Dat inderdaad. En ik wist toen al wel het verschil tussen mijn en me.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
*zucht* het is weer meivakantie hoor, echt de debiele pubers met namen als "gangstaboy en G-live" (ja met een V) stromen weer binnen....
Elke generatie zegt het over de nieuwe maar ik denk echt dat we verdoemd zijn, ik lulde nooit zo dom toen ik 16 was.
Dat kanquote:
Wat denk je zelf, dat ik niet weet wat ik gehad heb vroeger?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een lui oog? Dat had ik namelijk ook en dat heb ik nu nog als ik moe ben.
Ik ben er vroeger ook aan geopereerd en ik moest ook zo'n domme pleister op het oog.
Ach, domme kinderen waren er toen ook al. Maar echt massaal met je broek onder je reet lopen is toch ff wat andersquote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En ik wist toen al wel het verschil tussen mijn en me.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij gaan echt es een keer goed stappen, jongen.![]()
Weet je hoeveel contact je maakt met die dingen in?
Weet je wat het is? Bij een operatie in je buik, kunnen ze alles zo'n beetje terugstoppen en dan komt het wel goed. Je oog is zo delicaat, zo gevoelig en zo waardevol, dat wil ik niet riskeren.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Maar ik zou het zo weer doen als het moet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, dat ik niet weet wat ik gehad heb vroeger?
Nee, ik keek met 2 ogen hartstikke scheel, ik ben geopereerd en heb nooit pleisters gehad.
Gewoon minachtend lachen en je hoofd schudden.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, domme kinderen waren er toen ook al. Maar echt massaal met je broek onder je reet lopen is toch ff wat anders.
Ik snap best dat het een soort afzetten tegen de massa is, maar ik zou het niet doen met iets wat me de hele dag zo enorm zo irriteren.
je kan ze een jaar bewaren, in een lensdoosje, elke week de vloeistof verversen, maar dat is als lensdrager toch geen probleem, heb hier 4 flessen staanquote:Op woensdag 28 april 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus erg prijzig voor "eens een keertje".
Hoe bewaar je ze? En ververs je de vloeistof regelmatig? Schijnt wel te moeten.
Zat ik ook al aan te denken, een van mn vrienden lief aan kijken en gaan. Als ik mij het goed herinner waren ze het een tijdje geleden al van plan, dus dat is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
bij mij ook niet, en die het dichtst bij is, is niet met OV bereikbaar..
dus ik kijk een van mijn vriendinnetjes lief aan...of ze mee gaat, en dan pay ik de benzine
En hoe vaka doe je ze in een jaar in?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan ze een jaar bewaren, in een lensdoosje, elke week de vloeistof verversen, maar dat is als lensdrager toch geen probleem, heb hier 4 flessen staan
ja, doe ik ook, zeker als er hier op het werk zo'n gastje voorbij komtquote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gewoon minachtend lachen en je hoofd schudden.
The best you can do
Snap ikquote:Op woensdag 28 april 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Bij een operatie in je buik, kunnen ze alles zo'n beetje terugstoppen en dan komt het wel goed. Je oog is zo delicaat, zo gevoelig en zo waardevol, dat wil ik niet riskeren.
In 1992 had je Kris Kross met de broek omgekeerd aan. Dat heb ik nooit gezien bij iemand en ik had ook niet de behoefte om dat te doen. Misschien zijn die kutkinderen bang om buiten de kudde te vallen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, domme kinderen waren er toen ook al. Maar echt massaal met je broek onder je reet lopen is toch ff wat anders.
Ik snap best dat het een soort afzetten tegen de massa is, maar ik zou het niet doen met iets wat me de hele dag zo enorm zo irriteren.
Het klopt wel dat dat niet in alle gevallen kan, maar in veel wel. Mijn broertje had exact hetzelfde, die is ook geopereerd eraan, maar die heeft nog steeds een oogafwijking.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien noemde jij het anders. Ik wist namelijk niet dat je aan scheel zijn geopereerd kon worden.
Speciaal voor hem een kledingsvoorschrift verzinnen johquote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, doe ik ook, zeker als er hier op het werk zo'n gastje voorbij komt. De laatste keer ging ie zijn broek helemaal ophoog trekken etc, jochie werkte er net 1 dag
.
idd, je had wel debiele dingen, maar ik had niet echt het idee dat de mensen in mijn vriendenkring de behoefte hadden om uberhaupt iemand echt te imiteren eigenlijk..quote:Op woensdag 28 april 2010 16:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In 1992 had je Kris Kross met de broek omgekeerd aan. Dat heb ik nooit gezien bij iemand en ik had ook niet de behoefte om dat te doen. Misschien zijn die kutkinderen bang om buiten de kudde te vallen.
Zijn dat dat 365 draag-dagen.... of is dat echt maar 365 dagen goed en daarna weggooien ongeacht hoe vaka gedragen?quote:Kunnen gedurende 365 dagen gedragen worden , mits een goed onderhoud.
verschilt.. de bruine lenzen had ik een maand lang elke dag in en daarna af en toe een keer.. die witte heb ik 3 keer ingehad... de eerste keer naar een hardmetal feestje dat mn nichtje organiseerdequote:Op woensdag 28 april 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe vaka doe je ze in een jaar in?
Misschien lopen ze straks met een blote bast over straat, met plak tattoo's.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In 1992 had je Kris Kross met de broek omgekeerd aan. Dat heb ik nooit gezien bij iemand en ik had ook niet de behoefte om dat te doen. Misschien zijn die kutkinderen bang om buiten de kudde te vallen.
Ik zat op de MAVO maar wij waren een stuk minder debiel dan degenen die nu MAVO doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, je had wel debiele dingen, maar ik had niet echt het idee dat de mensen in mijn vriendenkring de behoefte hadden om uberhaupt iemand echt te imiteren eigenlijk..
Nou ging ik niet met mensen van VMBO oid om natuurlijk.
Ik op VMBO, maar wij waren normaler dan de HAVO en VWO luiquote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zat op de MAVO maar wij waren een stuk minder debiel dan degenen die nu MAVO doen.
Ik zat op vbo, het tuigklasje van de school. En ik weet zeker dat die klas slimmer was en normaler deed dan de niet tuigklasjes nu.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zat op de MAVO maar wij waren een stuk minder debiel dan degenen die nu MAVO doen.
Ik heb zowel op het gymnasium als op de MAVO gezeten, en ik merkte echt heel veel verschil in de mensen op verschillende niveau's.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
TOFFF! Dank je wel Ang3l!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, die geo-lenzen zijn wel tot -8
En goedkoper
http://www.q-lens.com/con(...)or-cm832-p-1321.html
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
Oke, geregeld. Ik mag morgenochtend op gesprek voor die Back-office functie.
Dat is ook niet meer dan logisch, maar als ik kijk hoe dom de jeugd tegenwoordig is, dan vraag ik me wel af hoe ons land er over een jaar of dertig uit gaat zien.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb zowel op het gymnasium als op de MAVO gezeten, en ik merkte echt heel veel verschil in de mensen op verschillende niveau's.
Tof! Succes!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
Hetzelfde.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer dan logisch, maar als ik kijk hoe dom de jeugd tegenwoordig is, dan vraag ik me wel af hoe ons land er over een jaar of dertig uit gaat zien.
succesquote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Kluts het volgende:
Dat bestond in jouw tijd ook heul nog niet, ouwequote:Op woensdag 28 april 2010 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, je had wel debiele dingen, maar ik had niet echt het idee dat de mensen in mijn vriendenkring de behoefte hadden om uberhaupt iemand echt te imiteren eigenlijk..
Nou ging ik niet met mensen van VMBO oid om natuurlijk.
Dat ze dat zeiden weet ik nog niet zo zeker. Kan me best voorstellen dat toen pctjes net kwamen de oudere garde die jongere niet meer zo dom vonden want van hun moesten ze leren om te gaan met computers.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hetzelfde.
Dit zeiden alle oudere generaties ook.
De generatiekloven worden alleen wel steeds groter op jongere leeftijden heb ik het idee. Iemand van 3 jaar jonger kan al een compleet andere generatie zijn.
Ben ik niet met je eens. Ik ga best veel om met de broertjes van mijn huisgenootje, die zijn 3 en 6 jaar jonger.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hetzelfde.
Dit zeiden alle oudere generaties ook.
De generatiekloven worden alleen wel steeds groter op jongere leeftijden heb ik het idee. Iemand van 3 jaar jonger kan al een compleet andere generatie zijn.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Kluts heeft binnenkort weer een vaste baan.
I know broekie-dat-mekkert-als-een-bejaardequote:Op woensdag 28 april 2010 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat bestond in jouw tijd ook heul nog niet, ouwe
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know broekie-dat-mekkert-als-een-bejaarde.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Damn
Dierenneukster bezorgt hond en baasje SOA
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Damn
je weet dat je opmerking raak is als het slachtoffer er boos om wordtquote:
FUCK ING HELLquote:Op woensdag 28 april 2010 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |