abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 01:31:00 #251
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81166047
Even voor de PR: ik heb alle repos op de frontpage uitgeklapt, en dan valt alles van 4 mei en de chinookvlucht er af. Kan dat lijstje wat langer gemaakt worden, of is er nog een andere manier om de specials bereikbaar te houden?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 8 mei 2010 @ 01:31:50 #252
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_81166073
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:27 schreef RonaldV het volgende:

[..]

PK, je zeurt. Zoals ik je over MSN ook al heb uitgelegd: de opdracht aan alle fotografen was geen concertfotografie, maar een sfeerreportage. Je wilt hoe dan ook je gelijk hebben, en dat heb je niet. Wat jij verwacht van de fotografen (concertfotos) viel buiten de opdracht (sfeerrepo). Je kunt of wilt het verschil niet zien, prima.
wmb hebben alle fotografen zich uitstekend aan de opdracht gehouden, en dat het niet aan jouw standaard voldoet: pech gehad. Je kunt niet iedereen tevreden houden. Zo zullen Kane fans wel teleurgesteld zijn dat Kane niet in de repos zit, terwijl ze wel optraden.
het blijven gemiddeld gewoon bagger foto's

als je uitgaat van hoeveel foto's er in totaal gemaakt zullen zijn, en dit de beste selectie is.........

zaterdag 8 mei 2010 @ 01:33:01 #253
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81166099
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:31 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

als je uitgaat van hoeveel foto's er in totaal gemaakt zullen zijn, en dit de beste selectie is.........

Ja Pepijn...

Wou je de rest van het topic ook nog verder vullen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_81166104
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:31 schreef RonaldV het volgende:
Even voor de PR: ik heb alle repos op de frontpage uitgeklapt, en dan valt alles van 4 mei en de chinookvlucht er af. Kan dat lijstje wat langer gemaakt worden, of is er nog een andere manier om de specials bereikbaar te houden?
Er komt nog een nieuwsbericht met linkjes naar alle repo's. En dat berichtje komt ook in de leader op de FP
pi_81166126
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:31 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

Ja, die mening kennen we nou wel. Als je zelf eens wat wilt bijdragen ben je van harte welkom.
Je begrijpt wel dat je daarbij de lat voor jezelf nu extra hoog legt?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 01:44:48 #256
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_81166377
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:34 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Ja, die mening kennen we nou wel. Als je zelf eens wat wilt bijdragen ben je van harte welkom.
Je begrijpt wel dat je daarbij de lat voor jezelf nu extra hoog legt?
ik haal de d70 wel onder het stof vandaan.

kom maar op .
  zaterdag 8 mei 2010 @ 01:46:02 #257
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_81166396
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ja Pepijn...

Wou je de rest van het topic ook nog verder vullen?
RONALD

ik vul de rest rustig hoor.

bedankt voor het gebruiken van mijn volledige roepnaam. misschien nog even mijn achternaam spammen. komen ze iig bij mijn site uit
pi_81166510
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:46 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

RONALD

ik vul de rest rustig hoor.

bedankt voor het gebruiken van mijn volledige roepnaam. misschien nog even mijn achternaam spammen. komen ze iig bij mijn site uit
Die site link je zelf al hoor.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:44 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

ik haal de d70 wel onder het stof vandaan.

kom maar op .
Kom je nu mee. We hebben afgelopen week net zo'n 15+ accreditaties verdeeld. Meld je maar zodra je een oproep voorbij ziet komen die je zou willen doen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 01:58:31 #259
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_81166644
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:51 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Die site link je zelf al hoor.
[..]

Kom je nu mee. We hebben afgelopen week net zo'n 15+ accreditaties verdeeld. Meld je maar zodra je een oproep voorbij ziet komen die je zou willen doen
lokale koekenbakkers zijn niet interessant.
ik ga niet me een aantal maanden bewijzen zonder er ook maar een cent voor tezien.
heb wel betere dingen tedoen.

mensen die denken dat mensen van 1 a 2 sites kunnen leven
pi_81166732
Goed, ik ga aan het bier
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:04:48 #261
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_81166777
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:02 schreef Siegfried het volgende:
Goed, ik ga aan het bier
ik sla bijna de laatste slok naar binnen. kan je vertellen dat ook vandaag het bier goed smaakt
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 mei 2010 @ 05:49:03 #262
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_81168334
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!fotograaf zaterdag 8 mei 2010 @ 09:31:42 #263
18921 freud
Who's John Galt?
pi_81169234
Mooi resultaat fotografen, en Siegfried en andere modjes ook . Was volgens mij de grootste foto-FP klus tot nu toe? Ook zeker leuke foto's . Van Groningen hebben Xil en ik er ook nog een paar, maar niet echt veel van het terrein, dus dat is wel mooi gedekt in de foto's van Marco. En PK, je blijft het proberen he .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_81169485
http://frontpage.fok.nl/s(...)val-zwolle-2010.html
Daar staat dat ze in Wageningen waren, maar volgens mij was ik alleen
  Admin zaterdag 8 mei 2010 @ 10:45:23 #265
2222 crew  iteejer
pi_81170222
Prima resultaat Kunnen we trots op zijn. Alle deelnemers, enorm bedankt
pi_81170225
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:52 schreef Puala het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)val-zwolle-2010.html
Daar staat dat ze in Wageningen waren, maar volgens mij was ik alleen
pi_81171765
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:31 schreef freud het volgende:
Mooi resultaat fotografen, en Siegfried en andere modjes ook . Was volgens mij de grootste foto-FP klus tot nu toe? Ook zeker leuke foto's . Van Groningen hebben Xil en ik er ook nog een paar, maar niet echt veel van het terrein, dus dat is wel mooi gedekt in de foto's van Marco. En PK, je blijft het proberen he .
ach, ik heb mijn best gedaan he..
Mensen zoals PK heb je trouwens helaas altijd wel... PK, als jij zegt dat je zo enorm goed bent, laat maar eens wat zien. Dat ike r geen cent voor vang, boeit mij ook niet zoveel, het gaat om de fun imho...
Als ik er geld mee wou verdienen had ik de foto's wel naar dvhn ofzo gestuurd..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Admin zaterdag 8 mei 2010 @ 11:54:24 #268
2222 crew  iteejer
pi_81171934
@PKFotografie:
We zijn ons er zeer van bewust dat juist in een fotografen-gezelschap de beeldvorming vaak belangrijker is dan hetgeen afgebeeld wordt. Want daar gaat fotograferen immers om: je eigen vastlegging kiezen, je eigen beeldvorming bepalen.
En aangezien jouw 'foto', jouw beeldvorming van wat de foto-crew doet niet erg voordelig is voor die crew, wil ik daar toch even op reageren.

Wat betreft de toewijzing: we doen echt enorm ons best dat zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Het is een ingewikkelde puzzel, met veel factoren en veel overwegingen. Wie kan wel, wie kan niet? Vragen we iemand die perfect werk aflevert, of iemand die eigenlijk meer aan de beurt is maar gewoon nog veel moet leren? Bij welke opdrachtgever/evenement moeten we echt voor de kwaliteit gaan, (omdat we de relatie goed willen houden en volgend jaar daar ook nog willen komen bv) en waar kunnen we wat meer risico's nemen?
En dan nog die spoedgevallen: help, er wordt NU een fotograaf gevraagd, wie is er online, wie kunnen we snel vragen? (Zo is dat gegaan met bv die helicopter: op stel en sprong was antwoord nodig, defensie moest dat snel hebben ivm antecedenten-onderzoek etc)

Dat kan dus best lastig zijn. Zeker als je dat in een online-situatie moet regelen, en niet altijd iedereen bereikbaar is.

Jouw eigen deelname: je bent meer dan welkom om ook deel te nemen aan de fotografen-pool. We hebben genoeg dingen liggen waar we mensen heen zouden willen sturen. Dus als je zoiets wil, noem het gewoon, er valt echt wel met ons te praten hoor.

FOT is een leuk onderdeel, en herbergt ook de fotografenpool: een erg belangrijk gegeven in de fok-content-machine.
Nieuws kan je van ANP of Novum binnentrekken, en de standaard-foto's ook. Maar verslaglegging en sfeerbeelden van evenementen etc kunnen we wel degelijk zelf maken.
Daar hebben we alle kans om in te excelleren. En we zijn er nog lang niet. Net zoals een fotograaf leert door ervaring,doen wij dat ook. Veel kan er beter. We zijn er immers nog niet als we die foto's hebben - het liefste moeten die zo snel mogelijk online ook. Dus hebben we een home-base nodig die dat kan doen, en alle rechten heeft om op FP of forum of waar dan ook een special neer te pleuren. Ook het opbouwen van goede contacten met evenementenbureaus is belangrijk. Er komt zo enorm veel bij kijken.

Samenwerking en een positieve insteek is dan ook enorm belangrijk. Daarom steek ik ook tijd in dit antwoord op jouw toch wel erg negatieve beweringen.
En ik hoop dat ik hier eea aan heb kunnen nuanceren.

FOK! is goed genoeg om middels je naam en sig toch al jaren extra bekendheid aan je eigen site en werkzaamheden te geven, dan is FOK! toch ook goed genoeg om onze foto-crew met een positieve instelling tegemoet te treden?

Tot slot: fotografie is dus erg belangrijk voor FOK!. Dermate belangrijk, dat we daar een aparte hoofdredacteur voor willen aanstellen, iemand dus die FOK!-wide dat aspect van FOK! bewaakt en stuurt.
We hebben Siegfried bereid gevonden dit te gaan oppakken. Daar ben ik enorm blij mee. Zijn vakkennis, enthousiasme en bovenal zijn erg plezierige en volstrekt pretentieloze manier van managen maken hem daar de ideale persoon voor.

Als je dus ergens problemen mee hebt, je kan bij hem terecht. Mocht je daar ook niet uitkomen kun je je tot mij of één van de andere admins wenden.
pi_81174832
Maar is Fok! altijd tevreden met dit niveau foto's of alleen voor dit festival?
Dan kan ik misschien wel met foto's van Ordina Open helpen
pi_81175399
Leuke reportages.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2010 13:42:01 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 8 mei 2010 @ 15:21:47 #271
18921 freud
Who's John Galt?
pi_81178326
Feli Siegfried!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:22:17 #272
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_81182194
Ehm.... met uitzondering van RonaldV, zit iedere bevrijdingsdag reportage toch wel erg vol (nou ja, min of meer, ik overdrijf graag) van eigenfoto geilerij--je kent het wel, het type foto "dezelfde foto, maar dan net iets anders-want ik kan niet kiezen zo geil vind ik mijn eigen schietsels" en dan doel ik op een gefotografeerde artiest/band die hetzelfde op de foto staat, soms drie keer of vaker achter elkaar, en dat had imo de redactie moeten zien en de beste erin laten zitten en de rest weg te laten.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 8 mei 2010 @ 17:51:46 #273
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81183257
Vind de opzwepende foto's van bv JunkiXL wel gaaf juist.
Juist omdat hij op verschillende foto's toch steeds een andere pose heeft om het publiek nog verder op te zwepen.

Daarbij, als men het beter denkt te kunnen, schrijf je in voor volgend jaar.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 17:59:39 #274
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_81183539
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Ehm.... met uitzondering van RonaldV, zit iedere bevrijdingsdag reportage toch wel erg vol (nou ja, min of meer, ik overdrijf graag) van eigenfoto geilerij--je kent het wel, het type foto "dezelfde foto, maar dan net iets anders-want ik kan niet kiezen zo geil vind ik mijn eigen schietsels" en dan doel ik op een gefotografeerde artiest/band die hetzelfde op de foto staat, soms drie keer of vaker achter elkaar, en dat had imo de redactie moeten zien en de beste erin laten zitten en de rest weg te laten.
Ik ben met je eens dat er een vorm van eindredactie had moeten plaatsvinden op de fotos, maar het gaat me echt te ver om dat "eigenfoto-geilerij" te noemen. Er zitten fotografen bij met nauwelijks ervaring. Ik kan me goed voorstellen dat een meisje van 18 die voor het eerst zoiets doet moeite heeft om haar eigen fotos nog eens kritisch te filteren. Dat had vanuit de FP-crew moeten gebeuren. Maar er zit in alle shoots (en ik wil er geen uitlichten, want dan doe ik anderen tekort) voldoende variatie om een indruk te hebben van het feest op betreffende lokatie.
- Privacy Matters
pi_81183743
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:59 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat er een vorm van eindredactie had moeten plaatsvinden op de fotos, maar het gaat me echt te ver om dat "eigenfoto-geilerij" te noemen. Er zitten fotografen bij met nauwelijks ervaring. Ik kan me goed voorstellen dat een meisje van 18 die voor het eerst zoiets doet moeite heeft om haar eigen fotos nog eens kritisch te filteren. Dat had vanuit de FP-crew moeten gebeuren. Maar er zit in alle shoots (en ik wil er geen uitlichten, want dan doe ik anderen tekort) voldoende variatie om een indruk te hebben van het feest op betreffende lokatie.
Beetje zelfkritiek mag je toch zelfs ook wel van jonge onervaren meisjes verwachten?
Of gaat het er dan echt alleen maar om hun eigen naam te zien staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')