Want?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:19 schreef Mikkie het volgende:
Nu, tien jaar later, begin ik pas te merken hoe irritant het is dat mijn topografische kennis zo matig is.
Ja, begint iemand vol trots te vertellen waar ze op vakantie zijn geweest.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:19 schreef Mikkie het volgende:
Nu, tien jaar later, begin ik pas te merken hoe irritant het is dat mijn topografische kennis zo matig is.
Omdat hij straks met het WK om 3 uur snachts klaarzit voor een wedstrijd terwijl er geen tijdsverschil is met Zuid Afrika.quote:
Ja, en als je een keer inzicht nodig hebt in plaats van als een verstandelijk mindere plaatjes moet onthouden?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:20 schreef donroyco het volgende:
Dat is toch kei makkelijk? Ik had altijd 8'en of hoger voor topografie.
Het is af en toe best handig om parate kennis te hebben. Wanneer je bijvoorbeeld in het nieuws hoort dat in de stad Jos rellen tussen christenen en moslims zijn uitgebroken, is het handig om te weten in welk land dat is om het te koppelen aan je voorheen opgedane kennis.quote:
Fotografisch geheugen, beat that.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ja, en als je een keer inzicht nodig hebt in plaats van als een verstandelijk mindere plaatjes moet onthouden?
Dude....Je weet dat het bij ons zomer is, wanneer het bij hen winter is? Dus 12 uur tijdsverschil....Kijk maar naar oa Australie.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Beavis het volgende:
[..]
Omdat hij straks met het WK om 3 uur snachts klaarzit voor een wedstrijd terwijl er geen tijdsverschil is met Zuid Afrika.
Als dit topic een weerspiegeling van je hersenen is dan voorspel ik niet veel goeds voor je toekomst.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
maar laat die waardevolle toekomstbepalende vwo hersenen heel en val ze niet lastig met je onzin.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef donroyco het volgende:
TS, geef eens een indicatie van wat je moet leren?
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:maar laat die waardevolle toekomstbepalende vwo hersenen heel en val ze niet lastig met je onzin.
Verdomd, nooit aan gedachtquote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dude....Je weet dat het bij ons zomer is, wanneer het bij hen winter is? Dus 12 uur tijdsverschil....Kijk maar naar oa Australie.
Mensen die naar Peking rijdenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:24 schreef Sobraine het volgende:
Ik heb dit vaak ook nooit met glans gehaald, als ik nu dus naar Peking wil rijden dan weet ik niet waar ik langs moet. Gelukkig kom ik wel probleemloos door Duitsland, Italië, Frankrijk, Portugal, Spanje, België en Nederland dus ik zie het probleem niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |