Geen idee. Ik vraag me af hoe ik aan die bagger kom.quote:
Gemiddeld 50?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:27 schreef fonsoy het volgende:
Ben sowieso nooit zo'n forum type geweest. Vind het dan ook meer of minder onverklaarbaar dat sommigen hier aan 50 posts per dag komen gemiddeld. Als ik mijn best doe haal ik er misschien 30. Uitgezonderd SC's, dat dan wel.
Nee daarom. Zie het als een soort testquote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
In het begin werd tegen mij ook gezegd dat ik op moest flikkeren![]()
En luisterde ik? Natuurlijk niet.
quote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Is iedereen die fonsoy nu aan het negeren?
Niet opzettelijk in ieder geval.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Helaas heb je van die types die dan steeds terug komen omdat ze denken ooit nog te kunnen slagen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee daarom. Zie het als een soort testAls je gewoon schijt aan iedereen hebt en je bent chill vind iedereen je toch wel aardig op een gegeven moment.
Wie is fonsoy eigenlijk? Als het een nieuwe is prima, als het weer de zoveelste kloon is wens ik hem de grafschurft toe.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Grote kans dat het een kloon is.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie is fonsoy eigenlijk? Als het een nieuwe is prima, als het weer de zoveelste kloon is wens ik hem de grafschurft toe.
Ik ben geen kloonquote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie is fonsoy eigenlijk? Als het een nieuwe is prima, als het weer de zoveelste kloon is wens ik hem de grafschurft toe.
Mwjah als je kijkt naar die ladingen aan kloons, dan wel ja. Maargoed, de tijd zal het leren he.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Grote kans dat het een kloon is.
Daarvoor hebben we een paar hardmen nodig die ze de deur wijzen.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Helaas heb je van die types die dan steeds terug komen omdat ze denken ooit nog te kunnen slagen.
De laatste tijd haal ik buiten de SC ook niet zoveel posts meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Buiten de SC heb ik misschien 5 tot 15 posts per dag.
Dat laatste zegt wel weer genoeg.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:31 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Mwjah als je kijkt naar die ladingen aan kloons, dan wel ja. Maargoed, de tijd zal het leren he.
En inclusief dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Buiten de SC heb ik misschien 5 tot 15 posts per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |