quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
Flink zitten schreeuwen en janken omdat ik haar een stomme trut noemde.
De muts. Ik liep mooi wel 50 gulden mis.quote:
Wel stevig glas op de brug.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.defensie.nl/mi(...)an_vrijgegeven_video
Ik hoop idd dat de ramen op de Urania erg stevig zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goeie actie
Weet je hoeveel kracht een golf water heeft? Vind het niet heel vreemd, maar idd, stevig glas
Daar ga je nog achterkomen, toch?
Even porren en klaar ben je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:00 schreef iamredleader het volgende:
Inmiddels nog meer verkocht, maar het is mooi geweest. Als Jair weer wakker is komt tinuviel me halen
Nog geen update, zal gauw wat gaan porrenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is trouwens de status van de komende meet?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog geen update, zal gauw wat gaan porren
Geef je kaartcoördinaten maar. Misschien kan ik dan iets voor je regelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:10 schreef iamredleader het volgende:
Heb nu ook honger. Kan er voor een food-drop worden gezorgd?
50 meter ten zuiden van je zit een Lidl. 50 meter verder een bakkerij en weer 50 meter verder een toko. geen dropping nodig dus.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:44 schreef iamredleader het volgende:
Waar blijft dat eten, C4?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
50 meter ten zuiden van je zit een Lidl. 50 meter verder een bakkerij en weer 50 meter verder een toko. geen dropping nodig dus.
indien nodig wel. Wij SC'ers gebruiken de beschikbare middelen om elkaar te helpen.quote:
Damn, geen gratis etenquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:46 schreef Cobra4 het volgende:
50 meter ten zuiden van je zit een Lidl. 50 meter verder een bakkerij en weer 50 meter verder een toko. geen dropping nodig dus.
Had je maar in Vlaardingen moeten gaan zitten. Daar heeft Zweden weer meel voor Zweeds witbrood geschonken.quote:
Wat nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |