Dat zijn wetenschappers het ook met je eens: toen men vroeger nog niet wist hoe licht werkte ontkenden wetenschappers niet dat er licht zouden bestaan. Nogmaals, iets observeren en niet weten waarom dit zo gebeurt is prima wetenschap.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ben het direct met je eens dat dingen die nu niet wetenschappelijk aantoonbaar zijn geen onzin hoeven te zijn.
Er zijn veel wetenschappers die dit soort voorvallen bestuderen, echter zijn hun conclusies vaak niet gewenst bij de 'slachtoffers' (als in, niet willen inzien dat het best eens toeval zou kunnen zijn, of een van de vele psychische effecten die de hersenen ingaan om op dat moment verbanden te leggen).quote:Wat jij zegt over je vriendin heb ik met mijn beste vriend meegemaakt die vorig jaar om het leven kwam. Raar geslapen, overdag een heel onbestemd gevoel en toen de telefoon ging wist ik meteen hoe laat het was.
Ja eeh, dan moet je het hele topic maar lezen hoor. Ik ging er ook vanuit dat je dat gedaan had en daarom wees ik je op dat topic in NWS.quote:
quote:
Laatste vraag heb ik al beantwoord en die andere vragen wilde ik JUIST behandelen in dit topic, maar kreeg de kans niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:10 schreef Flammie het volgende:
Vind ik helemaal niet. Als je nou zelf eens wat dingetjes post waar je het dan wel over wil hebben dan kunnen we daar eens over discussieren
ik geef eens wat pointers?
Waaruit bestaat dat nectar of wat het ook was?
Hoe is het mogelijk dat hij met zijn blote ogen in de zon kan kijken zonder dat zijn ogen het begeven?
Hoe gaat het nu met die man?
Hoe betrouwbaar zijn die onderzoeken?
Hoe kan het dat licht omgezet wordt in energie in zijn lijf?
Waarom is ie afgevallen in die paar dagen?
Doe niet zo verdrietig zeg. Je hebt alle kans natuurlijk om je punten te maken he.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatste vraag heb ik al beantwoord en die andere vragen wilde ik JUIST behandelen in dit topic, maar kreeg de kans niet.
Sorry, lees het topic mar door, dan zie je waarom ik hier gewoon geen zin meer in heb.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe niet zo verdrietig zeg. Je hebt alle kans natuurlijk om je punten te maken he.
Jeetjequote:Op zondag 2 mei 2010 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Sorry, lees het topic mar door, dan zie je waarom ik hier gewoon geen zin meer in heb.
We lullen het topic gewoon gezellig vol met wederzijdse sneers en dan is het voor mij afgelopen.
Er wordt door een ander een nieuw topic aangemaakt, maar daar mogen jullie verder alles in kapotrationaliseren. Ik ben er klaar mee.
Nou zeg. Je laat je toch niet zomaar aan de kant zetten? Ja, sorry maar dit begrijp ik niet zo goed en daarbij ben je mod ook nog. Jij kunt het prima sturen alleen moet je niet meteen op je achterste poten gaan staan zodra er kritiek komt. Het is ook wel logisch dat men denkt dat zoiets gewoon niet kan.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Sorry, lees het topic mar door, dan zie je waarom ik hier gewoon geen zin meer in heb.
We lullen het topic gewoon gezellig vol met wederzijdse sneers en dan is het voor mij afgelopen.
Er wordt door een ander een nieuw topic aangemaakt, maar daar mogen jullie verder alles in kapotrationaliseren. Ik ben er klaar mee.
Het is een filmpjequote:Op zondag 2 mei 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
Blijkbaar te sexy voor mijn comp want ik zie enkel een wit veld en geen foto..
Hierop mag geen antwoord gegeven worden. Als je dat doet wordt je post verwijderd. Maar ik doe het toch maar.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:10 schreef Flammie het volgende:
Vind ik helemaal niet. Als je nou zelf eens wat dingetjes post waar je het dan wel over wil hebben dan kunnen we daar eens over discussieren
ik geef eens wat pointers?
1.Waaruit bestaat dat nectar of wat het ook was?
2.Hoe is het mogelijk dat hij met zijn blote ogen in de zon kan kijken zonder dat zijn ogen het begeven?
3.Hoe gaat het nu met die man?
4.Hoe betrouwbaar zijn die onderzoeken?
5.Hoe kan het dat licht omgezet wordt in energie in zijn lijf?
6.Waarom is ie afgevallen in die paar dagen?
Lukt het zo wel?quote:Op maandag 3 mei 2010 00:06 schreef Stali het volgende:
Dan heb ik een fucking kindercomputer..
Heb je een direct linkje naar het filmpje?
Ik voel met je meequote:Op zondag 2 mei 2010 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je dit topic een beetje doorleest ben ik echt niet meteen op m'n achterste poten gaan staan zodra er kritiek kwam en heb ik echt wel mijn best gedaan om de boel bij te sturen, maar een aantal mensen hier MOETEN gewoon per sé blijven doordrammen over hoe onmogelijk het allemaal niet is, vaak onderbouwd door claims waar ze geen duidelijke bron voor hebben en vaak met argumenten die al eerder in het topic besproken zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou zeg. Je laat je toch niet zomaar aan de kant zetten? Ja, sorry maar dit begrijp ik niet zo goed en daarbij ben je mod ook nog. Jij kunt het prima sturen alleen moet je niet meteen op je achterste poten gaan staan zodra er kritiek komt. Het is ook wel logisch dat men denkt dat zoiets gewoon niet kan.
My thoughts exactly!quote:Op maandag 3 mei 2010 08:14 schreef Bastard het volgende:
Daar word ik ook een beetje moe van..
TS opent een spiritueel topic, TS is een spritueel subforum.
Pietje komt er aan "ja gut wat een onzin zeg, waarom geloof jij daar in?"
TS ziet zijn topic een andere wending krijgen dan bedoeld was.
Pietje ziet dat zijn werk succesvol was, Pietje heeft weer een spritueel persoon op de goede weg geholpen.
Maar zo werkt het gedachtegoed achter TRU niet!
Klopt, het is het mooiste met een beetje van dit, en een beetje begrip van dat en dan wederzijds respect iets moois neerzetten.quote:Op maandag 3 mei 2010 08:25 schreef ToT het volgende:
[..]
My thoughts exactly!
Nogmaals: even wat kritische vragen zijn natuurlijk welkom, want ik vind zelf ook dat sommige mensen te hard doorschieten in hun "zweefteverij" en natuurlijk ben ik zelf ook niet 100% overtuigd van de claims van deze fakir, maar je wordt hier eigenlijk keihard de verdediging in gedrukt om überhaupt nog iets van het topic terecht te kunnen laten komen.
Ach, ja, ik zat het topic zo eens aan te kijken en te observeren of deze ook 70 jaar zonder voeding kanquote:Op zondag 2 mei 2010 23:04 schreef Michielos het volgende:
Maurice, je zegt eigenlijk in 1 post, alles wat ik hierover überhaupt wil zeggen..
kudos!
quote:
quote:
quote:
Op Reddit hebben ze een juiste categorie voor dit soort discussies, misschien ook iets voor hier?quote:
Inhoudelijk ben ik allang gestopt met het topic. Het is nu een kwestie van volgooien tot de 300 posts.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:29 schreef Flammie het volgende:
Nogmaals: Voldoende input gegeven dus. Ik vind de reacties van bijv TS echt zwaar overtrokken. Als mensen dan ECHT niet tegen een weerwoord kunnen of tegen mensen met een andere mening is het wellicht gewoon beter om niet je hele gedachtengoed op een forum te zetten maar op kladblok ofzo. Krijg je ook geen tegenspraak.
JA MAAR IK KREEG DE KANS NIET..
nou: voor elke keer dat je zei: ja ik stop ermee, ja zet er maar een slotje op, al die 100en keren, daar had je de kans om bijv eens ontopic te blijven en met stellingen te smijten waar we al dan niet over kunenn discussieren. Dat ik dat op de vorige pagina moet doen zegt eigenlijk al genoeg.
Die kansen maak je zelf overigens. Jij beslist wat je post en je koos ervoor om offtopic te gaan klagen over mensen die tegenspraak geven en kritisch denken. Dat wil niet zeggen dat jij de kans niet kreeg. dwz dat je de kansen die je had niet nam.
Jij noemt het zeiken.. Ik noem het een poging tot discussiëren die door dit soort hard taalgebruik onmogelijk gemaakt wordt. Dat je het al zeiken noemt, geeft al aan dat je de andere kant van de medaille totaal niet op prijs stelt mijns inziens.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:23 schreef ToT het volgende:
Nogmaals: kritische vragen zijn van harte welkom, door blijven zeiken niet.
dat komt door de Godin waaraan hij zijn krachten te danken heeft. Verder krijgt ie van deze Godin nectar toegediend. Dat ie poep praat, als dat al zo is, komt door de zon waaraan hij zijn energie te danken heeft. Op deze manier heeft hij, hoewel hij 70 jaar niks gegeten en gedronken heeft, steeds de energie om te praten.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:28 schreef _Led_ het volgende:
Okee, komt ie :
Als deze man zogenaamd niet eet, hoe kan het dan dat hij poep praat ?
Goed:quote:Op maandag 3 mei 2010 10:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij noemt het zeiken.. Ik noem het een poging tot discussiëren die door dit soort hard taalgebruik onmogelijk gemaakt wordt. Dat je het al zeiken noemt, geeft al aan dat je de andere kant van de medaille totaal niet op prijs stelt mijns inziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |