Stel dat ze niet was betrapt en jaren later merkte dat ze het had en ging bellen.quote:
Vergeet de poes niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stel dat ze niet was betrapt en jaren later merkte dat ze het had en ging bellen.
Ja ik heb een soa dus jij, je hond, je paard, je varken en alle andere dieren moet je laten checken.
Die brengen wij (werk) uit.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
El? Jij bent toch ook wel van The Doors?
Is dit wat voor je?
http://www.whenyourestrange.nl/
ik wprd vandaag overal boos om geloof ikquote:Op woensdag 28 april 2010 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je weet dat je opmerking raak is als het slachtoffer er boos om wordt.
Natuurlijk, dankje happy vencotjequote:
Good job. Ik moet alleen iemand zien te charteren die met me mee wil en het liefst ook iemand die ze kent.quote:
Ik? Nee niet zo.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:04 schreef vencodark het volgende:
El? Jij bent toch ook wel van The Doors?
Is dit wat voor je?
http://www.whenyourestrange.nl/
Jij ook gozah! geniet ervan!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:08 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga ervandoor! Fijne avond nog allemaal!![]()
Oh dacht dat ik je er weleens over gehoord heb. My badquote:Op woensdag 28 april 2010 17:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik? Nee niet zo.
Heb wel sympathie voor hippie, maar de muziek is niet zo mijn ding. Ben meer van de modernere muziek![]()
Een moderne hippie luistert trance en minimal techno![]()
Goeie aaf Ang3ll3tj3!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Dames & Heren, ik en mijn grijsblauwe -8 ogen gaan naar huis P:W
Buenas noches!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga ook maar weer afsluiten en richting casa.
Adios!quote:
Bijkbaar. Ik ga ook zo. Kaas halen en voetbal kijken.quote:
opschepperquote:Op woensdag 28 april 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga ook zo naar huis, ff wirelessrouter configgen (moet ook gebeuren) en dan in HD naar barca-inter kijken.
Nee hoor, ik heb gewoon spullen, dat krijg je als je een baan hebtquote:Op woensdag 28 april 2010 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
opschepperjij hebt ook echt zo;'n enorme E-penis he?
ik heb ook genoeg spullen, toevallig.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon spullen, dat krijg je als je een baan hebt.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
opschepperjij hebt ook echt zo;'n enorme E-penis he?
Well, stop lurking and start writing.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:26 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Ik nog lang niet, maar ik ben geen schrijver maar een lurker.
Overgehyped stel is het.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2236587/wesley-sneijder-jaloers.html
Ik mag die Wesley wel.![]()
Hup Barca!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga ook zo naar huis, ff wirelessrouter configgen (moet ook gebeuren) en dan in HD naar barca-inter kijken.
maar ze is toch ook vreemd gegaan met Wesley toen ze nog met Jan had? ja dan zou ik ook huiverig zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 17:36 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2236587/wesley-sneijder-jaloers.html
Ik mag die Wesley wel.![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ze is toch ook vreemd gegaan met Wesley toen ze nog met Jan had? ja dan zou ik ook huiverig zijn
Indd.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ze is toch ook vreemd gegaan met Wesley toen ze nog met Jan had? ja dan zou ik ook huiverig zijn
Je poes?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:54 schreef Murmeli het volgende:
avond!
bijna dan.
er meurt hier iets in mijn woonkamer, ik ga ff zoeken wat dat is
quote:
jaquote:
Wist niet dat jouw kat buiten kwam.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]een
dooie
muis
![]()
![]()
![]()
even de kamer ontsmet
weet ik meteen waarom Noes al de hele week zo wild was. en zo bij de bank liep te snuffelen. d'r zelfgevangen speeltje lag eronder![]()
kadootjesquote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]een
dooie
muis
![]()
![]()
![]()
even de kamer ontsmet
weet ik meteen waarom Noes al de hele week zo wild was. en zo bij de bank liep te snuffelen. d'r zelfgevangen speeltje lag eronder![]()
Dat zal wel stinken, vooral nu het warmer begint te worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]een
dooie
muis
![]()
![]()
![]()
even de kamer ontsmet
Dus dan maar weer op Fok.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja![]()
ik had eigenlijk een reunie van mn basisschool.. maar ik mag de deur niet uit
je mag wel naar die van mijquote:Op woensdag 28 april 2010 18:12 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dus dan maar weer op Fok.![]()
Best balen, reunie's komen niet vaak voor, ik wacht nog steeds op die van mij.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zullen ze wel denken. "Wie is dat nou weer"![]()
Ja ik was henk, ik zat naast jou weet je nog!
Deden een aantal vrienden van mij, die zagen ergens een verjaardag en gingen gewoon naar binnen. Net doen of je ze kent en je hebt gratis bier.quote:
Muizen kunnen ook naar binnen komen hoor. Grolle heeft er in een half jaar bij mij ook al twee gevangen, maar die legt ze als cadeau voor mijn bed neerquote:Op woensdag 28 april 2010 18:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wist niet dat jouw kat buiten kwam.
mja.... sorry Noes, maar het meurt te ergquote:Op woensdag 28 april 2010 18:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kadootjes
en jij gooit m weg en ontsmet de boel... ondankbaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |