Ik vroeg me gewoon af waarom ze dacht dat ik eruit zo zien als een blonde sjonnie.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je niet direct een compliment krijgt over je foto's, bedoelen ze ook dat je geen compliment moet krijgen. Als je er dan om vraagt, menen ze het niet
Ik heb echt een zwak voor blonde Sjonnies met veel goud en patserbakken.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waarom ze dacht dat ik eruit zo zien als een blonde sjonnie.
je denkt als negerin meer kans op een uitkering te maken?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef Kluts het volgende:
En als ik dan terugkom van mijn solli, ga ik maar eens lekker de werkloze uithangen en belachelijk bruin worden op het balkon.
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:58 schreef Tjaapo het volgende:
Ik vroeg me gewoon af waarom ze dacht dat ik eruit zo zien als een blonde sjonnie.
Ok.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Tjaapo het volgende:
Dus dan moet ik het maar positief opvangen denk ik?
Ik ook. Maar alleen als het een matje isquote:Op donderdag 29 april 2010 08:59 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt een zwak voor blonde Sjonnies met veel goud en patserbakken.
Dat zou iig wat meer stereotype te zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je denkt als negerin meer kans op een uitkering te maken?.
Uiteraard. En zodra het boven de 18 graden zonder t-shirt op een bankstel in de voortuin zitten natuurlijk, met Finkenbrau-bier.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Maar alleen als het een matje is
Incl die dikke surireet?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou iig wat meer stereotype te zijn.
Ik woonde in zo'n buurt. Liep ik door de straat naast ons, lag daar dus echt zo'n New Kid op de motorkap van z'n auto, zonder shirt met een halve liter bierblik. Toen ik even keek (dat is gevaarlijk), kreeg ik het blik bier naar m'n hoofd. Ik was 10. Trauma.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:02 schreef Kluts het volgende:
Uiteraard. En zodra het boven de 18 graden zonder t-shirt op een bankstel in de voortuin zitten natuurlijk, met Finkenbrau-bier.
Wat een eye-opener. En een desillusie, dat ook.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je niet direct een compliment krijgt over je foto's, bedoelen ze ook dat je geen compliment moet krijgen. Als je er dan om vraagt, menen ze het niet
Maar ik vindt 't viesquote:Op donderdag 29 april 2010 09:11 schreef HeatWave het volgende:
niets mis met een goeie stevige rode wijn op zijn tijd.
ik vindtquote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Maar ik vindt 't viesMaar dat is het mooie aan ons mensen! Smaken verschillen!
Ooh dat kutexcuus wordt ook weer eens uit de kast getrokken.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:13 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Lees mijn naam, Dyslectxiche FTW!
Idd alle woorden wel goed tikken maar een werkwoord verkeerd vervoegen, das echt geen lisdeksiequote:Op donderdag 29 april 2010 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat kutexcuus wordt ook weer eens uit de kast getrokken.
Och sorry hoor. Mensen die altijd denken het beter te weten terwijl ze 't zelf niet hebbenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:17 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Och sorry hoor. Mensen die altijd denken het beter te weten terwijl ze 't zelf niet hebben
Dat dus.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Idd alle woorden wel goed tikken maar een werkwoord verkeerd vervoegen, das echt geen lisdeksie.
Welke grap?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Kreator het volgende:
Waarom reageerd niemant op mijn ondzeddent goete grap med te naam?
ick snaapte hem niedquote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Kreator het volgende:
Waarom reageerd niemant op mijn ondzeddent goete grap med te naam?
Vroeger noemden we dat gewoon 'lui' of 'dom'. Mooie tijden waren dat. Veel overzichtelijker.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Betweters en arrogantie, ook zoietsquote:Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger noemden we dat gewoon 'lui' of 'dom'. Mooie tijden waren dat. Veel overzichtelijker.
Zag er echt perfect uit, idd jammer van het resultaat....quote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef Belsezar het volgende:
Morgen!
Hoe was voetbal op je nieuwe HD heatwave? Al was het echt een kut wedstrijd
Mooiquote:Op donderdag 29 april 2010 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zag er echt perfect uit, idd jammer van het resultaat.....
Ik heb het met een half oog gekeken, maar mèn wat een anti-voetbal was dat zeg. Inter zou voor straf uit het toernooi moeten worden geflikkerd en Barca verdiende het niet met dat eeuwige balletje rondtikken.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:41 schreef Belsezar het volgende:
Al was je neutraal dan was het nog verschrikkelijkBarca 15 schoten op doel, Inter 1
Lentekriebels doen rare dingen met singles, die gaan dan ineens hier posten.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:51 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik zie allemaal nieuwe posters hier?
Allemaal?!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:51 schreef Techno het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik zie allemaal nieuwe posters hier?
Wat ga je met Qday doen? Wél met je vrienden op pad?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja was echt te erg, waardeloos gewoon.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het met een half oog gekeken, maar mèn wat een anti-voetbal was dat zeg. Inter zou voor straf uit het toernooi moeten worden geflikkerd en Barca verdiende het niet met dat eeuwige balletje rondtikken.
Heyquote:Op donderdag 29 april 2010 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Sja, resultaatvoetbal, ik hou er ook niet van, PSV speelt al jaren niet anders...
Ja, inclusief vriendinnen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ga je met Qday doen? Wél met je vrienden op pad?
Mensen verliezen is kut, ik ken het. Het wordt beter, trust mequote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, inclusief vriendinnen natuurlijk.
Gisteravond belde 1 van de heren me op, toen heb ik even mijn frustraties eruit gegooid, waarna hij zei dat ie het overdreven gejank vond en ik daarna boos de telefoon erop gooide....
Wat later heb ik m weer gebeld en het uit gepraat...
Achteraf baal ik dan weer van mezelf, want hoewel ik zijn woordkeuze nogal slecht gekozen vond, heeft ie wel een beetje gelijk denk ik, ik vergroot veel te veel de negatieve kanten van alles tegenwoordig, en dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat in augustus vorig jaar mijn ma onverwacht is overleden, en ik daar ondanks dat ik het vaak niet toe durf te geven, nog altijd niet overheen ben.
Dat is helemaal niet raar, het kost jaren om zulke dingen te verwerken...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Achteraf baal ik dan weer van mezelf, want hoewel ik zijn woordkeuze nogal slecht gekozen vond, heeft ie wel een beetje gelijk denk ik, ik vergroot veel te veel de negatieve kanten van alles tegenwoordig, en dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat in augustus vorig jaar mijn ma onverwacht is overleden, en ik daar ondanks dat ik het vaak niet toe durf te geven, nog altijd niet overheen ben.
Heb je gelijk in, maar ik wil dat schijnbaar niet altijd toegeven, denk dan : ''joh doe eens niet zo zielig..''quote:Op donderdag 29 april 2010 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar, het kost jaren om zulke dingen te verwerken...
Nou ja, dan zijn ze iig niet met hun telefoon bezig en kunnen de meisjes hun mannen gewoon in de gaten houdenquote:Op donderdag 29 april 2010 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja, inclusief vriendinnen natuurlijk.
Gisteravond belde 1 van de heren me op, toen heb ik even mijn frustraties eruit gegooid, waarna hij zei dat ie het overdreven gejank vond en ik daarna boos de telefoon erop gooide....
Wat later heb ik m weer gebeld en het uit gepraat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |