abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80827883
"Literatuur" is inderdaad wel het afvoerputje van de maatschappij
  woensdag 28 april 2010 @ 23:53:51 #77
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_80827889
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:51 schreef Lespaulspelert het volgende:
Rot op Yreal, jij beseft niet hoe kut het is om op een dorpse plattelandsschool te zitten als je werkelijk talent en visie hebt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_80827909
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:53 schreef BasementDweller het volgende:
"Literatuur" is inderdaad wel het afvoerputje van de maatschappij
Leuke hobby om jezelf mee uit te drukken, en om goed met een taal om te gaan, als je toch goed in talen bent en je er een boterham mee wilt verdienen?

Daarentegen, topografie.
pi_80827951
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:54 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Leuke hobby om jezelf mee uit te drukken, en om goed met een taal om te gaan, als je toch goed in talen bent en je er een boterham mee wilt verdienen?

Daarentegen, topografie.
Het is niet eens moeilijk te leren en het komt later regelmatig goed van pas dus wat loop je nu te zeiken
okeokeoke
pi_80827971
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:55 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Het is niet eens moeilijk te leren en het komt later regelmatig goed van pas dus wat loop je nu te zeiken

Verklaar?
pi_80827985
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:53 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je kunt zeveren wat je wilt, maarhet is toch wel zo.
pi_80828000
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:54 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Daarentegen, topografie.
Wacht maar, over 3 jaar verwacht ik een topic in KLB over het nutteloze kutvak dat literatuur heet.
pi_80828025
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:43 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Ach, ons onderwijs hier is ronduit triest, maar daar ga ik nog een keer een mastertopic over openen. Serieus, het is zo laag en zo simpel en zo primitief. Al die veertig plussers die geen enkel flauwbenul hebben van hoe wij denken. Maar goed, ons engels zou veel beter moeten zijn, leraren besteden er te weinig aandacht aan vind ik. Ik voel me alsof ik een proefkonijn ben.

Ohja, in het vierde hoef ik geen engels meer te praten, LIKE WTF. Maak gewoon een goede opleiding? Triest ministerie van onderwijs, dat duurt godverdomme lang voordat er engelse eindexamens komen, ik haat die switch die ik moet gaan maken aan het eind van dit schooljaar, ik hoop dat ze lang mogen branden.
Moet je nog een IB certificaat halen in de 6e? Want in de 5e en 6e begint het Engels pas écht te komen hoor, superchill
pi_80828032
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:56 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Verklaar?
Het lijkt me ergens toch erg nuttig wanneer je weet dat Helsinki in Australie ligt.

Oh noes, Helsinki ligt helemaal niet in Australie, had ik toch maar mijn best gedaan.
okeokeoke
  woensdag 28 april 2010 @ 23:58:06 #85
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_80828035
quote:

[..]

Je kunt zeveren wat je wilt, maarhet is toch wel zo.
Tuurlijk jongen, wat jij zegt
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_80828063
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Moet je nog een IB certificaat halen in de 6e? Want in de 5e en 6e begint het Engels pas écht te komen hoor, superchill
IB?
pi_80828076
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:57 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Het lijkt me ergens toch erg nuttig wanneer je weet dat Helsinki in Australie ligt.

Oh noes, Helsinki ligt helemaal niet in Australie, had ik toch maar mijn best gedaan.
Geef me een praktisch hedendaags voorbeeld, kloot.
pi_80828108
quote:

[..]

Verklaar?
Die biologische termen van je komen waarschijnlijk minder van pas tenzij je later arts o.i.d. wil worden, maar daar ben je wel weer over te spreken. Vreemd
pi_80828136
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:59 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

IB?
International Baccalaureate.

Als je dat hebt ben je een "near native speaker":P
pi_80828156
quote:
Op woensdag 28 april 2010 23:59 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Geef me een praktisch hedendaags voorbeeld, kloot.
Lijkt het je niet nuttig wanneer je het nieuws kijkt en je hoort dat er ergens iets gaande is dat je ook een beeld hebt van waar het zich afspeelt?

Wat doe je met je vakantie, zit je ieder jaar op een zielig bungalowparkje hier in Nederland?

Edit: en dit ZONDER google of je pocket-encyclopedie
okeokeoke
pi_80828161
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:00 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Die biologische termen van je komen waarschijnlijk minder van pas tenzij je later arts o.i.d. wil worden, maar daar ben je wel weer over te spreken. Vreemd
Het verbetert je logisch denkvermogen, ik vind dat wel handig?
  donderdag 29 april 2010 @ 00:01:54 #92
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80828170
Ik moest nog landen als Oost- en West-Duitsland, Joegoslavië, USSR en Tsjecho-Slowakije leren. Toen die in een tijdsbestek van zo'n drie jaar allemaal veranderden, had ik geen vertrouwen meer in de wereldkaart en heb ik uit principe aardrijkskunde uit mijn vakkenpakket gegooid.
pi_80828188
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik moest nog landen als Oost- en West-Duitsland, Joegoslavië, USSR en Tsjecho-Slowakije leren. Toen die in een tijdsbestek van zo'n drie jaar allemaal veranderden, had ik geen vertrouwen meer in de wereldkaart en heb ik uit principe aardrijkskunde uit mijn vakkenpakket gegooid.
Haha je bent oud
pi_80828197
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Lijkt het je niet nuttig wanneer je het nieuws kijkt en je hoort dat er ergens iets gaande is dat je ook een beeld hebt van waar het zich afspeelt?

Wat doe je met je vakantie, zit je ieder jaar op een zielig bungalowparkje hier in Nederland?
Dat eerste, weet je altijd wel, daar heb ik deze zielige proefwerken niet voor nodig, en ander staat er zo een mooi kaartje in beeld of verdiep ik me er in.

Wat ik met vakantie doe? Gewoon, een reisbureau bellen, en dan hebben we nog iets dat internet heet.
pi_80828220
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in de USSR, wat nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80828228
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:02 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Dat eerste, weet je altijd wel, daar heb ik deze zielige proefwerken niet voor nodig, en ander staat er zo een mooi kaartje in beeld of verdiep ik me er in.

Wat ik met vakantie doe? Gewoon, een reisbureau bellen, en dan hebben we nog iets dat internet heet.

Ofcourse en hoe weet je dat eerste dan
okeokeoke
pi_80828238
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef Lespaulspelert het volgende:

[..]

Het verbetert je logisch denkvermogen, ik vind dat wel handig?
En topografie verbetert je vermogen om veel informatie op te kunnen slaan in korte tijd, omdat je natuurlijk pas de avond van te voren begint met leren.
pi_80828292
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:04 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

En topografie verbetert je vermogen om veel informatie op te kunnen slaan in korte tijd, omdat je natuurlijk pas de avond van te voren begint met leren.
Te druk om in mn lange termijngeheugen te krijgen, dan maar in het korte, en dit is voor mij de beste manier. (heb ook geen keuze )
  donderdag 29 april 2010 @ 00:06:56 #99
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_80828307
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:02 schreef Rookert het volgende:

Haha je bent oud
Nee, jij bent gewoon een puisterig pisventje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 april 2010 @ 00:07:17 #100
299907 Lespaulspelert
Speelt Les Paul
pi_80828321
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:03 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:

[..]

Ofcourse en hoe weet je dat eerste dan
Ik heb toch een vaag idee waar het afspeelt, tjap. Ik wilhet toch niet precies kunnen aanwijzen.

En je tweede argument, dat is bij deze (ver/ont)kracht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')