Succes! En niet te weinig drinken!quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:45 schreef iamredleader het volgende:
Maar wel veel bekijks, dus ik ga weer
Wat verkoop jij zoal ? Beleggingsportefeuilles, aandelenhypotheken, staatsobligaties en credit card securities?quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:44 schreef iamredleader het volgende:
Nog niks verkocht, net operationeel
Hoe doet gewoon een poging Jair te verpatsen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat verkoop jij zoal ? Beleggingsportefeuilles, aandelenhypotheken, staatsobligaties en credit card securities?
Het is echt enorm kutweer hier. Ik blijf in ieder geval thuis (was sowieso niet van plan naar Amsterdam te gaan)quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik wil in amsterdam ziiijjjnnnnnn
Over alles en nogwat. Want dit is de slowchat van de AKQ.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:17 schreef henrydg het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier, waar gaat dit over?
Dus hier kun je praten over wat je ook wil? Waar gaat het nu over dan op dit moment? What is the hot topic?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over alles en nogwat. Want dit is de slowchat van de AKQ.
Dat een een SC'er in de states hebben zitten die nu gigantisch heimwee heeft omdat ze koninginnedag moet missen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:21 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dus hier kun je praten over wat je ook wil? Waar gaat het nu over dan op dit moment? What is the hot topic?
Die 2e vind ik interessant om te volgen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat een een SC'er in de states hebben zitten die nu gigantisch heimwee heeft omdat ze koninginnedag moet missen.
En over een SC'er die zijn zoontje aan het verkopen is op een vrijmarkt.
We wachten nu op een nader bericht. Ik denk dat hij toch zeker 100 euro voor dat jochie moet kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:47 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die 2e vind ik interessant om te volgen.
Leeftijd? Doeleinden?quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We wachten nu op een nader bericht. Ik denk dat hij toch zeker 100 euro voor dat jochie moet kunnen krijgen.
Het niet in huis hebben van ducttape is ook gewoon een failquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grr, ik heb nu een schitterende ducttapeklus maar geen tape in huis
Er zit een klein scheurtje in een reistas. Ik vermoed niet dat het door gaat scheuren, maar ik had versterken met tape toch wel prettig gevonden denk ik zo
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Het mag trouwens wel iets warmer worden want ik ga vanmiddag varen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |