quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:12 schreef Aisumasen het volgende:
Hoorde laatst ineens dat ze op "Good Morning, Good Morning" helemaal aan het eind ineens overgaan op "guten Morgen, guten Morgen". Pik je toch weer even mee...
Ik probeerde het te horen maar hoorde het nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:12 schreef Aisumasen het volgende:
Hoorde laatst ineens dat ze op "Good Morning, Good Morning" helemaal aan het eind ineens overgaan op "guten Morgen, guten Morgen". Pik je toch weer even mee...
12 juni in Dublin. Na afloop live verslag van ondergetekendequote:Op woensdag 12 mei 2010 02:04 schreef Braddie het volgende:
Is er al een video bootleg van Paul @ Gelredome?
Enne... Wanneer begint de Europese leg?
Aha, het was dus niet eens een ontdekkingquote:
Ik kwam er door de tekst die in beeld scrollt bij Rock Band achter dat John aan het einde van Lovely Rita geen "leave it", maar "never believe it" schreeuwt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:12 schreef Aisumasen het volgende:
Van dat soort shit komt een hele film uit las ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:22 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik kwam er door de tekst die in beeld scrollt bij Rock Band achter dat John aan het einde van Lovely Rita geen "leave it", maar "never believe it" schreeuwt.
En ik vond laatst dit:
Kan dat? Ik denk niet dat ze zomaar scènes uit Beatles-films mogen knippen en plakken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Van dat soort shit komt een hele film uit las ik.
Nee niet met filmfragmenten...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Kan dat? Ik denk niet dat ze zomaar scènes uit Beatles-films mogen knippen en plakken.
quote:The Beatles verfilmd als zombies
Update: maandag 10 mei 2010, 17:06
Er komt een wel heel bijzondere film over de Beatles aan: Paul Is Undead. De film is gebaseerd op een boek van Alan Goldsher. In het boek zijn de Beatles geen gewone stervelingen, maar zombies.
De eerste zombie is John Lennon, die zijn bandleden vermoordt, waardoor zij terugkomen als zombies. Ze peuzelen vervolgens de hersenen van hun fans op. De grootste vijanden van de band zijn Mick Jagger en Yoko Ono, die als zombie- killer en ninja de Beatlezombies willen doden.
Welke acteurs in de film gaan spelen en wanneer hij uitkomt is nog niet bekend. De productie moet namelijk nog starten.
De Beatles-versie is één van mijn favoriete songs en Lennon-vocalen, en alhoewel ik niet zo'n fan van Jeff Lynne ben, is dit een mooie ode van Ringo.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:42 schreef Arn0 het volgende:
Waarom wist ik hier nog niet van?Klinkt goed!
Wat een verschrikkelijke website zegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:25 schreef Aisumasen het volgende:
Iets anders, op de site van Denny Lane, een ode aan 'PM': http://www.dennylaine.com/
Ik weet niet hoe mijn vriend die meegaat het heeft betaald. Geloof via UK Maestro.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:45 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb ze ook nog niet, en het optreden is binnen één maand. Ze beginnen met versturen van de kaarten 2 tot 4 weken voor aanvang. Als je ze één week van tevoren nog niet hebt, moet je contact opnemen met Crowdsurge, en dan liggen ze waarschijnlijk ter plekke klaar op vertoon van je CreditCard.
Dat zal voor mij te duur worden vrees ik... Kans lijkt me vrij klein als die wolk er over 1,5 maand nog hangt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:34 schreef Aisumasen het volgende:
Denk niet dat het uitmaakt, alleen als je tickets daadwerkelijk kwijt zijn geraakt in de post of als ze besluiten om de tickets toch niet via de post te verzenden. Dat komt wel goed, maak me zelf meer zorgen om die aswolk...Zit er serieus aan te denken om een extra veerpont te boeken als back-up.
Preciesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:01 schreef Aisumasen het volgende:
Nou, dat ding blijft maar pruttelen, en het scheelt dus van maatschappij tot maatschappij, en de concertticket van 200 euro zullen ze allemaal nooit vergoeden. Kan me niet schelen ook, als ik volgende maand maar vooraan bij McCartney sta en "All My Loving" hoor![]()
.
Maar ik heb al een soort van back-up, ik vlieg sowieso een paar dagen van tevoren naar (hoe kan het ook anders...) Liverpool.
En dan moet je nog van Harwich in Londen zien te komen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:40 schreef webfreak het volgende:
Veerpontje van HoekvanHolland naar Harwich kost maar 33 piek. Daar ga ik altijd mee(hou sowieso niet van vliegen dus daarom)
Ze hebben wat betreft digitale downloads allang de boot gemist, en zouden er slim aan doen om het plan van Dhani Harrison in overweging te nemen: Het exclusief op hun eigen site aanbieden. Maar eigenlijk kan het me niet schelen ookquote:Sir Paul McCartney blames EMI for Beatles iTunes delay
He's one of the biggest rock stars in the world, and it's one of the biggest music sellers in the world. But despite years of negotiations Sir Paul McCartney and iTunes still haven't done a deal to make Beatles' tracks available to download.
"To tell you the truth I don't actually understand how it's got so crazy," Sir Paul told Newsbeat. "I know iTunes would like to do it, so one day it's going to happen."
Sir Paul has claimed the delay is down to record company EMI. "It's been business hassles", he said. "Not with us, or iTunes. It's the people in the middle, the record label. There have been all sorts of reasons why they don't want to do it."
McCartney has long insisted that he wants to make his old tracks with John, George and Ringo available to download. But so far the band's back catalogue, which features some of the most famous songs ever written, has been unavailable to buy online.
However, record label EMI insists it's working hard to sort out the situation. In a statement it said: "Discussions are ongoing. We would love to see The Beatles' music available for sale digitally."
Sir Paul said he isn't too worried that a younger audience could be missing out: "We get so played and noticed and tributed as The Beatles that I'm not complaining."
http://news.bbc.co.uk/new(...)0116600/10116607.stm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |