Met lange E-penisquote:Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, weet je wat het is. Een beetje wijs lopen doen tegen iedereen die hier heen komt. Op buitenstaanders komen jullie dan echt over als een stelletje internetautisten met een grote bek
Wat de fuck moeten we met weer een gast hier, het is al een cockfest. En ik vond 'm een mongool. Dan ga ik 'm niet gelijk pijpen zoals sommigen zouden doenquote:Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mjah, weet je wat het is. Een beetje wijs lopen doen tegen iedereen die hier heen komt. Op buitenstaanders komen jullie dan echt over als een stelletje internetautisten met een grote bek
Lauriette zou ik inderdaad ook wel eens vol willen blaffen, maar dat komt omdat ze op een vriendin van me lijkt.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff volgens mij is dat alleen Lauriette verder niet echt.
quote:
Pffffffffrtt.quote:
Zie je die sticker op je anus soms niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Denken dat iemand de autoriteit over mij kan hebben._!
Nee kijk, ik vind andere mensen best goed hoor. Maar mensen die nooit in KLB gepost hebben en dan ineens altijd hier blijven vind ik lame. De meeste mensen die hier zitten zijn tenminste nu of ooit actief geweest in KLB.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha diplomaat allesquote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee kijk, ik vind andere mensen best goed hoor. Maar mensen die nooit in KLB gepost hebben en dan ineens altijd hier blijven vind ik lame. De meeste mensen die hier zitten zijn tenminste nu of ooit actief geweest in KLB.
Welke, die kapotgepoepte?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zie je die sticker op je anus soms niet?
IK BEN LAKITU EN IK WIL NIET DAT ER TEVEEL JONGENS OP DAT ENE INTERNETFORUM ZITTEN IN MIJN FAVORIETE TOPICJE, WANT DAT IS VAN MIJ EN DAT VIND IK HELEMAAL NIET LEUKquote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat de fuck moeten we met weer een gast hier, het is al een cockfest. En ik vond 'm een mongool. Dan ga ik 'm niet gelijk pijpen zoals sommigen zouden doen
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die ene met EIGENDOM VAN LAKIquote:
Nu is het weer een cockfest? Ik weet me nog te herinneren dat iemand liep te klagen dat er teveel wijven hier zaten met hun vrouwen gezeur.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat de fuck moeten we met weer een gast hier, het is al een cockfest. En ik vond 'm een mongool. Dan ga ik 'm niet gelijk pijpen zoals sommigen zouden doen
En wat was jouw inbreng daarbij?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef Mozy het volgende:
Ik stond net buiten te chillen met 1 andere stagaire en 2 leraressen. Beginnen ze ineens te praten over dat ze niet met een gat in hun onderbroek op de sectietafel gevonden willen worden.Zegt eentje dat je dan meestal geen onderbroek draagt. begonnen ze zich zorgen te maken over het oerwoud daaronder.
_!!!!!!!!!!
Ik nietquote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee kijk, ik vind andere mensen best goed hoor. Maar mensen die nooit in KLB gepost hebben en dan ineens altijd hier blijven vind ik lame. De meeste mensen die hier zitten zijn tenminste nu of ooit actief geweest in KLB.
Laki kan zijn eigen anus zien en likken.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doh.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef Bragi het volgende:
Lauriette zou ik overigens m'n bed uit schoppen.
Wel een knappe meid hoor, in het echt.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:21 schreef Bragi het volgende:
Lauriette zou ik overigens m'n bed uit schoppen.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu is het weer een cockfest? Ik weet me nog te herinneren dat iemand liep te klagen dat er teveel wijven hier zaten met hun vrouwen gezeur.Het is toch nooit goed.
Hoe kwamen ze zo bij dat onderbroek en oerwoud-gepraat?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En wat was jouw inbreng daarbij?
Dat was ik niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu is het weer een cockfest? Ik weet me nog te herinneren dat iemand liep te klagen dat er teveel wijven hier zaten met hun vrouwen gezeur.Het is toch nooit goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |