Zie post boven jequote:Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
tvp. Waar slaat de TT eigenlijk op?
4-1-2-1-2quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.
Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wes55 het volgende:
tvp.
Met FC Lienden begonnen in de Topklasse zondag. Uiteindelijk binnen twee seizoen FC Lienden naar de ere divisie gebracht nadat ik 6e was geworden in de jupiler league. Via play-offs uiteindelijk Telstar gedegradeerd en De Graafschap samen met FC Lienden gepromoveerd!
Zal later een paar screens plaatsen.
Volgens mij is het alleen voor de fun. Je kan er verder niets mee, maar je kan wel zien wat je zoal bereikt hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je er eigenlijk iets aan om die achievements in Steam te halen?
Rijnsburgse Boys was samen met mij gepromoveerd naar de JL. Waar voor mij promotie restte, was voor hun degradatie een feit na 30 speelrondes..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.
Geld ook voor DOS Kampen, staat ook "hoger" aangeschreven lijkt het.
Ook TONEGIDO doet leuk mee.
Al heb ik nog geen oude "amateur" gezien in mijn ere divisie en ook dit seizoen zal het er niet van komen zo te zien.
Liever 1 punt dan 0 natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een nieuwe taktiek gemaakt met RKC. Niks veranderd aan de formatie, maar alleen aanvallende ipv verdedigende instructies meegegeven. Voor de nieuwe taktiek stond ik stijf onderaan, nu sta ik op een nette 13e plaats met 15 wedstrijden op rij ongeslagen
Jammer dat 80% daarvan gelijke spelen zijn, maar het is niet anders
4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.
Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico gelootquote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef icebliss het volgende:
Die tactiek uit het vorige topic werkt bij mij absoluut niet. Mijn spitsen lopen alleen maar buitenspel en de tegenstander kan de hele tijd vrolijk counteren. Het is dat ik een geweldige keeper heb anders zou ik tegen Bayer Leverkusen met 10-1 hebben verloren ipv 4-1. Snel maar weer veranderd dus.
Thanks, maar ik ga nu iets anders doen, ik ga spelen met drie spitsen, 2 centrale middenvelders, 1 anchor man en een normale verdediging, ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef RoderikMB het volgende:
[..]
4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.
Wolfsburg, seizoen 2014/2015. Die tactiek is denk ik te aanvallend, ik speel de meeste wedstrijden nu namelijk verdedigend en daarme behaal ik wel aardige resultaten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico geloot
Als je een heel goed team hebt maakt het bijna niet meer uit wat voor tactiek je hanteert. Echte topspelers zullen zelf een plan trekken..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef Bow het volgende:
je moet gewoon een heel goed team hebben voor die taktiek. Met Feyenoord kan ik die taktiek bv wel gebruiken tegen top oss en win ik dik, maar ik moet echt niet op die manier spelen tegen bv PSV
Dit had ik ook, maar in het 2de seizoen was ik wel dermate goed dat ik het ze heel moeilijk kon maken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit spel wil ook gewoon niet dat ik verder door ga hé in de CL. Vorig jaar 1ste ronde knockout tegen Barca en nu dit jaar tegen Real Madrid
Ook dat, maar ook je trainers willen ze constant hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:25 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Dit had ik ook, maar in het 2de seizoen was ik wel dermate goed dat ik het ze heel moeilijk kon maken.
Bij de return had ik de mazzel dat de meeste geblesseerd waren bij Barca, waardoor ik een goede uitslag kon maken.
Nadeel: ze wouden direct mijn halve elftal kopen.
Wat ik overigens wel heel irritant vind is dat de halve wereld geinteresseerd is in mijn spelers.
Ze raken er heel ontevreden over.
Kortom, irritant!
Als je niet in het eerste rijtje komt en ver in de bekers komt dan vlieg je er gewoon in November of zo uitquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Brord_ het volgende:
Promotie naar de Premier League is een feit met Middlesbrough dus tijd om me team te versterken en door te selecteren. Doelstelling voor het volgend seizoen is simpel, degradatie ontlopen. Ook binnen het salarisbudget blijven en niet in de rode cijfers komen is een doelstelling.
Er werden tien spelers verkocht en twaalf spelers aangekocht. Linksback Juan Fuentes vertrekt voor ¤5,5 miljoen naar Everton, als vervanger werd Vegard Forren gehuurd met een optie tot koop. Brad Jones, een dure reserve keeper werd voor ¤1,5M verkocht aan Leeds United. Simone David was in de zomer al transfervrij overgenomen van Manchester United en lijkt nu de concurrentiestrijd te winnen met Jason Steele. Als derde keeper werd ex-AZ keeper Brian Jensen aangetrokken.Verder vertrokken er nog wat overbodige spelers zoals Jérémie Aliadière, Chun-Soo Lee, Matthew Bates, Igor Zofcak en Istvan Bakx. Pierre Ducasse wordt de nieuwe verdedigende middenvelder. Achter de spitsen moet Éderson de nieuwe nummer 10 worden. De Franse spits, Edouard Butin moet met Scott McDonald strijden om een basisplaats. Marc Muniesa, de Spanjaard die overkwam van Barcelona en de nieuwe Miguel Ángel Nadal wordt genoemd moet samen met Emmanuel Pogatetz het centrum gaan vormen. De veelzijdige back Romain Danzé werd als nieuwe rechtsback aangetrokken en tot slotte werd goalgetter Federico Macheda nog een keer gehuurd voor een bedrag van ¤2M. Verder werden nog wat talenten / back-ups gehaald met Phil Smith (regen, spits), Benik Afobe (Arsenal, spits) en Armand Traoré (Arsenal, linkervleugelverdediger).
Transfers
Opstelling
quote:- Manage across the globe – take charge of any team from 34 leagues from nations including England, Scotland, France, Spain, Italy, Germany, Belgium, Holland, Portugal, Brazil and Australia.
- A real football world – Buy and sell over 20,000 real world stars from the legendary Football Manager database, fully up-to-date with the dealings from the 2010 January transfer window.
- Build your squad – buy, sell and loan players for your squad of up to 36 players, trying to keep them all happy and performing at the top of their game.
- Feel the buzz of matchdays – get all the stats on your opponents in the match preview and then watch the action unfold making subs and tactical changes to give your team the edge over your rivals.
- Get the most from your backroom staff – get the opinion of your assistant manager on the state of your squad and his suggested improvements, and ask coaches and scouts for reports on players in your squad or future transfer targets.
- Keep the board happy - Set your expectations for the club, manage your transfer and wage budgets and make board requests in your quest for success.
- Handle the media – experience the pressure of the press as they quiz you about transfer rumours, and potential job offers.
- Become a legend – chart the progress of your career through the profile screen and hall of fame; plus gain rewards for your success by unlocking new features and managerial abilities.
- Designed for the iPhone / iPod – with a specific user-friendly skin and functionalities, and club logos for all licensed leagues. Plus; listen to your favourite music while your manage your team!
Ik ben de uitdaging weer aangegaan met Athletic de Bilbao, poging 2quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hebben jullie dat ook nooit? Eerste 2/3 seizoenen alleen het eerste. En daarna denk je toch.. hmm laat ik toch maar -19 ook doen om de talenten beter te begeleiden.
Heb 'm al een aantal dagen op m'n iPhone staan, vind het alleen niet fijn spelen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Roeni3 het volgende:
Btw, iemand dit al gezien?
Football Manager Handheld 2010 for iPod Touch/iPhone Announced
[..]
Ik train/leid nooit onder 19.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hebben jullie dat ook nooit? Eerste 2/3 seizoenen alleen het eerste. En daarna denk je toch.. hmm laat ik toch maar -19 ook doen om de talenten beter te begeleiden.
Om het spel onder de knie te krijgen zou ik beginnen met een team met (veel) geld. Subtopper uit één van de toplanden (Duitsland, Spanje, Italië, Engeland) bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb deze game toch ook maar gehaald. nu vroeg ik mij echter af, met welk team is het handig om als eerste te beginnen. Ik wil niet een uber team als Ajax Inter of barca nemen of zo, maar wel een waarmee ik anar verloop van tij dkans maak op de championleague?
Moest wel gniffelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb deze game toch ook maar gehaald. nu vroeg ik mij echter af, met welk team is het handig om als eerste te beginnen. Ik wil niet een uber team als Ajax Inter of barca nemen of zo, maar wel een waarmee ik anar verloop van tij dkans maak op de championleague?
Man Cityquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
Atletico Madrid, City, Fiorentina, Werder Bremen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
Pfoe, dat is flink zuur.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:33 schreef Anarkhia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begon echt verschrikkelijk slecht kon geen wedstrijd winnen, en was bijna ontslagen toen de omkering kwam de ene naar de andere wedstrijd met fantastisch spel en doelpunten gewonnen. Om vervolgens in de allerlaatste wedstrijd 2 rode kaarten te krijgen en met 3-1 te verliezen en dus de titel mis te lopen.
Maar uiteindelijk toch blij met de promotie, ook al had het nog mooier kunnen zijn.
Ik heb het niet eens aangevraagd. Werd gewoon gedaan bij mij. Overigens moet je even lekke r10 jaar verder spelen en dan krijg je een nieuwe stadion, vernoemd naar jou.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:10 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het Philips stadion uitgebouwd tot 51.000 plaatsen. Wanneer is het verstandig een tweede uitbereiding aan te vragen, ervan uitgaande dat ik dit seizoen voor de tweede keer op rij kampioen word?
De enige duels die ik verloor of gelijkspeelde waren in Europa.. dus zowel de titel als de ligabeker, supercup en beker won ik zonder puntverlies.quote:
Zo ben ik een paar seizoenen geleden dus de bekerfinale misgelopenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Bow het volgende:
Ook zo leuk... Moest ik met Feyenoord in de halve finale van de beker spelen, midden tussen wat interlands door. Ook had ik nog 2 schorsingen en wat geblesseerde, waardoor ik met mn complete B elftal moest spelenGelukkig heb ik ook op mn bank wel wat zitten.
Goede assistent aantrekken en hem de persconferenties laten doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef DaMart het volgende:
Overigens hebben bijna alle journalisten een hekel aan me, zo lijkt het. Hoe kun je zorgen dat ze je wat aardiger vinden?.
Mijn assistent deed ook ruim een jaar alle persconferenties, alleen wilde ik ze weer even zelf doen, en ineens hebben al die journalisten een grote afkeer van mequote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Goede assistent aantrekken en hem de persconferenties laten doen.
Dan moet je je maar gewoon gedragen, kutjong.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn assistent deed ook ruim een jaar alle persconferenties, alleen wilde ik ze weer even zelf doen, en ineens hebben al die journalisten een grote afkeer van me.
Hij wordt begeleid door Raul García en krijgt de Ronaldo training met vrijwel overal 4 of 5 sterren. Ik denk dat het wel goed komt. Ik ga hem ook regelmatig laten meedoen met het eerstequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Netjes, nu maar hopen dat hij zich goed ontwikkeld.
Hoe ziet je trainerstaff er uit?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij wordt begeleid door Raul García en krijgt de Ronaldo training met vrijwel overal 4 of 5 sterren. Ik denk dat het wel goed komt. Ik ga hem ook regelmatig laten meedoen met het eerste.
Hoe evaluaren jullie jullie talenten en spelers van de verschillen teams (tweede team, eerste team etc)? Gaan jullie veel af op wat de rapporten van je coaches zeggen ("... denkt dat ... niet goed genoeg is voor het eerste elftal"), of bepaal je dat zelf?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze zijn trouwens ook wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik luister vrij weinig naar de rapporten van trainers eigenlijk. Ik bekijk ieder speler zelf, op de manier die Happel hierboven aangeeft.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hoe evaluaren jullie jullie talenten en spelers van de verschillen teams (tweede team, eerste team etc)? Gaan jullie veel af op wat de rapporten van je coaches zeggen ("... denkt dat ... niet goed genoeg is voor het eerste elftal"), of bepaal je dat zelf?
Ik heb bijvoorbeeld spelers in Ajax -19 en Ajax 2 die gemiddeld een dikke 7 staan en door mijn coaches als niet goed genoeg voor Ajax 1 worden geacht. Hoe moet ik dat dan inschatten?
Je zal wel pijn in je handen heb nu danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik bekijk ze ook allemaal zelf inderdaad. Sowieso kijk ik weinig naar rapporten van trainers. Naar goede scouts wil ik nog wel eens luisteren als ze iemand aanbevelen, maar verder niet echt.
Daarnet trouwens 0-1 gewonnen uit bij AZ met RKC. Er werd 3 minuten blessuretijd aangegeven en het ging door tot de 98e minuutHele tijd AZ in de aanval, maar gelukkig toch alles af weten te slaan
Ja die heb ik geprobeerd, maar hij koos voor de Spurs waar hij nu het tienvoudige verdient van het salaris van de trainers in Bilbaoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Probeer Paul Winsper eens te halen,een fitnesstrainer met 5 sterren van een of andere Canadese ploeg. Verder veel bekende namen, heb ook altijd Moniz, Meco en Hourcade
Oh ik kan me nog herinneren dat hij in een andere game (Willem II volgens mij) ook wel al goed was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Prosinecki is trouwens wel goed bij jou. Ik heb hem ooit gehad bij een game met Excelsior en daar was ie 3.5 ster ofzo
Iker Muniainquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahaha. Ik moest dus voorronde Europa League spelen, tegen het Oekraïense clubje Vorskla. Aangezien ik dit beschouw als een verkapt oefenpotje, zet ik al mijn talentjes erin. Thuis kwam ik toen helaas niet verder dan 1-0, maar gezien het spelbeeld en het feit dat Vorskla 0 kansen gecreëerd had, dacht ik al door te zijn. Alsof dit ploegje van mij ging winnen!
Toen de uitwedstrijd. In de eerste minuut kwam ik al op 0-1 door Iker Muniain (). Wat daarna echter gebeurde is te gek voor woorden. Plotseling gaat iedere bal erin en voor ik het weet sta ik 3-1 achter. Totdat mijn 17-jarige talentje Juan Miguel Alonso, screen staat hierboven ergens, diep in blessuretijd toesloeg en me alsnog de Europa League inbracht. Een blamage voorkomen
![]()
.
[ afbeelding ]
Altijd Mexicanen in FM 2010.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef icebliss het volgende:
Mijn twee grootste talenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze traint 100% op fysiek.
Why?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef icebliss het volgende:
Mijn twee grootste talenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze traint 100% op fysiek.
Fysiek steeg amper met normale training. En ik vind z'n stats te laag qua fysiek, dus dan maar zo.quote:
Ja dat weet ik, maar die zit niet in mijn gamequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Bernhard Peters van Hoffenheim is een bazige assistent trouwens.
Staf bij Bilbao mag wel elke nationaliteit zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar die zit niet in mijn game. Ik heb niks uit Duitsland geladen aangezien ik toch geen Duitsers mag kopen.
Ja, dat wel. Gelukkig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Staf bij Bilbao mag wel elke nationaliteit zijn?
Whehehe. Ajax.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Kutzooi, in de laatste minuut 3-2 verloren van 10 man van Ajax terwijl ik 2 keer op voorsprong kwam
En ook nog een speler geel gekregen (en daardoor geschorst) vanwege het klagen over die goal
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik ben trots op mijn team
[ afbeelding ]
Edit: Ik win de 1ste wedstrijd met 0-1 (88ste minuut moeha) tegen Real
En nu de return: 0-1 voor Real, penalty's met 5-4 gewonnen! Ik zit gewoon in de finaleeeeee
![]()
![]()
Bijna alleen maar jeugd.. Uiteraard Verratti, die heeft geen uitleg nodigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goed bezig
Wat voor spelers heb je zoal?
Jup. Moet overigens Vela verkopen. Hij wil zijn contract niet verlengen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Vela en die Turk zijn wel heldjjes zeg. Regen die Uysal?
Die Uysal is geen regen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jup. Moet overigens Vela verkopen. Hij wil zijn contract niet verlengen.
Oh dat dacht ik nja, ik had hem gescout en qua stats beviel het mij wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:13 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Die Uysal is geen regen hoorBij mij in de game zit hij ook! Bij Besiktas!
Hier ook ja.. Had Ofrany bij FH.. ook 3x afwezig.. gewaarschuwd.. was hij niet blij.. proberen te verkopen, niemand wilde hem hebben.. een aangezien hij toch geen basisplaats had maar ontslagenquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Sommige spelers mogen echt doodKomen ze niet opdagen op de training (De 3de keer) en dan geef ik een boete. En dan gaan klagen dat ie onredelijk is behandeld. Ga godverdomme eens dood
Ik heb bij de 2e en 3e keer altijd dat er staat 'Dit is de 1e [!] keer dat ... niet komt opdagen'. Daar klopt dus ook nooit iets van.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Sommige spelers mogen echt doodKomen ze niet opdagen op de training (De 3de keer) en dan geef ik een boete. En dan gaan klagen dat ie onredelijk is behandeld. Ga godverdomme eens dood
Ja maar hij staat regelmatig in de basis bij mij. En het is een best groot talent. In de zomer maar verkopen dan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hier ook ja.. Had Ofrany bij FH.. ook 3x afwezig.. gewaarschuwd.. was hij niet blij.. proberen te verkopen, niemand wilde hem hebben.. een aangezien hij toch geen basisplaats had maar ontslagen
Bij mij is Mido in totaal al twaalf keer niet op komen dagen. Ik houd gewoon steeds twee weken van zijn salaris in en daar is hij het nooit mee eens. Jammer dan. Hij scoorde net wel de winnende tegen Burnleyquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
Bij welke ploeg?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:12 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Bij mij is Mido in totaal al twaalf keer niet op komen dagen. Ik houd gewoon steeds twee weken van zijn salaris in en daar is hij het nooit mee eens. Jammer dan. Hij scoorde net wel de winnende tegen Burnley.
Hup eruit schuppen. Ik haat zulke figuren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:12 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Bij mij is Mido in totaal al twaalf keer niet op komen dagen. Ik houd gewoon steeds twee weken van zijn salaris in en daar is hij het nooit mee eens. Jammer dan. Hij scoorde net wel de winnende tegen Burnley.
Middlesbrough.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij welke ploeg?
Waarom hou je Mido erbij?
Hoe gaat het met je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:24 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Middlesbrough.
Mido is een aardige pinchitter, verdient relatief weinig, scoort af en toe en niemand wou hem toen hij op de transferlijst stond. Nu loopt zijn contract aan het einde van het seizoen af, dus gaat hij dan wel weg.
Verdediger er bij en in de rust terug naar de oude opstellingquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef JortK het volgende:
Ik krijg gewoon altijd in de eerste 20 minuten 2 goals tegen
Het gaat boven verwachting goed. Tweede in de competitie, in de League Cup in kwartfinale uitgeschakeld door Burnley en in de FA Cup is Wolves in de derde ronde de tegenstander.quote:
Het IJslandse FHquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met welke ploeg?
Das een aardige stunt dan om daarmee de CL te halen. In welk jaar zit je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:24 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het IJslandse FH
Ook aangenomen bij Uruguay, die ik inmiddels naar het WK geloodst heb
Ja dat is geweldigquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Transferverbod is opgeheven, mijn overname gaat niet door. Nu FC Utrecht leeghalen
Aan het begin van seizoen 1 wilde ik Lensky huren, toen vroegen ze een huursom van 5ton, nu heb ik hem voor 4 jaar vastgelegd en kostte het me 1 ton
Ook meteen Nijholt gratis overgenomen en wat boden gedaan bij de andere degradant ADO. Heerlijk als dat soort clubs met alleraardigste spelers eruit vliegen
Zit in seizoen 5!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das een aardige stunt dan om daarmee de CL te halen. In welk jaar zit je?
Is de ijslandse competitie een beetje leuk spelen?
Wat is het verschil tussen international en amateur?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:52 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zit in seizoen 5!
De eerste 2 jaar was 4e voorronde EL laatste halte, seizoen 3 werd ik 3e in de EL groep, seizoen 4 2e in EL groep en in de 1e ronde RU door Schalke uitgeschakeld.
Door het feit dat je begint als semi-profclub kan je voor een groot deel alleen maar IJslandse spelers kopen. Je kan wel Nederlandse spelers kopen maar die zijn van hoofdklasse niveau. Goed voor de competitie, maar Europees zal je er geen potten mee breken. Maar mocht je een keer de groepsfase van de CL of EL halen, zal je wel eenvoudig geld verdienen, want je geeft in IJsland niet heel veel uitEn als je dan eenmaal de status profclub gehaald hebt, heb je een ruimer aanbod van buitenlandse spelers.
Nu ben ik zelf met status international begonnen, maar ik denk dat als je met de status amateur een uitstekend doel hebt om jezelf bezig te houden.
Komt neer op de bekendheid waarmee je begint als trainer. Een trainer van internationaal niveau zal het makkelijker krijgen om spelers te halen of grote clubs te kunnen gaan trainen, simpelweg vanwege zijn reputatie in de wereld. Dat is niet zo met een trainer dat net begint met zijn carriere.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen international en amateur?
Ik zou voor de eerste gaan aangezien de tweede nogal traag is. 7 op de eerste meters, 8 voor snelheid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie zal ik gaan gebruiken als linksback?
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
Hahaha. Ik heb die game nog wel staan. Maar ik denk niet dat dat er nog inzitquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hey Otis, wanneer ga je weer verder met Willem II ?
Vooral hier op letten bij backs: Positioning, Tackling, Pace, Anticipation, Decisions, Teamwork, Passing Concentration. Dikgedrukte is het meest essentiële.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie zal ik gaan gebruiken als linksback?
[ afbeelding ]
OF
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahaha. Ik heb die game nog wel staan. Maar ik denk niet dat dat er nog inzit. Al had ik wel een bazenstadion, de John Feskens Arena
.
Oh, de mijne naar John Feskens dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]Ja de mijne was ook naar mij vernoemd. Maar die game duurde echt dik 14 seizoenen.
Met z'n betonkop.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
John Feskens
En dan zoen groot portret van 10 bij 10 meter voor het stadion
Ik heb het erg naar m´n zin met RKC.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Jorwol het volgende:
Bah ik heb Heerenveen alweer opgegeven.. Iemand anders nog een leuk idee? Ik wil geen topclub, niet in Zuid-Amerika, niet in een superlage competitie en ik speel met de MU Update dus veel is mogelijk
Je scouts weten niemand?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Bow het volgende:
weet iemand een leuke linksback voor een miljoen of 4?
RKC it is! Nu zit ik nog steeds met het probleem dat ik niet constant dezelfde tactiek wil spelen.. Hoe speel jij?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb het erg naar m´n zin met RKC.
Eric Yartey, Feyenoord Academy Ghana. Op te pikken voor minder dan een ton.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Bow het volgende:
Zoals ik al zei, Fabian Monzonquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Bow het volgende:
Probeer het ook eens met Athletic de Bilbao. Je kunt alleen Basken halen, en Spanjaarden van 16 jaar of jonger. Een leuke uitdaging!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:24 schreef Jorwol het volgende:
Bah ik heb Heerenveen alweer opgegeven.. Iemand anders nog een leuk idee? Ik wil geen topclub, niet in Zuid-Amerika, niet in een superlage competitie en ik speel met de MU Update dus veel is mogelijk
Hm ja, ik heb nog een game met bilbao liggen inderdaad, maar ik geef RKC nu even een kansquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Probeer het ook eens met Athletic de Bilbao. Je kunt alleen Basken halen, en Spanjaarden van 16 jaar of jonger. Een leuke uitdaging!
Ik speel met een soort 4-3-3. 3 MC's, een AML en AMR en een S. Als ik jou was zou ik wel met lekker aanvallende instructies spelen. Aan het begin van het seizoen speelde ik verdedigend (wel zelfde formatie) en toen liep het dramatisch. Toen ik ben overgestapt op een aanvallende taktiek heb ik me heel simpel veilig gespeeld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
RKC it is! Nu zit ik nog steeds met het probleem dat ik niet constant dezelfde tactiek wil spelen.. Hoe speel jij?
Club en seizoen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:29 schreef Bow het volgende:
Ik heb Jonathan Reis (ST), Gláuber (DC), Viudez (AMR) en Medo (DMC/AMC) gehaald tot nu toe.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik speel met een soort 4-3-3. 3 MC's, een AML en AMR en een S. Als ik jou was zou ik wel met lekker aanvallende instructies spelen. Aan het begin van het seizoen speelde ik verdedigend (wel zelfde formatie) en toen liep het dramatisch. Toen ik ben overgestapt op een aanvallende taktiek heb ik me heel simpel veilig gespeeld.
Al aankopen gedaan?
Je hebt trouwens absoluut een rechtsback nodig, want de enige die het als natuurlijke positie heeft is Hans Mulder en die is qua skills er imo totaal niet geschikt voor. En de standaard-spitsen die je hebt vind ik ook niet echt heel erg goed, hoewel ik Benschop meteen verkocht heb voor een paar miljoen dus over hem kan ik niet oordelen.
Hehe die spelers kunnen altijd zo verschrikkelijk onredelijk doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook al Medo
Die had ik ook. Op zich een goede speler, alleen bij mij brak hij in december z'n been en toen was ie de rest van het seizoen geblesseerd en toen ie weer hersteld was wilde hij naar een grotere club en werd ie boos omdat ik een bod van NEC weigerde
Voor hoeveel heb je 'm verkocht? Met een beetje geluk haal ik Cristaldo binnen met een loan voor de spits positie! Rechtsback heb ik Dallku gekocht, rib uit m'n lijf, maar is wel erg goed voor een club als RKC. Buitenspeler is Alexander Sanchez geworden, loan voor 75k, daarna loopt z'n contract af, dus als hij presteert kan ik 'm meteen inlijven, waarschijnlijk ga ik 'm nu alleen als AMC gebruiken, want daar is hij eigenlijk veel beter in... Kan ik alsnog op zoek naar zo'n bagger AMLRquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Benschop is bij mij naar Valencia
Als spits heb ik George Mourad met een vrije transfer gehaald. Hij is niet snel, maar hij werd wel topscorer. Extra buitenspeler had ik ook moeite mee. Uiteindelijk een of andere 37-jarige amateur moeten nemen voor een jaartjeRechtsback heb ik Bandjar.
Ik heb hem verkocht voor 2 miljoen plus een percentage bij doorverkoop. Speel anders zonder buitenspelers. Ik heb een periode 4-3-1-2 gespeeld (dus 3 MC's en een AMC) toen Boerrigter en de Ceulaer allebei geblesseerd waren (en ik geen zin had die amateur in te zettenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je 'm verkocht? Met een beetje geluk haal ik Cristaldo binnen met een loan voor de spits positie! Rechtsback heb ik Dallku gekocht, rib uit m'n lijf, maar is wel erg goed voor een club als RKC. Buitenspeler is Alexander Sanchez geworden, loan voor 75k, daarna loopt z'n contract af, dus als hij presteert kan ik 'm meteen inlijven, waarschijnlijk ga ik 'm nu alleen als AMC gebruiken, want daar is hij eigenlijk veel beter in... Kan ik alsnog op zoek naar zo'n bagger AMLR
Zit inmiddels in seizoen 2 en heb nu wel iemand weten te vinden, dus dat is niet meer nodig. Voor AML had ik wel iemand gehuurd, voor AMR had ik die amateur. Was gratis en verdiende 200 per week ofzo. Z'n technische eigenschappen waren echt fantastisch, alleen fysiek stelde het helemaal niks voor.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:10 schreef Happel het volgende:
Spelers huren geen optie voor op de vleugels, Irritatie100?
Zat daar ook al aan te denken en ik denk ook dat ik dat maar ga doen. Benschop hoeft nu niet per se weg, Jonathan Cristaldo speelt samen met Reis in de spits, Benschop reserve. Sanchez op AMC en daarachter Medo, Agustien (wat heeft hij eigenlijk baggerstats voor een MC zeg!) en Varela. Nu heb ik nog 800k over en misschien dat ik nog een extra spits huur of MC haal ofzo. Komt wel goed dit seizoen, mijn team is nu al echt wel beter dan clubs als Sparta etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb hem verkocht voor 2 miljoen plus een percentage bij doorverkoop. Speel anders zonder buitenspelers. Ik heb een periode 4-3-1-2 gespeeld (dus 3 MC's en een AMC) toen Boerrigter en de Ceulaer allebei geblesseerd waren (en ik geen zin had die amateur in te zetten) en dat liep ook erg lekker.
[..]
Zit inmiddels in seizoen 2 en heb nu wel iemand weten te vinden, dus dat is niet meer nodig. Voor AML had ik wel iemand gehuurd, voor AMR had ik die amateur. Was gratis en verdiende 200 per week ofzo. Z'n technische eigenschappen waren echt fantastisch, alleen fysiek stelde het helemaal niks voor.
Haha serieus? Hm ja, Metaj is eigenlijk wel beter... Ik had eerst Medo als support Central midfielder, maar die wordt nu m'n defensive central midfielder. Alleen Agustien man, check z'n determination, off the ball, positioning... Ach ja, ik speel met RKC, ik moet niet zeurenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Augustien is serieus goed, die is bij mij 3e geworden in de verkiezing om de gouden schoen (beste speler van de eredivisie)Heb z'n uitleenbeurt ook verlengd.
Waarom stel je trouwens Varela op en niet Metaj?
Mijn team:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:03 schreef Irritatie100 het volgende:
En toch is het een held
Ik heb trouwens Dudek binnengehaaldHij was weggestuurd bij Real en vroeg maar 3k salaris per week (heb een paar spelers die meer verdienen) en ik zit nog iets van 20k onder mijn grens
Speel nu zo:
DM: Jerzy Dudek
VL: Brian Hamalainen
VC: Jurgen Colin/Michael Jansen
VR: Sigourdney Bandjar
MC: Kemy Augustien/Denny Landzaat/Lasse Schone
AML: Derk Boerrigter
AMR: Tim Vincken
S: Hugo Bargas
Hoop dat ik hiermee hoge ogen kan gooien. Schone heeft een aanvallende rol, Landzaat is balafpakker en Augustien is ondersteunend.
Varela is trouwens de ideale reserve, kan uit de voeten als rechtsback en centraal achterin en op het middenveld
Heerlijk dat soort wedstrijdenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:19 schreef Brord_ het volgende:
Éderson, zeven goals in drie dagen.
[ afbeelding ]
Haha 1700 per week, dat is echt nietsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had wel geluk bij het binnenhalen van die 2. Mijn scout kwam aanzetten bij Dudek, toen had ik echt zoiets van "". Toen ie nog onder contract stond bij Real wilde hij ook niet, maar Real verlengde zijn contract niet en toen ie zonder club zat was hij wél geinteresseerd.
Landzaat ook heel gelukkig gehaald. Ik kreeg zo'n nieuwsbericht in m'n postvak: Er zijn weer een aantal contracten die niet verlengd zijn. Zo hebben <insert aantal namen, waaronder Landzaat> een vrije transfer gekregen. Ik zag dat, dacht "Landzaat, relaxed". Ik klik op hem, wil ie maar 1700 salaris per week
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmm, bij mij wilde de supporters de club overnemen, toen zat ik van september tot half juni met een transferverbod, dus kon ook geen Bosman doen
Uiteindelijk is de hele overname mislukt,
Ik speel best wel aanvallend, maar ik ga altijd uit van m'n eigen kracht. De verdediging is bij mij nou eenmaal een stuk minder dan m'n aanval. Vooral tegen de ploegen die eigenlijk gewoon een stuk beter zijn valt behoorlijk veel te winnen. Als je gaat counteren tegen Ajax, AZ, Feyenoord, PSV etc maken ze toch wel een keer de goal en dan hang je. Ik verlies net 1-0 van Feyenoord door een enorme blunder van Luirink.. Dat soort momentjes zijn wel zuur.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmm, bij mij wilde de supporters de club overnemen, toen zat ik van september tot half juni met een transferverbod, dus kon ook geen Bosman doen
Uiteindelijk is de hele overname mislukt, maar nu in augustus 2010 steken de geruchten weer de kop op. Speel je eigenlijk aanvallend? Een verdedigende taktiek werkte totaal niet bij mij. Ik haalde toen uit de eerste 10 wedstrijden 2 punten (1-1 tegen Utrecht en 1-1 tegen ADO). Toen daarna aanvallende instructies meegegeven en simpel veilig gespeeld.
Landzaat verdiende bij Feyenoord overigens 20k per week![]()
En over de financien gesproken: ik heb in seizoen 1 ruim een miljoen winst gemaakt. Ik zat 15k onder m'n loonbudget
Als je bij FH met als manager status international begint is het best makkelijk om succes te hebbenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef inZanity het volgende:
hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
m'n game met Inter begint nu halverwege het 1e seizoen alweer te vervelen..![]()
wil nu een game starten in de hoop het wat langer vol te houden bij een (kleinere) ploeg waar wat meer uitdaging in zit.
ik twijfel nu tussen deze opties:
FH(Ijsland) of een andere ploeg uit die competitie
Athletic Bilbao(Spanje)
RKC Waalwijk(Nederland)
Lurgan Celtic(N. Ierland)
bvd.
Mwoah, op zich heb ik toen ik nog verdedigend speelde ook niet echt dik verloren van de toppers, maar toen ik aanvallend ging spelen ging het inderdaad stukken beter. Onder andere 0-1 gewonnen in Alkmaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik speel best wel aanvallend, maar ik ga altijd uit van m'n eigen kracht. De verdediging is bij mij nou eenmaal een stuk minder dan m'n aanval. Vooral tegen de ploegen die eigenlijk gewoon een stuk beter zijn valt behoorlijk veel te winnen. Als je gaat counteren tegen Ajax, AZ, Feyenoord, PSV etc maken ze toch wel een keer de goal en dan hang je. Ik verlies net 1-0 van Feyenoord door een enorme blunder van Luirink.. Dat soort momentjes zijn wel zuur.
regen ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Is het geen regen?Als ie 17 is in seizoen 2.
Re-generated player. Oftewel spelers die het spel zelf bedenkt en als jeugdspeler laat instromen als vervanger van echte spelers die gestopt zijn.quote:
kan je zien als je naar zijn geschiedenis kijktquote:
Nu je het zegt ja .quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Re-generated player. Oftewel spelers die het spel zelf bedenkt en als jeugdspeler laat instromen als vervanger van echte spelers die gestopt zijn.
Ja, want het moment van stoppen van de bestaande spelers is ook in elke game anders.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:19 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja .![]()
Loopbaan begint in seizoen 2010-2011 .![]()
Maar het is dus zo dat er bij iedereen die speelt verschillende spelers worden gegenereerd ?
Zou moeten werken, zo doe ik het namelijk ook gewoon.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor :
In eerdere episodes maakte ik screenshots met prtscrn en dan in paint ctrl v . Hier in 2010 werkt dit niet . iemand die weet wat de standaard knop in het spel voor screenshots maken is ?
Ik kan d.m.v. printscreen gewoon screenshots maken hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor :
In eerdere episodes maakte ik screenshots met prtscrn en dan in paint ctrl v . Hier in 2010 werkt dit niet . iemand die weet wat de standaard knop in het spel voor screenshots maken is ?
Ik krijg nu een screenshot van mijn internetpagina of bureaublad . Kan ook met windows 7 te maken hebben hoor . heb een nieuwe pc snap ook niet waar het mis gaatquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou moeten werken, zo doe ik het namelijk ook gewoon.
Control+P is de sneltoets.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik krijg nu een screenshot van mijn internetpagina of bureaublad . Kan ook met windows 7 te maken hebben hoor . heb een nieuwe pc snap ook niet waar het mis gaat
Ik speel 4-3-1-2quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, op zich heb ik toen ik nog verdedigend speelde ook niet echt dik verloren van de toppers, maar toen ik aanvallend ging spelen ging het inderdaad stukken beter. Onder andere 0-1 gewonnen in Alkmaar
Wat heb jij trouwens gedaan met Boerrigter? Je speelt dacht ik 4-3-2-1, dus daar past Boerrigter niet in, maar hij is best wel een goede speler eigenlijk.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik speel 4-3-1-2. Boerrigter doet vrij weinig, ik hou 'm bij de ploeg voor wanneer ik eens een keer een lastige bekerwedstrijd heb zodat ik toch met buitenspelers kan spelen, maar op het moment speelt hij bij de reserves. Overigens is hij ook weer niet zó goed, 12 voor crossing vind ik best wel jammer voor een linksbuiten
Bilbao natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:52 schreef inZanity het volgende:
hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
m'n game met Inter begint nu halverwege het 1e seizoen alweer te vervelen..![]()
wil nu een game starten in de hoop het wat langer vol te houden bij een (kleinere) ploeg waar wat meer uitdaging in zit.
ik twijfel nu tussen deze opties:
FH(Ijsland) of een andere ploeg uit die competitie
Athletic Bilbao(Spanje)
RKC Waalwijk(Nederland)
Lurgan Celtic(N. Ierland)
bvd.
ik ben eruit bedankt voor het meedenken!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Als je bij FH met als manager status international begint is het best makkelijk om succes te hebbenWon in de 1e 5 seizoenen ieder seizoen de Ligabeker, Super Cup, Eredivisie en de beker.
Als je een kleinere eredivisie club wilt kan je Fylkir proberen.
In ieder geval zijn FH, Keflavik en KR de toppers en Breidablik en Valur de subtoppers.
Op hoeveel titels staat Valur?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik ben eruit bedankt voor het meedenken!
ik heb (als international) gekozen voor Valur.
en m'n voornaamste doelstelling is om de de prijzenkast van KR in te halen, en verder hopelijk uiteindelijk wat potten te kunnen breken in Europa.
ben benieuwd of ik hiermee wat spelplezier kan beleven, wat ik sowieso gunstig vind is dat de competitie niet groot is waardoor je er vrij snel doorheen zal zijn.
als je nog wat tips heb zijn die altijd welkom..:P
ze staan nu op 20 titels(tegenover 24 van KR)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op hoeveel titels staat Valur?
Owja let op! Het competitieseizoen zit vrij vol.. Als je Europees speelt wil het nog wel eens voorkomen dat je duels verplaatst worden.. Met Europees en beker erbij had ik een periode van 14 dagen waarin ik 8!! duels speelde.. let er dus een beetje op dat je spelers dan moe worden, dus rouleer dan
Klopt ja.. Je hebt alleen een reserve elftal. Maar er komen gewoon jeugdspelers bij, maar in plaats van in het U18 komen die in je reservesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
ze staan nu op 20 titels(tegenover 24 van KR)
Bekers 9(11)
Supercup 8(3)
Ligabeker 1(3)
moet te doen zijn dus.
goed om te weten, ik heb volgens mij best een vrij brede selectie voor Ijslandse begrippen.
ik heb overigens geen jeugdteam, maar er stromen wel gewoon jeugdspelers door toch..?
nu maar eens kijken of het bevalt in Ijsland.
sowieso alweer een flinke tijd geleden dat ik LLM heb gespeeld.
Ja ? Maar hoe verkrijgen ze hun continentale status dan ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Trainers van continentaal niveau kunnen toch ook baggerstats hebben?
Geen idee waar ze dat op baseren eigenlijk. Ik zie ook altijd de meest vage Nederlandse trainers met een reputatie van nationaal terwijl ik nog nooit van ze gehoord heb.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:31 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja ? Maar hoe verkrijgen ze hun continentale status dan ?
Ik heb schijt aan dat gezeik, ik zet ze gewoon op rotation, dan gaan ze bitchen en even later 'resolven' ze hun probleem. Zo niet? Doeiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Het klopt dat Boerrigter qua stats niet zo heel denderend is, maar hij heeft bij mij toch een aantal belangrijke goals gemaakt en haalt hele aardige cijfers. Hij heeft dacht ik wel eens "first team" contract, dus gaat hij niet zeiken?
Bij dat soort wedstrijden zit ik altijd juichend, schreeuwend en springend achter de pcquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:58 schreef MMUFC het volgende:
Uit bij Huddersfield(de nummer 2) bij rust 4-1 achter staan. Ik balen.. Na 90 minuten staat er een 4-4 stand op het bord
Ik heb regelmatig een gebalde vuist terwijl ik YES roepquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij dat soort wedstrijden zit ik altijd juichend, schreeuwend en springend achter de pc
Heb ik ook al last vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan spelers die een contract tekenen waar duidelijk in is gemaakt dat ze als reserve worden gehaald, die dan na 2 maanden gaan huilen dat ze een basisplaats willen of anders vertrekken![]()
.
Dat heb ik ook wel eens gehad, alleen was die speler geblesseerdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb ik ook al last van
Overigens zeiden mijn supporters na de nederlaag tegen Feyenoord dat speler X in hun ogen meer recht had op een basisplaats dan speler Y. Alleeen was speler X geschorst
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb ik ook al last van
Overigens zeiden mijn supporters na de nederlaag tegen Feyenoord dat speler X in hun ogen meer recht had op een basisplaats dan speler Y. Alleeen was speler X geschorst
Dip van jezelf of in het spel?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef fetss het volgende:
na een FM dip van 3 maanden, maar weer eens beginnen:)
hebben jullie ook wel eens last van zon dip? hoe hou je het dan toch leuk?
Paar novelle's lezen van anderen, of een tof voetbalfilmpje opzetten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:39 schreef fetss het volgende:
na een FM dip van 3 maanden, maar weer eens beginnen:)
hebben jullie ook wel eens last van zon dip? hoe hou je het dan toch leuk?
Daar zijn de meningen over verdeeld, sommige mensen zweren dat de computer je tactiek 'kraakt', anderen zeggen dat het gewoon aan je nieuwe spelers ligt of aan spelers van de tegenstander. Ik geloof er zelf niet in, ik speelde met Feyenoord iets van 10 jaar met dezelfde tactiek, nooit echt problemen gehad en ik maakte maar zeer kleine aanpassingen zoals andere player roles etc.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het loopt eventjes niet bij RKC. Was goed begonnen aan het seizoen, maar nu 4 wedstrijden op rij verlorenZou het komen omdat ik al ruim een jaar dezelfde taktiek gebruik?
Ik heb 5 jaar lang alle prijzen in IJsland gewonnen, en ik heb al die 5 jaar met dezelfde tactiek gespeeld.. dus ik geloof er niet echt inquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Het loopt eventjes niet bij RKC. Was goed begonnen aan het seizoen, maar nu 4 wedstrijden op rij verlorenZou het komen omdat ik al ruim een jaar dezelfde taktiek gebruik?
Hoeveel punten haal je gemiddeld en hoeveel doelpunten voor en tegen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar lang alle prijzen in IJsland gewonnen, en ik heb al die 5 jaar met dezelfde tactiek gespeeld.. dus ik geloof er niet echt in
Wat voor soort spelers kan je halen en waar gaan ze vaak naar toe?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:44 schreef MMUFC het volgende:
Dat was verschillend... De eerste 3 jaar haalde ik tussen de 50 en 55 van de 66 punten(22 duels per seizoen) en kreeg ik er ruim 20 tegen. Seizoen 4 pakte ik alle 66 punten en kreeg ik maar 9 tegengoals. Seizoen 5 zat ik weer op het niveau van de eerste 3 jaar.. Moet er wel bij zeggen dat ik vanaf begin seizoen 4 meerdere spelers had die weg wilden en er een slechte harmonie was.. toch beleefde ik een superseizoen
Ik zou in ieder geval niet teveel spelers binnenhalen . Verleiding is soms groot . En al helemaal niet teveel jonkies . Dan raak je echt in een negatieve flow .quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat voor soort spelers kan je halen en waar gaan ze vaak naar toe?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ligt eraan wat je precies zoekt. Een team dat gewoon in een hele lage divisie zit, een team dat wel in de hoogste divisie zit maar dan in een land als IJsland... De mogelijkheden zijn eindeloos
Ik kon speler uit de IJslandse competitie kopen, en verder spelers van het niveau Nederlandse Hoofdklasse.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat voor soort spelers kan je halen en waar gaan ze vaak naar toe?
Ik speel met 50m middenmootquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Brord_ het volgende:
Heb ¤34M transfergeld gekregen en mijn loonbudget is met ruim ¤150,000 per week verhoogd. De doelstelling is meestrijden om te titel.
Er zijn ook ontzettend veel talenten doorgestroomd vanuit de jeugd, vijf spelers met drieënhalve ster en eentje die in potentie vier sterren heeft en nu al drie sterren wat hem dus al beter maakt dan mijn huidige rechtervleugelverdediger.
Gary Holloway, wat een baas.
[ afbeelding ]
De broer van Natalee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef Brord_ het volgende:
Heb ¤34M transfergeld gekregen en mijn loonbudget is met ruim ¤150,000 per week verhoogd. De doelstelling is meestrijden om te titel.
Er zijn ook ontzettend veel talenten doorgestroomd vanuit de jeugd, vijf spelers met drieënhalve ster en eentje die in potentie vier sterren heeft en nu al drie sterren wat hem dus al beter maakt dan mijn huidige rechtervleugelverdediger.
Gary Holloway, wat een baas.
[ afbeelding ]
Som eens een paar ploegen op die wel een uitdaging zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef Brord_ het volgende:
Dat is geen LLM dus, LLM staat voor Lower League Management.
Het leukste vind ik onder in Engeland of Duitsland met LLM, maar het is maar net wat jij leuk vind.
Geen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik speel met 3 MC's en heb er slechts 5 in mijn selectie (en nog een paar in het tweede, maar die zijn bij lange na nog niet goed genoeg). Toch zit er eentje te zeuren dat er te veel concurrentie is en die is nu ongelukkig en wil weg... Oplossingen daartegen?
Verschilt per land.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:47 schreef Happel het volgende:
Rond welke datum komen meestal de regens in het spel? Of gebeurd zoiets het hele seizoen door?
quote:1 January Chile
2 January Brazil
5 January Iceland
5 January Ireland
7 January Finland
10 January Columbia
15 January Ivory Coast
15 January Tunisia
15 January Algeria
15 January Morocco
15 January Cameroon
15 January Senegal
15 January Nigeria
15 January Egypt
20 January Norway
28 January Peru
14 February Belarus
7 June Bosnia
7 June Montenegro
7 June New Zealand
20 June Northern Ireland
20 June Israel
20 June Croatia
20 June Switzerland
20 June Ukraine
20 June Wales
20 June Greece
20 June Hungary
20 June Turkey
20 June France
20 June Germany
20 June Portugal
20 June Australia
20 June Scotland
25 June England
25 June Austria
29 June Slovakia
30 June Czech Republic
30 June Poland
30 June Belgium
30 June Italy
1 July Bulgaria
1 July Slovenia
1 July Roumania
7 July Denmark
7 July Holland
10 July Serbia
10 July Spain
15 July South Africa
20 July Mexico
1 August Uruguay
1 August Argentina
19 September Barbados
19 September Trinidad & Tobago
19 September Paraguay
19 September Ecuador
19 September Bolivia
9 December Japan
26 December U.S.A
27 December Sweden
27 December Russia
27 December China
misschien een stomme vraag maar hoe krijg zon mooi profiel plaatje bij de spelers?quote:verhaaltje
Een facepack downloaden van site zoals ftr, manutd.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:44 schreef fetss het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag maar hoe krijg zon mooi profiel plaatje bij de spelers?
Heb ze uit dit topic.quote:Op maandag 10 mei 2010 00:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Een facepack downloaden van site zoals ftr, manutd.
Bestanden zijn vaak erg groot (1 t/m 3 Gig) en weet zelf niet of het de laad tijd van het spel ook vertraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |