http://www.geenstijl.nl/m(...)verlof.html#commentsquote:Dit is Nederland. Omdat veroordeelde vrouwenschuiver Murat O. papa wordt, krijgt hij eventjes extragratis 2,5 maand vakansie van het Amsterdamse gerechtshof. Slachtoffers zijn niet ingelicht en zitten inmiddels ergens in Nederland doodsbang achter een boekenkast. Want die beveiliging houden we liever voor onszelf. Meer foto's van Murat HIERRR. Welterusten.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:14 schreef gelly het volgende:
Als ik GeenStijl wil lezen ga ik daar wel naar toe.
Ja, de hele toon van het nieuwsbericht bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:15 schreef LXIV het volgende:
Hier dan de NOS als bron: http://nos.nl/artikel/153883-mensenhandelaar-tijdelijk-vrij.html
Maakt dat het verschil?
Vrij is vrij en 2,5 mnd is 2,5 mnd.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, de hele toon van het nieuwsbericht bijvoorbeeld.
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:16 schreef IHVK het volgende:
Een O is geen D. he LXIV..
als je het lief brengt richting die slachtoffers, begrijpen ze het ook vast wel of niet??quote:Op woensdag 28 april 2010 23:16 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, de hele toon van het nieuwsbericht bijvoorbeeld.
Murat D. is die jongen die zijn leraar had neergestoken.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!Hoe kom ik erbij om dan Murat D te tiikken? O lijkt wel op een D, maar Murat D klinkt gewoon bekend.
quote:
quote:Want die beveiliging houden we liever voor onszelf.
Oh ja, klopt. Had hij niet geschoten? En dat er toen meisjes buiten de school stonden met spandoeken "Murat we love you". Die zal ondertussen ook wel weer vrij zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Murat D. is die jongen die zijn leraar had neergestoken.
Ik weet niet wat de beweegredenen waren voor z'n verlof. Maar erg handig voor de publieke opinie is het niet nee.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:18 schreef IHVK het volgende:
Verder is het absurd natuurlijk. Je zou maar een slachtoffer van hem zijn..
Ik denk het niet. Hij werd volgens mij als volwassene berecht en kreeg TBS.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Had hij niet geschoten? En dat er toen meisjes buiten de school stonden met spandoeken "Murat we love you". Die zal ondertussen ook wel weer vrij zijn.
Te makkelijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:21 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig is het dit jaar nog niet fout gegaan met TBS'ers e.d. op verlof. Dus de rechterlijke macht kan wel een risikootje nemen. Het is toch maar proletentuig dat de straten bevolkt, wat maakt het uit eentje meer of eentje minder.
Kun je je reacties ook niet gewoon op Geenstijl plaatsen ? Je nieuws haal je er toch al vandaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:21 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig is het dit jaar nog niet fout gegaan met TBS'ers e.d. op verlof. Dus de rechterlijke macht kan wel een risikootje nemen. Het is toch maar proletentuig dat de straten bevolkt, wat maakt het uit eentje meer of eentje minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |