quote:Op donderdag 29 april 2010 01:07 schreef fyah het volgende:
Zoek je op Bruine Haas, geeft Google deze:
SFWDat kon wel een pop zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tics van je petten.
Damn zielig voor het beestje, maargoed..quote:Op woensdag 28 april 2010 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Morgen maar even kijken of ik hem nog los kan krijgen... En hoe je dat beest klaar moet maken.
Ik dacht eerder aan een mislukte Japanner van pappie.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:17 schreef joppie_saus het volgende:
BMW 1 / 3 serie?
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een mislukte Japanner van zijn schoonmoeder.
Laat deze mevrouw met S-F contact opnemen, volgens mij weet hij wel waar ie isquote:Een Amsterdamse vrouw heeft een kort geding aangespannen omdat ze haar konijn Punkie nog één keer wil aaien. De vrouw deed het beestje weg omdat het niet boterde tussen Punkie en haar andere huisdieren.
Please Wait ...
Daarop ging Punkie een jaar geleden naar ene Sandra uit Wormerveer. Die piekert er echter niet over het dier weer af te staan aan mevrouw Schopman uit Amsterdam en wil daarom niet zeggen waar het konijn is. Wel gaf ze tegenover de rechter aan dat Punkie nog leeft.
"Ik heb er al een jaar verdriet van. Ik wil weten of Punkie het nog naar haar zin heeft. Ik wil haar nog een keer aanraken", zei ze voor de rechtbank, aldus het Noordhollands Dagblad
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laat deze mevrouw met S-F contact opnemen, volgens mij weet hij wel waar ie is
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heel toevallig dat dit nieuwsbericht net opduiktquote:Op donderdag 29 april 2010 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lekker, een haasje op de grill.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
rijd je heerlijk over de provinciale weg en dan zie je twee oogjes, hoor je een knal... Maar je ziet niets liggen in je achteruitkijkspiegel. En dan? Stoppen kan niet.. Ach, auto lijkt ook niet kapot. Je gaat dus door naar huis en dan kijk je naar de voorkant van je auto en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
Morgen maar even kijken of ik hem nog los kan krijgen... En hoe je dat beest klaar moet maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |