gaan jullie nou vanaaf ook naar me zingen "This is your night"?quote:
Denk het wel. Er rijdt sowieso de afgelopen week veel politie in de stad. Zal wel daarmee te maken hebben.quote:
Hier zat er vanmorgen ook al één. Die beesten kunnen ook zelden de uitgang vinden.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Samzz het volgende:
KutwespenIk kan niet eens een raam open zetten of er zitten al twee binnen
Ja, het wordt een wespenzomer...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:20 schreef Samzz het volgende:
KutwespenIk kan niet eens een raam open zetten of er zitten al twee binnen
Jeej.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk het wel. Er rijdt sowieso de afgelopen week veel politie in de stad. Zal wel daarmee te maken hebben.
Maar Apeldoorn heeft de feest-spirit te pakken, niemand heeft het nog over vorig jaar en iedereen is voornemens om er dit jaar een echt feest van te maken.
Ik heb dakramen, dus die klap ik open en dan vliegen ze wel weer naar buiten. Maar naar binnen komen ze makkelijker.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier zat er vanmorgen ook al één. Die beesten kunnen ook zelden de uitgang vinden.
Ewquote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, het wordt een wespenzomer....
Het word wel echt overdreven zegquote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej.![]()
Bij ons (buurdorp) schijnen zelfs de kinders te worden gefouilleerd. En je mag geen klompen aan.
Ja, was te verwachten. Strenge wintersquote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, het wordt een wespenzomer....
Ja, dat van die kinders snap ik ook niet. Alsof zij een bom op zich dragen ofzo.quote:
De vriend van mijn moeder ook. Stak een paar jaar geleden zijn golfclub in een wespennest toen hij de bal zocht. Ruim 100 steken, bjina doodt.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef Kluts het volgende:
Lekker dan, zo'n wespenzomer. Ik ben allergisch voor die steken.
Ik ken de tekst niet eensquote:Op donderdag 29 april 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
gaan jullie nou vanaaf ook naar me zingen "This is your night"?
\Hoe ging het Klutsie??quote:
Sigaretje aansteken en de rook naar ze toe blazen, dan vinden ze het raam erg snelquote:Op donderdag 29 april 2010 11:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier zat er vanmorgen ook al één. Die beesten kunnen ook zelden de uitgang vinden.
Together forever 'cause, this is your nightquote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef vencodark het volgende:
Dancing free untill the morning light...
Jezusquote:Op donderdag 29 april 2010 11:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat van die kinders snap ik ook niet. Alsof zij een bom op zich dragen ofzo.![]()
En die klompen schijnt te zijn "omdat je daar makkelijk mee kan gooien"...ofzo.
En nog zegt het me niksquote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dancing free untill the morning light...
Aiquote:Op donderdag 29 april 2010 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vriend van mijn moeder ook. Stak een paar jaar geleden zijn golfclub in een wespennest toen hij de bal zocht. Ruim 100 steken, bjina doodt..
Ik rook nietquote:Op donderdag 29 april 2010 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sigaretje aansteken en de rook naar ze toe blazen, dan vinden ze het raam erg snel
Amber.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Together forever 'cause, this is your night
And everything is gonna be alright
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |