quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok ik zoek wel een johnny depp op voor je, zuchtThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.![]()
ja, als de dude er niks van baktquote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Soms heb je een uur geneukt en dan lijkt het alsof het 4 uur duurde.
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.
Ga je mee tourenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!
Nee, dat kan je niet makenquote:
Zelden?quote:
dat zijn dan die kerenquote:
quote:
Check.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:14 schreef Kreator het volgende:
Hoi,
De tijd kruipt...niet normaal.
Groetjes,
Krea.
Waar gaan we heen? En wel als het goed weer is dan he?quote:
En veuls te oud voor jou.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef vencodark het volgende:
Thx![]()
Maar die is net zo onbereikbaar.
Op welke verdieping werk je?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
Ik wil naar huis!Of gewoon dood.
Ik zei toch thx? Ik stak mijnquote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, ik heb mijn pogingen gedaan, plaatjes gezocht, ang3l gevraagd om een biertje mee te drinken. Ik kap ermee!
ik stem voor het laatstequote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
Net gepland voor zaterdag.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
Kapper, dat wilde ik vanmiddag doen. Gaat 'm niet worden. Zaterdag maar dan.
Dramaqueen!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef DerUberMensch het volgende:
dat oud valt best meequote:
mooi boulevardje opzoekenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar gaan we heen? En wel als het goed weer is dan he?
samen klessebesse bij de kapperquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net gepland voor zaterdag.
Ga je ook in Haarlem?
klopt. en ook 34 jaar ouderquote:
moest ik er ook een reden bij opgeven?quote:
Haha, nee wordt Hoofddorp of Aalsmeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
Net gepland voor zaterdag.
Ga je ook in Haarlem?
Een woonboulevard?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
mooi boulevardje opzoekenuiteraard!
Dan moet in je in een ander topic zijnquote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef DerUberMensch het volgende:
Iemand nog behoefte aan wat leuke turkenmoppen uit den oude doosch?
Het Turkentopic!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan moet in je in een ander topic zijn
Ja klopt, ik doel op de pogingen om sex erin te krijgenquote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zei toch thx? Ik stak mijnop?
En waar kap je dan precies mee?
Klinkt goed! Moeten maar eens ff smsen en wat afspreken!quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
mooi boulevardje opzoekenuiteraard!
Murat O is in het nieuws en het begint al. Je bent snel zegquote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef DerUberMensch het volgende:
Iemand nog behoefte aan wat leuke turkenmoppen uit den oude doosch?
Kapper, daar ben ik vorige week al geweest. Dus daar ben ik weer mooi vanaf voorlopig.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zus straks maar aankijken voor een nieuw laagje zwart en een nieuw laagje blond
Topquote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef Belsezar het volgende:
Klinkt goed! Moeten maar eens ff smsen en wat afspreken!
Ang3l uitnodigen voor bij de volgende meet was een poging om seks erin te krijgen?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja klopt, ik doel op de pogingen om sex erin te krijgen
ik kom nooit bij de kapperquote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Kapper, daar ben ik vorige week al geweest. Dus daar ben ik weer mooi vanaf voorlopig.
Ik Haarlem uiteraard.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee wordt Hoofddorp of Aalsmeer waarschijnlijk
Nee, nee jongedame. Daar doelde ik met die opmerking niet over.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ang3l uitnodigen voor bij de volgende meet was een poging om seks erin te krijgen?
Wat een luxe! Niet dat ik ver moet, want die zit hier om de hoek.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik kom nooit bij de kapper![]()
de kapper woont bij mij thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |