Pareltje op zich, maar de bros maakt 'm TTK-waardig.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef onzichtbare het volgende:
ja joh is tch altijd zo als je zwaar kan ouwe hoeren ennnnnn roddelen dattttt wordt beloond maar iemand die 25 of 35 jr bij de hoogovens werkt ja wat moet je er mee omlaten smelten als bros kan je hem weg geven als verjaardags kado
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef onzichtbare het volgende:
ja joh is tch altijd zo als je zwaar kan ouwe hoeren ennnnnn roddelen dattttt wordt beloond maar iemand die 25 of 35 jr bij de hoogovens werkt ja wat moet je er mee omlaten smelten als bros kan je hem weg geven als verjaardags kado
Je werkt bij de hoogovens?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef onzichtbare het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pareltje op zich, maar de bros maakt 'm TTK-waardig.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef onzichtbare het volgende:
Omdat hij de grootste homo van Nederland is.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:07 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Als hij zich nou ophangt met dat lintje,waarom krijgt de grootste homo van Nederland een lintje ?
watquote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef onzichtbare het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
Haha, Albert Verlintje! EINZ!111!!!1!D:D
Krijg je tegenwoordig daar ook al een lintje voor ? Krijg zeker ook een lintje voor de mooiste mooiboyquote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat hij de grootste homo van Nederland is.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
Die wilde ik ook maken bij het lezen van de TTquote:Op donderdag 29 april 2010 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:02 schreef Parzival het volgende:
hij entertained irriteert al heel lang alle RTL4 kijkers.. en veel shows he..
If you snooze, you lose...quote:Op donderdag 29 april 2010 13:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Die wilde ik ook maken bij het lezen van de TT
De redactie van RTL Boulevard zit nu met een boner omdat ze zich nu al vekneukelen om het feit dat ze die Verlintje vanavond gaan gebruiken in de uitzending.quote:
Ik vrees het ook. Gelukkig kijk ik geen Boulevard dus tja...quote:Op donderdag 29 april 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
De redactie van RTL Boulevard zit nu met een boner omdat ze zich nu al vekneukelen om het feit dat ze die Verlintje vanavond gaan gebruiken in de uitzending.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Had liever gezien dat ie een strop had gekregen.
Achterlijke kutpostquote:Op donderdag 29 april 2010 13:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou ons koninklijkhuis zakt ook weer in mijn achting.
-100 voor bea en gevolg.
pff albert een lintje who's next? Willem Holleder?
Goh..origineel man.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:56 schreef Farenji het volgende:
Kan hij niet een lintje om zijn nek krijgen? En dan het andere eind aan een hoge boom? Valse pisnicht!
Genomineerd voor dé post van 2010.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef onzichtbare het volgende:
Tja, da's z'n werk.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien vanwege de musicals?
Al vind ik dat evenmin een goede reden om hem een lintje te even.
QFTquote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef freddygonzales het volgende:
Ik vind dat Alberto Stegeman ook een lintje verdient voor het aan de kaak stellen van misstanden!
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef freddygonzales het volgende:
Ik vind dat Alberto Stegeman ook een lintje verdient voor het aan de kaak stellen van misstanden!
Tijd voor een Fok-actie?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:01 schreef freddygonzales het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef Spooky4u het volgende:
Daarnet ben ik heerlijk uit eten geweest. Tijdens mijn peukje in de buitenlucht stond daar een trots uitziende oude man in zijn eentje van zijn sigaartje te genieten. Zijn familie en vrienden hadden een feestje georganiseerd omdat hij na 35 jaar vrijwilligerswerk een lintje van de burgemeester had gekregen.
Na hem gefeliciteerd te hebben was het eerste wat hij zei: Jammer dat die homo van tv er ook één heeft gehad. Haalt toch de waarde wat weg.
Maar stiekem was hij maar al te trots en ging nog een avond vol verassingen tegemoet met zijn club
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef Spooky4u het volgende:
Daarnet ben ik heerlijk uit eten geweest. Tijdens mijn peukje in de buitenlucht stond daar een trots uitziende oude man in zijn eentje van zijn sigaartje te genieten. Zijn familie en vrienden hadden een feestje georganiseerd omdat hij na 35 jaar vrijwilligerswerk een lintje van de burgemeester had gekregen.
Na hem gefeliciteerd te hebben was het eerste wat hij zei: Jammer dat die homo van tv er ook één heeft gehad. Haalt toch de waarde wat weg.
Maar stiekem was hij maar al te trots en ging nog een avond vol verassingen tegemoet met zijn club
Haha.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:17 schreef Spooky4u het volgende:
Ja nix achtelijke kut post.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja nix achtelijke kut post.
Kwalbert is een verachtelijk persoon.
Die had nooit lintje mogen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |