Lees het svp in de context (leuk woord in deze discussie) van het antwoord van Erik.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iemand een valse nicht noemen vind ik niet gezellig hoor...
In het elkerliekquote:Op woensdag 28 april 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij doet het niet voor minder!Too much Muis 4 one zeker.
![]()
Waar hebben die praktijk? En wat is er zo spannend aan morgen?
Zeker spannend! Had je er klachten van en zijn die nu verbeterd of was het meer risico op de lange termijn?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In het elkerlieken ik had door de dexamethason een gaatje in mijn hoornvlies, ze gaan morgen kijken of het dicht is.
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zeg dieals PI, is dat iets wat je kunt als je een abo hebt?
OK, no big deal...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal heus ook wel bij sommigen zo zijn (opposites attract enzo), maar om dan maar te stellen dat het altijd zo is, is een slechte conclusie. Immers, ik ken stelletjes waar het niet het geval is.
Nee hoor, ik heb geen abbo. Staat gewoon in het lijstje PI's.quote:
quote:
Ik zag er onscherp door, en mijn oogbol liep langzaam leeg. Maar het is al een heel stuk verbeterd de laatste maandenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker spannend! Had je er klachten van en zijn die nu verbeterd of was het meer risico op de lange termijn?
En vraag ik nu weer teveel?
Nou ja, ik vond het niet vriendelijk overkomen, gemeend of niet. En dat risico loop je dus (bewust kennelijk) zonder smiliesquote:Op woensdag 28 april 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lees het svp in de context (leuk woord in deze discussie) van het antwoord van Erik.
Ik plaats bewust niet altijd smilies, laat een ander maar interpreteren of ik het meen of niet.
En dat deed je, maar onjuist...
quote:
Hij staat bij mij tussen de tonguitsteker en het supermantekenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb al 10 keer gekeken, maar ik kan hem niet kiezen als PI.
Kan dat nog aan de layout liggen, nee hè?
Supermarktquote:Op woensdag 28 april 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij staat bij mij tussen de tonguitsteker en het supermarktteken
Het is ook wel eens leuk om wat verwarring te zaaien.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het niet vriendelijk overkomen, gemeend of niet. En dat risico loop je dus (bewust kennelijk) zonder smilies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |