abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80817264
Vorige topic: Het grote babietjes topic (6-12 maanden) deel 18

De grote baby's:

29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Fake it till you make it...
pi_80817276
Mijn laatste post:

Wat zijn die grote kleine kinders toch hard aan het ontwikkelen. Tandjes, kiesjes, staan, wiebelen op handen en knieën .
En het gaat zo hard allemaal!
  woensdag 28 april 2010 @ 20:27:22 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80817649
Gaaf he! Zo leuk om te zien dat er steeds meer 'persoonlijkheid' naar boven komt ook!

De waterpokken hebben Oscar toch gevonden. Score is nu een pok of 10. Ben benieuwd hoe het morgen is en of hij er net zo makkelijk doorheen fietst als Sasha. *afklopt*
pi_80817847
ow BE, dat is niet fijn. Heeft hij al jeuk of anderszins last ervan?

Ik vind het ook zo leuk om te zien. En soms ineens lijkt ze ook echt al groot. Ik heb een paar puntjes van haar lokken afgeknipt en nu valt haar haar anders. En toen keek ze me aan vanaf schaaps schoot en toen leek ze ineens geen baby meer. Maar net aan de borst is ze dan toch weer een klein baby'tje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 april 2010 @ 20:33:01 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80817929
Nee, volgens mij valt het tot nu toe wel mee. Ik ontdekte ze vanmiddag bij de helmcontrole. Heb maar even verteld dat hij z'n instrumenten maar even moest ontsmetten.
Er zitten er 3 op zijn voorhoofd, 1 grote en 2 kleintjes en een flinke op zijn schouders en dan nog een paar kleintjes bovenaan op zijn bovenlichaam.
pi_80818059
haha, ja die instrumenten ontsmetten is een goede ik hoop dat Oscar er niet te veel last van krijgt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80818135
T. kan staan

Martine, beterschap voor je mannetje!

Oscar waterpokken
Hopelijk zal het allemaal mevallen, dat was bij Toby afgezien van de koorts ook het geval.

Dames dames, ik heb goed gegeten vanavond maar door jullie heerlijke verhalen krijg ik meteen weer zin om te eten

Ko ook al zo'n olijvensnoeper!

Heerlijk, Devin is er ook dol op. Daar snoepte hij als baby al van, net als van andere gezonde tussendoortjes.
Nog een paar ideetjes: soepstengels (die met sesam erop zijn favoriet bij Toby ), (yoghurt)rozijntjes, tomaatjes, (half)rauwe worteltjes, (zelfgemaakte of zelfgekochte) appelchips, blokjes kaas, komkommerplakjes etcetc. Zelf heb ik eigenlijk altijd als we van huis gaan wel zoiets mee, daar mag lekker onbeperkt van en aan geknaagd worden.

Toby was vandaag de hele dag huilerig en hangerig, had vanmiddag 38,9 koorts en zelfs met paracetamol op bleef hij maar zielig Ik ben eerder van mijn werk weggegaan om bij hem te kunnen zijn, en wat denk je? Ik trof een gezellig en supervrolijk mannetje! Hij miste zijn mama gewoon

En vanavond hadden we broccoli, voor het eerst dat hij er echt van gegeten heeft
En dat na het zeker 8x eerder aangeboden te hebben en hij er niks van moest hebben. Er is dus nog hoop!!!
.... met gevoel voor drama....
pi_80818279
Oef, waterpokken. Arme Oscar. Ik heb ze gehad toen ik de wandelvierdaagse zou lopen en ik was toen héél verdrietig.

Ivan slaapt gelukkig alweer. Vaak werkt het even bij hem blijven toch beter dan "controlled crying" heb ik gemerkt. Hij kwam moeilijk in slaap omdat hij kapot was; hij was al vanaf 3 uur 's middags wakker! Dat is ineens een hele omschakeling, want een maand geleden konden we hem met moeite 1,5 uur wakker houden tussen voedingen in. Nu zit hij op 2 slaapjes per dag.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80818581
Agos Oscar aan de pokkies. Hopelijk heeft ie er niet te veel last van inderdaad!
pi_80818876
Stiemie, wanneer gaan we nou met de honden wandelen!
pi_80819335
Uh welke honden? Ik heb helemaal geen hond

Maar je mag best eens met je hond(en) gezellig langskomen hoor
pi_80819606
Oscar met pokkies, hopelijk krijg je er niet al teveel last van meneertje!

Miss Sly, heeft Senna al zo lang haar dat je het moest knippen?! Iris heeft alleen van die "lokjes" bij haar oren die steeds alle kanten op sprieten, maar dat is denk ik een kwestie van geduld tot ze lang genoeg zijn dat het erachter blijft zitten. Verder is het een grasmatje van een cm ofzo .

Toby, fijn he als mama weer thuis is!

Mn grote baby heeft zo lekker zitten smikkelen aan tafel vanavond. Worteltjes, boontjes, aardappel het ging er allemaal even goed in en ze bleef maar doorladen .
pi_80821249
Volgens mij bedoel je Fruppel, Claudia.

Oscar waterpokken? Wat sneu BE! Lijkt hij er last van te hebben?

We waren vandaag de hele dag op stap met z'n drietjes. Echt heel gezellig. Eerst naar het ziekenhuis, inderdaad een zalfje gekregen. (De arts zei dat door gebrekkige hygiene, Lotte een ontsteking heeft gehad en het daardoor verkleefd is. Terwijl iedereen tegen mij zei (artsen dus) en ik op inet gelezen had dat het gewoon een onopgeloste verkleving is, zoals jongetjes een oningedaalde bal kunnen hebben Sowieso let ik echt wel op de hygiene van mijn baby ). Nouja, we hebben ruim een uur in de wachtkamer gezeten voor een gesprek van 5 minuutjes.
Daarna hebben we gegeten op een terrasje in het zonnetjes en Lotte had een kinderstoel, met allemaal lekker dingetjes op het blad (rijstwafel, komkommer, sla en 1 patatje, maar die gooide ze heel verontwaardigd op de grond ). Toen zijn we wezen shoppen en nu heb ik voor het eerst sinds 2 jaar weer kleren die ik echt met plezier aan kan trekken

Nu is ze supermoe, maar besloot om 20:00u wel genoeg geslapen te hebben Alsnog avondeten, nog even spelen, nog een keertje drinken en nu ligt ze weer. Hopelijk slaapt ze nu lekker de nacht door.

en sorry voor het enorme lief-dagboek-gehalte, maar ik vond het gewoon allemaal zo leuk, moest het even met iemand delen
Lotte!
Noah!
pi_80821457
Linda, wat heerlijk en oprecht fijn dat je zo genoten hebt van even "echt met zn 3tjes" !!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_80821492
Ja hallo, gaan jullie mijn list om Esmeetje te ontmoeten en Linde stiekem mee naar huis te nemen nu om zeep helpen.
pi_80821678
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
(De arts zei dat door gebrekkige hygiene, Lotte een ontsteking heeft gehad en het daardoor verkleefd is. Terwijl iedereen tegen mij zei (artsen dus) en ik op inet gelezen had dat het gewoon een onopgeloste verkleving is, zoals jongetjes een oningedaalde bal kunnen hebben Sowieso let ik echt wel op de hygiene van mijn baby ).
Welja, praat hij je gewoon een schuldgevoel aan. Daar kan ik me dus boos om maken.
quote:
en sorry voor het enorme lief-dagboek-gehalte, maar ik vond het gewoon allemaal zo leuk, moest het even met iemand delen
Heerlijke posting juist. En fijn dat jij weer kleren voor jezelf hebt waar je je prettig bij voelt. Ik wil er nog niet aan want ik-wil-gewoon-afvallen. Maarja.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:48:46 #17
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80821696
Esmee is lief En heeft geweldig haar Da's ook een goeie om mee te smokkelen Claudia
.... met gevoel voor drama....
pi_80821989
Gaan we baby's jatten hier? Dan wil ik Rienk
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80822018
Arme Oscar, waterpokken. Hopelijk ben je snel weer beter.

Toby, lekker gegeten en lekker geknuffeld met mama!

Iris ook al zo lekker aan het smikkelen.

En Linda, dat klinkt als een fijne dag!
Op die arts na, wat lekker tegenstrijdig weer. Maar goed, in ieder geval hebben jullie een zalfje ervoor.

Zo, die olijven zijn laxerend! Sowieso heeft Ko ineens een redelijk regelmatige stoelgang. Erg fijn.
Wat trouwens wel stom is, dat ik gewoon niet gewend ben aan poepen, dus als Ko bezig is en mij aankijkt met een rood hoofd, ik echt moet opletten dat ik niet keihard ga lachen.
Dat zou ik zeer onbeleefd vinden, maar het is zo'n grappig gezicht. Zo oers.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80822025
He geen grappen over het originele kapsel van mijn dochter he? Dat is toevallig helemaal trendy om voor hele lange lokken te hebben en achter een kale lig-plek

Linda wat fijn dat jullie zo'n heerlijke dag samen hebben gehad En wat een ongelovelijke $%#$ die arts zeg
pi_80822044
Claudia wat fijn dat Ivan in slaap gevallen is! Ik herken dat lange wakker zijn wel, maar Niels heeft eigenlijk meer slaap nodig dan hij dan wil nemen, ik kan hem wel in bed leggen maar hij gaat echt niet slapen. Zoals net, hij was wakker vanaf 16 uur en sliep pas weer om 20.30 uur, dan moet ik enorm veel moeite doen om hem tot rust te brengen en te laten slapen. Je merkt ook dat hij dan doodmoe is aan dat hij hyper wordt en om alles gaat schaterlachen terwijl hij dat normaal niet doet.

Oscar waterpokken, wat sneu, vooral onder zijn helmpje zal dat broeien en meer jeuken denk ik? Hopelijk heeft hij er niet zoveel last van
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Linda2205 het volgende:
Volgens mij bedoel je Fruppel, Claudia.

Oscar waterpokken? Wat sneu BE! Lijkt hij er last van te hebben?

We waren vandaag de hele dag op stap met z'n drietjes. Echt heel gezellig. Eerst naar het ziekenhuis, inderdaad een zalfje gekregen. (De arts zei dat door gebrekkige hygiene, Lotte een ontsteking heeft gehad en het daardoor verkleefd is. Terwijl iedereen tegen mij zei (artsen dus) en ik op inet gelezen had dat het gewoon een onopgeloste verkleving is, zoals jongetjes een oningedaalde bal kunnen hebben Sowieso let ik echt wel op de hygiene van mijn baby ). Nouja, we hebben ruim een uur in de wachtkamer gezeten voor een gesprek van 5 minuutjes.
Daarna hebben we gegeten op een terrasje in het zonnetjes en Lotte had een kinderstoel, met allemaal lekker dingetjes op het blad (rijstwafel, komkommer, sla en 1 patatje, maar die gooide ze heel verontwaardigd op de grond ). Toen zijn we wezen shoppen en nu heb ik voor het eerst sinds 2 jaar weer kleren die ik echt met plezier aan kan trekken

Nu is ze supermoe, maar besloot om 20:00u wel genoeg geslapen te hebben Alsnog avondeten, nog even spelen, nog een keertje drinken en nu ligt ze weer. Hopelijk slaapt ze nu lekker de nacht door.

Nou ja zeg, wat een onzin verkondigd die hork arts
Klinkt verder als een hele leuke dag met jullie drietjes En zulk soort posts zijn juist leuk
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80822218
Oja, ik vond je post ook heel fijn klinken, hoor Linda.

Enne, als we baby's gaan jatten, moet ik echt groter gaan wonen, want ik wil ze allemaal!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80822219
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Welja, praat hij je gewoon een schuldgevoel aan. Daar kan ik me dus boos om maken.
[..]

Heerlijke posting juist. En fijn dat jij weer kleren voor jezelf hebt waar je je prettig bij voelt. Ik wil er nog niet aan want ik-wil-gewoon-afvallen. Maarja.
ik ook, maar tot die tijd moet ik toch ook wat aan. En dan liever iets wat niet tot mn navel komt ivm mega-explosie-boobs en vetrol
Lotte!
Noah!
pi_80822411
En over die verkleving, ze zei dat als ik zo door zou blijven gaan ( ) het supersnel weer terug zou komen. Dus... het kwam trouwens omdat ik vochtige doekjes gebruik ipv water en wattenschijfjes. Echt, vochtige doekjes zijn echt de hel als je iedere Duitse arts/verloskundige/kraamverzorgster moet geloven.

Ben ik nou zo raar bezig? Gebruiken jullie vochtige doekjes of afgekoeld gekookt water en een wattenschijfje?
Lotte!
Noah!
pi_80822414
Hmm ik denk dat ik mijn kroost morgen maar extra goed in de gaten hou als Davinia, miss sly en Oeke langskomen. Zelf heb ik toevallig al een heule grote boodschappentas klaarliggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')