quote:Op woensdag 28 april 2010 23:51 schreef Lespaulspelert het volgende:
Rot op Yreal, jij beseft niet hoe kut het is om op een dorpse plattelandsschool te zitten als je werkelijk talent en visie hebt.
Leuke hobby om jezelf mee uit te drukken, en om goed met een taal om te gaan, als je toch goed in talen bent en je er een boterham mee wilt verdienen?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:53 schreef BasementDweller het volgende:
"Literatuur" is inderdaad wel het afvoerputje van de maatschappij
Het is niet eens moeilijk te leren en het komt later regelmatig goed van pas dus wat loop je nu te zeikenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:54 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Leuke hobby om jezelf mee uit te drukken, en om goed met een taal om te gaan, als je toch goed in talen bent en je er een boterham mee wilt verdienen?
Daarentegen, topografie.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:55 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Het is niet eens moeilijk te leren en het komt later regelmatig goed van pas dus wat loop je nu te zeiken
Wacht maar, over 3 jaar verwacht ik een topic in KLB over het nutteloze kutvak dat literatuur heet.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:54 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Leuke hobby om jezelf mee uit te drukken, en om goed met een taal om te gaan, als je toch goed in talen bent en je er een boterham mee wilt verdienen?
Daarentegen, topografie.
Moet je nog een IB certificaat halen in de 6e? Want in de 5e en 6e begint het Engels pas écht te komen hoor, superchillquote:Op woensdag 28 april 2010 23:43 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ach, ons onderwijs hier is ronduit triest, maar daar ga ik nog een keer een mastertopic over openen. Serieus, het is zo laag en zo simpel en zo primitief. Al die veertig plussers die geen enkel flauwbenul hebben van hoe wij denken. Maar goed, ons engels zou veel beter moeten zijn, leraren besteden er te weinig aandacht aan vind ik. Ik voel me alsof ik een proefkonijn ben.![]()
Ohja, in het vierde hoef ik geen engels meer te praten, LIKE WTF. Maak gewoon een goede opleiding? Triest ministerie van onderwijs, dat duurt godverdomme lang voordat er engelse eindexamens komen, ik haat die switch die ik moet gaan maken aan het eind van dit schooljaar, ik hoop dat ze lang mogen branden.
Het lijkt me ergens toch erg nuttig wanneer je weet dat Helsinki in Australie ligt.quote:
Tuurlijk jongen, wat jij zegtquote:Op woensdag 28 april 2010 23:56 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Je kunt zeveren wat je wilt, maarhet is toch wel zo.
IB?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je nog een IB certificaat halen in de 6e? Want in de 5e en 6e begint het Engels pas écht te komen hoor, superchill
Geef me een praktisch hedendaags voorbeeld, kloot.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:57 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Het lijkt me ergens toch erg nuttig wanneer je weet dat Helsinki in Australie ligt.
Oh noes, Helsinki ligt helemaal niet in Australie, had ik toch maar mijn best gedaan.
Die biologische termen van je komen waarschijnlijk minder van pas tenzij je later arts o.i.d. wil worden, maar daar ben je wel weer over te spreken. Vreemdquote:
Lijkt het je niet nuttig wanneer je het nieuws kijkt en je hoort dat er ergens iets gaande is dat je ook een beeld hebt van waar het zich afspeelt?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:59 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Geef me een praktisch hedendaags voorbeeld, kloot.
Het verbetert je logisch denkvermogen, ik vind dat wel handig?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:00 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Die biologische termen van je komen waarschijnlijk minder van pas tenzij je later arts o.i.d. wil worden, maar daar ben je wel weer over te spreken. Vreemd
Haha je bent oudquote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik moest nog landen als Oost- en West-Duitsland, Joegoslavië, USSR en Tsjecho-Slowakije leren. Toen die in een tijdsbestek van zo'n drie jaar allemaal veranderden, had ik geen vertrouwen meer in de wereldkaart en heb ik uit principe aardrijkskunde uit mijn vakkenpakket gegooid.
Dat eerste, weet je altijd wel, daar heb ik deze zielige proefwerken niet voor nodig, en ander staat er zo een mooi kaartje in beeld of verdiep ik me er in.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Lijkt het je niet nuttig wanneer je het nieuws kijkt en je hoort dat er ergens iets gaande is dat je ook een beeld hebt van waar het zich afspeelt?
Wat doe je met je vakantie, zit je ieder jaar op een zielig bungalowparkje hier in Nederland?
Ik heb geen vertrouwen in de USSR, wat nu?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik moest nog landen als Oost- en West-Duitsland, Joegoslavië, USSR en Tsjecho-Slowakije leren. Toen die in een tijdsbestek van zo'n drie jaar allemaal veranderden, had ik geen vertrouwen meer in de wereldkaart en heb ik uit principe aardrijkskunde uit mijn vakkenpakket gegooid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:02 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dat eerste, weet je altijd wel, daar heb ik deze zielige proefwerken niet voor nodig, en ander staat er zo een mooi kaartje in beeld of verdiep ik me er in.
Wat ik met vakantie doe? Gewoon, een reisbureau bellen, en dan hebben we nog iets dat internet heet.
En topografie verbetert je vermogen om veel informatie op te kunnen slaan in korte tijd, omdat je natuurlijk pas de avond van te voren begint met leren.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:01 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Het verbetert je logisch denkvermogen, ik vind dat wel handig?
Te druk om in mn lange termijngeheugen te krijgen, dan maar in het korte, en dit is voor mij de beste manier. (heb ook geen keuzequote:Op donderdag 29 april 2010 00:04 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
En topografie verbetert je vermogen om veel informatie op te kunnen slaan in korte tijd, omdat je natuurlijk pas de avond van te voren begint met leren.
Nee, jij bent gewoon een puisterig pisventje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toch een vaag idee waar het afspeelt, tjap. Ik wilhet toch niet precies kunnen aanwijzen.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:03 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ofcourse en hoe weet je dat eerste dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |