Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Fijn voor je iig dat je het een hoax vind!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is niet verklaarbaar, DUS is het een hoax, juist.
Hoe verklaar je dan dat hij gedurende dit onderzoek en het vorige niet heeft gegeten, gedronken, gepiest of gepoept?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Fijn voor je iig dat je het een hoax vind!
Het klopt dat je met meditatie een hele hoop kan onderdrukken/scherper kan maken. En dat was dus hetgeen ik duidelijk probeer te maken. Als jij een hartslag hebt van 1slag per dag/week dan zul je inderdaad aan weinig tot geen voedsel genoeg hebben (de mug die je uit de lucht vreet zeg maar). Dat het feitelijk onmogelijk is om zo'n hartslag te hebben daargelaten (er gebeuren ten slotte wel meer rare dingen).
70 jaar geen voedsel of water is echter onmogelijk. Het is niet onverklaarbaar, het is gewoon onmogelijk. Als hij zo verheven is dat hij geen voedsel en water nodig heeft dan hoeft hij ook geen adem te halen. Sterker nog, dan heeft hij geen organen nodig. En die heeft die man wel --> goede show.
Hij at gewoon zijn poep op en dronk zijn urinequote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat hij gedurende dit onderzoek en het vorige niet heeft gegeten, gedronken, gepiest of gepoept?
Toch 7 dagen zonder vloeistof.......quote:Op donderdag 29 april 2010 14:35 schreef _The_General_ het volgende:
Hij staat dus pas een paar dagen zonder eten. De tijd voor de camera opnames kun je niet meenemen in deze studie. Hier is immers geen bewijs voor!
Om zich te laten overtuigen natuurlijk...quote:
En jij gelooft het omdat het in het internet staat?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:06 schreef ToT het volgende:
Nou die fakir is echt niet mijn leider, maar als er voor de 2e keer een grote groep wetenschappers hem van top tot teen controleren en 24 uur per dag in de gaten houden en hij ZOU een oplichter zijn, dan kan Uri Geller nog wel wat van hem leren!
Maar hoe vaak heb jij al over zoiets als dit gehoord?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij gelooft het omdat het in het internet staat?
lulverhalen heb je als zandkorrels in de sahara.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar hoe vaak heb jij al over zoiets als dit gehoord?
en? Nooit opgelet bij biologie?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:21 schreef ToT het volgende:
Tja meerdere bronnen berichten er over: Yahoo, The Telegraph en nog een paar.
Dus alles wat niet bewezen is, is onzin?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en? Nooit opgelet bij biologie?
Hoernalisten iig niet
Zoals ik al zei, de mensen willen belazerd worden, homeopatie, fakiers, helend tekenen, nieuwe tijdskinderen, religie.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus alles wat niet bewezen is, is onzin?
Nou, die artsen hebben dus wel bewijzen dat die man sowieso wel bijzonder is, maar ze kunnen nog niet aantonen wat er aan de hand is.
En just because it's on teh Intharwebz doesn't mean is't fake.
Zoals ik al zei, jij gelooft dat soort verhalen?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:37 schreef ToT het volgende:
Zelfs een heel team aan artsen dat hem 24 uur per dag onder camerabewaking houdt?
Ja maar patrick, er waren toch doktoren die hem 24 uur per dag op de video gevolgt hebben staat op het interwebquote:Op donderdag 29 april 2010 23:26 schreef Flammie het volgende:
Lees gewoon de titel nog eens van dit topic zonder te lachen. Als je dat kan vind ik dat erg knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |