Zie post boven jequote:Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
tvp. Waar slaat de TT eigenlijk op?
4-1-2-1-2quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.
Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:51 schreef wes55 het volgende:
tvp.
Met FC Lienden begonnen in de Topklasse zondag. Uiteindelijk binnen twee seizoen FC Lienden naar de ere divisie gebracht nadat ik 6e was geworden in de jupiler league. Via play-offs uiteindelijk Telstar gedegradeerd en De Graafschap samen met FC Lienden gepromoveerd!
Zal later een paar screens plaatsen.
Volgens mij is het alleen voor de fun. Je kan er verder niets mee, maar je kan wel zien wat je zoal bereikt hebtquote:Op donderdag 29 april 2010 12:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je er eigenlijk iets aan om die achievements in Steam te halen?
Rijnsburgse Boys was samen met mij gepromoveerd naar de JL. Waar voor mij promotie restte, was voor hun degradatie een feit na 30 speelrondes..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Grappig is zowiezo te zien dat Lienden het zonder ingrijpen ook goed doet.
Geld ook voor DOS Kampen, staat ook "hoger" aangeschreven lijkt het.
Ook TONEGIDO doet leuk mee.
Al heb ik nog geen oude "amateur" gezien in mijn ere divisie en ook dit seizoen zal het er niet van komen zo te zien.
Liever 1 punt dan 0 natuurlijkquote:Op donderdag 29 april 2010 13:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een nieuwe taktiek gemaakt met RKC. Niks veranderd aan de formatie, maar alleen aanvallende ipv verdedigende instructies meegegeven. Voor de nieuwe taktiek stond ik stijf onderaan, nu sta ik op een nette 13e plaats met 15 wedstrijden op rij ongeslagen
Jammer dat 80% daarvan gelijke spelen zijn, maar het is niet anders
4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef Jorwol het volgende:
Heerenveen is echt een leuke club, daar kun je tenminste nog iets mee, Ajax, PSV, AZ en Feyenoord zijn echt nog wel grotere clubs, maar je hebt wel wat centjes om nog wat leuke transfers te doen.
Ik vind het alleen zo jammer dat ik eigenlijk altijd weer met dezelfde tactiek ga spelen. Dat is een 4-4-2/4-2-4 met echte wingers. Nu werkt die tactiek wel heel goed, ik zou toch graag eens wat anders willen... Hoe spelen jullie?
Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico gelootquote:Op donderdag 29 april 2010 15:50 schreef icebliss het volgende:
Die tactiek uit het vorige topic werkt bij mij absoluut niet. Mijn spitsen lopen alleen maar buitenspel en de tegenstander kan de hele tijd vrolijk counteren. Het is dat ik een geweldige keeper heb anders zou ik tegen Bayer Leverkusen met 10-1 hebben verloren ipv 4-1. Snel maar weer veranderd dus.
Thanks, maar ik ga nu iets anders doen, ik ga spelen met drie spitsen, 2 centrale middenvelders, 1 anchor man en een normale verdediging, ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:05 schreef RoderikMB het volgende:
[..]
4-2-0-3-1 met 3 aanvallende centrale middenvelders werkt altijd wel voor me.
Wolfsburg, seizoen 2014/2015. Die tactiek is denk ik te aanvallend, ik speel de meeste wedstrijden nu namelijk verdedigend en daarme behaal ik wel aardige resultaten.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jammer bij mij loopt die tactiek namelijk zeer goed, wat voor team speel je mee? Ik ben Ajax en heb in EL & Eredivisie samen nog maar 3 x verloren. In de Eredivisie sta ik ruim boven aan met nog maar 9 tegen goals. Moet nog 9 wedstrijden in de Eredivisie en dan zit het erop, in de 2e ronde van de EL Atletico geloot
Als je een heel goed team hebt maakt het bijna niet meer uit wat voor tactiek je hanteert. Echte topspelers zullen zelf een plan trekken..quote:Op donderdag 29 april 2010 19:31 schreef Bow het volgende:
je moet gewoon een heel goed team hebben voor die taktiek. Met Feyenoord kan ik die taktiek bv wel gebruiken tegen top oss en win ik dik, maar ik moet echt niet op die manier spelen tegen bv PSV
Dit had ik ook, maar in het 2de seizoen was ik wel dermate goed dat ik het ze heel moeilijk kon maken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit spel wil ook gewoon niet dat ik verder door ga hé in de CL. Vorig jaar 1ste ronde knockout tegen Barca en nu dit jaar tegen Real Madrid
Ook dat, maar ook je trainers willen ze constant hebben.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:25 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Dit had ik ook, maar in het 2de seizoen was ik wel dermate goed dat ik het ze heel moeilijk kon maken.
Bij de return had ik de mazzel dat de meeste geblesseerd waren bij Barca, waardoor ik een goede uitslag kon maken.
Nadeel: ze wouden direct mijn halve elftal kopen.
Wat ik overigens wel heel irritant vind is dat de halve wereld geinteresseerd is in mijn spelers.
Ze raken er heel ontevreden over.
Kortom, irritant!
Als je niet in het eerste rijtje komt en ver in de bekers komt dan vlieg je er gewoon in November of zo uitquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:10 schreef Brord_ het volgende:
Promotie naar de Premier League is een feit met Middlesbrough dus tijd om me team te versterken en door te selecteren. Doelstelling voor het volgend seizoen is simpel, degradatie ontlopen. Ook binnen het salarisbudget blijven en niet in de rode cijfers komen is een doelstelling.
Er werden tien spelers verkocht en twaalf spelers aangekocht. Linksback Juan Fuentes vertrekt voor ¤5,5 miljoen naar Everton, als vervanger werd Vegard Forren gehuurd met een optie tot koop. Brad Jones, een dure reserve keeper werd voor ¤1,5M verkocht aan Leeds United. Simone David was in de zomer al transfervrij overgenomen van Manchester United en lijkt nu de concurrentiestrijd te winnen met Jason Steele. Als derde keeper werd ex-AZ keeper Brian Jensen aangetrokken.Verder vertrokken er nog wat overbodige spelers zoals Jérémie Aliadière, Chun-Soo Lee, Matthew Bates, Igor Zofcak en Istvan Bakx. Pierre Ducasse wordt de nieuwe verdedigende middenvelder. Achter de spitsen moet Éderson de nieuwe nummer 10 worden. De Franse spits, Edouard Butin moet met Scott McDonald strijden om een basisplaats. Marc Muniesa, de Spanjaard die overkwam van Barcelona en de nieuwe Miguel Ángel Nadal wordt genoemd moet samen met Emmanuel Pogatetz het centrum gaan vormen. De veelzijdige back Romain Danzé werd als nieuwe rechtsback aangetrokken en tot slotte werd goalgetter Federico Macheda nog een keer gehuurd voor een bedrag van ¤2M. Verder werden nog wat talenten / back-ups gehaald met Phil Smith (regen, spits), Benik Afobe (Arsenal, spits) en Armand Traoré (Arsenal, linkervleugelverdediger).
Transfers
Opstelling
quote:- Manage across the globe – take charge of any team from 34 leagues from nations including England, Scotland, France, Spain, Italy, Germany, Belgium, Holland, Portugal, Brazil and Australia.
- A real football world – Buy and sell over 20,000 real world stars from the legendary Football Manager database, fully up-to-date with the dealings from the 2010 January transfer window.
- Build your squad – buy, sell and loan players for your squad of up to 36 players, trying to keep them all happy and performing at the top of their game.
- Feel the buzz of matchdays – get all the stats on your opponents in the match preview and then watch the action unfold making subs and tactical changes to give your team the edge over your rivals.
- Get the most from your backroom staff – get the opinion of your assistant manager on the state of your squad and his suggested improvements, and ask coaches and scouts for reports on players in your squad or future transfer targets.
- Keep the board happy - Set your expectations for the club, manage your transfer and wage budgets and make board requests in your quest for success.
- Handle the media – experience the pressure of the press as they quiz you about transfer rumours, and potential job offers.
- Become a legend – chart the progress of your career through the profile screen and hall of fame; plus gain rewards for your success by unlocking new features and managerial abilities.
- Designed for the iPhone / iPod – with a specific user-friendly skin and functionalities, and club logos for all licensed leagues. Plus; listen to your favourite music while your manage your team!
Ik ben de uitdaging weer aangegaan met Athletic de Bilbao, poging 2quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hebben jullie dat ook nooit? Eerste 2/3 seizoenen alleen het eerste. En daarna denk je toch.. hmm laat ik toch maar -19 ook doen om de talenten beter te begeleiden.
Heb 'm al een aantal dagen op m'n iPhone staan, vind het alleen niet fijn spelen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Roeni3 het volgende:
Btw, iemand dit al gezien?
Football Manager Handheld 2010 for iPod Touch/iPhone Announced
[..]
Ik train/leid nooit onder 19.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hebben jullie dat ook nooit? Eerste 2/3 seizoenen alleen het eerste. En daarna denk je toch.. hmm laat ik toch maar -19 ook doen om de talenten beter te begeleiden.
Om het spel onder de knie te krijgen zou ik beginnen met een team met (veel) geld. Subtopper uit één van de toplanden (Duitsland, Spanje, Italië, Engeland) bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb deze game toch ook maar gehaald. nu vroeg ik mij echter af, met welk team is het handig om als eerste te beginnen. Ik wil niet een uber team als Ajax Inter of barca nemen of zo, maar wel een waarmee ik anar verloop van tij dkans maak op de championleague?
Moest wel gniffelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb deze game toch ook maar gehaald. nu vroeg ik mij echter af, met welk team is het handig om als eerste te beginnen. Ik wil niet een uber team als Ajax Inter of barca nemen of zo, maar wel een waarmee ik anar verloop van tij dkans maak op de championleague?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |