Waar maak je uit op dat ik dat wel of niet zou zijn?quote:
Powerpilsen!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
That it is. Er is hier namelijk een Technofeestje.
Ik maak niks op. Ik stel een vraag?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik dat wel of niet zou zijn?
Onze plannen zijn volledig in het water gevallenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal!
Heerlijk weer, Elvis keihard aan in de auto, ik draag oranje, vind het jammer maar geen drama dat Barca niet doorging gisteren en heb een heerlijk weekend voor de boeg!![]()
Jij nog wilde plannen?
Als je niks te doen hebt; kom naar Den Haag!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onze plannen zijn volledig in het water gevallenEen van de jongens is niet lekker sinds vorige week. Problemen met zijn gezondheid, iets met zijn evenwichtsorgaan.
Dus die blijft sowieso in de stad. Ik blijf ook maar de rest van de vriendengroepgaat of wel naar amsterdam of weet nog niet wat ze gaan doen
Het is voor hem (en mijn andere vrienden) ook best lastig te begrijpen denk ik, zij weten zowat niet beter meer dan dat ze samenwonen met hun vriendin. (diegene die nu 2+ jaar een relatie heeft, had er daarvoor 1tje van 8 jaar, waarvan ze de laatste jaren ook samenwoonden)quote:Op donderdag 29 april 2010 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat betekent nog niet dat je klacht ongegrond isWant dat gevoel krijg ik nu, dat hij je het gevoel geeft dat je zeurt om niets, terwijl dat natuurlijk niet zo is. Misschien had je het eerder, op een ander moment of op een andere manier moeten aangeven, daar valt over te discussiėren. Verder niet.
De nacht gaan we misschien even kijken. Overdags blijven we in de buurt van huis mocht hij zich niet lekker voelen. En hij zal wel niet gaan zuipen zoals normaal. Is niet erg, kan hij mij in de gaten houdenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt; kom naar Den Haag!![]()
Maar das wel kut man. Zowel K-Nach als K-Dag?
Haha, ga jij vet los dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De nacht gaan we misschien even kijken. Overdags blijven we in de buurt van huis mocht hij zich niet lekker voelen. En hij zal wel niet gaan zuipen zoals normaal. Is niet erg, kan hij mij in de gaten houden![]()
Laat ik het zo zeggen: Ik ga me zwaar alcoholist voelen als ik straks bij de kassa sta om het bier af te rekenenquote:
Laatst begon je ook al subtiel over Babs en plasseks...je mist hem he.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:31 schreef El_Matador het volgende:
Jammer dat Stbabylon nou niet online is. Uit de test komt precies wat ik verwachtte; progressief rechts:
[ afbeelding ]
Wat dat betreft zal hij zich lastig in jouw situatie kunnen verplaatsen, maar begrijpen is volgens mij een ander verhaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is voor hem (en mijn andere vrienden) ook best lastig te begrijpen denk ik, zij weten zowat niet beter meer dan dat ze samenwonen met hun vriendin. (diegene die nu 2+ jaar een relatie heeft, had er daarvoor 1tje van 8 jaar, waarvan ze de laatste jaren ook samenwoonden)
Verder ben ik het met je eens Nouk.
Mensen die ik mag en er niet zijn, die kan ik missen inderdaad.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatst begon je ook al subtiel over Babs en plasseks...je mist hem he.
Hahaha geniaal!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ga me zwaar alcoholist voelen als ik straks bij de kassa sta om het bier af te rekenen
En als ze me raar aankijken zeg ik gewoon dat dit alleen voor vandaag is, ik kom nog terug voor het bier voor morgen![]()
VS, vakantie.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar is babs dan heen? Ik volg het hier maar half!
Daar is ook niets op tegen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen die ik mag en er niet zijn, die kan ik missen inderdaad.
Yep, we gaan het allemaal weer mee maken.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal hij zich lastig in jouw situatie kunnen verplaatsen, maar begrijpen is volgens mij een ander verhaal.
Maar goed, het is aan jou hoe je er nu verder mee omgaat
Dat doe ie goed!quote:
Elke dag is Q dag.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:03 schreef Kluts het volgende:
En weer back.
Wat een bedrijvigheid hier ivm Q-dag zeg.
Bels, sowieso, jij kan ZUIPEN. Daar kom ik niet eens bij in de buurt.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ga me zwaar alcoholist voelen als ik straks bij de kassa sta om het bier af te rekenen
En als ze me raar aankijken zeg ik gewoon dat dit alleen voor vandaag is, ik kom nog terug voor het bier voor morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |