quote:
Dat. Eng mens.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou, heel eventjes dan ... totdat je bijna halverwege bent.
Maar in het verkeer onderscheid maken tussen allochtonen en blanken wel? Wat is de volgende stap, dat je snel even het rechterportier opengooit als je vlak langs een allochtoon rijdt die staat te wachten om over te steken?quote:
Nee dat is zonde voor mijn portier. En dat vind ik eigenlijk ook geen vergelijking.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar in het verkeer onderscheid maken tussen allochtonen en blanken wel? Wat is de volgende stap, dat je snel even het rechterportier opengooit als je vlak langs een allochtoon rijdt die staat te wachten om over te steken?
Dat wat jij eerder suggereerde is een stuk zieker.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar in het verkeer onderscheid maken tussen allochtonen en blanken wel? Wat is de volgende stap, dat je snel even het rechterportier opengooit als je vlak langs een allochtoon rijdt die staat te wachten om over te steken?
Nog zo'n sicko...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef IBAZ het volgende:
Ik stop voor jou.
Nou, heel eventjes dan ... totdat je bijna halverwege bent.
Dan geef ik alsnog gas.
Dat is waar.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:18 schreef IBAZ het volgende:
Sommige mensen verdienen het om doodgereden te worden.
(en dat het dan nog een halve dag duurt om dood te gaan).
Jij werkt bij McDonalds?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik kom daar niet voor in aanmerking. Ik zou een gemis voor de maatschappij zijn.
Pics?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik kom daar niet voor in aanmerking. Ik zou een gemis voor de maatschappij zijn.
Nee hoor. Ik heb een baan die hoger staat aangeschreven dan jij ooit zal bereiken.quote:
Het gaat er om of je een gemis bent voor de maatschappij waar wij in leven.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een baan die hoger staat aangeschreven dan jij ooit zal bereiken.
Hey hallo doe eens normaal tegen de TS ja!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je zulke lange armen hebt dat je al rijdend het rechterportier kan open doen dan heb je ook gewoon dat recht. Dan heeft iemand je die powers gegeven.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Bovenal: het is een kerelquote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey hallo doe eens normaal tegen de TS ja!![]()
Ze is uit 82 dus neukbaar!!
Zie je, ik ben niet de enige.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:17 schreef netflanders het volgende:
Valt me wel op dat mensen bijna altijd (blonde, blanke man) stoppen, maar minder voor een aziatische vriend van me stoppen.
Ik wacht tot ze op de helft zijn alvorens volgas weer te vertrekken, anders komen ze weg.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:07 schreef yvette1982 het volgende:
Het valt mij op dat ik meestal "onbewust" voor het zebrapad niet stop voor allochtonen, en voor blanken vaak wel. Zijn er meer fokkers die niet voor bepaalde groepen stoppen?
Dat zijn exemplaren uit 94 tegenwoordig alquote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey hallo doe eens normaal tegen de TS ja!![]()
Ze is uit 82 dus neukbaar!!
Nu je het zegt...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Bob-B het volgende:
TS valt op door haar topics welke getuigen van een bijzonder laag IQ en EQ
En daarom kick je het topic nog maar even?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Bob-B het volgende:
TS valt op door haar topics welke getuigen van een bijzonder laag IQ en EQ
Dat is waar. Ik heb ook meestal te weinig geduld voor die oude lui. Al stop ik wel sneller voor hun dan voor de eerder aangegeven groepen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Salatrel het volgende:
ik stop niet voor bejaarden die staan toch altijd eerst nog 5 minuten te twijfelen of ze echt wel naar de overkant willen. lopen ze toch door heb ik iig 100 punten!
In alles zit je er gewoon naast. Kan je nagaan wat een dombo jij bent.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:02 schreef Maarten.. het volgende:
TS heeft een kutbaan en geen vrienden, niemand wil haar man zijn door haar arrogantie... maak er maar een einde aan
Mocht je maar legaal voor mensen stoppen in de auto.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:30 schreef IHVK het volgende:
Ik stop voor iedereen zoals het hoort.
Vaak bedanken mensen je dan met een handgebaar, ook allochtonen.
QFTquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mocht je maar legaal voor mensen stoppen in de auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |