abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80833493

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
  donderdag 29 april 2010 @ 10:07:52 #2
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_80833504
FH
Na de 3-4 thuis nederlaag tegen Rangers, mocht ik naar de Rangers toe Ook hier had ik 2x voor gestaan 0-1 en 1-2. Uiteindelijk werd met 4-2 verloren.
Hierna mocht ik naar Fratton Park voor de uitwedstrijd tegen Portsmouth. Zoals verwacht was ik al zeker uitgeschakeld, maar kon Portsmouth bij 2 overwinningen(was een-na-laatste groepsduel) nog gewoon door gaan. Begin 2e helft stond ik echter op een 0-2 voorsprong en werd Marc Wilson van Portsmouth met 2x geel van het veld gestuurd. Niet veel later wist Portsmouth de aansluitingstreffer te scoren. Ik wist de voorsprong uiteindelijk nog uit te breiden naar 1-3. De eerste zege in de groepsfase was een feit!
pi_80833541
tvp. Waar slaat de TT eigenlijk op?
pi_80833562
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.

Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
pi_80833793
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
tvp. Waar slaat de TT eigenlijk op?
Zie post boven je
  donderdag 29 april 2010 @ 10:22:51 #7
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80833910
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.

Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
4-1-2-1-2
of
4-1-2-0-3
soms
4-3-3
incidenteel
4-5-1

Nu speel ik met Fc Twente en heb op zich een heel gebalanceerd elftal.
Merk alleen nu dat ik verder kom in het spel (seizoen 3 of 4 nu), dat ik moeite krijg om dmv mijn scouts de echte talenten eruit te vissen.
Iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Ik heb al scouts vanuit de hele wereld aangetrokken die ookal continentaal bekend zijn.
Overigens ook vrij populair aangezien andere clubs altijd mijn mensn willen hebben
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_80834034
tvp
pi_80834624
tvp
-
pi_80837123
tvp.
Met FC Lienden begonnen in de Topklasse zondag. Uiteindelijk binnen twee seizoen FC Lienden naar de ere divisie gebracht nadat ik 6e was geworden in de jupiler league. Via play-offs uiteindelijk Telstar gedegradeerd en De Graafschap samen met FC Lienden gepromoveerd!
Zal later een paar screens plaatsen.
pi_80838725
Heb je er eigenlijk iets aan om die achievements in Steam te halen?
  donderdag 29 april 2010 @ 12:34:31 #12
158518 Sjechov
pi_80838754
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wes55 het volgende:
tvp.
Met FC Lienden begonnen in de Topklasse zondag. Uiteindelijk binnen twee seizoen FC Lienden naar de ere divisie gebracht nadat ik 6e was geworden in de jupiler league. Via play-offs uiteindelijk Telstar gedegradeerd en De Graafschap samen met FC Lienden gepromoveerd!
Zal later een paar screens plaatsen.
Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.
Geld ook voor DOS Kampen, staat ook "hoger" aangeschreven lijkt het.
Ook TONEGIDO doet leuk mee.
Al heb ik nog geen oude "amateur" gezien in mijn ere divisie en ook dit seizoen zal het er niet van komen zo te zien.
pi_80838800
Er zijn onderhandelingen over een overname van mijn team en daardoor heb ik een transferverbod. Maar ik mag ook geen Bosman-transfers vast leggen voor het einde van het seizoen
pi_80839264
tvp
pi_80840115
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je er eigenlijk iets aan om die achievements in Steam te halen?
Volgens mij is het alleen voor de fun. Je kan er verder niets mee, maar je kan wel zien wat je zoal bereikt hebt
pi_80841264
Ik heb een nieuwe taktiek gemaakt met RKC. Niks veranderd aan de formatie, maar alleen aanvallende ipv verdedigende instructies meegegeven. Voor de nieuwe taktiek stond ik stijf onderaan, nu sta ik op een nette 13e plaats met 15 wedstrijden op rij ongeslagen
Jammer dat 80% daarvan gelijke spelen zijn, maar het is niet anders
pi_80842923
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.
Geld ook voor DOS Kampen, staat ook "hoger" aangeschreven lijkt het.
Ook TONEGIDO doet leuk mee.
Al heb ik nog geen oude "amateur" gezien in mijn ere divisie en ook dit seizoen zal het er niet van komen zo te zien.
Rijnsburgse Boys was samen met mij gepromoveerd naar de JL. Waar voor mij promotie restte, was voor hun degradatie een feit na 30 speelrondes..
pi_80845375
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een nieuwe taktiek gemaakt met RKC. Niks veranderd aan de formatie, maar alleen aanvallende ipv verdedigende instructies meegegeven. Voor de nieuwe taktiek stond ik stijf onderaan, nu sta ik op een nette 13e plaats met 15 wedstrijden op rij ongeslagen
Jammer dat 80% daarvan gelijke spelen zijn, maar het is niet anders
Liever 1 punt dan 0 natuurlijk
  donderdag 29 april 2010 @ 15:50:10 #19
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_80845415
Die tactiek uit het vorige topic werkt bij mij absoluut niet. Mijn spitsen lopen alleen maar buitenspel en de tegenstander kan de hele tijd vrolijk counteren. Het is dat ik een geweldige keeper heb anders zou ik tegen Bayer Leverkusen met 10-1 hebben verloren ipv 4-1. Snel maar weer veranderd dus.
Tranquillo
pi_80845940
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:

4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.
Who dat!
pi_80846607
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef icebliss het volgende:
Die tactiek uit het vorige topic werkt bij mij absoluut niet. Mijn spitsen lopen alleen maar buitenspel en de tegenstander kan de hele tijd vrolijk counteren. Het is dat ik een geweldige keeper heb anders zou ik tegen Bayer Leverkusen met 10-1 hebben verloren ipv 4-1. Snel maar weer veranderd dus.
Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico geloot
pi_80847620
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef RoderikMB het volgende:

[..]

4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.
Thanks, maar ik ga nu iets anders doen, ik ga spelen met drie spitsen, 2 centrale middenvelders, 1 anchor man en een normale verdediging, ben benieuwd!
  donderdag 29 april 2010 @ 18:22:20 #23
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_80850550
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico geloot
Wolfsburg, seizoen 2014/2015. Die tactiek is denk ik te aanvallend, ik speel de meeste wedstrijden nu namelijk verdedigend en daarme behaal ik wel aardige resultaten.
Wel opvallend trouwens, de nummer 4 tot en met 10 staan op 6 punten van elkaar met nog zes wedstrijden te spelen. 3 tot en met zes spelen EL, gaat nog spannend worden.
Tranquillo
pi_80852424
Wat is Fabian Monzon verschrikkelijk goed in FM2010. Een absolute must-buy die zelfs voor mid-table clubs speelt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_80852579
je moet gewoon een heel goed team hebben voor die taktiek. Met Feyenoord kan ik die taktiek bv wel gebruiken tegen top oss en win ik dik, maar ik moet echt niet op die manier spelen tegen bv PSV
pi_80852727
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef Bow het volgende:
je moet gewoon een heel goed team hebben voor die taktiek. Met Feyenoord kan ik die taktiek bv wel gebruiken tegen top oss en win ik dik, maar ik moet echt niet op die manier spelen tegen bv PSV
Als je een heel goed team hebt maakt het bijna niet meer uit wat voor tactiek je hanteert. Echte topspelers zullen zelf een plan trekken..
pi_80862525
Win ik de titel, spel crasht. Ik op vakantie en eindig steeds 2e
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80869354
Huren met optie tot koop is echt zo verschrikkelijk fijn. Kon een middenvelder kopen voor 10 miljoen. Nu scout ik een speler die bijna net zo goed is en qua talent beter wordt geschat. En die kon ik oppakken voor 1,7 miljoen.
pi_80869468
Vasco: Titel 2e divisie, Beker kwartfinale
Sao Paulo: 3e plaats

Ik heb veel spelers gewisseld en met name van Sao Paulo naar Vasco. Regio competitie ga ik gebruiken om de reserves en jonge spelers de kans te geven en dan moet het beter dan volgend jaar. Met Vasco moet de middenmoot er in ziten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80870666
Dit spel wil ook gewoon niet dat ik verder door ga hé in de CL. Vorig jaar 1ste ronde knockout tegen Barca en nu dit jaar tegen Real Madrid
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:25:30 #31
158518 Sjechov
pi_80877442
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 12:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit spel wil ook gewoon niet dat ik verder door ga hé in de CL. Vorig jaar 1ste ronde knockout tegen Barca en nu dit jaar tegen Real Madrid
Dit had ik ook, maar in het 2de seizoen was ik wel dermate goed dat ik het ze heel moeilijk kon maken.
Bij de return had ik de mazzel dat de meeste geblesseerd waren bij Barca, waardoor ik een goede uitslag kon maken.
Nadeel: ze wouden direct mijn halve elftal kopen.

Wat ik overigens wel heel irritant vind is dat de halve wereld geinteresseerd is in mijn spelers.
Ze raken er heel ontevreden over.
Kortom, irritant!
pi_80879984
uit de categorie WTF:
Groep D op het EK:
Italië
Frankrijk
Nederland
Portugal

Ok, moet gezegd worden NL staat 17e en Portugal 20e op de wereldranglijst, het blijft een lastige poule!

Heb met FH goede zaken kunnen doen Het halen van de groepsfase EL heeft me totaal ruim 1,5 miljoen aan prijzengeld opgeleverd. Verder had een verdediger na het 1e seizoen dat hij bij mij gespeeld had een hekel aan mijn topspits. De keus was makkelijk hoe ik dat op ging lossen: de verdediger verkocht voor 1,4m Seizoen eerder voor 160k gekocht Als vervanger Mark Rutgers(voormalig Haarlem, speelt in het echt ook bij KR) voor 50k van KR overgekocht

Oranje Onder 21 stelt Georges Kessler aan als manager. Kijk ff bij die gast. Geboren 1968. Van 1984 tot en met 1985 manager geweest van Olympiakos. Toen was hij dus 16

[ Bericht 10% gewijzigd door MMUFC op 30-04-2010 19:29:51 ]
pi_80881016
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 17:25 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Dit had ik ook, maar in het 2de seizoen was ik wel dermate goed dat ik het ze heel moeilijk kon maken.
Bij de return had ik de mazzel dat de meeste geblesseerd waren bij Barca, waardoor ik een goede uitslag kon maken.
Nadeel: ze wouden direct mijn halve elftal kopen.

Wat ik overigens wel heel irritant vind is dat de halve wereld geinteresseerd is in mijn spelers.
Ze raken er heel ontevreden over.
Kortom, irritant!
Ook dat, maar ook je trainers willen ze constant hebben. Daar word ik pas moe van, constant bied ik ze dan weer iets meer geld en dan kiezen ze voor mij. Maar soms willen ze in 2 weken dezelfde trainer en ik maar verhogen
pi_80888905
Promotie naar de Premier League is een feit met Middlesbrough dus tijd om me team te versterken en door te selecteren. Doelstelling voor het volgend seizoen is simpel, degradatie ontlopen. Ook binnen het salarisbudget blijven en niet in de rode cijfers komen is een doelstelling.

Er werden tien spelers verkocht en twaalf spelers aangekocht. Linksback Juan Fuentes vertrekt voor ¤5,5 miljoen naar Everton, als vervanger werd Vegard Forren gehuurd met een optie tot koop. Brad Jones, een dure reserve keeper werd voor ¤1,5M verkocht aan Leeds United. Simone David was in de zomer al transfervrij overgenomen van Manchester United en lijkt nu de concurrentiestrijd te winnen met Jason Steele. Als derde keeper werd ex-AZ keeper Brian Jensen aangetrokken.Verder vertrokken er nog wat overbodige spelers zoals Jérémie Aliadière, Chun-Soo Lee, Matthew Bates, Igor Zofcak en Istvan Bakx. Pierre Ducasse wordt de nieuwe verdedigende middenvelder. Achter de spitsen moet Éderson de nieuwe nummer 10 worden. De Franse spits, Edouard Butin moet met Scott McDonald strijden om een basisplaats. Marc Muniesa, de Spanjaard die overkwam van Barcelona en de nieuwe Miguel Ángel Nadal wordt genoemd moet samen met Emmanuel Pogatetz het centrum gaan vormen. De veelzijdige back Romain Danzé werd als nieuwe rechtsback aangetrokken en tot slotte werd goalgetter Federico Macheda nog een keer gehuurd voor een bedrag van ¤2M. Verder werden nog wat talenten / back-ups gehaald met Phil Smith (regen, spits), Benik Afobe (Arsenal, spits) en Armand Traoré (Arsenal, linkervleugelverdediger).

• Transfers

Opstelling
  • Met heel mijn hart.
    pi_80889009
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Brord_ het volgende:
    Promotie naar de Premier League is een feit met Middlesbrough dus tijd om me team te versterken en door te selecteren. Doelstelling voor het volgend seizoen is simpel, degradatie ontlopen. Ook binnen het salarisbudget blijven en niet in de rode cijfers komen is een doelstelling.

Er werden tien spelers verkocht en twaalf spelers aangekocht. Linksback Juan Fuentes vertrekt voor ¤5,5 miljoen naar Everton, als vervanger werd Vegard Forren gehuurd met een optie tot koop. Brad Jones, een dure reserve keeper werd voor ¤1,5M verkocht aan Leeds United. Simone David was in de zomer al transfervrij overgenomen van Manchester United en lijkt nu de concurrentiestrijd te winnen met Jason Steele. Als derde keeper werd ex-AZ keeper Brian Jensen aangetrokken.Verder vertrokken er nog wat overbodige spelers zoals Jérémie Aliadière, Chun-Soo Lee, Matthew Bates, Igor Zofcak en Istvan Bakx. Pierre Ducasse wordt de nieuwe verdedigende middenvelder. Achter de spitsen moet Éderson de nieuwe nummer 10 worden. De Franse spits, Edouard Butin moet met Scott McDonald strijden om een basisplaats. Marc Muniesa, de Spanjaard die overkwam van Barcelona en de nieuwe Miguel Ángel Nadal wordt genoemd moet samen met Emmanuel Pogatetz het centrum gaan vormen. De veelzijdige back Romain Danzé werd als nieuwe rechtsback aangetrokken en tot slotte werd goalgetter Federico Macheda nog een keer gehuurd voor een bedrag van ¤2M. Verder werden nog wat talenten / back-ups gehaald met Phil Smith (regen, spits), Benik Afobe (Arsenal, spits) en Armand Traoré (Arsenal, linkervleugelverdediger).

• Transfers

Opstelling
  • Als je niet in het eerste rijtje komt en ver in de bekers komt dan vlieg je er gewoon in November of zo uit
    pi_80901549
    Welke skin gebruiken jullie? Ik zoek zelf een hele 'luchtige', niet zo'n (blijkbaar populaire) zwarte skin. Iemand tips?
    pi_80901763
    Btw, iemand dit al gezien?

Football Manager Handheld 2010 for iPod Touch/iPhone Announced
    quote:
    - Manage across the globe – take charge of any team from 34 leagues from nations including England, Scotland, France, Spain, Italy, Germany, Belgium, Holland, Portugal, Brazil and Australia.
    - A real football world – Buy and sell over 20,000 real world stars from the legendary Football Manager database, fully up-to-date with the dealings from the 2010 January transfer window.
    - Build your squad – buy, sell and loan players for your squad of up to 36 players, trying to keep them all happy and performing at the top of their game.
    - Feel the buzz of matchdays – get all the stats on your opponents in the match preview and then watch the action unfold making subs and tactical changes to give your team the edge over your rivals.
    - Get the most from your backroom staff – get the opinion of your assistant manager on the state of your squad and his suggested improvements, and ask coaches and scouts for reports on players in your squad or future transfer targets.
    - Keep the board happy - Set your expectations for the club, manage your transfer and wage budgets and make board requests in your quest for success.
    - Handle the media – experience the pressure of the press as they quiz you about transfer rumours, and potential job offers.
    - Become a legend – chart the progress of your career through the profile screen and hall of fame; plus gain rewards for your success by unlocking new features and managerial abilities.
    - Designed for the iPhone / iPod – with a specific user-friendly skin and functionalities, and club logos for all licensed leagues. Plus; listen to your favourite music while your manage your team!
    pi_80901809
    Hebben jullie dat ook nooit? Eerste 2/3 seizoenen alleen het eerste. En daarna denk je toch.. hmm laat ik toch maar -19 ook doen om de talenten beter te begeleiden.
    pi_80902047
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
    Hebben jullie dat ook nooit? Eerste 2/3 seizoenen alleen het eerste. En daarna denk je toch.. hmm laat ik toch maar -19 ook doen om de talenten beter te begeleiden.
    Ik ben de uitdaging weer aangegaan met Athletic de Bilbao, poging 2 . Ik moet mijn jeugd dus wel aandacht geven aangezien ik er grotendeels op aangewezen zal zijn.
    -
      zaterdag 1 mei 2010 @ 17:17:39 #40
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
    pi_80906907
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Roeni3 het volgende:
    Btw, iemand dit al gezien?

Football Manager Handheld 2010 for iPod Touch/iPhone Announced
    [..]

Heb 'm al een aantal dagen op m'n iPhone staan, vind het alleen niet fijn spelen!
      zaterdag 1 mei 2010 @ 18:32:31 #42
    158518 Sjechov
    pi_80908494
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
    Ik train/leid nooit onder 19.
    Besteed veel geld aan goede trainers voor dat elftal en dat betaald na seizoen 2 altijd uit.
    pi_80912326
    Het gaat in seizoen echt ziekelijk goed in de competitie
    Na 14 duels: 14 winst, 47 voor, 3 tegen.
    De Ligabeker en Super Cup werden ook zonder puntverlies gewonnen. Beker finale is bereikt.
    Europees rolde ik in de 2e voorronde CL Zalgirius Vilnius met 2x 6-0 op. Toen volgde Zürich.(vorig jaar trof ik hun in de 4e voorronde EL, en haalde ik als eerste IJslandse club de groepsfase EL) Uit verloor ik met 3-1. Thuis versloeg ik ze met 4-0. zeker van de Groepsfase, vraag is alleen CL of EL.
    Valerenga wordt de tegenstander. Thuis win ik met 4-3, uit verlies ik met 5-2. Het wordt dus Europa League,
    Daarin ben ik met FH gekoppeld aan Spartak Moskou, Trabzonspor en Catania. Eenvoudiger als vorig seizoen(Portsmouth, Sevilla en Rangers) maar ga er ook dit jaar niet vanuit dat ik overwinter.
    pi_80912443
    tvp
    Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
    Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
    Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
    Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
      zaterdag 1 mei 2010 @ 21:13:04 #45
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_80913264
    Ik heb deze game toch ook maar gehaald. nu vroeg ik mij echter af, met welk team is het handig om als eerste te beginnen. Ik wil niet een uber team als Ajax Inter of barca nemen of zo, maar wel een waarmee ik anar verloop van tij dkans maak op de championleague?
    ff wachten nog
      zaterdag 1 mei 2010 @ 21:56:31 #46
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_80914806
    Kampioen geworden in mijn eerste seizoen met LTC Assen. Nu dus op naar de Hoofdklasse, proberen nogmaals te promoveren.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_80918781
    3e seizoen met Ajax: voor de tweede keer landskampioen (tot de laatste wedstrijd slechts 1 punt verschil met AZ in mijn voordeel - zelfde scenario als nu hier in NL ) en nu in de Champions League-finale tegen ManU ! De rondes daarvoor o.a. Genoa, de Spurs en Barcelona verslagen. Al met al trots op mijn team.

Nu die finale nog.
      zondag 2 mei 2010 @ 02:08:15 #48
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_80921739
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
    Ik heb deze game toch ook maar gehaald. nu vroeg ik mij echter af, met welk team is het handig om als eerste te beginnen. Ik wil niet een uber team als Ajax Inter of barca nemen of zo, maar wel een waarmee ik anar verloop van tij dkans maak op de championleague?
    Om het spel onder de knie te krijgen zou ik beginnen met een team met (veel) geld. Subtopper uit één van de toplanden (Duitsland, Spanje, Italië, Engeland) bijvoorbeeld.
    Tranquillo
    pi_80923976
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
    Moest wel gniffelen. Ajax, in dat rijtje haha.
    pi_80924392
    Gelukkig werd ik dit jaar niet zomaar kampioen, Het was toch wel een zware strijd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')