Ik dacht dat jij wel van Occam's Razor was?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:30 schreef ToT het volgende:
Tja veel nieuws staat op Internet, dus dat geloof je per definitie dus ook nooit?
Dat schreven ze on tha interwebz jaquote:Op donderdag 29 april 2010 23:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja maar patrick, er waren toch doktoren die hem 24 uur per dag op de video gevolgt hebben staat op het interweb
Klopt, maar ten eerste heb ik zelf genoeg wazige shizzle meegemaakt en ten tweede kan ik me niet voorstellen hoe Ockham'srazor kan verklaren dat alle 30 artsen en de camerabeelden het allemaal mis kunnen hebben.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van Occam's Razor was?
Ken je die videos van rosswell?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ten eerste heb ik zelf genoeg wazige shizzle meegemaakt en ten tweede kan ik me niet voorstellen hoe Ockham'srazor kan verklaren dat alle 30 artsen en de camerabeelden het allemaal mis kunnen hebben.
Die video van mij ook niet. Door echte thaise doctoren! De grote voetsporen in de jungle zijn van een tempelreus! Dat is immers wetenschappelijk bewezen!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:38 schreef ToT het volgende:
Dude....gecontroleerde omgeving, artsen houden hem in de gaten in persoon of met camera's. Het zijn geen spooky opnames die door studentjes op Tha Intharwebz geslingerd zijn.
Als je weet hoe het menselijk lichaam werkt dan weet je ook dat dit gewoon onzin isquote:Op donderdag 29 april 2010 23:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
Er sterven dagelijks mensen aan anorexia, maar deze man kan 70 jaar zonder voedsel.
Luister, 1) hij zit maar voor 3 weken in die ruimte, 2) hij is nu al gewicht kwijt zoals elk ander persoon zou zijn. Als dit al in 3 weken gebeurt, hoeveel gewicht zou hij dan wel niet kwijt zijn in 70 jaar?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ten eerste heb ik zelf genoeg wazige shizzle meegemaakt en ten tweede kan ik me niet voorstellen hoe Ockham'srazor kan verklaren dat alle 30 artsen en de camerabeelden het allemaal mis kunnen hebben.
En waarom is dit niet te zien? En waarom is ie betrapt geweest in een snackbar?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:52 schreef Zith het volgende:
[..]
Luister, 1) hij zit maar voor 3 weken in die ruimte, 2) hij is nu al gewicht kwijt zoals elk ander persoon zou zijn. Als dit al in 3 weken gebeurt, hoeveel gewicht zou hij dan wel niet kwijt zijn in 70 jaar?
Jep.. en daar had ie ook een leuk smoesje voor... dat natuurlijk als zoete koek aangenomen werdt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:08 schreef Michielos het volgende:
wacht even.. hij is betrapt.. in een snackbar/??????![]()
Bewijsquote:Op vrijdag 30 april 2010 00:11 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik zag hem laatst nog met een bolderkar door de Mcdrive slenteren.
1) waar is dit aangetoont? Waar valt het SERIEUZE onderzoek hiervan na te lezen? Nogmaals; grote voetstappen waren van reuzen.. geen getroll en geen onzin maar een serieus thais research team heeft dit ondervonden? Vind je dit ook geloofwaardig?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:26 schreef ToT het volgende:
1) Hij had maar een LICHT gewichtsverlies (En hij heeft in die tijd niet gepoept, gepiest, gegeten of gedronken en er is aangetoond dt urine in zijn blaas geherabsorbeerd werd)
2) Degene die betrapt is in de snackbaar was een ANDER die dit ook deed.
Maar goed, lees het topi nog maar eens rustig door als je nog wat te vragen hebt, ik ben hier weg.
Echte fakirs en wonderdoeners lopen tenminste met hun blote voeten over de hete kolenquote:
Net zo goed onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar even serieus: met blote ogen naar de zon staren?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:26 schreef ToT het volgende:
1) Hij had maar een LICHT gewichtsverlies (En hij heeft in die tijd niet gepoept, gepiest, gegeten of gedronken en er is aangetoond dt urine in zijn blaas geherabsorbeerd werd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |