Ik kan een minder handige volgorde bedenken.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Gutemorgen.
Huisarts. Winkelen. Afscheidsborrel van collega. In die volgorde.
Noukje.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:08 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Doe eensquote:Op donderdag 29 april 2010 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan een minder handige volgorde bedenken.
quote:
Aalsmeer?quote:
Ieder zijn hobby.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:17 schreef RaXz het volgende:
Zo maar eens richting Aalsmeer.
Heej, ja, dat is verrekte minder handig zeg!quote:Op donderdag 29 april 2010 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Afscheidsborrel van collega. Huisarts. Winkelen.
Zo.
Dan is hij wel dichterbij mij dan jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Naar m'n vaste adres om m'n reserve parachute te laten repacken, kan ik er weer een halfjaar tegenaan.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is hij wel dichterbij mij dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You're welcome.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:21 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heej, ja, dat is verrekte minder handig zeg!Dank je!
Waar is dat als ik vragen mag? (Ben alleen benieuwd naar de straat waar je moet zijn..)quote:Op donderdag 29 april 2010 08:23 schreef RaXz het volgende:
Naar m'n vaste adres om m'n reserve parachute te laten repacken, kan ik er weer een halfjaar tegenaan.
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is hij wel dichterbij mij dan jij.Oh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |