quote:
Dat. Eng mens.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou, heel eventjes dan ... totdat je bijna halverwege bent.
Maar in het verkeer onderscheid maken tussen allochtonen en blanken wel? Wat is de volgende stap, dat je snel even het rechterportier opengooit als je vlak langs een allochtoon rijdt die staat te wachten om over te steken?quote:
Nee dat is zonde voor mijn portier. En dat vind ik eigenlijk ook geen vergelijking.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar in het verkeer onderscheid maken tussen allochtonen en blanken wel? Wat is de volgende stap, dat je snel even het rechterportier opengooit als je vlak langs een allochtoon rijdt die staat te wachten om over te steken?
Dat wat jij eerder suggereerde is een stuk zieker.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar in het verkeer onderscheid maken tussen allochtonen en blanken wel? Wat is de volgende stap, dat je snel even het rechterportier opengooit als je vlak langs een allochtoon rijdt die staat te wachten om over te steken?
Nog zo'n sicko...quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef IBAZ het volgende:
Ik stop voor jou.
Nou, heel eventjes dan ... totdat je bijna halverwege bent.
Dan geef ik alsnog gas.
Dat is waar.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:18 schreef IBAZ het volgende:
Sommige mensen verdienen het om doodgereden te worden.
(en dat het dan nog een halve dag duurt om dood te gaan).
Jij werkt bij McDonalds?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik kom daar niet voor in aanmerking. Ik zou een gemis voor de maatschappij zijn.
Pics?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik kom daar niet voor in aanmerking. Ik zou een gemis voor de maatschappij zijn.
Nee hoor. Ik heb een baan die hoger staat aangeschreven dan jij ooit zal bereiken.quote:
Het gaat er om of je een gemis bent voor de maatschappij waar wij in leven.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:23 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb een baan die hoger staat aangeschreven dan jij ooit zal bereiken.
Hey hallo doe eens normaal tegen de TS ja!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je zulke lange armen hebt dat je al rijdend het rechterportier kan open doen dan heb je ook gewoon dat recht. Dan heeft iemand je die powers gegeven.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |