash-filmpje hoor, zou gewoon moeten werken in moderne browsers .
pi_80956040
Yep. Was wel heel erg kort.

83 jaar. .
Nu schijnen magere mensen veel ouder te worden dan de wel doorvoede kind of dudes.

Ben heel benieuwd naar het verloop. Ga het zelf toch maar even niet uitproberen.
Bedankt voor het filmpje en alvast welterusten.
  maandag 3 mei 2010 @ 08:02:02 #270
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80958073
quote:

[..]

Ik voel met je mee maar laat hem inderdaad uitlopen nu.
The truth was in here.
pi_80958144
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:49 schreef Stali het volgende:

[..]

Nou zeg. Je laat je toch niet zomaar aan de kant zetten? Ja, sorry maar dit begrijp ik niet zo goed en daarbij ben je mod ook nog. Jij kunt het prima sturen alleen moet je niet meteen op je achterste poten gaan staan zodra er kritiek komt. Het is ook wel logisch dat men denkt dat zoiets gewoon niet kan.
Als je dit topic een beetje doorleest ben ik echt niet meteen op m'n achterste poten gaan staan zodra er kritiek kwam en heb ik echt wel mijn best gedaan om de boel bij te sturen, maar een aantal mensen hier MOETEN gewoon per sé blijven doordrammen over hoe onmogelijk het allemaal niet is, vaak onderbouwd door claims waar ze geen duidelijke bron voor hebben en vaak met argumenten die al eerder in het topic besproken zijn.
  maandag 3 mei 2010 @ 08:14:49 #272
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80958160
Daar word ik ook een beetje moe van..
TS opent een spiritueel topic, TS is een spritueel subforum.
Pietje komt er aan "ja gut wat een onzin zeg, waarom geloof jij daar in?"
TS ziet zijn topic een andere wending krijgen dan bedoeld was.
Pietje ziet dat zijn werk succesvol was, Pietje heeft weer een spritueel persoon op de goede weg geholpen.

Maar zo werkt het gedachtegoed achter TRU niet!
The truth was in here.
pi_80958222
quote:
Op maandag 3 mei 2010 08:14 schreef Bastard het volgende:
TS opent een spiritueel topic, TS is een spritueel subforum.
Pietje komt er aan "ja gut wat een onzin zeg, waarom geloof jij daar in?"
TS ziet zijn topic een andere wending krijgen dan bedoeld was.
Pietje ziet dat zijn werk succesvol was, Pietje heeft weer een spritueel persoon op de goede weg geholpen.

Maar zo werkt het gedachtegoed achter TRU niet!
My thoughts exactly!

Nogmaals: even wat kritische vragen zijn natuurlijk welkom, want ik vind zelf ook dat sommige mensen te hard doorschieten in hun "zweefteverij" en natuurlijk ben ik zelf ook niet 100% overtuigd van de claims van deze fakir, maar je wordt hier eigenlijk keihard de verdediging in gedrukt om überhaupt nog iets van het topic terecht te kunnen laten komen.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:01:03 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80958556
quote:
Op maandag 3 mei 2010 08:25 schreef ToT het volgende:

[..]

My thoughts exactly!

Nogmaals: even wat kritische vragen zijn natuurlijk welkom, want ik vind zelf ook dat sommige mensen te hard doorschieten in hun "zweefteverij" en natuurlijk ben ik zelf ook niet 100% overtuigd van de claims van deze fakir, maar je wordt hier eigenlijk keihard de verdediging in gedrukt om überhaupt nog iets van het topic terecht te kunnen laten komen.
Klopt, het is het mooiste met een beetje van dit, en een beetje begrip van dat en dan wederzijds respect iets moois neerzetten.
En niet dat ik wil zeggen dat er nu onenigheid was wat uit de klauwen liep, discussie was op volwassen niveau maar ik begrijp dat je iets meer TRU in je topic had gewild en minder WFL door je strot.
The truth was in here.
pi_80958906
Yeh door met elkaar offtopic te gaan help je je eigen topic natuurlijk ook niet op de rails. Er is voldoende ontopic discussie geweest en ik geef op deze pagina een zetje. Als het echt niet meer hoeft en je zelf ook geen enkele inbreng meer hebt kun je natuurlijk altijd nog het topic op een slotje gooien .
pi_80958919
quote:
Op zondag 2 mei 2010 23:04 schreef Michielos het volgende:
Maurice, je zegt eigenlijk in 1 post, alles wat ik hierover überhaupt wil zeggen..
kudos!
Ach, ja, ik zat het topic zo eens aan te kijken en te observeren of deze ook 70 jaar zonder voeding kan
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_80958934
Nogmaals: Voldoende input gegeven dus. Ik vind de reacties van bijv TS echt zwaar overtrokken. Als mensen dan ECHT niet tegen een weerwoord kunnen of tegen mensen met een andere mening is het wellicht gewoon beter om niet je hele gedachtengoed op een forum te zetten maar op kladblok ofzo. Krijg je ook geen tegenspraak.

JA MAAR IK KREEG DE KANS NIET..

nou: voor elke keer dat je zei: ja ik stop ermee, ja zet er maar een slotje op, al die 100en keren, daar had je de kans om bijv eens ontopic te blijven en met stellingen te smijten waar we al dan niet over kunenn discussieren. Dat ik dat op de vorige pagina moet doen zegt eigenlijk al genoeg.

Die kansen maak je zelf overigens. Jij beslist wat je post en je koos ervoor om offtopic te gaan klagen over mensen die tegenspraak geven en kritisch denken. Dat wil niet zeggen dat jij de kans niet kreeg. dwz dat je de kansen die je had niet nam.
  maandag 3 mei 2010 @ 09:35:53 #279
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_80959010
quote:
Op maandag 3 mei 2010 08:14 schreef Bastard het volgende:
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Exactly.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt,
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:18 schreef ToT het volgende:
Exactly.
Op Reddit hebben ze een juiste categorie voor dit soort discussies, misschien ook iets voor hier?
pi_80959015

Over die 2e:

Is daar nu bewijs voor, heeft hij dat al gedaan tijdens zijn onderzoek ofzo? Heeft iemand dat gezien dat hij dat ooit gedaan heeft? Hoe doet hij dat dan?

Of is er gewoon zijn eigen gesproken woord en that's it? Mij lijkt het echt sterk dat dit mogelijk is om heel eerlijk te zijn.
pi_80959173
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:29 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals: Voldoende input gegeven dus. Ik vind de reacties van bijv TS echt zwaar overtrokken. Als mensen dan ECHT niet tegen een weerwoord kunnen of tegen mensen met een andere mening is het wellicht gewoon beter om niet je hele gedachtengoed op een forum te zetten maar op kladblok ofzo. Krijg je ook geen tegenspraak.

JA MAAR IK KREEG DE KANS NIET..

nou: voor elke keer dat je zei: ja ik stop ermee, ja zet er maar een slotje op, al die 100en keren, daar had je de kans om bijv eens ontopic te blijven en met stellingen te smijten waar we al dan niet over kunenn discussieren. Dat ik dat op de vorige pagina moet doen zegt eigenlijk al genoeg.

Die kansen maak je zelf overigens. Jij beslist wat je post en je koos ervoor om offtopic te gaan klagen over mensen die tegenspraak geven en kritisch denken. Dat wil niet zeggen dat jij de kans niet kreeg. dwz dat je de kansen die je had niet nam.
Inhoudelijk ben ik allang gestopt met het topic. Het is nu een kwestie van volgooien tot de 300 posts.
Ik HEB het telkens op het rails geprobeerd te krijgen, maar jullie maakten het onmogelijk. Vind je het gek dat ik er nu geen zin meer in heb? En nogmaals: kritische vragen zijn best welkom, maar niet eeuwig over de onmogelijkheid doorzeiken als ik probeer om juist PRECIES DIE vragen te behandelen die jij nu ook hebt!
pi_80959218
in dat geval doe ik ook geen moeite meer hier.
doei
  maandag 3 mei 2010 @ 10:21:37 #283
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80959872
Nja, sorry maar ik zie het ook niet zo. Maar goed. Bijdragen van andere kant worden niet op prijs gesteld (openminded hoor). Dan houdt het eigenlijk ook op.

De man kan het echt!

Dit bestaat!

Deze man is geen fraudeur, de beste man wordt door top wetenschappers onderzocht!

70 jaar zonder ETEN en DRINKEN kan best !

Zo, ik heb mijn mening aangepast! En misschien kunnen we dan ook gaan praten over het hoe en waarom op een manier dat het hier wel gedoogd wordt:

De man kan het echt omdat deze man een directe link heeft met God.

Dit bestaat. In de geschiedenis zijn er erg veel verhalen te vinden over mythische mensen met bijzondere krachten. Deze hebben dit ook gepresteerd. Dit ontkennen zou wel heel erg kortzichtig zijn. Deze man is geen bewezen fraudeur. Alle redenen om dit aan te kaarten zijn drogredenen, zijn gebaseerd op closemindedness en gebaseerd op fraudulente links. De mensen die dit zeggen maken belachelijke claims!
70 jaar zonder eten en drinken kan dondersgoed. Je laadt je energie op via de zon en gaan met die banaan.

zo beter? Maar goed, ik zeg al niks meer. Echt belachelijk dat je op een forum monddood wordt gemaakt of voor "kortzichtig" wordt uitgemaakt juist OMDAT je een andere mening hebt.. En dan notabene door iemand die zichzelf als "openminded" ziet.. Kom op man..
pi_80959911
Nogmaals: kritische vragen zijn van harte welkom, door blijven zeiken niet.
  maandag 3 mei 2010 @ 10:25:18 #285
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80959945
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:23 schreef ToT het volgende:
Nogmaals: kritische vragen zijn van harte welkom, door blijven zeiken niet.
Jij noemt het zeiken.. Ik noem het een poging tot discussiëren die door dit soort hard taalgebruik onmogelijk gemaakt wordt. Dat je het al zeiken noemt, geeft al aan dat je de andere kant van de medaille totaal niet op prijs stelt mijns inziens.
pi_80959988
En zo komen we al snel aan de 300. Slechtste thread ooit ofzo
  maandag 3 mei 2010 @ 10:28:12 #287
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80960032
Okee, komt ie :

Als deze man zogenaamd niet eet, hoe kan het dan dat hij poep praat ?

zzz
  maandag 3 mei 2010 @ 10:29:40 #288
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80960064
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:28 schreef _Led_ het volgende:
Okee, komt ie :

Als deze man zogenaamd niet eet, hoe kan het dan dat hij poep praat ?

dat komt door de Godin waaraan hij zijn krachten te danken heeft. Verder krijgt ie van deze Godin nectar toegediend. Dat ie poep praat, als dat al zo is, komt door de zon waaraan hij zijn energie te danken heeft. Op deze manier heeft hij, hoewel hij 70 jaar niks gegeten en gedronken heeft, steeds de energie om te praten.
pi_80960130
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:25 schreef Michielos het volgende:

[..]

Jij noemt het zeiken.. Ik noem het een poging tot discussiëren die door dit soort hard taalgebruik onmogelijk gemaakt wordt. Dat je het al zeiken noemt, geeft al aan dat je de andere kant van de medaille totaal niet op prijs stelt mijns inziens.
Goed:

Mijn idee was: Kijken naar hoe het mogelijk is, ook wat kritisch kijken of het allemaal wel echt zo is, maar aangezien dit TRU is "Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare." wilde ik me hier toch meer richten op verklaringen hoe zoiets fysiek in zijn lichaam mogelijk zou kunnen zijn.

Jullie houding is duidelijk meer: "Okee dit is volslagen bullshit en hoe kunnen we zo snel mogelijk het zo duidelijk mogelijk maken dat zoiets gewoon absoluut niet kan bestaan?".
  maandag 3 mei 2010 @ 10:34:30 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80960174
Ja die discussie kennen we, kunnen we voortzetten in FB topic
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')