abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80833493

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
  donderdag 29 april 2010 @ 10:07:52 #2
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80833504
FH
Na de 3-4 thuis nederlaag tegen Rangers, mocht ik naar de Rangers toe Ook hier had ik 2x voor gestaan 0-1 en 1-2. Uiteindelijk werd met 4-2 verloren.
Hierna mocht ik naar Fratton Park voor de uitwedstrijd tegen Portsmouth. Zoals verwacht was ik al zeker uitgeschakeld, maar kon Portsmouth bij 2 overwinningen(was een-na-laatste groepsduel) nog gewoon door gaan. Begin 2e helft stond ik echter op een 0-2 voorsprong en werd Marc Wilson van Portsmouth met 2x geel van het veld gestuurd. Niet veel later wist Portsmouth de aansluitingstreffer te scoren. Ik wist de voorsprong uiteindelijk nog uit te breiden naar 1-3. De eerste zege in de groepsfase was een feit!
pi_80833541
tvp. Waar slaat de TT eigenlijk op?
pi_80833562
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.

Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
pi_80833793
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
tvp. Waar slaat de TT eigenlijk op?
Zie post boven je
  donderdag 29 april 2010 @ 10:22:51 #7
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80833910
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.

Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
4-1-2-1-2
of
4-1-2-0-3
soms
4-3-3
incidenteel
4-5-1

Nu speel ik met Fc Twente en heb op zich een heel gebalanceerd elftal.
Merk alleen nu dat ik verder kom in het spel (seizoen 3 of 4 nu), dat ik moeite krijg om dmv mijn scouts de echte talenten eruit te vissen.
Iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Ik heb al scouts vanuit de hele wereld aangetrokken die ookal continentaal bekend zijn.
Overigens ook vrij populair aangezien andere clubs altijd mijn mensn willen hebben
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_80834034
tvp
pi_80834624
tvp
-
pi_80837123
tvp.
Met FC Lienden begonnen in de Topklasse zondag. Uiteindelijk binnen twee seizoen FC Lienden naar de ere divisie gebracht nadat ik 6e was geworden in de jupiler league. Via play-offs uiteindelijk Telstar gedegradeerd en De Graafschap samen met FC Lienden gepromoveerd!
Zal later een paar screens plaatsen.
pi_80838725
Heb je er eigenlijk iets aan om die achievements in Steam te halen?
  donderdag 29 april 2010 @ 12:34:31 #12
158518 Sjechov
pi_80838754
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wes55 het volgende:
tvp.
Met FC Lienden begonnen in de Topklasse zondag. Uiteindelijk binnen twee seizoen FC Lienden naar de ere divisie gebracht nadat ik 6e was geworden in de jupiler league. Via play-offs uiteindelijk Telstar gedegradeerd en De Graafschap samen met FC Lienden gepromoveerd!
Zal later een paar screens plaatsen.
Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.
Geld ook voor DOS Kampen, staat ook "hoger" aangeschreven lijkt het.
Ook TONEGIDO doet leuk mee.
Al heb ik nog geen oude "amateur" gezien in mijn ere divisie en ook dit seizoen zal het er niet van komen zo te zien.
pi_80838800
Er zijn onderhandelingen over een overname van mijn team en daardoor heb ik een transferverbod. Maar ik mag ook geen Bosman-transfers vast leggen voor het einde van het seizoen
pi_80839264
tvp
pi_80840115
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je er eigenlijk iets aan om die achievements in Steam te halen?
Volgens mij is het alleen voor de fun. Je kan er verder niets mee, maar je kan wel zien wat je zoal bereikt hebt
pi_80841264
Ik heb een nieuwe taktiek gemaakt met RKC. Niks veranderd aan de formatie, maar alleen aanvallende ipv verdedigende instructies meegegeven. Voor de nieuwe taktiek stond ik stijf onderaan, nu sta ik op een nette 13e plaats met 15 wedstrijden op rij ongeslagen
Jammer dat 80% daarvan gelijke spelen zijn, maar het is niet anders
pi_80842923
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.
Geld ook voor DOS Kampen, staat ook "hoger" aangeschreven lijkt het.
Ook TONEGIDO doet leuk mee.
Al heb ik nog geen oude "amateur" gezien in mijn ere divisie en ook dit seizoen zal het er niet van komen zo te zien.
Rijnsburgse Boys was samen met mij gepromoveerd naar de JL. Waar voor mij promotie restte, was voor hun degradatie een feit na 30 speelrondes..
pi_80845375
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een nieuwe taktiek gemaakt met RKC. Niks veranderd aan de formatie, maar alleen aanvallende ipv verdedigende instructies meegegeven. Voor de nieuwe taktiek stond ik stijf onderaan, nu sta ik op een nette 13e plaats met 15 wedstrijden op rij ongeslagen
Jammer dat 80% daarvan gelijke spelen zijn, maar het is niet anders
Liever 1 punt dan 0 natuurlijk
  donderdag 29 april 2010 @ 15:50:10 #19
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_80845415
Die tactiek uit het vorige topic werkt bij mij absoluut niet. Mijn spitsen lopen alleen maar buitenspel en de tegenstander kan de hele tijd vrolijk counteren. Het is dat ik een geweldige keeper heb anders zou ik tegen Bayer Leverkusen met 10-1 hebben verloren ipv 4-1. Snel maar weer veranderd dus.
Tranquillo
pi_80845940
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:

4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.
Who dat!
pi_80846607
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef icebliss het volgende:
Die tactiek uit het vorige topic werkt bij mij absoluut niet. Mijn spitsen lopen alleen maar buitenspel en de tegenstander kan de hele tijd vrolijk counteren. Het is dat ik een geweldige keeper heb anders zou ik tegen Bayer Leverkusen met 10-1 hebben verloren ipv 4-1. Snel maar weer veranderd dus.
Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico geloot
pi_80847620
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef RoderikMB het volgende:

[..]

4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.
Thanks, maar ik ga nu iets anders doen, ik ga spelen met drie spitsen, 2 centrale middenvelders, 1 anchor man en een normale verdediging, ben benieuwd!
  donderdag 29 april 2010 @ 18:22:20 #23
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_80850550
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico geloot
Wolfsburg, seizoen 2014/2015. Die tactiek is denk ik te aanvallend, ik speel de meeste wedstrijden nu namelijk verdedigend en daarme behaal ik wel aardige resultaten.
Wel opvallend trouwens, de nummer 4 tot en met 10 staan op 6 punten van elkaar met nog zes wedstrijden te spelen. 3 tot en met zes spelen EL, gaat nog spannend worden.
Tranquillo
pi_80852424
Wat is Fabian Monzon verschrikkelijk goed in FM2010. Een absolute must-buy die zelfs voor mid-table clubs speelt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_80852579
je moet gewoon een heel goed team hebben voor die taktiek. Met Feyenoord kan ik die taktiek bv wel gebruiken tegen top oss en win ik dik, maar ik moet echt niet op die manier spelen tegen bv PSV
pi_80852727
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef Bow het volgende:
je moet gewoon een heel goed team hebben voor die taktiek. Met Feyenoord kan ik die taktiek bv wel gebruiken tegen top oss en win ik dik, maar ik moet echt niet op die manier spelen tegen bv PSV
Als je een heel goed team hebt maakt het bijna niet meer uit wat voor tactiek je hanteert. Echte topspelers zullen zelf een plan trekken..
pi_80862525
Win ik de titel, spel crasht. Ik op vakantie en eindig steeds 2e
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80869354
Huren met optie tot koop is echt zo verschrikkelijk fijn. Kon een middenvelder kopen voor 10 miljoen. Nu scout ik een speler die bijna net zo goed is en qua talent beter wordt geschat. En die kon ik oppakken voor 1,7 miljoen.
pi_80869468
Vasco: Titel 2e divisie, Beker kwartfinale
Sao Paulo: 3e plaats

Ik heb veel spelers gewisseld en met name van Sao Paulo naar Vasco. Regio competitie ga ik gebruiken om de reserves en jonge spelers de kans te geven en dan moet het beter dan volgend jaar. Met Vasco moet de middenmoot er in ziten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80870666
Dit spel wil ook gewoon niet dat ik verder door ga hé in de CL. Vorig jaar 1ste ronde knockout tegen Barca en nu dit jaar tegen Real Madrid
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:25:30 #31
158518 Sjechov
pi_80877442
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit spel wil ook gewoon niet dat ik verder door ga hé in de CL. Vorig jaar 1ste ronde knockout tegen Barca en nu dit jaar tegen Real Madrid
Dit had ik ook, maar in het 2de seizoen was ik wel dermate goed dat ik het ze heel moeilijk kon maken.
Bij de return had ik de mazzel dat de meeste geblesseerd waren bij Barca, waardoor ik een goede uitslag kon maken.
Nadeel: ze wouden direct mijn halve elftal kopen.

Wat ik overigens wel heel irritant vind is dat de halve wereld geinteresseerd is in mijn spelers.
Ze raken er heel ontevreden over.
Kortom, irritant!
pi_80879984
uit de categorie WTF:
Groep D op het EK:
Italië
Frankrijk
Nederland
Portugal

Ok, moet gezegd worden NL staat 17e en Portugal 20e op de wereldranglijst, het blijft een lastige poule!

Heb met FH goede zaken kunnen doen Het halen van de groepsfase EL heeft me totaal ruim 1,5 miljoen aan prijzengeld opgeleverd. Verder had een verdediger na het 1e seizoen dat hij bij mij gespeeld had een hekel aan mijn topspits. De keus was makkelijk hoe ik dat op ging lossen: de verdediger verkocht voor 1,4m Seizoen eerder voor 160k gekocht Als vervanger Mark Rutgers(voormalig Haarlem, speelt in het echt ook bij KR) voor 50k van KR overgekocht

Oranje Onder 21 stelt Georges Kessler aan als manager. Kijk ff bij die gast. Geboren 1968. Van 1984 tot en met 1985 manager geweest van Olympiakos. Toen was hij dus 16

[ Bericht 10% gewijzigd door MMUFC op 30-04-2010 19:29:51 ]
pi_80881016
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:25 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Dit had ik ook, maar in het 2de seizoen was ik wel dermate goed dat ik het ze heel moeilijk kon maken.
Bij de return had ik de mazzel dat de meeste geblesseerd waren bij Barca, waardoor ik een goede uitslag kon maken.
Nadeel: ze wouden direct mijn halve elftal kopen.

Wat ik overigens wel heel irritant vind is dat de halve wereld geinteresseerd is in mijn spelers.
Ze raken er heel ontevreden over.
Kortom, irritant!
Ook dat, maar ook je trainers willen ze constant hebben. Daar word ik pas moe van, constant bied ik ze dan weer iets meer geld en dan kiezen ze voor mij. Maar soms willen ze in 2 weken dezelfde trainer en ik maar verhogen
pi_80888905
Promotie naar de Premier League is een feit met Middlesbrough dus tijd om me team te versterken en door te selecteren. Doelstelling voor het volgend seizoen is simpel, degradatie ontlopen. Ook binnen het salarisbudget blijven en niet in de rode cijfers komen is een doelstelling.

Er werden tien spelers verkocht en twaalf spelers aangekocht. Linksback Juan Fuentes vertrekt voor ¤5,5 miljoen naar Everton, als vervanger werd Vegard Forren gehuurd met een optie tot koop. Brad Jones, een dure reserve keeper werd voor ¤1,5M verkocht aan Leeds United. Simone David was in de zomer al transfervrij overgenomen van Manchester United en lijkt nu de concurrentiestrijd te winnen met Jason Steele. Als derde keeper werd ex-AZ keeper Brian Jensen aangetrokken.Verder vertrokken er nog wat overbodige spelers zoals Jérémie Aliadière, Chun-Soo Lee, Matthew Bates, Igor Zofcak en Istvan Bakx. Pierre Ducasse wordt de nieuwe verdedigende middenvelder. Achter de spitsen moet Éderson de nieuwe nummer 10 worden. De Franse spits, Edouard Butin moet met Scott McDonald strijden om een basisplaats. Marc Muniesa, de Spanjaard die overkwam van Barcelona en de nieuwe Miguel Ángel Nadal wordt genoemd moet samen met Emmanuel Pogatetz het centrum gaan vormen. De veelzijdige back Romain Danzé werd als nieuwe rechtsback aangetrokken en tot slotte werd goalgetter Federico Macheda nog een keer gehuurd voor een bedrag van ¤2M. Verder werden nog wat talenten / back-ups gehaald met Phil Smith (regen, spits), Benik Afobe (Arsenal, spits) en Armand Traoré (Arsenal, linkervleugelverdediger).

• Transfers

Opstelling
  • Met heel mijn hart.
    pi_80889009
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Brord_ het volgende:
    Promotie naar de Premier League is een feit met Middlesbrough dus tijd om me team te versterken en door te selecteren. Doelstelling voor het volgend seizoen is simpel, degradatie ontlopen. Ook binnen het salarisbudget blijven en niet in de rode cijfers komen is een doelstelling.

Er werden tien spelers verkocht en twaalf spelers aangekocht. Linksback Juan Fuentes vertrekt voor ¤5,5 miljoen naar Everton, als vervanger werd Vegard Forren gehuurd met een optie tot koop. Brad Jones, een dure reserve keeper werd voor ¤1,5M verkocht aan Leeds United. Simone David was in de zomer al transfervrij overgenomen van Manchester United en lijkt nu de concurrentiestrijd te winnen met Jason Steele. Als derde keeper werd ex-AZ keeper Brian Jensen aangetrokken.Verder vertrokken er nog wat overbodige spelers zoals Jérémie Aliadière, Chun-Soo Lee, Matthew Bates, Igor Zofcak en Istvan Bakx. Pierre Ducasse wordt de nieuwe verdedigende middenvelder. Achter de spitsen moet Éderson de nieuwe nummer 10 worden. De Franse spits, Edouard Butin moet met Scott McDonald strijden om een basisplaats. Marc Muniesa, de Spanjaard die overkwam van Barcelona en de nieuwe Miguel Ángel Nadal wordt genoemd moet samen met Emmanuel Pogatetz het centrum gaan vormen. De veelzijdige back Romain Danzé werd als nieuwe rechtsback aangetrokken en tot slotte werd goalgetter Federico Macheda nog een keer gehuurd voor een bedrag van ¤2M. Verder werden nog wat talenten / back-ups gehaald met Phil Smith (regen, spits), Benik Afobe (Arsenal, spits) en Armand Traoré (Arsenal, linkervleugelverdediger).

• Transfers

Opstelling
  • Als je niet in het eerste rijtje komt en ver in de bekers komt dan vlieg je er gewoon in November of zo uit
    pi_80901549
    Welke skin gebruiken jullie? Ik zoek zelf een hele 'luchtige', niet zo'n (blijkbaar populaire) zwarte skin. Iemand tips?
    pi_80901763
    Btw, iemand dit al gezien?

Football Manager Handheld 2010 for iPod Touch/iPhone Announced
    quote:
    - Manage across the globe – take charge of any team from 34 leagues from nations including England, Scotland, France, Spain, Italy, Germany, Belgium, Holland, Portugal, Brazil and Australia.
    - A real football world – Buy and sell over 20,000 real world stars from the legendary Football Manager database, fully up-to-date with the dealings from the 2010 January transfer window.
    - Build your squad – buy, sell and loan players for your squad of up to 36 players, trying to keep them all happy and performing at the top of their game.
    - Feel the buzz of matchdays – get all the stats on your opponents in the match preview and then watch the action unfold making subs and tactical changes to give your team the edge over your rivals.
    - Get the most from your backroom staff – get the opinion of your assistant manager on the state of your squad and his suggested improvements, and ask coaches and scouts for reports on players in your squad or future transfer targets.
    - Keep the board happy - Set your expectations for the club, manage your transfer and wage budgets and make board requests in your quest for success.
    - Handle the media – experience the pressure of the press as they quiz you about transfer rumours, and potential job offers.
    - Become a legend – chart the progress of your career through the profile screen and hall of fame; plus gain rewards for your success by unlocking new features and managerial abilities.
    - Designed for the iPhone / iPod – with a specific user-friendly skin and functionalities, and club logos for all licensed leagues. Plus; listen to your favourite music while your manage your team!
    pi_80901809
    Hebben jullie dat ook nooit? Eerste 2/3 seizoenen alleen het eerste. En daarna denk je toch.. hmm laat ik toch maar -19 ook doen om de talenten beter te begeleiden.
    pi_80902047
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
    Hebben jullie dat ook nooit? Eerste 2/3 seizoenen alleen het eerste. En daarna denk je toch.. hmm laat ik toch maar -19 ook doen om de talenten beter te begeleiden.
    Ik ben de uitdaging weer aangegaan met Athletic de Bilbao, poging 2 . Ik moet mijn jeugd dus wel aandacht geven aangezien ik er grotendeels op aangewezen zal zijn.
    -
      zaterdag 1 mei 2010 @ 17:17:39 #40
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_80906907
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Roeni3 het volgende:
    Btw, iemand dit al gezien?

Football Manager Handheld 2010 for iPod Touch/iPhone Announced
    [..]

Heb 'm al een aantal dagen op m'n iPhone staan, vind het alleen niet fijn spelen!
      zaterdag 1 mei 2010 @ 18:32:31 #42
    158518 Sjechov
    pi_80908494
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
    Ik train/leid nooit onder 19.
    Besteed veel geld aan goede trainers voor dat elftal en dat betaald na seizoen 2 altijd uit.
    pi_80912326
    Het gaat in seizoen echt ziekelijk goed in de competitie
    Na 14 duels: 14 winst, 47 voor, 3 tegen.
    De Ligabeker en Super Cup werden ook zonder puntverlies gewonnen. Beker finale is bereikt.
    Europees rolde ik in de 2e voorronde CL Zalgirius Vilnius met 2x 6-0 op. Toen volgde Zürich.(vorig jaar trof ik hun in de 4e voorronde EL, en haalde ik als eerste IJslandse club de groepsfase EL) Uit verloor ik met 3-1. Thuis versloeg ik ze met 4-0. zeker van de Groepsfase, vraag is alleen CL of EL.
    Valerenga wordt de tegenstander. Thuis win ik met 4-3, uit verlies ik met 5-2. Het wordt dus Europa League,
    Daarin ben ik met FH gekoppeld aan Spartak Moskou, Trabzonspor en Catania. Eenvoudiger als vorig seizoen(Portsmouth, Sevilla en Rangers) maar ga er ook dit jaar niet vanuit dat ik overwinter.
    pi_80912443
    tvp
    Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
    Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
    Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
    Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
      zaterdag 1 mei 2010 @ 21:13:04 #45
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_80913264
    Ik heb deze game toch ook maar gehaald. nu vroeg ik mij echter af, met welk team is het handig om als eerste te beginnen. Ik wil niet een uber team als Ajax Inter of barca nemen of zo, maar wel een waarmee ik anar verloop van tij dkans maak op de championleague?
    ff wachten nog
      zaterdag 1 mei 2010 @ 21:56:31 #46
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_80914806
    Kampioen geworden in mijn eerste seizoen met LTC Assen. Nu dus op naar de Hoofdklasse, proberen nogmaals te promoveren.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_80918781
    3e seizoen met Ajax: voor de tweede keer landskampioen (tot de laatste wedstrijd slechts 1 punt verschil met AZ in mijn voordeel - zelfde scenario als nu hier in NL ) en nu in de Champions League-finale tegen ManU ! De rondes daarvoor o.a. Genoa, de Spurs en Barcelona verslagen. Al met al trots op mijn team.

Nu die finale nog.
      zondag 2 mei 2010 @ 02:08:15 #48
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_80921739
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
    Ik heb deze game toch ook maar gehaald. nu vroeg ik mij echter af, met welk team is het handig om als eerste te beginnen. Ik wil niet een uber team als Ajax Inter of barca nemen of zo, maar wel een waarmee ik anar verloop van tij dkans maak op de championleague?
    Om het spel onder de knie te krijgen zou ik beginnen met een team met (veel) geld. Subtopper uit één van de toplanden (Duitsland, Spanje, Italië, Engeland) bijvoorbeeld.
    Tranquillo
    pi_80923976
    quote:
    Moest wel gniffelen. Ajax, in dat rijtje haha.
    pi_80924392
    Gelukkig werd ik dit jaar niet zomaar kampioen, Het was toch wel een zware strijd
      zondag 2 mei 2010 @ 11:33:31 #51
    293423 Anarkhia
    Nut up! Or shut up!
    pi_80925649

Ik begon echt verschrikkelijk slecht kon geen wedstrijd winnen, en was bijna ontslagen toen de omkering kwam de ene naar de andere wedstrijd met fantastisch spel en doelpunten gewonnen. Om vervolgens in de allerlaatste wedstrijd 2 rode kaarten te krijgen en met 3-1 te verliezen en dus de titel mis te lopen.

Maar uiteindelijk toch blij met de promotie, ook al had het nog mooier kunnen zijn.
    You must believe in free will; there is no choice.
    pi_80925835
    quote:
    Man City
      zondag 2 mei 2010 @ 11:41:38 #53
    104956 DiegoArmandoMaradona
    Argentina en PSV
    pi_80925890
    Speel nu met Vasco. Kampioen 2e league, met mijn reserves haalde ik de finale van de regio competie en in de beker de kwart finale

Dan wordt je eruit gegooid

Gaat echt nergens over
    pi_80926238
    quote:
    Atletico Madrid, City, Fiorentina, Werder Bremen?
    pi_80927575
    Godverdomme ik kan die Engelaar maar niet ontslaan. Het bestuur houdt het tegen. Maar hij is zo slecht geworden en takelt alleen maar verder af.
    pi_80928433
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 11:33 schreef Anarkhia het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik begon echt verschrikkelijk slecht kon geen wedstrijd winnen, en was bijna ontslagen toen de omkering kwam de ene naar de andere wedstrijd met fantastisch spel en doelpunten gewonnen. Om vervolgens in de allerlaatste wedstrijd 2 rode kaarten te krijgen en met 3-1 te verliezen en dus de titel mis te lopen.

Maar uiteindelijk toch blij met de promotie, ook al had het nog mooier kunnen zijn.
    Pfoe, dat is flink zuur.
    -
      zondag 2 mei 2010 @ 13:15:14 #58
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_80928861
    Nieuwe seizoen is begonnen. Wat spelers geleend bij Feijenoord en Fortuna. Vooral geïnvesteerd in de jeugd. Dat wil ik de komende jaren gaan uitbouwen en dat is hetgeen waar ik het meeste uit wil halen.

Selectie ziet er nu als volgt uit. Godinovic is mijn held, vormt samen met Sylla een perfecte voorhoede.

Tactiek is gewoon een simpele 4-4-2. De manier van spelen varieert per tegenstander. De ene keer aanvallend en de andere keer weer wat meer verdedigend. Gaat tot nu toe goed. Sta inmidels weer bovenaan in de Hoofdklasse. Negen doelpunten voor en een tegen.

Elite
    Tegen TTIP
    pi_80947730
    Groepsfase Europa Leauge overleefd met FH!
      maandag 3 mei 2010 @ 12:10:53 #60
    168804 Buitendam
    Commissaris.
    pi_80963320
    Ik heb het Philips stadion uitgebouwd tot 51.000 plaatsen. Wanneer is het verstandig een tweede uitbereiding aan te vragen, ervan uitgaande dat ik dit seizoen voor de tweede keer op rij kampioen word?
    Dit, dus.
    pi_80965344
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Buitendam het volgende:
    Ik heb het Philips stadion uitgebouwd tot 51.000 plaatsen. Wanneer is het verstandig een tweede uitbereiding aan te vragen, ervan uitgaande dat ik dit seizoen voor de tweede keer op rij kampioen word?
    Ik heb het niet eens aangevraagd. Werd gewoon gedaan bij mij. Overigens moet je even lekke r10 jaar verder spelen en dan krijg je een nieuwe stadion, vernoemd naar jou.
    pi_80966294
    quote:
    Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef MMUFC het volgende:

[ afbeelding ]
    Alles gewonnen dus, mooi hoor.
    pi_80967172
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Alles gewonnen dus, mooi hoor.
    De enige duels die ik verloor of gelijkspeelde waren in Europa.. dus zowel de titel als de ligabeker, supercup en beker won ik zonder puntverlies.
    Maar had dan ook spelers als Ferne Snoyl in mijn selectie. Voor IJslandse clubs zijn dat super spelers!
    Mede door mijn Europese overwintering ben ik nu een profclub(rest van de eredivisie is nog semi-prof) hierdoor kan ik betere spelers halen en zullen al mijn spelers overgaan op voltijds contracten.. Speel dus eigenlijk alleen nog voor Europees succes Want ik ben bang dat het gat met de rest nationaal gezien alleen maar groter zal worden..
    Enige minpunt is momenteel dat ik maar een stadion voor 5000 man heb.. de gemeente staat het niet toe uit te breiden.. Aangezien er maar 2250 zitplaatsen zijn, heb ik Europees maximaal 2250 man in mijn stadion.. Dan maar proberen financieel te verbeteren zodat ze me later misschien een nieuw stadion geven
    pi_80967945
    Ik word er wel helemaal simpel van

Haal je de finale van de Copa Libertadores en wordt je een wedstrijd ervoor ontslagen. Zit echt 0 logica in
    pi_80971571
    Ook zo leuk... Moest ik met Feyenoord in de halve finale van de beker spelen, midden tussen wat interlands door. Ook had ik nog 2 schorsingen en wat geblesseerde, waardoor ik met mn complete B elftal moest spelen Gelukkig heb ik ook op mn bank wel wat zitten.
    pi_80985291
    Uitgeschakeld in de 1e ronde Rechtstreekse uitschakeling door Schalke 04. Thuis nog wel op 1-1 kunnen houden, maar uit 3-0 verloren. Nu maar weer op de liga beker storten, en daarna proberen de groepsfase CL te halen
    pi_80985730

Met heel mijn hart.
    pi_80987709
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 21:50 schreef Brord_ het volgende:
    [ afbeelding ]

Oooh, da's vies inderdaad.
    pi_80989457
    Wordt nog leuk met RKC straks. Mijn halve basiselftal bestaat uit huurlingen, maar ik heb een transferverbod vanwege geruchten over een overname
    Het is wel 'pas' april, dus met wat geluk schiet het een beetje op, maar ik heb dat verbod al sinds half oktober
    Mocht ook geen Bosman-transfers vastleggen

Verder sta ik er wel aardig voor. Sta 15e, dus geen play-off plek. Was dramatisch begonnen aan het seizoen en daarna heel veel gelijk gespeeld met een sporadische overwinning, maar gelukkig nog sporadischere (is dat een woord? vast wel ) nederlagen.
      maandag 3 mei 2010 @ 23:18:01 #70
    168804 Buitendam
    Commissaris.
    pi_80990427
    Ik heb vanmiddag mijn tweede titel op rij binnengesleept. Nu ben ik een beetje aan het kijken wat ik aan het team kan tweaken, maar ik heb geen aankopen nodig dus ik houd 15 miljoen transfergeld over en ga met deze groep de Champions League in.
    Dit, dus.
    pi_80991277
    TVP
    U MAD?
    pi_80991558
    Ik heb toch wel een mooie organisatie neergezet nu met Bilbao, in het tweede seizoen al. Mijn eerste elftal doet prima mee voor de plaatsen voor Europees voetbal (ik ben zesde geworden) en daar heb ik vrij weinig zorgen over. Iedereen is tevreden en niemand wil vertrekken of meer verdienen.

Mijn jeugdteam staat fier aan kop in hun competitie, en er zijn al een aantal talentjes die vrij vaak meegaan en meespelen met het eerste elftal. Ook dit ziet er goed uit.

Mijn scouting houdt alle Baskische clubs in de gaten of er nog spelers uitspringen. Daarnaast scouten zij de Spaanse jeugddivisies af, aangezien ik naast Basken ook Spanjaarden van ten hoogste 16 jaar mag halen. Die Basken ken ik nou zo langzamerhand allemaal wel, dus vooral die talentjes zijn erg handig om allemaal in kaart te hebben. Ook dit gaat goed.

Financieel sta ik er ook goed voor. Ik maak winst iedere maand en heb een positieve balans van ongeveer ¤15 miljoen. Daarnaast vertrek ik volgend seizoen naar een nieuw stadion. De huidige heeft 40.000 plaatsen, de nieuwe zal er 53.000 hebben.

Ik ben zéér tevreden, nu eens zien of we nog wat verder kunnen groeien en Champions League-voetbal naar Baskenland te kunnen halen.

-
    pi_80999658
    Ik moet nog even kijken hoe lang ik het nog vol houd bij FH
    Winnen is leuk... maar na 4 seizoenen op rij alles gewonnen te hebben begint de drang naar een nieuwe uitdaging toch op te komen
    Misschien dat ik binnenkort maar eens ga proberen om Hartlepool United of een nog lager team naar de Premier League te krijgen
    pi_81003495
    Zijn er mensen hier die FM al eens op de IPhone gespeeld hebben? Is dat een beetje te doen?
    Wie nooit het onmogelijke probeert, zal het mogelijke nooit bereiken
      Moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 13:35:31 #75
    42184 crew  DaMart
    pi_81005343
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Bow het volgende:
    Ook zo leuk... Moest ik met Feyenoord in de halve finale van de beker spelen, midden tussen wat interlands door. Ook had ik nog 2 schorsingen en wat geblesseerde, waardoor ik met mn complete B elftal moest spelen Gelukkig heb ik ook op mn bank wel wat zitten.
    Zo ben ik een paar seizoenen geleden dus de bekerfinale misgelopen .

Overigens gisteren voor de zesde keer op rij kampioen geworden met Feyenoord. Alleen in de CL thuis met 3-0 van Inter verloren in de eerste ronde na de groepsfase, terwijl het bestuur voor het tweede jaar op rij dacht dat we de CL wel zouden winnen... dat dat twee seizoenen geleden nou lukte... .

Overigens hebben bijna alle journalisten een hekel aan me, zo lijkt het. Hoe kun je zorgen dat ze je wat aardiger vinden? .
      dinsdag 4 mei 2010 @ 13:50:18 #76
    168804 Buitendam
    Commissaris.
    pi_81005924
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef DaMart het volgende:

Overigens hebben bijna alle journalisten een hekel aan me, zo lijkt het. Hoe kun je zorgen dat ze je wat aardiger vinden? .
    Goede assistent aantrekken en hem de persconferenties laten doen.
    Dit, dus.
      Moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 13:52:58 #77
    42184 crew  DaMart
    pi_81006042
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Goede assistent aantrekken en hem de persconferenties laten doen.
    Mijn assistent deed ook ruim een jaar alle persconferenties, alleen wilde ik ze weer even zelf doen, en ineens hebben al die journalisten een grote afkeer van me .
      dinsdag 4 mei 2010 @ 13:57:18 #78
    168804 Buitendam
    Commissaris.
    pi_81006255
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mijn assistent deed ook ruim een jaar alle persconferenties, alleen wilde ik ze weer even zelf doen, en ineens hebben al die journalisten een grote afkeer van me .
    Dan moet je je maar gewoon gedragen, kutjong.
    Dit, dus.
    pi_81007687
    -
    pi_81007895
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
    [ afbeelding ]
    Netjes, nu maar hopen dat hij zich goed ontwikkeld.
    pi_81008003
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 14:35 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Netjes, nu maar hopen dat hij zich goed ontwikkeld.
    Hij wordt begeleid door Raul García en krijgt de Ronaldo training met vrijwel overal 4 of 5 sterren. Ik denk dat het wel goed komt. Ik ga hem ook regelmatig laten meedoen met het eerste .

Overigens is Athletic Bilbao echt een geweldige club:

Iraizoz kon naar Bayern maar tekende bij.
    Amorebieta kon naar Chelsea maar tekende bij.
    Llorente kon naar Juventus en Barcelona maar tekende bij.
    Javi Martinez kon naar Real Madrid maar tekende bij.
    Iraola kon naar Liverpool maar tekende bij.

.
    -
    pi_81008061
    Deze zijn trouwens ook wel leuk.

-
      dinsdag 4 mei 2010 @ 15:09:51 #83
    168804 Buitendam
    Commissaris.
    pi_81009211
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Hij wordt begeleid door Raul García en krijgt de Ronaldo training met vrijwel overal 4 of 5 sterren. Ik denk dat het wel goed komt. Ik ga hem ook regelmatig laten meedoen met het eerste .
    Hoe ziet je trainerstaff er uit?
    Dit, dus.
    pi_81010814
    Eindelijk kwart finale bereikt van de CL. Thuis werd het 2-2 tegen Liverpool. En uit kwam ik met 0-1 voor en toen direct het slot op de deur, 5 man verdediging en alle ballen naar voren rammen.
    pi_81011593
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
    Deze zijn trouwens ook wel leuk.
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Hoe evaluaren jullie jullie talenten en spelers van de verschillen teams (tweede team, eerste team etc)? Gaan jullie veel af op wat de rapporten van je coaches zeggen ("... denkt dat ... niet goed genoeg is voor het eerste elftal"), of bepaal je dat zelf?

Ik heb bijvoorbeeld spelers in Ajax -19 en Ajax 2 die gemiddeld een dikke 7 staan en door mijn coaches als niet goed genoeg voor Ajax 1 worden geacht . Hoe moet ik dat dan inschatten?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 16:19:59 #86
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81011745
    Kijken naar de kernattributen i.c.m leeftijd. 'Scoort' die speler geen voldoende in mijn ogen, dan ken die optyfen.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81012175
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:15 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Hoe evaluaren jullie jullie talenten en spelers van de verschillen teams (tweede team, eerste team etc)? Gaan jullie veel af op wat de rapporten van je coaches zeggen ("... denkt dat ... niet goed genoeg is voor het eerste elftal"), of bepaal je dat zelf?

Ik heb bijvoorbeeld spelers in Ajax -19 en Ajax 2 die gemiddeld een dikke 7 staan en door mijn coaches als niet goed genoeg voor Ajax 1 worden geacht . Hoe moet ik dat dan inschatten?
    Ik luister vrij weinig naar de rapporten van trainers eigenlijk. Ik bekijk ieder speler zelf, op de manier die Happel hierboven aangeeft.
    -
    pi_81012367
    Ik bekijk ze ook allemaal zelf inderdaad. Sowieso kijk ik weinig naar rapporten van trainers. Naar goede scouts wil ik nog wel eens luisteren als ze iemand aanbevelen, maar verder niet echt.

Daarnet trouwens 0-1 gewonnen uit bij AZ met RKC. Er werd 3 minuten blessuretijd aangegeven en het ging door tot de 98e minuut Hele tijd AZ in de aanval, maar gelukkig toch alles af weten te slaan
    pi_81012404
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
    Ik bekijk ze ook allemaal zelf inderdaad. Sowieso kijk ik weinig naar rapporten van trainers. Naar goede scouts wil ik nog wel eens luisteren als ze iemand aanbevelen, maar verder niet echt.

Daarnet trouwens 0-1 gewonnen uit bij AZ met RKC. Er werd 3 minuten blessuretijd aangegeven en het ging door tot de 98e minuut Hele tijd AZ in de aanval, maar gelukkig toch alles af weten te slaan
    Je zal wel pijn in je handen heb nu dan
    Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
    Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
    Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
    Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
    pi_81012500
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 15:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoe ziet je trainerstaff er uit?

Prosinecki

-
    pi_81012580
    Probeer Paul Winsper eens te halen,een fitnesstrainer met 5 sterren van een of andere Canadese ploeg. Verder veel bekende namen, heb ook altijd Moniz, Meco en Hourcade
    pi_81012630
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
    Probeer Paul Winsper eens te halen,een fitnesstrainer met 5 sterren van een of andere Canadese ploeg. Verder veel bekende namen, heb ook altijd Moniz, Meco en Hourcade
    Ja die heb ik geprobeerd, maar hij koos voor de Spurs waar hij nu het tienvoudige verdient van het salaris van de trainers in Bilbao .
    -
    pi_81012681
    Ah, dat is minder ja. Tenminste, voor jou, niet voor hem
    pi_81012700
    Die Prosinecki is trouwens wel goed bij jou. Ik heb hem ooit gehad bij een game met Excelsior en daar was ie 3.5 ster ofzo
    pi_81012754
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
    Die Prosinecki is trouwens wel goed bij jou. Ik heb hem ooit gehad bij een game met Excelsior en daar was ie 3.5 ster ofzo
    Oh ik kan me nog herinneren dat hij in een andere game (Willem II volgens mij) ook wel al goed was.
    -
    pi_81013379
    Hahaha. Ik moest dus voorronde Europa League spelen, tegen het Oekraïense clubje Vorskla. Aangezien ik dit beschouw als een verkapt oefenpotje, zet ik al mijn talentjes erin. Thuis kwam ik toen helaas niet verder dan 1-0, maar gezien het spelbeeld en het feit dat Vorskla 0 kansen gecreëerd had, dacht ik al door te zijn. Alsof dit ploegje van mij ging winnen !

Toen de uitwedstrijd. In de eerste minuut kwam ik al op 0-1 door Iker Muniain ( ). Wat daarna echter gebeurde is te gek voor woorden. Plotseling gaat iedere bal erin en voor ik het weet sta ik 3-1 achter. Totdat mijn 17-jarige talentje Juan Miguel Alonso, screen staat hierboven ergens, diep in blessuretijd toesloeg en me alsnog de Europa League inbracht. Een blamage voorkomen .

-
    pi_81013737
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef Otis2.0 het volgende:
    Hahaha. Ik moest dus voorronde Europa League spelen, tegen het Oekraïense clubje Vorskla. Aangezien ik dit beschouw als een verkapt oefenpotje, zet ik al mijn talentjes erin. Thuis kwam ik toen helaas niet verder dan 1-0, maar gezien het spelbeeld en het feit dat Vorskla 0 kansen gecreëerd had, dacht ik al door te zijn. Alsof dit ploegje van mij ging winnen !

Toen de uitwedstrijd. In de eerste minuut kwam ik al op 0-1 door Iker Muniain ( ). Wat daarna echter gebeurde is te gek voor woorden. Plotseling gaat iedere bal erin en voor ik het weet sta ik 3-1 achter. Totdat mijn 17-jarige talentje Juan Miguel Alonso, screen staat hierboven ergens, diep in blessuretijd toesloeg en me alsnog de Europa League inbracht. Een blamage voorkomen .

[ afbeelding ]
    Iker Muniain . Pareltje die ik van Athletic heb weg kunnen kopen en naar Ajax heb kunnen halen . Wil alleen na 1 seizoen alweer weg.
    pi_81013757
    Happel, Otis en irritatie, thanks voor de tips, btw.
      dinsdag 4 mei 2010 @ 17:11:40 #99
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_81013887
    Mijn twee grootste talenten:

Deze traint 100% op fysiek.
    Tranquillo
    pi_81013939
    Bij VVV zit een jeugdtrainer, Versleijen of zoiets, met 4,5 ster voor verdediging.
    Who dat!
    pi_81014068
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef icebliss het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Altijd Mexicanen in FM 2010.
    -
    pi_81014135
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef icebliss het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Why?
      dinsdag 4 mei 2010 @ 17:21:01 #103
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_81014307
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Why?
    Fysiek steeg amper met normale training. En ik vind z'n stats te laag qua fysiek, dus dan maar zo.
    Tranquillo
    pi_81014540
    Bernhard Peters van Hoffenheim is een bazige assistent trouwens.
    pi_81014574
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:26 schreef Irritatie100 het volgende:
    Bernhard Peters van Hoffenheim is een bazige assistent trouwens.
    Ja dat weet ik, maar die zit niet in mijn game . Ik heb niks uit Duitsland geladen aangezien ik toch geen Duitsers mag kopen.
    -
    pi_81014684
    Kutzooi, in de laatste minuut 3-2 verloren van 10 man van Ajax terwijl ik 2 keer op voorsprong kwam
    En ook nog een speler geel gekregen (en daardoor geschorst) vanwege het klagen over die goal
    pi_81014795
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar die zit niet in mijn game . Ik heb niks uit Duitsland geladen aangezien ik toch geen Duitsers mag kopen.
    Staf bij Bilbao mag wel elke nationaliteit zijn?
    pi_81014810
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Staf bij Bilbao mag wel elke nationaliteit zijn?
    Ja, dat wel. Gelukkig.
    -
    pi_81014816
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
    Kutzooi, in de laatste minuut 3-2 verloren van 10 man van Ajax terwijl ik 2 keer op voorsprong kwam
    En ook nog een speler geel gekregen (en daardoor geschorst) vanwege het klagen over die goal
    Whehehe. Ajax.
    -
    pi_81014928
    Joepie, ik ben de favoriet om naar Roda JC te gaan als van Veldhoven zijn contract niet verlengd
    pi_81014950
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Whehehe. Ajax.
    Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak
      dinsdag 4 mei 2010 @ 17:37:11 #112
    168804 Buitendam
    Commissaris.
    pi_81014968
    Ik heb in het begin van mijn game aangegeven dat ik ook de info wil hebben van diverse andere leagues, maar ik wil er nu eigenlijk een aantal weg hebben, want het laden duurt vaak te lang. Weet iemand of, en zo ja waar je dit kunt veranderen?
    Dit, dus.
    pi_81016220
    Ik ben trots op mijn team

Edit: Ik win de 1ste wedstrijd met 0-1 (88ste minuut moeha) tegen Real
    En nu de return: 0-1 voor Real, penalty's met 5-4 gewonnen ! Ik zit gewoon in de finaleeeeee

[ Bericht 33% gewijzigd door Roflpantoffel op 04-05-2010 20:51:18 ]
    pi_81029083
    Iemand die mij een vergelijking kan geven van FIFAMANAGER10 tege FM10?
    Kan er geen topic over vinden

hartelijk bedankt.
    pi_81030014
    FIFA Manager: slecht
    FM: goed
    pi_81030047
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 18:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
    Ik ben trots op mijn team
    [ afbeelding ]

Edit: Ik win de 1ste wedstrijd met 0-1 (88ste minuut moeha) tegen Real
    En nu de return: 0-1 voor Real, penalty's met 5-4 gewonnen ! Ik zit gewoon in de finaleeeeee
    Goed bezig
    Wat voor spelers heb je zoal?
    pi_81032383
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Goed bezig
    Wat voor spelers heb je zoal?
    Bijna alleen maar jeugd.. Uiteraard Verratti, die heeft geen uitleg nodig

Is niet allemaal zo dendert. Maar tot nu toe gaat het aardig.
    pi_81032766
    Vela en die Turk zijn wel heldjjes zeg. Regen die Uysal?
    pi_81034907
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
    Vela en die Turk zijn wel heldjjes zeg. Regen die Uysal?
    Jup. Moet overigens Vela verkopen. Hij wil zijn contract niet verlengen.
    pi_81035769
    quote:
    Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Jup. Moet overigens Vela verkopen. Hij wil zijn contract niet verlengen.
    Die Uysal is geen regen hoor Bij mij in de game zit hij ook! Bij Besiktas!
    pi_81035835
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 00:13 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Die Uysal is geen regen hoor Bij mij in de game zit hij ook! Bij Besiktas!
    Oh dat dacht ik nja, ik had hem gescout en qua stats beviel het mij wel.
    pi_81036024
    Sao Paulo

2009:

Staat : 8e plek. Ik was nog aan het opbouwen en afscheid aan het nemen van spelers
    Competitie: 3e

2010

Staat: 3e plek, finale verloren
    CL = Winst
    WC = Winst
    Competitie = 6e

Tevreden natuurlijk met 2 grote titels, alleen 6e plek is matig

Echt veel spelers heb ik niet gekocht, heb ook niet zoveel geld. In 2010 een paar talenten van de Brasil onder 20 en mijn oudere spelers laat ik meestal afstromen

Vasco:

2009

Staat: 3e plek, 2 keer in de halve finale verloren
    2e divisie: Kampioen en promotie
    Beker: Kwartfinale

2010

Staat: 4e plek, finale gewonnen
    Eredivisie = 11e plek
    Beker: Kwartfinale

Eerste jaar meteen promotie, 2e jaar de titel in de staatcompetitie en middenmoot in de competitie. Op zich ook wel tevreden

Doelstellingen

Sao Paulo - Eerst de titel, daarna de CL en daarna Staat
    Vasco - Middenmoot en proberen om staat en beker te winnen

Vasco heeft heel veel spelers gehaald van Sao Paulo, meestal komen ze tekort. Marlos, Washington, Aislan, Leonardo Libeiro en Hugo zijn basisspelers.
    pi_81036633
    Waarom speel je met twee teams tegelijk eigenlijk? Is het niet leuker om je op één team te concentreren?
    -
    pi_81038571
    Ik heb het vaak genoeg gespeeld om te kunnen spelen op de automatische piloot en met 2 teams zijn er meer doelen. Ook kan je onderling spelers inwisselen, al gaat het vooral een kant op
    pi_81039114
    Met RKC na 30 wedstrijden 13 punten voor op de nummer 18 dus kan niet meer rechtstreeks degraderen
    Ook 7 punten voor op play-off plekken dus die ontloop ik ook wel. Hopelijk ben ik snel van m'n transferverbod af, dan wordt het nog een stuk leuker volgend jaar.
    pi_81039250
    M'n scout komt met Dudek en Baraja aanzetten Kan ik vast betalen met RKC ja
    pi_81041093
    Sommige spelers mogen echt dood Komen ze niet opdagen op de training (De 3de keer) en dan geef ik een boete. En dan gaan klagen dat ie onredelijk is behandeld. Ga godverdomme eens dood
    pi_81043739
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 09:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
    Sommige spelers mogen echt dood Komen ze niet opdagen op de training (De 3de keer) en dan geef ik een boete. En dan gaan klagen dat ie onredelijk is behandeld. Ga godverdomme eens dood
    Hier ook ja.. Had Ofrany bij FH.. ook 3x afwezig.. gewaarschuwd.. was hij niet blij.. proberen te verkopen, niemand wilde hem hebben.. een aangezien hij toch geen basisplaats had maar ontslagen
      woensdag 5 mei 2010 @ 11:29:00 #129
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_81043771
    Eerste wedstrijd van het seizoen, niet slecht:

Maar dan nog, ik 3-0 voorkomen en er nog 3-3 van laten maken
    pi_81043803
    Ik geef ze meestal meteen 2 weken boete, behalve als ze heel belangrijk zijn, dan krijgen ze een waarschuwing

Ik flikker meestal mijn reserves aan het eind van het jaar naat buiten dus veel problemen heb ik niet
    pi_81043892
    quote:
    Ik heb bij de 2e en 3e keer altijd dat er staat 'Dit is de 1e [!] keer dat ... niet komt opdagen'. Daar klopt dus ook nooit iets van.
    pi_81044029
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Hier ook ja.. Had Ofrany bij FH.. ook 3x afwezig.. gewaarschuwd.. was hij niet blij.. proberen te verkopen, niemand wilde hem hebben.. een aangezien hij toch geen basisplaats had maar ontslagen
    Ja maar hij staat regelmatig in de basis bij mij. En het is een best groot talent. In de zomer maar verkopen dan.
    pi_81045674
    Ik speel met Sao Paulo en ik speel altijd met mijn reserves en mijn onder 20's tijdens de staat kampioenschap en ik verlies iedere wedstrijd en vaak nog dik ook. Ik begrijp er niks van want ik moet gewoon makkelijk bij de top 5 kunnen spelen
    pi_81047062
    quote:
    Bij mij is Mido in totaal al twaalf keer niet op komen dagen. Ik houd gewoon steeds twee weken van zijn salaris in en daar is hij het nooit mee eens. Jammer dan. Hij scoorde net wel de winnende tegen Burnley .
    Met heel mijn hart.
    pi_81047131
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 13:12 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Bij mij is Mido in totaal al twaalf keer niet op komen dagen. Ik houd gewoon steeds twee weken van zijn salaris in en daar is hij het nooit mee eens. Jammer dan. Hij scoorde net wel de winnende tegen Burnley .
    Bij welke ploeg?

Waarom hou je Mido erbij?
    pi_81047238
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 13:12 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Hup eruit schuppen. Ik haat zulke figuren.
    pi_81047748
    3 wedstrijden voor het einde definitief veilig met RKC En dat ondanks het dramatische begin
    pi_81049308
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij welke ploeg?

Waarom hou je Mido erbij?
    Middlesbrough.

Mido is een aardige pinchitter, verdient relatief weinig, scoort af en toe en niemand wou hem toen hij op de transferlijst stond. Nu loopt zijn contract aan het einde van het seizoen af, dus gaat hij dan wel weg.
    Met heel mijn hart.
    pi_81049379
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 14:24 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Middlesbrough.

Mido is een aardige pinchitter, verdient relatief weinig, scoort af en toe en niemand wou hem toen hij op de transferlijst stond. Nu loopt zijn contract aan het einde van het seizoen af, dus gaat hij dan wel weg.
    Hoe gaat het met je?
      woensdag 5 mei 2010 @ 14:41:05 #140
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_81049940
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef JortK het volgende:
    Ik krijg gewoon altijd in de eerste 20 minuten 2 goals tegen
    Verdediger er bij en in de rust terug naar de oude opstelling
    pi_81050926
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je?
    Het gaat boven verwachting goed. Tweede in de competitie, in de League Cup in kwartfinale uitgeschakeld door Burnley en in de FA Cup is Wolves in de derde ronde de tegenstander.

Qua financiën gaat het ook goed, toen ik bij Middlesbrough kwam stonden ze ¤8 miljoen in het rood, nu bijna ¤6 miljoen in de plus.

Moet eigenlijk wel een nieuwe spits hebben, Butin en McDonald scoren wel maar zijn geen topniveau. Macheda kan topniveau worden maar scoort dit seizoen niet. Dat is wel raar want vorig seizoen liep hij één op één. Éderson is echt een held

Ik scoor wel redelijk vaak uit corners. De corners worden voornamelijk naar de tweede paal geslingerd waar de beste kopper staat. Bij de eerste paal wordt hij vanaf rechts ook best vaak naar toe gespeeld. Die staat meestal redelijk vrij en die heeft goede statistieken voor balaanname en afwerken. Buiten het strafschopgebied staat Éderson te lurken die een geweldig afstandsschot in de benen heeft.

Met heel mijn hart.
    pi_81050952
    EPL dus?
    pi_81051224
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    EPL dus?
    Wat bedoel je?
    Met heel mijn hart.
    pi_81051353
    Heb me met FH zojuist voor de groepsfase van de Champions League geplaatst!! Na Ballymana en Anorthosi de voet dwars gezet te hebben volgde Anderlecht. Uit kwam ik met 2-0 achter waarna ik nog 2-2 wist te spelen. Thuis kwam ik eveneens met 0-2 achter. Vlak na rust scoorde anderlecht de 0-2 waarmee ze naar de groepsfase leken te gaan.
    In de 62e minuut wist Prince Haupt de aansluitingstreffer te forceren. Matthias Villhjalmsson scoorde de 2-2 in de 70e minuut en de 3-2 in de 74e minuut. Hiermee was de wedstrijd gekeerd en Anderlecht gezien. Haupt en Villhjalmsson wisten allebei nog 1x te scoren in de laatste 10 minuten, en zo werd Anderlecht met 5-2 naar de Europa League gestuurd!
    In de groepsfase CL mag ik het opnemen tegen Inter, Sevilla en Benfica.
    pi_81051599
    Met welke ploeg?
    pi_81051713
    wtf, ik sta 2-1 achter, een speler van mij loopt alleen op de keeper af, fluit de scheids voor het einde
    Ach ja, ging toch nergens meer om
    pi_81052716
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Met welke ploeg?
    Het IJslandse FH
    Ook aangenomen bij Uruguay, die ik inmiddels naar het WK geloodst heb
    pi_81053286
    Seizoen 1 met RKC afgelopen. Ben uiteindelijk 15e geworden na puntverlies in de wedstrijden toen ik al definitief veilig was. Iets hoger had er dus wel ingezeten, maar helaas, het mocht niet zo zijn. Ajax is kampioen geworden en FC Utrecht gedegradeerd.
    In de Jupiler League is AGOVV kampioen geworden en Excelsior daalt af naar de Topklasse. Verrassende resultaten dus. Hopelijk dat mijn transferverbod snel wordt opgeheven, bij Utrecht zijn er ongetwijfeld een aantal leuke spelers die in de eredivisie willen blijven.
    pi_81053390
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 16:24 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Het IJslandse FH
    Ook aangenomen bij Uruguay, die ik inmiddels naar het WK geloodst heb
    Das een aardige stunt dan om daarmee de CL te halen. In welk jaar zit je?

Is de ijslandse competitie een beetje leuk spelen?
    pi_81054380
    Transferverbod is opgeheven, mijn overname gaat niet door. Nu FC Utrecht leeghalen
    Aan het begin van seizoen 1 wilde ik Lensky huren, toen vroegen ze een huursom van 5ton, nu heb ik hem voor 4 jaar vastgelegd en kostte het me 1 ton
    Ook meteen Nijholt gratis overgenomen en wat boden gedaan bij de andere degradant ADO. Heerlijk als dat soort clubs met alleraardigste spelers eruit vliegen

[ Bericht 14% gewijzigd door Irritatie100 op 05-05-2010 17:36:45 ]
      woensdag 5 mei 2010 @ 18:06:38 #152
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_81055605
    Na een wat stroef begin een prachtig vervolg in het nog prille Eredivisie seizoen. Ik speel met Heracles en heb me heerlijk versterkt.

Stuk voor stuk prachtige versterkingen.

Ik sta nu zelfs eerste in de Eredivisie dankzij de fantastische overwinning op Ajax. Let's go on!
    hallo dus dit noemen ze nou twitter
    pi_81056825
    Veel Eredivisie-spelers ineens .
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 17:20 schreef Irritatie100 het volgende:
    Transferverbod is opgeheven, mijn overname gaat niet door. Nu FC Utrecht leeghalen
    Aan het begin van seizoen 1 wilde ik Lensky huren, toen vroegen ze een huursom van 5ton, nu heb ik hem voor 4 jaar vastgelegd en kostte het me 1 ton
    Ook meteen Nijholt gratis overgenomen en wat boden gedaan bij de andere degradant ADO. Heerlijk als dat soort clubs met alleraardigste spelers eruit vliegen
    Ja dat is geweldig . Bij mij is Osasuna eruit gevlogen in het eerste seizoen en laat dat nou één van de weinige clubs zijn uit Baskenland (en dus met veel Basken die ik mag halen). Met name Azpilicueta . Wat een held, en dat voor 4,5 miljoen.
    -
    pi_81057903
    Hey Otis, wanneer ga je weer verder met Willem II ?
    pi_81060866
    Hmmm, er worden aan het einde van het seizoen wel interessante spelers gedumpt zeg
    Nu gratis Landzaat en Olfers naar RKC gehaald, erg leuke spelers voor mijn niveau. En nog voor lage salarissen ook.
    pi_81060942
    Net of Gio dat zou doen

Vasco: Staat kampioenschap finale verloren, eerste ronde eruit in de beker
    Sao Paulo: Achteraan geindigd bij het staatskampioenschap, kwartfinale CL uitgeschakeld

Nu de competitie
      woensdag 5 mei 2010 @ 20:51:56 #157
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81061507
    Drie wedstrijden voor het einde van de competitie kampioen van de Zaterdag Hoofdklasse C. Ook nog eens ongeslagen. Alleen verloren van Kozakken Boys in de kwartfinale beker. Friendlies buiten beschouwing gelaten. Direct gepromoveerd voor de Topklasse. Nog een seizoen en dan hopelijk Jupiler league. Dan gaat het pas echt beginnen.

Elite
    Tegen TTIP
    pi_81062841
    Ik heb dus die Medo gehaald naar RKC. Hij is 3kwart jaar geblesseerd geweest en net nu hij weer hersteld is loopt ie te zeuren dat ie naar een grotere club wil. Heb gelukkig Landzaat en Schone aangetrokken, dus op zich is het op te vangen, maar hij was wel erg goed in die korte tijd dat ie fit was.
    pi_81064273
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das een aardige stunt dan om daarmee de CL te halen. In welk jaar zit je?

Is de ijslandse competitie een beetje leuk spelen?
    Zit in seizoen 5!
    De eerste 2 jaar was 4e voorronde EL laatste halte, seizoen 3 werd ik 3e in de EL groep, seizoen 4 2e in EL groep en in de 1e ronde RU door Schalke uitgeschakeld.

Door het feit dat je begint als semi-profclub kan je voor een groot deel alleen maar IJslandse spelers kopen. Je kan wel Nederlandse spelers kopen maar die zijn van hoofdklasse niveau. Goed voor de competitie, maar Europees zal je er geen potten mee breken. Maar mocht je een keer de groepsfase van de CL of EL halen, zal je wel eenvoudig geld verdienen, want je geeft in IJsland niet heel veel uit En als je dan eenmaal de status profclub gehaald hebt, heb je een ruimer aanbod van buitenlandse spelers.

Nu ben ik zelf met status international begonnen, maar ik denk dat als je met de status amateur een uitstekend doel hebt om jezelf bezig te houden.
    pi_81065916
    Met RKC in de voorbereiding op seizoen 2. 4 basisspelers zijn vertrokken (2 speelden bij mij op huurbasis, 1 wilde zijn contract niet verlengen en moest dus weg om nog geld op te leveren, 1 wilde per se weg en was boos op mij dus maar laten gaan voor een goed bedrag). Het gaat om Luirink, Metaj, Medo en van Mosselveld. Spelers die ik ervoor terug heb gehaald zijn imo wel (veel) beter. Het gaat om Michael Jansen, Denny Landzaat, Brian Hamalainen (op aanraden van m'n scout) en Lasse Schone.

Ook nog een aantal spelers erbij gehaald voor de breedte en de toekomst. Dat zijn spelers als Lensky, Resodihardjo en Narsingh. Nu alleen nog een nieuwe keeper (ik hoop stiekem Bolat binnen te halen, maar dat zal lastig worden) en dan ben ik weer tevreden.

De Ceulaer wordt trouwens ook wel lekker op geboden, dus dat gaat ook nog een rechtsbuiten worden naast die keeper
    pi_81066832
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 21:52 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Zit in seizoen 5!
    De eerste 2 jaar was 4e voorronde EL laatste halte, seizoen 3 werd ik 3e in de EL groep, seizoen 4 2e in EL groep en in de 1e ronde RU door Schalke uitgeschakeld.

Door het feit dat je begint als semi-profclub kan je voor een groot deel alleen maar IJslandse spelers kopen. Je kan wel Nederlandse spelers kopen maar die zijn van hoofdklasse niveau. Goed voor de competitie, maar Europees zal je er geen potten mee breken. Maar mocht je een keer de groepsfase van de CL of EL halen, zal je wel eenvoudig geld verdienen, want je geeft in IJsland niet heel veel uit En als je dan eenmaal de status profclub gehaald hebt, heb je een ruimer aanbod van buitenlandse spelers.

Nu ben ik zelf met status international begonnen, maar ik denk dat als je met de status amateur een uitstekend doel hebt om jezelf bezig te houden.
    Wat is het verschil tussen international en amateur?
      woensdag 5 mei 2010 @ 22:57:13 #162
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81067530
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen international en amateur?
    Komt neer op de bekendheid waarmee je begint als trainer. Een trainer van internationaal niveau zal het makkelijker krijgen om spelers te halen of grote clubs te kunnen gaan trainen, simpelweg vanwege zijn reputatie in de wereld. Dat is niet zo met een trainer dat net begint met zijn carriere.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81068009
    Wie zal ik gaan gebruiken als linksback?

OF

pi_81068141
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[ afbeelding ]

OF

[ afbeelding ]
    Ik zou voor de eerste gaan aangezien de tweede nogal traag is. 7 op de eerste meters, 8 voor snelheid.
    -
    pi_81068280
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 19:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
    Hey Otis, wanneer ga je weer verder met Willem II ?
    Hahaha. Ik heb die game nog wel staan. Maar ik denk niet dat dat er nog inzit . Al had ik wel een bazenstadion, de John Feskens Arena .
    -
      woensdag 5 mei 2010 @ 23:18:15 #166
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81068461
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[ afbeelding ]

OF

[ afbeelding ]
    Vooral hier op letten bij backs: Positioning, Tackling, Pace, Anticipation, Decisions, Teamwork, Passing Concentration. Dikgedrukte is het meest essentiële.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81069830
    tvp-tje

[ Bericht 97% gewijzigd door Wilhlem_Wagenfeld op 06-05-2010 00:05:48 ]
    pi_81075529
    Zo! 1e groepsduel ooit met FH gespeeld.. Benfica - FH 1-1. In de 15e minuut op achterstand gekomen, maar beide clubs hadden veel kansen. Kwartier voor tijd scoorde 1 van mijn Zuid Afrikaanse spitsen, Phillip Dicks de 1-1. Hierdoor sta ik na 1 duel 1e in de poule.. Inter-Sevilla werd 0-0, en ik sta op onderlinge duels boven Benfica
    pi_81076829
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Hahaha. Ik heb die game nog wel staan. Maar ik denk niet dat dat er nog inzit . Al had ik wel een bazenstadion, de John Feskens Arena .
    Ja de mijne was ook naar mij vernoemd. Maar die game duurde echt dik 14 seizoenen.
    pi_81077201
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 09:47 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ja de mijne was ook naar mij vernoemd. Maar die game duurde echt dik 14 seizoenen.
    Oh, de mijne naar John Feskens dus.
    -
      donderdag 6 mei 2010 @ 10:08:34 #171
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81077384
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 10:00 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Oh, de mijne naar John Feskens dus.
    Ben jij niet John Feskens? Bummer.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81078824
    John Feskens

En dan zoen groot portret van 10 bij 10 meter voor het stadion
    U MAD?
    pi_81079018
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
    John Feskens

En dan zoen groot portret van 10 bij 10 meter voor het stadion
    Met z'n betonkop.
    -
    pi_81086986
    Bah ik heb Heerenveen alweer opgegeven.. Iemand anders nog een leuk idee? Ik wil geen topclub, niet in Zuid-Amerika, niet in een superlage competitie en ik speel met de MU Update dus veel is mogelijk
    pi_81087035
    Ik wil bij FH ook een nieuw stadion
    Ik heb een stadion waar 5000 man in kan. In de competitie zit er gemiddels ruim 4800 man. Europees zit het iedere wedstrijd "vol" met 2250 man.. aangezien mijn stadion maar een zitplaats biedt voor 2250 man :S
    pi_81089052
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Jorwol het volgende:
    Bah ik heb Heerenveen alweer opgegeven.. Iemand anders nog een leuk idee? Ik wil geen topclub, niet in Zuid-Amerika, niet in een superlage competitie en ik speel met de MU Update dus veel is mogelijk
    Ik heb het erg naar m´n zin met RKC.
    pi_81092481
    weet iemand een leuke linksback voor een miljoen of 4?
      donderdag 6 mei 2010 @ 16:32:29 #178
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81092651
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Bow het volgende:
    Je scouts weten niemand?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81092657
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb het erg naar m´n zin met RKC.
    RKC it is! Nu zit ik nog steeds met het probleem dat ik niet constant dezelfde tactiek wil spelen.. Hoe speel jij?
    pi_81092872
    quote:
    Eric Yartey, Feyenoord Academy Ghana. Op te pikken voor minder dan een ton.
      donderdag 6 mei 2010 @ 16:58:32 #181
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_81093787
    quote:
    Zoals ik al zei, Fabian Monzon
      donderdag 6 mei 2010 @ 17:02:25 #182
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_81093903
    Gekocht voor 3.8 miljoen euro, nu 12 miljoen waard.

pi_81095935
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Jorwol het volgende:
    Probeer het ook eens met Athletic de Bilbao. Je kunt alleen Basken halen, en Spanjaarden van 16 jaar of jonger. Een leuke uitdaging!
    -
    pi_81095993
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Probeer het ook eens met Athletic de Bilbao. Je kunt alleen Basken halen, en Spanjaarden van 16 jaar of jonger. Een leuke uitdaging!
    Hm ja, ik heb nog een game met bilbao liggen inderdaad, maar ik geef RKC nu even een kans
      donderdag 6 mei 2010 @ 18:19:52 #185
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_81096488
    Hoffenheim is een leuke uitdaging, ze hebben al een sterke selectie (Ba, Obasi, C. Eduardo, Beck, Zuculini, Gustavo, Salihovic, Ibisevic), en het is leuk om van zo'n kleine club echt een topteam te maken.
    pi_81104664
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Jorwol het volgende:

[..]

RKC it is! Nu zit ik nog steeds met het probleem dat ik niet constant dezelfde tactiek wil spelen.. Hoe speel jij?
    Ik speel met een soort 4-3-3. 3 MC's, een AML en AMR en een S. Als ik jou was zou ik wel met lekker aanvallende instructies spelen. Aan het begin van het seizoen speelde ik verdedigend (wel zelfde formatie) en toen liep het dramatisch. Toen ik ben overgestapt op een aanvallende taktiek heb ik me heel simpel veilig gespeeld.
    Al aankopen gedaan?

Je hebt trouwens absoluut een rechtsback nodig, want de enige die het als natuurlijke positie heeft is Hans Mulder en die is qua skills er imo totaal niet geschikt voor. En de standaard-spitsen die je hebt vind ik ook niet echt heel erg goed, hoewel ik Benschop meteen verkocht heb voor een paar miljoen dus over hem kan ik niet oordelen.
    pi_81111246
    FH even aan de kant geschoven.. nieuw doel: Hartlepool naar de Premier League!
    5 duels op weg, 5 nederlagen Wel van Morecambe en Preston(championship, penaltys) gewonnen in de League Cup.

Heb me zelf als reputatie eens als automatisch ingesteld, ipv als international
    pi_81111911
    quote:
    Club en seizoen?

Cheik M'Bengue is een goede speler.
    Met heel mijn hart.
    pi_81118659
    Shit shit shit, ik heb per ongeluk Diego Buonanotte gekocht maar hij kan niet spelen tot april 2012. 4,5 miljoen euro weg voor een speler die nog 2 jaar niet kan spelen en hij kwam gewoon door de medische keuring.
    pi_81119541
    Gelukkig! Duel 6 heb ik met een 1-0 op Wycombe die hatelijke 0 punten weggepoetst
    Direct daarna met 2-3 bij Oldham gewonnen.. maar kolere wat was het spannend Na een half uur met 0-2 voor gekomen. In de 1e helft verrichte mijn keeper echt schitterende reddingen.. we sloten dan ook de 1e helft af met een 0-2 voorsprong, mijn keeper had een 7. Vervolgens vallen 2 goals door slecht werk van mijn keeper, 2-2. Mijn keeper eindigde dan ookk met een 5.2 gemiddeld . In de 80e minuut krijg ik een penalty, die gaat op de paal waarna een Oldham verdediger hem achter schiet. Vervolgens scoor ik uit de corner
    pi_81120915
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik speel met een soort 4-3-3. 3 MC's, een AML en AMR en een S. Als ik jou was zou ik wel met lekker aanvallende instructies spelen. Aan het begin van het seizoen speelde ik verdedigend (wel zelfde formatie) en toen liep het dramatisch. Toen ik ben overgestapt op een aanvallende taktiek heb ik me heel simpel veilig gespeeld.
    Al aankopen gedaan?

Je hebt trouwens absoluut een rechtsback nodig, want de enige die het als natuurlijke positie heeft is Hans Mulder en die is qua skills er imo totaal niet geschikt voor. En de standaard-spitsen die je hebt vind ik ook niet echt heel erg goed, hoewel ik Benschop meteen verkocht heb voor een paar miljoen dus over hem kan ik niet oordelen.
    Ik heb Jonathan Reis (ST), Gláuber (DC), Viudez (AMR) en Medo (DMC/AMC) gehaald tot nu toe.
    De Ceulaer, Berger, Di Gregorio en Obodai zijn weg en er gaan zeker nog een paar spelers volgen.

Hopelijk komt Mora (GK) nog en verder heb ik nog wel behoorlijk wat geld en moet ik nog een goede rechtsback zoeken. Misschien dat ik Benschop voor een leuke prijs kan slijten, dan kan ik zeker een goede vervanger halen.
    pi_81122450
    Ook al Medo
    Die had ik ook. Op zich een goede speler, alleen bij mij brak hij in december z'n been en toen was ie de rest van het seizoen geblesseerd en toen ie weer hersteld was wilde hij naar een grotere club en werd ie boos omdat ik een bod van NEC weigerde
    pi_81122783
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
    Ook al Medo
    Die had ik ook. Op zich een goede speler, alleen bij mij brak hij in december z'n been en toen was ie de rest van het seizoen geblesseerd en toen ie weer hersteld was wilde hij naar een grotere club en werd ie boos omdat ik een bod van NEC weigerde
    Hehe die spelers kunnen altijd zo verschrikkelijk onredelijk doen

Anyway, ik ben nu eind juli en ik heb nog steeds geen goede rechtsback, ik moet nog een extra buitenspeler en een spits en niemand wil Benschop kopen
    pi_81123187
    Benschop is bij mij naar Valencia
    Als spits heb ik George Mourad met een vrije transfer gehaald. Hij is niet snel, maar hij werd wel topscorer. Extra buitenspeler had ik ook moeite mee. Uiteindelijk een of andere 37-jarige amateur moeten nemen voor een jaartje Rechtsback heb ik Bandjar.
    pi_81123470
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
    Benschop is bij mij naar Valencia
    Als spits heb ik George Mourad met een vrije transfer gehaald. Hij is niet snel, maar hij werd wel topscorer. Extra buitenspeler had ik ook moeite mee. Uiteindelijk een of andere 37-jarige amateur moeten nemen voor een jaartje Rechtsback heb ik Bandjar.
    Voor hoeveel heb je 'm verkocht? Met een beetje geluk haal ik Cristaldo binnen met een loan voor de spits positie! Rechtsback heb ik Dallku gekocht, rib uit m'n lijf, maar is wel erg goed voor een club als RKC. Buitenspeler is Alexander Sanchez geworden, loan voor 75k, daarna loopt z'n contract af, dus als hij presteert kan ik 'm meteen inlijven, waarschijnlijk ga ik 'm nu alleen als AMC gebruiken, want daar is hij eigenlijk veel beter in... Kan ik alsnog op zoek naar zo'n bagger AMLR
      vrijdag 7 mei 2010 @ 11:10:08 #196
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81123503
    Spelers huren geen optie voor op de vleugels, Irritatie100?
    Elite
    Tegen TTIP
      vrijdag 7 mei 2010 @ 11:15:17 #197
    Argentina en PSV
    pi_81123696
    Weer met PSV begonnen, eens kijken of het na 5 keer wel lukt
    pi_81124226
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Voor hoeveel heb je 'm verkocht? Met een beetje geluk haal ik Cristaldo binnen met een loan voor de spits positie! Rechtsback heb ik Dallku gekocht, rib uit m'n lijf, maar is wel erg goed voor een club als RKC. Buitenspeler is Alexander Sanchez geworden, loan voor 75k, daarna loopt z'n contract af, dus als hij presteert kan ik 'm meteen inlijven, waarschijnlijk ga ik 'm nu alleen als AMC gebruiken, want daar is hij eigenlijk veel beter in... Kan ik alsnog op zoek naar zo'n bagger AMLR
    Ik heb hem verkocht voor 2 miljoen plus een percentage bij doorverkoop. Speel anders zonder buitenspelers. Ik heb een periode 4-3-1-2 gespeeld (dus 3 MC's en een AMC) toen Boerrigter en de Ceulaer allebei geblesseerd waren (en ik geen zin had die amateur in te zetten ) en dat liep ook erg lekker.
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Happel het volgende:
    Spelers huren geen optie voor op de vleugels, Irritatie100?
    Zit inmiddels in seizoen 2 en heb nu wel iemand weten te vinden, dus dat is niet meer nodig. Voor AML had ik wel iemand gehuurd, voor AMR had ik die amateur. Was gratis en verdiende 200 per week ofzo. Z'n technische eigenschappen waren echt fantastisch, alleen fysiek stelde het helemaal niks voor.
    pi_81124634
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb hem verkocht voor 2 miljoen plus een percentage bij doorverkoop. Speel anders zonder buitenspelers. Ik heb een periode 4-3-1-2 gespeeld (dus 3 MC's en een AMC) toen Boerrigter en de Ceulaer allebei geblesseerd waren (en ik geen zin had die amateur in te zetten ) en dat liep ook erg lekker.
    [..]

Zit inmiddels in seizoen 2 en heb nu wel iemand weten te vinden, dus dat is niet meer nodig. Voor AML had ik wel iemand gehuurd, voor AMR had ik die amateur. Was gratis en verdiende 200 per week ofzo. Z'n technische eigenschappen waren echt fantastisch, alleen fysiek stelde het helemaal niks voor.
    Zat daar ook al aan te denken en ik denk ook dat ik dat maar ga doen. Benschop hoeft nu niet per se weg, Jonathan Cristaldo speelt samen met Reis in de spits, Benschop reserve. Sanchez op AMC en daarachter Medo, Agustien (wat heeft hij eigenlijk baggerstats voor een MC zeg!) en Varela. Nu heb ik nog 800k over en misschien dat ik nog een extra spits huur of MC haal ofzo. Komt wel goed dit seizoen, mijn team is nu al echt wel beter dan clubs als Sparta etc.
    pi_81124757
    Augustien is serieus goed, die is bij mij 3e geworden in de verkiezing om de gouden schoen (beste speler van de eredivisie) Heb z'n uitleenbeurt ook verlengd.
    Waarom stel je trouwens Varela op en niet Metaj?
    pi_81125425
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
    Augustien is serieus goed, die is bij mij 3e geworden in de verkiezing om de gouden schoen (beste speler van de eredivisie) Heb z'n uitleenbeurt ook verlengd.
    Waarom stel je trouwens Varela op en niet Metaj?
    Haha serieus? Hm ja, Metaj is eigenlijk wel beter... Ik had eerst Medo als support Central midfielder, maar die wordt nu m'n defensive central midfielder. Alleen Agustien man, check z'n determination, off the ball, positioning... Ach ja, ik speel met RKC, ik moet niet zeuren
    pi_81125640
    En toch is het een held

Ik heb trouwens Dudek binnengehaald Hij was weggestuurd bij Real en vroeg maar 3k salaris per week (heb een paar spelers die meer verdienen) en ik zit nog iets van 20k onder mijn grens
    Speel nu zo:
    DM: Jerzy Dudek
    VL: Brian Hamalainen
    VC: Jurgen Colin/Michael Jansen
    VR: Sigourdney Bandjar
    MC: Kemy Augustien/Denny Landzaat/Lasse Schone
    AML: Derk Boerrigter
    AMR: Tim Vincken
    S: Hugo Bargas

Hoop dat ik hiermee hoge ogen kan gooien. Schone heeft een aanvallende rol, Landzaat is balafpakker en Augustien is ondersteunend.

Varela is trouwens de ideale reserve, kan uit de voeten als rechtsback en centraal achterin en op het middenveld
      vrijdag 7 mei 2010 @ 12:04:04 #203
    Argentina en PSV
    pi_81125680
    Tegen Valernga met 3-1 gewonnen uit en 2-3 verloren thuis, overwinning tegen VVV en 6-0 gewonnen uit tegen Twente. Nu tegen Ajax

Ik heb nog niemand gekocht, eerst maar eens mijn team voor elkaar krijgen. Heb ook nauwelijks geld
    pi_81126182
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
    En toch is het een held

Ik heb trouwens Dudek binnengehaald Hij was weggestuurd bij Real en vroeg maar 3k salaris per week (heb een paar spelers die meer verdienen) en ik zit nog iets van 20k onder mijn grens
    Speel nu zo:
    DM: Jerzy Dudek
    VL: Brian Hamalainen
    VC: Jurgen Colin/Michael Jansen
    VR: Sigourdney Bandjar
    MC: Kemy Augustien/Denny Landzaat/Lasse Schone
    AML: Derk Boerrigter
    AMR: Tim Vincken
    S: Hugo Bargas

Hoop dat ik hiermee hoge ogen kan gooien. Schone heeft een aanvallende rol, Landzaat is balafpakker en Augustien is ondersteunend.

Varela is trouwens de ideale reserve, kan uit de voeten als rechtsback en centraal achterin en op het middenveld
    Mijn team:
    GK: Cristian Mora
    DL: Frank van Mosselveld ( )
    DC: Gijs Luirink / Gláuber
    DR: Armend Dallku
    MC: Kemy Agustien (support) / Medo (defensive) / Kalonas (attack)
    AMC: Alexander Sánchez (advanced playmaker)
    ST: Jonathan Cristaldo (poacher)
    ST: Jonathan Reis (advanced forward)

Ik geef wel veel uit aan salarissen, maar ik moet en zal bewijzen dat ik hiermee successen kan halen. Hopelijk kan ik Cristaldo aan me binden, hij is nu op huurbasis, maar hij is wel geweldig voor een club als RKC.
    Wel echt goed dat je Dudek en Landzaat hebt!! Dat zijn echt toppers
    EDIT: Kalonas nog even binnengehaald voor nog eens een extra versterking. Nu moet ik wel echt presteren anders falen de financiën keihard straks

[ Bericht 5% gewijzigd door Jorwol op 07-05-2010 12:27:50 ]
    pi_81129857
    Ik had wel geluk bij het binnenhalen van die 2. Mijn scout kwam aanzetten bij Dudek, toen had ik echt zoiets van " ". Toen ie nog onder contract stond bij Real wilde hij ook niet, maar Real verlengde zijn contract niet en toen ie zonder club zat was hij wél geinteresseerd.
    Landzaat ook heel gelukkig gehaald. Ik kreeg zo'n nieuwsbericht in m'n postvak: Er zijn weer een aantal contracten die niet verlengd zijn. Zo hebben <insert aantal namen, waaronder Landzaat> een vrije transfer gekregen. Ik zag dat, dacht "Landzaat, relaxed". Ik klik op hem, wil ie maar 1700 salaris per week
    pi_81132045
    Éderson, zeven goals in drie dagen.

Met heel mijn hart.
    pi_81132782
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Brord_ het volgende:
    Éderson, zeven goals in drie dagen.

[ afbeelding ]
    Heerlijk dat soort wedstrijden
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:
    Ik had wel geluk bij het binnenhalen van die 2. Mijn scout kwam aanzetten bij Dudek, toen had ik echt zoiets van " ". Toen ie nog onder contract stond bij Real wilde hij ook niet, maar Real verlengde zijn contract niet en toen ie zonder club zat was hij wél geinteresseerd.
    Landzaat ook heel gelukkig gehaald. Ik kreeg zo'n nieuwsbericht in m'n postvak: Er zijn weer een aantal contracten die niet verlengd zijn. Zo hebben <insert aantal namen, waaronder Landzaat> een vrije transfer gekregen. Ik zag dat, dacht "Landzaat, relaxed". Ik klik op hem, wil ie maar 1700 salaris per week
    Haha 1700 per week, dat is echt niets
    Anyway, 12 september 2009 en ik ben al overgenomen door een stel zakenmannen! Ze willen me alleen wel vervangen, dus hopelijk kan ik de volgende wedstrijd winnen en ze alsnog overtuigen van m'n kwaliteiten. Begin is niet slecht te noemen. 0-2 verloren van Utrecht, 0-1 van Ajax (waar RKC erg goed speelde), 1-1 tegen AZ, 1-1 tegen Twente en 3-3 tegen ADO. Jammer dat ik niet van ADO heb gewonnen, maar vooralsnog gaat het beter dan verwacht!
    pi_81136677
    Hmm, bij mij wilde de supporters de club overnemen, toen zat ik van september tot half juni met een transferverbod, dus kon ook geen Bosman doen
    Uiteindelijk is de hele overname mislukt, maar nu in augustus 2010 steken de geruchten weer de kop op. Speel je eigenlijk aanvallend? Een verdedigende taktiek werkte totaal niet bij mij. Ik haalde toen uit de eerste 10 wedstrijden 2 punten (1-1 tegen Utrecht en 1-1 tegen ADO). Toen daarna aanvallende instructies meegegeven en simpel veilig gespeeld.

Landzaat verdiende bij Feyenoord overigens 20k per week
    En over de financien gesproken: ik heb in seizoen 1 ruim een miljoen winst gemaakt. Ik zat 15k onder m'n loonbudget
      vrijdag 7 mei 2010 @ 15:41:38 #209
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_81136760
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
    Hmm, bij mij wilde de supporters de club overnemen, toen zat ik van september tot half juni met een transferverbod, dus kon ook geen Bosman doen
    Uiteindelijk is de hele overname mislukt,
    zit je zo lang zonder transfers.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 15:52:43 #210
    182949 inZanity
    Feyenoord Rotterdam
    pi_81137264
    hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
    m'n game met Inter begint nu halverwege het 1e seizoen alweer te vervelen..
    wil nu een game starten in de hoop het wat langer vol te houden bij een (kleinere) ploeg waar wat meer uitdaging in zit.
    ik twijfel nu tussen deze opties:

FH(Ijsland) of een andere ploeg uit die competitie
    Athletic Bilbao(Spanje)
    RKC Waalwijk(Nederland)
    Lurgan Celtic(N. Ierland)

bvd.
    pi_81137345
    RKC natuurlijk
    Op zich denk ik dat dat qua uitdaging eigenlijk de minste is, maar ik vermaak me zeer met m'n RKC-game
      vrijdag 7 mei 2010 @ 15:58:27 #212
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81137568
    Lurgan Celtic(N. Ierland) lijkt me het leukste. Al kan je daar weinig mee denk ik? Hoe zit de competitie in elkaar?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81137651
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
    Uiteindelijk is de hele overname mislukt, maar nu in augustus 2010 steken de geruchten weer de kop op. Speel je eigenlijk aanvallend? Een verdedigende taktiek werkte totaal niet bij mij. Ik haalde toen uit de eerste 10 wedstrijden 2 punten (1-1 tegen Utrecht en 1-1 tegen ADO). Toen daarna aanvallende instructies meegegeven en simpel veilig gespeeld.

Landzaat verdiende bij Feyenoord overigens 20k per week
    En over de financien gesproken: ik heb in seizoen 1 ruim een miljoen winst gemaakt. Ik zat 15k onder m'n loonbudget
    Ik speel best wel aanvallend, maar ik ga altijd uit van m'n eigen kracht. De verdediging is bij mij nou eenmaal een stuk minder dan m'n aanval. Vooral tegen de ploegen die eigenlijk gewoon een stuk beter zijn valt behoorlijk veel te winnen. Als je gaat counteren tegen Ajax, AZ, Feyenoord, PSV etc maken ze toch wel een keer de goal en dan hang je. Ik verlies net 1-0 van Feyenoord door een enorme blunder van Luirink.. Dat soort momentjes zijn wel zuur.
    pi_81137747
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef inZanity het volgende:
    wil nu een game starten in de hoop het wat langer vol te houden bij een (kleinere) ploeg waar wat meer uitdaging in zit.

Athletic Bilbao(Spanje)
    RKC Waalwijk(Nederland)

bvd.
    Als je bij FH met als manager status international begint is het best makkelijk om succes te hebben Won in de 1e 5 seizoenen ieder seizoen de Ligabeker, Super Cup, Eredivisie en de beker.

Als je een kleinere eredivisie club wilt kan je Fylkir proberen.
    In ieder geval zijn FH, Keflavik en KR de toppers en Breidablik en Valur de subtoppers.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:06:14 #215
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81137986
    Wtf eerst gepromoveerd in Spanje met Sporting Gijon . Daarna in de Liga BBVA stijf onderaan met echt een losingstrek van 10 ofzo . Komt opeens Aston Villa ( Premier League) aankloppen.
    Ik daarheen . Teleurstellend seizoen gedraaid dat dan weer wel (15e terwijl de prognose 8e was) maar oke toen ik kwam stonden ze 17e en heb best redelijk gespeeld .
    Verassing kwam dat ik zomaar de FA cup gewonnen heb . Finale 4-1 tegen Man City . Dus Europees voetbal dit jaar en een begroting van 50 miljoen .
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
    pi_81138275
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik speel best wel aanvallend, maar ik ga altijd uit van m'n eigen kracht. De verdediging is bij mij nou eenmaal een stuk minder dan m'n aanval. Vooral tegen de ploegen die eigenlijk gewoon een stuk beter zijn valt behoorlijk veel te winnen. Als je gaat counteren tegen Ajax, AZ, Feyenoord, PSV etc maken ze toch wel een keer de goal en dan hang je. Ik verlies net 1-0 van Feyenoord door een enorme blunder van Luirink.. Dat soort momentjes zijn wel zuur.
    Mwoah, op zich heb ik toen ik nog verdedigend speelde ook niet echt dik verloren van de toppers, maar toen ik aanvallend ging spelen ging het inderdaad stukken beter. Onder andere 0-1 gewonnen in Alkmaar
    Wat heb jij trouwens gedaan met Boerrigter? Je speelt dacht ik 4-3-2-1, dus daar past Boerrigter niet in, maar hij is best wel een goede speler eigenlijk.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:12:00 #217
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81138312
    Overigens is Mark Szatmari van Ferencvaros (17) een uitstekend talent op de VC positie.
    Gekocht bij Gijon voor 100k en is einde van dit seizoen naar Arsenal gegaan voor 7 miljoen pond .
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
    pi_81138364
    Is het geen regen? Als ie 17 is in seizoen 2.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:15:43 #219
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81138515
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
    Is het geen regen? Als ie 17 is in seizoen 2.
    regen ?
    pi_81138608
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

regen ?
    Re-generated player. Oftewel spelers die het spel zelf bedenkt en als jeugdspeler laat instromen als vervanger van echte spelers die gestopt zijn.
    pi_81138709
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:15 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

regen ?
    kan je zien als je naar zijn geschiedenis kijkt Als zijn begin seizoen 2009-2010 of eerder is, is het een echte speler, is zijn 1e seizoen 2010-2011 of later is het een regen
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:19:52 #222
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81138723
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Re-generated player. Oftewel spelers die het spel zelf bedenkt en als jeugdspeler laat instromen als vervanger van echte spelers die gestopt zijn.
    Nu je het zegt ja .
    Loopbaan begint in seizoen 2010-2011 .
    Maar het is dus zo dat er bij iedereen die speelt verschillende spelers worden gegenereerd ?
    pi_81138757
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:19 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nu je het zegt ja .
    Loopbaan begint in seizoen 2010-2011 .
    Maar het is dus zo dat er bij iedereen die speelt verschillende spelers worden gegenereerd ?
    Ja, want het moment van stoppen van de bestaande spelers is ook in elke game anders.
    pi_81138766
    -

[ Bericht 100% gewijzigd door Brord_ op 07-05-2010 16:21:50 ]
    Met heel mijn hart.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:35:06 #225
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81139411
    Even snel een vraagje tussendoor :
    In eerdere episodes maakte ik screenshots met prtscrn en dan in paint ctrl v . Hier in 2010 werkt dit niet . iemand die weet wat de standaard knop in het spel voor screenshots maken is ?
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:35:37 #226
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81139427
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Winner_Taco het volgende:
    In eerdere episodes maakte ik screenshots met prtscrn en dan in paint ctrl v . Hier in 2010 werkt dit niet . iemand die weet wat de standaard knop in het spel voor screenshots maken is ?
    Zou moeten werken, zo doe ik het namelijk ook gewoon.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81139461
    Bij mij werkt prtscrn wel gewoon
    Maar er stond me iets van bij dat 1 van de F-knoppen een printscreen maakt.
    pi_81139466
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Winner_Taco het volgende:
    Ik kan d.m.v. printscreen gewoon screenshots maken hoor En weet niet of er een FM-toetsencombinatie voor is..
      vrijdag 7 mei 2010 @ 16:37:06 #229
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81139492
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou moeten werken, zo doe ik het namelijk ook gewoon.
    Ik krijg nu een screenshot van mijn internetpagina of bureaublad . Kan ook met windows 7 te maken hebben hoor . heb een nieuwe pc snap ook niet waar het mis gaat
    pi_81139715
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik krijg nu een screenshot van mijn internetpagina of bureaublad . Kan ook met windows 7 te maken hebben hoor . heb een nieuwe pc snap ook niet waar het mis gaat
    Control+P is de sneltoets.
    Met heel mijn hart.
    pi_81139755
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mwoah, op zich heb ik toen ik nog verdedigend speelde ook niet echt dik verloren van de toppers, maar toen ik aanvallend ging spelen ging het inderdaad stukken beter. Onder andere 0-1 gewonnen in Alkmaar
    Wat heb jij trouwens gedaan met Boerrigter? Je speelt dacht ik 4-3-2-1, dus daar past Boerrigter niet in, maar hij is best wel een goede speler eigenlijk.
    Ik speel 4-3-1-2 . Boerrigter doet vrij weinig, ik hou 'm bij de ploeg voor wanneer ik eens een keer een lastige bekerwedstrijd heb zodat ik toch met buitenspelers kan spelen, maar op het moment speelt hij bij de reserves. Overigens is hij ook weer niet zó goed, 12 voor crossing vind ik best wel jammer voor een linksbuiten
    pi_81139885
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik speel 4-3-1-2 . Boerrigter doet vrij weinig, ik hou 'm bij de ploeg voor wanneer ik eens een keer een lastige bekerwedstrijd heb zodat ik toch met buitenspelers kan spelen, maar op het moment speelt hij bij de reserves. Overigens is hij ook weer niet zó goed, 12 voor crossing vind ik best wel jammer voor een linksbuiten
    Dat bedoel ik
    Het klopt dat Boerrigter qua stats niet zo heel denderend is, maar hij heeft bij mij toch een aantal belangrijke goals gemaakt en haalt hele aardige cijfers. Hij heeft dacht ik wel eens "first team" contract, dus gaat hij niet zeiken?
    pi_81141687
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef inZanity het volgende:

Athletic Bilbao(Spanje)
    RKC Waalwijk(Nederland)

bvd.
    Bilbao natuurlijk
    -
    pi_81145914
    hmm.. het probleem momenteel is dat ik de kansen niet verzilver.. Al 2 duels op rij dat ik de meeste kansen heb, maar de tegenstander de meeste goals :S
    Overigens tegen Bristol City(Championship) maar net verloren voor de League Cup
    pi_81146917
    Éderson vier maanden geblesseerd . Sta nu op plek vier met nog zes wedstrijden te spelen en twee punten voor op nummer 5 Chelsea en vier punten voor op nummer 6 Manchester United.

Heb nog wel een redelijk makkelijk programma met Bolton (13), Fulham (15), Burnley (12), en Wolves (19) uit. Thuis krijg ik nog Arsenal (1) en Sunderland (14).
    Met heel mijn hart.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 19:38:24 #236
    182949 inZanity
    Feyenoord Rotterdam
    pi_81147186
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Als je bij FH met als manager status international begint is het best makkelijk om succes te hebben Won in de 1e 5 seizoenen ieder seizoen de Ligabeker, Super Cup, Eredivisie en de beker.

Als je een kleinere eredivisie club wilt kan je Fylkir proberen.
    In ieder geval zijn FH, Keflavik en KR de toppers en Breidablik en Valur de subtoppers.
    ik ben eruit bedankt voor het meedenken!
    ik heb (als international) gekozen voor Valur.
    en m'n voornaamste doelstelling is om de de prijzenkast van KR in te halen, en verder hopelijk uiteindelijk wat potten te kunnen breken in Europa.
    ben benieuwd of ik hiermee wat spelplezier kan beleven, wat ik sowieso gunstig vind is dat de competitie niet groot is waardoor je er vrij snel doorheen zal zijn.

als je nog wat tips heb zijn die altijd welkom..:P
      vrijdag 7 mei 2010 @ 19:38:33 #237
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_81147194

pi_81148181
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

ik ben eruit bedankt voor het meedenken!
    ik heb (als international) gekozen voor Valur.
    en m'n voornaamste doelstelling is om de de prijzenkast van KR in te halen, en verder hopelijk uiteindelijk wat potten te kunnen breken in Europa.
    ben benieuwd of ik hiermee wat spelplezier kan beleven, wat ik sowieso gunstig vind is dat de competitie niet groot is waardoor je er vrij snel doorheen zal zijn.

als je nog wat tips heb zijn die altijd welkom..:P
    Op hoeveel titels staat Valur?

Owja let op! Het competitieseizoen zit vrij vol.. Als je Europees speelt wil het nog wel eens voorkomen dat je duels verplaatst worden.. Met Europees en beker erbij had ik een periode van 14 dagen waarin ik 8!! duels speelde.. let er dus een beetje op dat je spelers dan moe worden, dus rouleer dan
      vrijdag 7 mei 2010 @ 20:06:45 #239
    182949 inZanity
    Feyenoord Rotterdam
    pi_81148716
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Op hoeveel titels staat Valur?

Owja let op! Het competitieseizoen zit vrij vol.. Als je Europees speelt wil het nog wel eens voorkomen dat je duels verplaatst worden.. Met Europees en beker erbij had ik een periode van 14 dagen waarin ik 8!! duels speelde.. let er dus een beetje op dat je spelers dan moe worden, dus rouleer dan
    ze staan nu op 20 titels(tegenover 24 van KR)

Bekers 9(11)
    Supercup 8(3)
    Ligabeker 1(3)

moet te doen zijn dus.

goed om te weten, ik heb volgens mij best een vrij brede selectie voor Ijslandse begrippen.
    ik heb overigens geen jeugdteam, maar er stromen wel gewoon jeugdspelers door toch..?

nu maar eens kijken of het bevalt in Ijsland.
    sowieso alweer een flinke tijd geleden dat ik LLM heb gespeeld.
      vrijdag 7 mei 2010 @ 20:11:21 #240
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81149003
    Bizar ook hoeveel verschil het maakt van welk kaliber je staf is . Zoveel mogelijk trainers van (minstens) continentaal niveau zal je ook veel eerder naar successen leiden .
    pi_81149099
    Trainers van continentaal niveau kunnen toch ook baggerstats hebben?
    pi_81150121
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef inZanity het volgende:

[..]

ze staan nu op 20 titels(tegenover 24 van KR)

Bekers 9(11)
    Supercup 8(3)
    Ligabeker 1(3)

moet te doen zijn dus.

goed om te weten, ik heb volgens mij best een vrij brede selectie voor Ijslandse begrippen.
    ik heb overigens geen jeugdteam, maar er stromen wel gewoon jeugdspelers door toch..?

nu maar eens kijken of het bevalt in Ijsland.
    sowieso alweer een flinke tijd geleden dat ik LLM heb gespeeld.
    Klopt ja.. Je hebt alleen een reserve elftal. Maar er komen gewoon jeugdspelers bij, maar in plaats van in het U18 komen die in je reserves
      vrijdag 7 mei 2010 @ 20:31:24 #243
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81150216
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
    Trainers van continentaal niveau kunnen toch ook baggerstats hebben?
    Ja ? Maar hoe verkrijgen ze hun continentale status dan ?
    pi_81150299
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja ? Maar hoe verkrijgen ze hun continentale status dan ?
    Geen idee waar ze dat op baseren eigenlijk. Ik zie ook altijd de meest vage Nederlandse trainers met een reputatie van nationaal terwijl ik nog nooit van ze gehoord heb.
    pi_81150750
    9 kansen voor, 3 kansen tegen.. 1-1
    pi_81153581
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik
    Het klopt dat Boerrigter qua stats niet zo heel denderend is, maar hij heeft bij mij toch een aantal belangrijke goals gemaakt en haalt hele aardige cijfers. Hij heeft dacht ik wel eens "first team" contract, dus gaat hij niet zeiken?
    Ik heb schijt aan dat gezeik, ik zet ze gewoon op rotation, dan gaan ze bitchen en even later 'resolven' ze hun probleem. Zo niet? Doei
    pi_81155877
    Uit bij Huddersfield(de nummer 2) bij rust 4-1 achter staan. Ik balen.. Na 90 minuten staat er een 4-4 stand op het bord
    pi_81160466
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 21:58 schreef MMUFC het volgende:
    Uit bij Huddersfield(de nummer 2) bij rust 4-1 achter staan. Ik balen.. Na 90 minuten staat er een 4-4 stand op het bord
    Bij dat soort wedstrijden zit ik altijd juichend, schreeuwend en springend achter de pc
    pi_81161084

vrijdag 7 mei 2010 @ 23:25:46 #250
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_81161131
    Ik heb dat niet echt, de andere kant op kan ik wel héél erg gefrustreerd raken als ik weer eens in de laatste minuut onterecht verlies.
    Tranquillo
    pi_81164159
    Met PSV nu begonnen. Na 17 wedstrijden, slechts 28 punten en sta 7, sta nog wel in de buurt van de nummer 1. Een serie neerzetten en ik doe mee om de titel maar die moet nu wel komen.

Ik heb Salvio gehaald en die speelt tot op heden alleen maar in de beker en EL.

In de poule heb ik met mijn reserves Fulham uitgeschakeld en bij de beker zit ik in de kwart.

Heb nog 5 miljoen en ik ga daar waarschijnlijk Otamendi van kopen
      zaterdag 8 mei 2010 @ 00:44:50 #252
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81164640
    Dit spel bestaat gewoon al bijna 20 jaar in soortgelijke hoedanigheid . Kan me de eerste delen nog wel herinneren zoveel verschilde dat niet eens
    pi_81166417
    Manco wil niet uitgeleend worden aan Benfica
    pi_81167508
    Luxe probleem. Ik speel met 2 spitsen en heb er 6

Lazovic 20 wedstrijden - 18 goals - 4 assist
    Koevermans 21 - 16 - 3
    Manco 9 - 7 - 3
    Salvio 9 - 6 - 3
    Reis 10 - 5 -3
    Toivonen 12 - 3 - 2

Ik heb nog effe maar ik neig naar Koevermans en Toivonen verkopen. Salvio en Manco kunnen ook op de vleugels, Lazo is jonger dan Koevermans en Reis een groot talent
    pi_81168846
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bij dat soort wedstrijden zit ik altijd juichend, schreeuwend en springend achter de pc
    Ik heb regelmatig een gebalde vuist terwijl ik YES roep

Overigens thuis met 4-1 van Southampton gewonnen
    En 6-0 van Barrow in de 2e ronde FA Cup.
    Alleen speelde ik uit tegen (het hier op het forum zo geliefde) Carlisle met 2-2 gelijk. Stond na 4 minuten al met 0-2 voor :s
    pi_81172419
    Hoe gaan jullie om met Europese wedstrijden?

In de poule ronde speel ik altijd met mijn reserves en tijdens de verdere rondes vaak met mijn reserves tijdens de competitie

Dan heb ik het wel over een topploeg natuurlijk. Het dwingt je wel om ook een sterke bank te hebben
    pi_81172539
    Lekker begin met RKC in seizoen 2. 12 punten uit 5 wedstrijden, alleen 1-0 van Feyenoord verloren door een enorme fout in m'n verdediging
    Ook nog even Tim Matavz, Ugur Yildirim en een of andere Fin(op aanraden van m'n scout) gehaald, dus ik ben er klaar voor!
    pi_81172555
    Wat heb ik een hekel aan spelers die een contract tekenen waar duidelijk in is gemaakt dat ze als reserve worden gehaald, die dan na 2 maanden gaan huilen dat ze een basisplaats willen of anders vertrekken .
    -
    pi_81172679
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
    Wat heb ik een hekel aan spelers die een contract tekenen waar duidelijk in is gemaakt dat ze als reserve worden gehaald, die dan na 2 maanden gaan huilen dat ze een basisplaats willen of anders vertrekken .
    Heb ik ook al last van

Overigens zeiden mijn supporters na de nederlaag tegen Feyenoord dat speler X in hun ogen meer recht had op een basisplaats dan speler Y. Alleeen was speler X geschorst
    pi_81172740
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heb ik ook al last van

Overigens zeiden mijn supporters na de nederlaag tegen Feyenoord dat speler X in hun ogen meer recht had op een basisplaats dan speler Y. Alleeen was speler X geschorst
    Dat heb ik ook wel eens gehad, alleen was die speler geblesseerd
    pi_81173408
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heb ik ook al last van

Ik neem die opmerkingen sowieso nooit serieus.
    pi_81175277
    Eerste seizoen met PSV:

Net op de 2 plek geeindigd, 62 punten op 2 punten van Feyenoord
    Bekerfinale verloren
    Kwartfinale UL na HSV en Zenit uitgeschakeld te hebben.

Uiteindelijk dus geen prijzen maar ben alleen negatief over het lage aantal punten. Dat moet ik met een punt of 15 verbeteren minimaal

Toivonen en Maza voor 1,1 miljoen verkocht. Ooyer, Kromkamp ontslagen en Zhou voor niks naar Nantes

Volgend seizoen komen Otamendi en Strootman. Ook heb ik Vukovic gekocht
    pi_81175350
    na een FM dip van 3 maanden, maar weer eens beginnen:)

hebben jullie ook wel eens last van zon dip? hoe hou je het dan toch leuk?
    pi_81175466
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef fetss het volgende:

Dip van jezelf of in het spel?
      zaterdag 8 mei 2010 @ 14:12:28 #265
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_81176320
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef fetss het volgende:

Paar novelle's lezen van anderen, of een tof voetbalfilmpje opzetten. Anders gewoon wachten op de nieuwe update.
    pi_81176981
    Afellay voor 3,1 miljoen verkocht door het management aan Juve aug 2010
      zaterdag 8 mei 2010 @ 15:28:35 #267
    158518 Sjechov
    pi_81178516
    Ik zit nu ergens in 2014 met Fc Twente.
    Ben nu al zover dat het amper nog uitmaakt wie ik op stel.
    Nationaal win ik eigenlijk alles wat los en vast zit.
    Alleen in Europa loop ik consequent tegen dezelfde clubs aan.
    Als je toch (groupsfase CL is een eitje) daarna Real Madrid, Barcelona en Internazionale tegen komt.
    Terwijl er ook mindere goden meedoen die ik nooit tref.
    BAH
    pi_81179413
    wtf, m'n centrale verdediger heeft na 10 minuten al 2 keer geel gekregen. Leuk man, 80 minuten met 10 man.
    pi_81181518
    Waarom wijken mijn spelers af van de instellingen die ik heb ingesteld bij de penaltynemers
    Ik heb Denny Landzaat (17 voor strafschoppen) als nummer 1, die schiet ze er steevast met het grootste gemak in. Nu besluit ineens iemand anders (George Mourad) hem te nemen en die mist natuurlijk weer op een belangrijk moment

Het is dat Mourad even later alsnog de winnende binnen kopte, want anders...
    pi_81181757
    Fijn, ik was net 2 maandjes van m'n transferverbod af, maar ik heb er weer 1 te pakken Een consortium wil me overnemen. Gelukkig heb ik de selectie al een tijdje rond. Hopelijk dat ie nu wel afgelopen is in de winterstop.
    En als het ze lukt willen ze nog een andere manager aanstellen ook
    pi_81182825
    Hartlepool - Gillingham
    Na 34 minuten staat een 0-3 stand op het scorebord en dreig ik echt onwijs ingemaakt te worden in eigen huis.. Op slag van rust weet huurling Jonathan Franks het leed iets te verzachten door 1-3 te scoren. In de rust besluit ik Adam Boyd, bezig aan zijn 2e periode bij de club, maar in tegenstelling tot zijn 1e periode niet zeker van een basisplaats, erin te zetten. Dit blijkt een gouden greep. Na een uur spelen staat de 3-3 op het bord na 2 goals van Boyd. In de laatste 12 minuten win ik via goals van Davide Petrucci, nogmaals Adam Boyd en nogmaals Jonathan Franks! 6-3! Wat een drama dreigt te worden wordt een schitterende overwinning
    pi_81183076
    Zo seizoen met Ajax zit erop. In de competitie uiteindelijk 2e geworden omdat ik op het laatst de nadruk op de Europa League heb gelegd omdat deze binnen handbereik lag. Zonet Everton in de finale met 3-2 afgemaakt

Iemand enig idee wanneer de eerste jeugdspelers instromen in de -19?
    pi_81183740
    Seizoen is afgelopen, doelstelling was degradatie ontlopen maar het ging zo goed dat ik derde ben geworden. Volgend jaar Champions League .

Met heel mijn hart.
    pi_81184028
    Het loopt eventjes niet bij RKC. Was goed begonnen aan het seizoen, maar nu 4 wedstrijden op rij verloren Zou het komen omdat ik al ruim een jaar dezelfde taktiek gebruik?
    pi_81184198
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
    Het loopt eventjes niet bij RKC. Was goed begonnen aan het seizoen, maar nu 4 wedstrijden op rij verloren Zou het komen omdat ik al ruim een jaar dezelfde taktiek gebruik?
    Daar zijn de meningen over verdeeld, sommige mensen zweren dat de computer je tactiek 'kraakt', anderen zeggen dat het gewoon aan je nieuwe spelers ligt of aan spelers van de tegenstander. Ik geloof er zelf niet in, ik speelde met Feyenoord iets van 10 jaar met dezelfde tactiek, nooit echt problemen gehad en ik maakte maar zeer kleine aanpassingen zoals andere player roles etc.
    pi_81184509
    Ach ja, zo'n ramp is het niet, het blijft natuurlijk wel RKC
    Maar ik had het beter verwacht met deze selectie, het goede begin van de competitie en het feit dat het vorig jaar met dezelfde taktiek maar mindere spelers best lekker liep.
    pi_81186710
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
    Ik heb 5 jaar lang alle prijzen in IJsland gewonnen, en ik heb al die 5 jaar met dezelfde tactiek gespeeld.. dus ik geloof er niet echt in
    pi_81186854
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ik heb 5 jaar lang alle prijzen in IJsland gewonnen, en ik heb al die 5 jaar met dezelfde tactiek gespeeld.. dus ik geloof er niet echt in
    Hoeveel punten haal je gemiddeld en hoeveel doelpunten voor en tegen?
    pi_81187357
    Dat was verschillend... De eerste 3 jaar haalde ik tussen de 50 en 55 van de 66 punten(22 duels per seizoen) en kreeg ik er ruim 20 tegen. Seizoen 4 pakte ik alle 66 punten en kreeg ik maar 9 tegengoals. Seizoen 5 zat ik weer op het niveau van de eerste 3 jaar.. Moet er wel bij zeggen dat ik vanaf begin seizoen 4 meerdere spelers had die weg wilden en er een slechte harmonie was.. toch beleefde ik een superseizoen
    pi_81187762
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef MMUFC het volgende:
    Dat was verschillend... De eerste 3 jaar haalde ik tussen de 50 en 55 van de 66 punten(22 duels per seizoen) en kreeg ik er ruim 20 tegen. Seizoen 4 pakte ik alle 66 punten en kreeg ik maar 9 tegengoals. Seizoen 5 zat ik weer op het niveau van de eerste 3 jaar.. Moet er wel bij zeggen dat ik vanaf begin seizoen 4 meerdere spelers had die weg wilden en er een slechte harmonie was.. toch beleefde ik een superseizoen
    Wat voor soort spelers kan je halen en waar gaan ze vaak naar toe?
      zaterdag 8 mei 2010 @ 19:55:56 #281
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81187857
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zou in ieder geval niet teveel spelers binnenhalen . Verleiding is soms groot . En al helemaal niet teveel jonkies . Dan raak je echt in een negatieve flow .
    Heb het een keer met Zaragoza gehad , allemaal jonkies gehaald (wel talenten enzo) en toen stond ik gewoon een na laatste terwijl we de 4e begroting hadden en prognose 3e was

Toen ontslagen en het seizoen erna zijn ze zelfs gedegradeerd naar de 2e divisie onder leiding van een andere manager
    pi_81187946
    Hallo, ik wil spelen met een LLM team maar weet niet precies welk team.
    Suggesties?
    pi_81188202
    Ligt eraan wat je precies zoekt. Een team dat gewoon in een hele lage divisie zit, een team dat wel in de hoogste divisie zit maar dan in een land als IJsland... De mogelijkheden zijn eindeloos
    pi_81188375
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Irritatie100 het volgende:
    Ligt eraan wat je precies zoekt. Een team dat gewoon in een hele lage divisie zit, een team dat wel in de hoogste divisie zit maar dan in een land als IJsland... De mogelijkheden zijn eindeloos

Een ploeg die in de hoogste divisie speelt in een klein land ofzo
    pi_81189069
    Dat is geen LLM dus, LLM staat voor Lower League Management.

Het leukste vind ik onder in Engeland of Duitsland met LLM, maar het is maar net wat jij leuk vind.
    Met heel mijn hart.
    pi_81189508
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik kon speler uit de IJslandse competitie kopen, en verder spelers van het niveau Nederlandse Hoofdklasse.
    Vanaf het moment dat ik prof werd, na seizoen 4, kon ik ook Nederlandse jeugdspelers en middelmatige/redelijke spelers die bij Eredivisie clubs op de transferlijst stonden halen. Een Engelaar die bij PSV op de transferlijst stond had geen trek in FH
    De meeste spelers die ik verkocht waren gewoon niet goed genoeg.. en die gingen dus naar IJslandse clubs..
    Ik heb maar 1x een basisspeler verkocht en die wilde hogerop en ging naar Dinamo Zagreb.
    Verder heb ik mijn selectie bij elkaar geprobeerd te houden en dat is gelukt. Maar omdat ik door de groepsfase van de Europa League genoeg miljoenen binnen kreeg hoefde ik mijn topspelers dus niet te verkopen
      zaterdag 8 mei 2010 @ 20:39:06 #287
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_81189765
    Ik heb Frutos, Diogo en Lewandowski (Shakhtar) gehaald in mijn eerste seizoen bij Southampton, raar genoeg hebben deze spelers geen moeite om in de Coca Cola League 1 uit te komen.
    pi_81189805
    Heb ¤34M transfergeld gekregen en mijn loonbudget is met ruim ¤150,000 per week verhoogd. De doelstelling is meestrijden om te titel.

Er zijn ook ontzettend veel talenten doorgestroomd vanuit de jeugd, vijf spelers met drieënhalve ster en eentje die in potentie vier sterren heeft en nu al drie sterren wat hem dus al beter maakt dan mijn huidige rechtervleugelverdediger.

Gary Holloway, wat een baas.

Met heel mijn hart.
      zaterdag 8 mei 2010 @ 20:41:48 #289
    264227 Winner_Taco
    De lekkerste
    pi_81189878
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Brord_ het volgende:
    Heb ¤34M transfergeld gekregen en mijn loonbudget is met ruim ¤150,000 per week verhoogd. De doelstelling is meestrijden om te titel.

Er zijn ook ontzettend veel talenten doorgestroomd vanuit de jeugd, vijf spelers met drieënhalve ster en eentje die in potentie vier sterren heeft en nu al drie sterren wat hem dus al beter maakt dan mijn huidige rechtervleugelverdediger.

[ afbeelding ]
    Ik speel met 50m middenmoot

Die Holloway wordt idd wel een baas
      zaterdag 8 mei 2010 @ 21:29:58 #290
    271192 Lindgren.
    En dat merk je.
    pi_81191952
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Brord_ het volgende:

[ afbeelding ]
    De broer van Natalee?
    pi_81194065
    Ik speel met 3 MC's en heb er slechts 5 in mijn selectie (en nog een paar in het tweede, maar die zijn bij lange na nog niet goed genoeg). Toch zit er eentje te zeuren dat er te veel concurrentie is en die is nu ongelukkig en wil weg... Oplossingen daartegen?
    pi_81195240
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef Brord_ het volgende:
    Dat is geen LLM dus, LLM staat voor Lower League Management.

Het leukste vind ik onder in Engeland of Duitsland met LLM, maar het is maar net wat jij leuk vind.
    Som eens een paar ploegen op die wel een uitdaging zijn.
      zaterdag 8 mei 2010 @ 23:17:05 #293
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81196208
    Download de update van ManUtd. Krijg je de amateurploegen erbij in Nederland. Begin met een ploeg uit de onderste klasses en probeer daarmee de eredivisie te bereiken. Dat is een uitdaging.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81196276
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
    Ik speel met 3 MC's en heb er slechts 5 in mijn selectie (en nog een paar in het tweede, maar die zijn bij lange na nog niet goed genoeg). Toch zit er eentje te zeuren dat er te veel concurrentie is en die is nu ongelukkig en wil weg... Oplossingen daartegen?
    Geen.

Je kan hem een tijdje in het 2e zetten tot hij ophoudt met mouwen
    pi_81206642
    Na 16 wedstrijden staat mijn RKC op een prima 11e plek! Net een mooie 4-2 overwinning op PSV en het middenveld en de aanval draaien heerlijk en spelen mooi combinatievoetbal. Toch jammer dat de zwakke verdediging teveel tegengoals weggeven, beide goals van PSV waren tenenkrommende fouten van de centrale verdediger en keeper
      zondag 9 mei 2010 @ 16:47:26 #296
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_81217040
    Rond welke datum komen meestal de regens in het spel? Of gebeurd zoiets het hele seizoen door?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_81217552
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 16:47 schreef Happel het volgende:
    Rond welke datum komen meestal de regens in het spel? Of gebeurd zoiets het hele seizoen door?
    Verschilt per land.
    quote:
    1 January Chile
    2 January Brazil
    5 January Iceland
    5 January Ireland
    7 January Finland
    10 January Columbia
    15 January Ivory Coast
    15 January Tunisia
    15 January Algeria
    15 January Morocco
    15 January Cameroon
    15 January Senegal
    15 January Nigeria
    15 January Egypt
    20 January Norway
    28 January Peru

14 February Belarus

7 June Bosnia
    7 June Montenegro
    7 June New Zealand
    20 June Northern Ireland
    20 June Israel
    20 June Croatia
    20 June Switzerland
    20 June Ukraine
    20 June Wales
    20 June Greece
    20 June Hungary
    20 June Turkey
    20 June France
    20 June Germany
    20 June Portugal
    20 June Australia
    20 June Scotland
    25 June England
    25 June Austria
    29 June Slovakia
    30 June Czech Republic
    30 June Poland
    30 June Belgium
    30 June Italy

1 July Bulgaria
    1 July Slovenia
    1 July Roumania
    7 July Denmark
    7 July Holland
    10 July Serbia
    10 July Spain
    15 July South Africa
    20 July Mexico

1 August Uruguay
    1 August Argentina

19 September Barbados
    19 September Trinidad & Tobago
    19 September Paraguay
    19 September Ecuador
    19 September Bolivia

9 December Japan
    26 December U.S.A
    27 December Sweden
    27 December Russia
    27 December China
    -
    pi_81231066
    De transferperiode is voorbij en heb weer een aantal nieuwelingen gehaald. Als eerste de van Olympique Marseille afkomstige Burkinees Charles Kaboré. Hij is beter dan mijn vorige verdedigende middenvelder Pierre Ducasse. Die presteerde vorig seizoen ook niet echt goed, zelden hoger dan een zeventje. Tweede aankoop was een talentvolle doelman van Chelsea, Steve Owens, die in potentie beter kan worden dan mijn huidige doelman. Omdat ik vorig jaar Vegard Forren had gehuurd voor de positie van linkervleugelverdediger en Armand Traoré nog tekort komt als basisspeler werd voor ¤14M Aly Cissokho gehaald van Olympique Lyon, een topper. Om het centrale middenveld wat te pimpen werd, weer in Frankrijk, Younousse Sankharé voor ¤8,25M opgehaald in Parijs. Federico Macheda keerde terug naar Manchester United en Mido mocht opflikkeren omdat hij al veertien keer niet was komen opdagen voor de training en vertrok naar Toulouse. Daardoor had ik alleen Edouard Butin en Scott McDonald over en dat is geen Champions League niveau. Daardoor kwamen Dirk Kuyt en goede vriend van Éderson, Nilmar de club versterken. Tot slot had ik nog een centrale verdediger voor naast Marc Muniesa. Pogatetz is ook geen Champions League niveau en ik moest dus een betere speler dan Pogatetz halen maar ik had nog maar ¤700K transfergeld en zat al over mijn loonbudget heen. Het werd uiteindelijk Richard Dunne en dat is een verbetering t.o.v. Pogatetz.

De eerste thuiswedstrijd was tegen Aston Villa, dat vorig jaar tweede was geworden. Het werd uiteindelijk een makkelijke pot want het werd 3-0 door doelpunten van Aly Cissokho, Dirk Kuyt en Éderson. De volgende wedstrijd, thuis tegen Fulham werd met met 2-0 gewonnen. Doelpunten van Younousse Sankharé en Edouard Butin bezorgden ons de overwinning. De wedstrijd erop was uit tegen Sunderland en dat is altijd lastig wanneer hun Craig Gordon in de goal staat. Toch trokken wij aan het langste eind door een laat doelpunt van Gary O'Neill en een penalty in blessuretijd van Scott McDonald.

In de Champions League zit ik een vrij lastige poule met Valencia, Bayern München en Anderlecht. Als vierde geplaatste club is het niet makkelijk.
    Met heel mijn hart.
    pi_81232523
    quote:
    verhaaltje
    misschien een stomme vraag maar hoe krijg zon mooi profiel plaatje bij de spelers?
    pi_81236407
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 22:44 schreef fetss het volgende:

[..]

misschien een stomme vraag maar hoe krijg zon mooi profiel plaatje bij de spelers?
    Een facepack downloaden van site zoals ftr, manutd.
    Bestanden zijn vaak erg groot (1 t/m 3 Gig) en weet zelf niet of het de laad tijd van het spel ook vertraagt?
    pi_81239213
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 00:04 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Een facepack downloaden van site zoals ftr, manutd.
    Bestanden zijn vaak erg groot (1 t/m 3 Gig) en weet zelf niet of het de laad tijd van het spel ook vertraagt?
    Heb ze uit dit topic.

Dat het het spel vertraagt merk ik niet zo veel van.
    Met heel mijn hart.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')