Je had gedacht dat ik het wel zou drinken?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:
Had ik niet achter jou gezocht.![]()
Maar handje dan
Je leek me er wel het type voor ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je had gedacht dat ik het wel zou drinken?
Dat valt best meequote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 1 goed en 1 slecht oog word je helemaal kniftig van man!
CP? Is dat een zwembad?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oeh.. zwembad
Ja, ook even regelen dat ik weer naar CP ga
inderdaad.. je went er aanquote:
Center Parcsquote:Op woensdag 28 april 2010 16:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
CP? Is dat een zwembad?![]()
Ik denk dat ik volgende week ga, maar eerst lekker luchtzwemmen.
Dat is het ergste.quote:
Das zo'n beetje 24/7 op het moment dusquote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
Ik heb geen bril of lenzen nodig gelukkig.
Vroegah als klein Klutsje keek ik zo scheel als een otter, gelukkig ben ik daaraan geopereerd en zie je het niet meer. Alleen als ik drank of drugs op op heb, dan ga ik met 1 oog een beetje loensen.
Nooit. Maar die harde plasser krijg ik alleen van jou.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Kreator het volgende:
Word je dat nou echt nooit zat, E_M? Zo op het laatst van een topic met een harde plasser f5'en en volspammen?.
Ook tijdens orgasmes.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Kluts het volgende:
Alleen als ik drank of drugs op op heb, dan ga ik met 1 oog een beetje loensen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Kreator het volgende:
Word je dat nou echt nooit zat, E_M? Zo op het laatst van een topic met een harde plasser f5'en en volspammen?.
Gaaf! Kleurlenzen zijnquote:
Helaas gaan die crazy lenzen etc vaka maar tot -5 of -6 en ik heb -8quote:
Vreemd, maar coolquote:
Sja, ach.. komt goedquote:
Oeh Center parcs, daar ben ik een tijd niet geweest! Dan doe je het gelijk goed.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Center Parcs![]()
Sja.. misschien kan je gelijk in een zwembad landen
Preventief ruimen dus?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
*zucht* het is weer meivakantie hoor, echt de debiele pubers met namen als "gangstaboy en G-live" (ja met een V) stromen weer binnen....
Elke generatie zegt het over de nieuwe maar ik denk echt dat we verdoemd zijn, ik lulde nooit zo dom toen ik 16 was.
Ik ken het probleem. Mijn partylenzen zijn -6 en ik heb -6,5 en -7. Dus autorijden is link met die dingen in.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas gaan die crazy lenzen etc vaka maar tot -5 of -6 en ik heb -8
I wish... echt, het is zo dramatisch qua niveau, geen woord goed gespeld en echt inhoud om te janken...quote:
Ganstaboy, en ondertussen wonen ze naast je in een rustige buurt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
*zucht* het is weer meivakantie hoor, echt de debiele pubers met namen als "gangstaboy en G-live" (ja met een V) stromen weer binnen....
Elke generatie zegt het over de nieuwe maar ik denk echt dat we verdoemd zijn, ik lulde nooit zo dom toen ik 16 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |