Ik kan een minder handige volgorde bedenken.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Gutemorgen.
Huisarts. Winkelen. Afscheidsborrel van collega. In die volgorde.
Noukje.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:08 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Doe eensquote:Op donderdag 29 april 2010 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan een minder handige volgorde bedenken.
quote:
Aalsmeer?quote:
Ieder zijn hobby.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:17 schreef RaXz het volgende:
Zo maar eens richting Aalsmeer.
Heej, ja, dat is verrekte minder handig zeg!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Afscheidsborrel van collega. Huisarts. Winkelen.
Zo.
Dan is hij wel dichterbij mij dan jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Naar m'n vaste adres om m'n reserve parachute te laten repacken, kan ik er weer een halfjaar tegenaan.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is hij wel dichterbij mij dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You're welcome.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heej, ja, dat is verrekte minder handig zeg!Dank je!
Waar is dat als ik vragen mag? (Ben alleen benieuwd naar de straat waar je moet zijn..)quote:Op donderdag 29 april 2010 08:23 schreef RaXz het volgende:
Naar m'n vaste adres om m'n reserve parachute te laten repacken, kan ik er weer een halfjaar tegenaan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is hij wel dichterbij mij dan jij.Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Zodat je je kan voorbereiden op de mate vanquote:Op donderdag 29 april 2010 08:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar is dat als ik vragen mag? (Ben alleen benieuwd naar de straat waar je moet zijn..)
succes alvastquote:Op donderdag 29 april 2010 08:34 schreef Kluts het volgende:
Zo, ff lekker knallen met een ontbijtje op het balkon en techno op de achtergrond, straks sollicitatie.
Diequote:Op donderdag 29 april 2010 08:29 schreef RaXz het volgende:
Zodat je je kan voorbereiden op de mate van?
Gelukkig aan de rand van Aalsmeer, aan het begin van de Hornweg.
Ik had bij jou een of andere Sjonnie verwacht met blond haar.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:36 schreef Tjaapo het volgende:
ik zag er trouwens anders uit dus kluts? zoals ik al reageerde in je fobo is dat positief of negatief?
Interpretatie foutje.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Diewas bedoeld om de slijmerigheid van mijn post weer te geven
![]()
Oké
redBull is geen ontbijt.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:34 schreef Kluts het volgende:
Zo, ff lekker knallen met een ontbijtje op het balkon en techno op de achtergrond, straks sollicitatie.
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had bij jou een of andere Sjonnie verwacht met blond haar.
Maar een pistoletje met kaas en een kopje thee wel.quote:
Ok hoezo dat? Dus dan moet ik het maar positief opvangen denk ik?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had bij jou een of andere Sjonnie verwacht met blond haar.
Thee is voor homo's. Maar een pistoletje met kaas sla ik niet af.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:48 schreef Kluts het volgende:
Maar een pistoletje met kaas en een kopje thee wel.
Als je niet direct een compliment krijgt over je foto's, bedoelen ze ook dat je geen compliment moet krijgen. Als je er dan om vraagt, menen ze het nietquote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Tjaapo het volgende:
Ok hoezo dat? Dus dan moet ik het maar positief opvangen denk ik?
* JoeBravo neemt slok theequote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thee is voor homo's. Maar een pistoletje met kaas sla ik niet af.
Of voor meiden die geen koffie lusten.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thee is voor homo's. Maar een pistoletje met kaas sla ik niet af.
Gezelligquote:Op donderdag 29 april 2010 08:52 schreef Kluts het volgende:
Maar ja, wij ontbijten nooit samen, dus het maakt niet uit.
Dat.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je niet direct een compliment krijgt over je foto's, bedoelen ze ook dat je geen compliment moet krijgen. Als je er dan om vraagt, menen ze het niet
Dat, en op een andere plek dan waar het begon er nogmaals om vragen komt nogal onzeker over.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:51 schreef Kreator het volgende:
Als je niet direct een compliment krijgt over je foto's, bedoelen ze ook dat je geen compliment moet krijgen. Als je er dan om vraagt, menen ze het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |