Succes! En niet te weinig drinken!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:45 schreef iamredleader het volgende:
Maar wel veel bekijks, dus ik ga weer
Wat verkoop jij zoal ? Beleggingsportefeuilles, aandelenhypotheken, staatsobligaties en credit card securities?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:44 schreef iamredleader het volgende:
Nog niks verkocht, net operationeel
Hoe doet gewoon een poging Jair te verpatsen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat verkoop jij zoal ? Beleggingsportefeuilles, aandelenhypotheken, staatsobligaties en credit card securities?
Het is echt enorm kutweer hier. Ik blijf in ieder geval thuis (was sowieso niet van plan naar Amsterdam te gaan)quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil in amsterdam ziiijjjnnnnnn
Over alles en nogwat. Want dit is de slowchat van de AKQ.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef henrydg het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier, waar gaat dit over?
Dus hier kun je praten over wat je ook wil? Waar gaat het nu over dan op dit moment? What is the hot topic?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over alles en nogwat. Want dit is de slowchat van de AKQ.
Dat een een SC'er in de states hebben zitten die nu gigantisch heimwee heeft omdat ze koninginnedag moet missen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dus hier kun je praten over wat je ook wil? Waar gaat het nu over dan op dit moment? What is the hot topic?
Die 2e vind ik interessant om te volgen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat een een SC'er in de states hebben zitten die nu gigantisch heimwee heeft omdat ze koninginnedag moet missen.
En over een SC'er die zijn zoontje aan het verkopen is op een vrijmarkt.
We wachten nu op een nader bericht. Ik denk dat hij toch zeker 100 euro voor dat jochie moet kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die 2e vind ik interessant om te volgen.
Leeftijd? Doeleinden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We wachten nu op een nader bericht. Ik denk dat hij toch zeker 100 euro voor dat jochie moet kunnen krijgen.
Het niet in huis hebben van ducttape is ook gewoon een failquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grr, ik heb nu een schitterende ducttapeklus maar geen tape in huis
Er zit een klein scheurtje in een reistas. Ik vermoed niet dat het door gaat scheuren, maar ik had versterken met tape toch wel prettig gevonden denk ik zo
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Het mag trouwens wel iets warmer worden want ik ga vanmiddag varen
quote:
Het zal wel schipperen worden vanmiddagquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben nog steeds brak....
Gisteren zouden we even een biertje gaan drinken
Mislukt
Al of nog wakker?quote:
Waren er geen kopers of kreeg je het niet over je hart?quote:
Je Amerikaanse collega's zijn ook weer leuk bezigquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waren er geen kopers of kreeg je het niet over je hart?
Niemand die genoeg boodquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
Waren er geen kopers of kreeg je het niet over je hart?
quote:
Hoeveel?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb een keer mijn zusje verkocht op een vrijmarkt.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je Amerikaanse collega's zijn ook weer leuk bezig
50 gulden.quote:
Nee, de koopster kwam er achter dat ze echt was voor ik het geld kreeg.quote:
En wat heeft je zus gedaan om het goed te maken?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn zusje, toen 5, zat verkleed als een pierrot pop (ze had meegelopen in een optocht) voor zich uit te staren op een stoeprand. De koopster dacht dat ze een pop was en wilde haar kopen. Maar voor de koop rond was bewoog mijn zusje en verprutste het.
Flink zitten schreeuwen en janken omdat ik haar een stomme trut noemde.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat heeft je zus gedaan om het goed te maken?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Flink zitten schreeuwen en janken omdat ik haar een stomme trut noemde.
De muts. Ik liep mooi wel 50 gulden mis.quote:
Wel stevig glas op de brug.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.defensie.nl/mi(...)an_vrijgegeven_video
Ik hoop idd dat de ramen op de Urania erg stevig zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goeie actie
Weet je hoeveel kracht een golf water heeft? Vind het niet heel vreemd, maar idd, stevig glas
Daar ga je nog achterkomen, toch?
Even porren en klaar ben je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:00 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels nog meer verkocht, maar het is mooi geweest. Als Jair weer wakker is komt tinuviel me halen
Nog geen update, zal gauw wat gaan porrenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is trouwens de status van de komende meet?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog geen update, zal gauw wat gaan porren
Geef je kaartcoördinaten maar. Misschien kan ik dan iets voor je regelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:10 schreef iamredleader het volgende:
Heb nu ook honger. Kan er voor een food-drop worden gezorgd?
50 meter ten zuiden van je zit een Lidl. 50 meter verder een bakkerij en weer 50 meter verder een toko. geen dropping nodig dus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:44 schreef iamredleader het volgende:
Waar blijft dat eten, C4?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
50 meter ten zuiden van je zit een Lidl. 50 meter verder een bakkerij en weer 50 meter verder een toko. geen dropping nodig dus.
indien nodig wel. Wij SC'ers gebruiken de beschikbare middelen om elkaar te helpen.quote:
Damn, geen gratis etenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
50 meter ten zuiden van je zit een Lidl. 50 meter verder een bakkerij en weer 50 meter verder een toko. geen dropping nodig dus.
Had je maar in Vlaardingen moeten gaan zitten. Daar heeft Zweden weer meel voor Zweeds witbrood geschonken.quote:
Wat nouquote:
Ik ben bezig met een recordpoging, meeste posts op Koninginnedag ooitquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Henry is nog nieuw hier![]()
Henry, hoe ben je hier zo terecht gekomen?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een recordpoging, meeste posts op Koninginnedag ooit
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een recordpoging, meeste posts op Koninginnedag ooit
nvmquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben stijfRug doet pijn, voeten doen pijn, hoofd doet stuk minder pijn
En een verrassingstas gekocht bij de Natuurwinkel voor 5 euro, zaten best leuke dingetjes bij.
Wat zat er in? Een bosje brandnetels?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben stijfRug doet pijn, voeten doen pijn, hoofd doet stuk minder pijn
En een verrassingstas gekocht bij de Natuurwinkel voor 5 euro, zaten best leuke dingetjes bij.
Grappigquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:10 schreef henrydg het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen piemels praten?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zat er in? Een bosje brandnetels?
Ik had 'm al veranderd omdat ik het een kutgrap vondquote:
Dus geen brandnetels. Jammer, want daar kun je heerlijke thee en kaas van maken.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Kersenbonbons
Rolletje drop
Paraplu
Tigger beany bag knuffel iets
Gel tegen pijn ofzo
Bronspoeder ofzo
Gezichtreinigings spul x2
Tea Tree Oil
Facial Toner
Conditioner
Bruinings bodylotion
Een reinigingswashand (dat doen ze allemaal toch![]()
)
Nog wat zooi waar ik zo niet op kan komen. Ben niet bekocht in elk geval
quote:
Ik heb daadwerkelijk een kaasboer gezien die brandnetelkaas verkochtquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus geen brandnetels. Jammer, want daar kun je heerlijke thee en kaas van maken.
Dat is echt lekker!quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik heb daadwerkelijk een kaasboer gezien die brandnetelkaas verkocht
eensch. ernstig lekker, zo niet de beste toevoeging aan kaas als je iets toe wilt voegenquote:
Ik heb het niet geprobeerd of meegenomen, ben niet zo van de kaasquote:
ooit geproefd?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
eensch. ernstig lekker, zo niet de beste toevoeging aan kaas als je iets toe wilt voegen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Snel seks? SMS nu "Seks aan" voor een pastoor bij jou in de buurt
Ook niet van kopkaas?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het niet geprobeerd of meegenomen, ben niet zo van de kaasKeek er vooral omdat m'n vriend gek is op oude kaas maar dat hadden ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |