Ik keek een beetje vreemd en begon toen zacht autistisch in mijzelf te mompelen. Ik dacht er over om er een KLB topic over te openen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En wat was jouw inbreng daarbij?
Heul niet. Ik was juist blij met de komst van users als BT, Liiszle, Wd etc.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, sorry, heb ik op Fonsoy geplakt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik keek een beetje vreemd en begon toen zacht autistisch in mijzelf te mompelen. Ik dacht er over om er een KLB topic over te openen.
Ze hadden het over bruine en witte benen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:22 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze zo bij dat onderbroek en oerwoud-gepraat?
Wat ik niet?quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze hadden het over bruine en witte benen.
Ik zei ook iemand. Maar dat was ook zo'n aap die wel even kon bepalen wie wel en niet mocht posten in de SC. Volgens mij GasTurbine of Slindenau.quote:
GasTurbine was wel baas.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei ook iemand. Maar dat was ook zo'n aap die wel even kon bepalen wie wel en niet mocht posten in de SC. Volgens mij GasTurbine of Slindenau.
Ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:25 schreef fonsoy het volgende:
Ik zit sowieso volgens mij te kort op Fok!/KLB om die kerels sowieso te kennen.
Mwao wel af en toe. En jij bent ook een van de oude orde. Daarom was het ook leuk om vroeger naar de SC te gaan. Al die andere chille gasten die je KLB zag in 1 topic.quote:
Hebben we het nu over die user?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef Bragi het volgende:
Lauriette zou ik overigens m'n bed uit schoppen.
GT en PKquote:Op donderdag 29 april 2010 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei ook iemand. Maar dat was ook zo'n aap die wel even kon bepalen wie wel en niet mocht posten in de SC. Volgens mij GasTurbine of Slindenau.
Net een kroeg, maar dan net wat andersquote:Op donderdag 29 april 2010 12:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mwao wel af en toe. En jij bent ook een van de oude orde. Daarom was het ook leuk om vroeger naar de SC te gaan. Al die andere chille gasten die je KLB zag in 1 topic.
tnxquote:Op donderdag 29 april 2010 12:25 schreef Lakitu het volgende:
Oh ik heb die picca gevonden Chuck, ik ga 'm even tinypiccen
Nee de film.quote:
E-Kroeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net een kroeg, maar dan net wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |