abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 08:51:30 #51
159966 lifeblind
pi_80831883
Gisteren voor 't eerst in een paar weken een ICC25 raid gedaan. Ging eigenlijk best wel lekker. Well Bryntroll verloren met rollen, maar ja, loop nu al een tijd met de Citadel Enforcer's Claymore rond en die bevalt ook wel tot op heden. Gelukkig was 't voor de andere persoon die er ook op rollde een grotere upgrade dan voor mij. Had ook nog een roll verloren op een necklace, die echter eigenlijk wel een grote upgrade voor me was (loop nu met Spiked Battleguard Choker rond nog steeds).Wel Skeleton Lord's Circle gewonnen! Van mn frost emblems ook nog de T10 paladin broek gekocht. Heb nu eindelijk de 2-set bonus van de T10 set (40% kans op cooldown reset van Divine Storm als je melee damage doet). Erg leuk als je veel moet AoE'en ben ik achter gekomen toen ik daarna een random instance deed
pi_80831940
Serieus. Sommige tanks zijn echt van de arrogante #*%&@. Gisteren kwamen ik en m'n vriendin in een Old Kingdom groepje en het zag ernaar uit dat iedereen daar wel wat gear kon gebruiken. Toen m'n vriendin vroeg of we alle bosses konden doen omdat iedereen wel gear nodig heeft, begon te tank te zeiken van 'Nee, geen zin in. In de tijd dat we die 2 extra bosses gedaan hebben, had ik allang in een andere groep kunnen zitten. TANK INSTANT QUEUE FTW!!'.

Walgelijk Dat soort mensen.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 09:08:50 #53
159966 lifeblind
pi_80832166
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef Metonae het volgende:
Serieus. Sommige tanks zijn echt van de arrogante #*%&@. Gisteren kwamen ik en m'n vriendin in een Old Kingdom groepje en het zag ernaar uit dat iedereen daar wel wat gear kon gebruiken. Toen m'n vriendin vroeg of we alle bosses konden doen omdat iedereen wel gear nodig heeft, begon te tank te zeiken van 'Nee, geen zin in. In de tijd dat we die 2 extra bosses gedaan hebben, had ik allang in een andere groep kunnen zitten. TANK INSTANT QUEUE FTW!!'.

Walgelijk Dat soort mensen.
Daarom neem ik tegenwoordig als ik wat randoms ga doen altijd mn tank gear mee
pi_80832423
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef Metonae het volgende:
Serieus. Sommige tanks zijn echt van de arrogante #*%&@. Gisteren kwamen ik en m'n vriendin in een Old Kingdom groepje en het zag ernaar uit dat iedereen daar wel wat gear kon gebruiken. Toen m'n vriendin vroeg of we alle bosses konden doen omdat iedereen wel gear nodig heeft, begon te tank te zeiken van 'Nee, geen zin in. In de tijd dat we die 2 extra bosses gedaan hebben, had ik allang in een andere groep kunnen zitten. TANK INSTANT QUEUE FTW!!'.

Walgelijk Dat soort mensen.
Daarom tank ik zelf dus altijd. En als de groep (plus healer) echt dikke bagger is dan ga ik gewoon AFK midden in de instance en ff iets anders doen, wachtend totdat ze me kicken. Hell no dat ik zelf ga leaven met die 30 minute deserter.
  donderdag 29 april 2010 @ 09:26:54 #55
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80832519
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef Metonae het volgende:
Serieus. Sommige tanks zijn echt van de arrogante #*%&@. Gisteren kwamen ik en m'n vriendin in een Old Kingdom groepje en het zag ernaar uit dat iedereen daar wel wat gear kon gebruiken. Toen m'n vriendin vroeg of we alle bosses konden doen omdat iedereen wel gear nodig heeft, begon te tank te zeiken van 'Nee, geen zin in. In de tijd dat we die 2 extra bosses gedaan hebben, had ik allang in een andere groep kunnen zitten. TANK INSTANT QUEUE FTW!!'.

Walgelijk Dat soort mensen.
Dat kan wel zijn, maar ik doe dit ook. En wel om de volgende redenen.

1: de mentaliteit van de lfd pug is: snel snel snel. Daar pas ik me op aan..
2: met een paar uitzonderingen daargelaten hebben weinig mensen nog gear/emblems nodig, en meestal beland ik in pugs waar de mensen alleen voor de frosties gaan.
3: nog zon leuke mentaliteit. Niemand is iemand iets verschuldigd, dus gewoon snel erdoorheen zodat je er van af bent. "You're not from my realm so why would i care? "

Ik ben gelvld en gegeared door random's als tank, en na de nodige hoeveelheden shit, ben ik niet geneigd mensen te helpen. Als dat mij arrogant maakt, so be it. i dont care.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80832538
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef jagga het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar ik doe dit ook. En wel om de volgende redenen.

1: de mentaliteit van de lfd pug is: snel snel snel. Daar pas ik me op aan..
2: met een paar uitzonderingen daargelaten hebben weinig mensen nog gear/emblems nodig, en meestal beland ik in pugs waar de mensen alleen voor de frosties gaan.
3: nog zon leuke mentaliteit. Niemand is iemand iets verschuldigd, dus gewoon snel erdoorheen zodat je er van af bent. "You're not from my realm so why would i care? "

Ik ben gelvld en gegeared door random's als tank, en na de nodige hoeveelheden shit, ben ik niet geneigd mensen te helpen. Als dat mij arrogant maakt, so be it. i dont care.
Kwestie van aanpassen aan de rest.
pi_80832614
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:22 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Daarom tank ik zelf dus altijd. En als de groep (plus healer) echt dikke bagger is dan ga ik gewoon AFK midden in de instance en ff iets anders doen, wachtend totdat ze me kicken. Hell no dat ik zelf ga leaven met die 30 minute deserter.
En toen had hij het gore lef ook nog om z'n Recount te linken. Meneer de tank stond bovenaan Is ook niet zo moeilijk als je de beste gear in de groep hebt (Ook al had hij zelf ook nog maar 4k GS ofzo) en lekker consecration kan spammen. En maar klagen, en maar klagen dat we zuigen en schijt gear hebben. Waar komt dat 'god syndrome' toch vandaan? >< 80% van de wow spelers denkt tegenwoordig dat we bij het dingen van 80 gelijk een setje T10 in de mailbox krijgen. Want zo goed moeten we maar zijn na 1 dag 80 te zijn.
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef jagga het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar ik doe dit ook. En wel om de volgende redenen.

1: de mentaliteit van de lfd pug is: snel snel snel. Daar pas ik me op aan..
2: met een paar uitzonderingen daargelaten hebben weinig mensen nog gear/emblems nodig, en meestal beland ik in pugs waar de mensen alleen voor de frosties gaan.
3: nog zon leuke mentaliteit. Niemand is iemand iets verschuldigd, dus gewoon snel erdoorheen zodat je er van af bent. "You're not from my realm so why would i care? "

Ik ben gelvld en gegeared door random's als tank, en na de nodige hoeveelheden shit, ben ik niet geneigd mensen te helpen. Als dat mij arrogant maakt, so be it. i dont care.
Prima als je snel door een dungeon wil hoor. Maar deze groep had gewoon met zn allen nog emblems nodig. Waarom zou je dan niet als groep 5 minuten extra in een dungeon steken om 2 emblems erbij te krijgen? Je helpt jezelf en je groepsgenoten ermee.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 29 april 2010 @ 09:34:20 #58
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_80832689
Ben nu met een paladin tank bezig in random heroics, maar het maakt mij niet of ik het nu snel doe of alle bosses kill. Heb de emblems nodig dus het liefst kill ik alle bosses, maar als mensen het snel willen doen no hard feelings, instant queue ftw.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_80832798
Het liefst run ik ze ook snel-snel-snel. Ben eens in 1 mega toffe pug gekomen met een healer die gewoon de halve instance vooruit liep alles te pullen (ik was tank dus). Iedereen had ook goeie gear (5k gs was hip toendertijd).

Nog nooit zo'n lol gehad met dingen oppakken en aggro houden, terwijl de rest alles neermaaide met AoE; ik had daadwerkelijk iets te doen in die random heroic. Menig tank zou zoiets hebben van 'you pull it, you tank it', maar dit schoot gewoon lekker op. Plus hij hield ons allemaal in leven. Gundrak was dat, volgens mij.
  donderdag 29 april 2010 @ 09:45:33 #60
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80832976
Het begint vaak al als ik Hi zeg bij binnenkomst.
9 van de 10 keer krijg je niet eens hey of Hi terug.

Ik wacht tot de buffs er zijn en dan charge ik erin. Dan moet je niet ineens halverwege liggen zeiken dat ik bijv een boss skip.

Wel onbeschoft zijn, crap dps doen, en toch verlangen dat ik meer tijd spendeer om die dat ene badgje te krijgen ?

echt niet. Als er vriendelijk gevraagd word, doe ik het wel. Maar vaak word het niet vriendelijk gevraagd.
dat is het hele punt
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Redactie Frontpage donderdag 29 april 2010 @ 09:49:18 #61
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80833056
Ik ben blij dat een irl vriend vaak tankt, hebben we dat gezeik tenminste niet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 09:49:49 #62
159966 lifeblind
pi_80833067
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Metonae het volgende:

[..]

En toen had hij het gore lef ook nog om z'n Recount te linken. Meneer de tank stond bovenaan Is ook niet zo moeilijk als je de beste gear in de groep hebt (Ook al had hij zelf ook nog maar 4k GS ofzo) en lekker consecration kan spammen. En maar klagen, en maar klagen dat we zuigen en schijt gear hebben. Waar komt dat 'god syndrome' toch vandaan? >< 80% van de wow spelers denkt tegenwoordig dat we bij het dingen van 80 gelijk een setje T10 in de mailbox krijgen. Want zo goed moeten we maar zijn na 1 dag 80 te zijn.

Toen ik op m'n paladin net 80 gedinged was (en dan gewoon echt een half uur!), stond ik een beetje in Dalaran bij Eventide niks te doen en met wat guildies toendertijd te praten. Wordt ik aangesproken door iemand, die vraagt of ik met hem HC's wil gaan doen. Ik /w terug dat ik nog maar net 80 ben, en mn gear nog niet echt zo geweldig is (ik kon met de gear die ik toen aanhad sowieso geen HC's doen). Inspect ie me, en ik krijg me daar toch een scheldkannonade over me heen dat ik nog geen lvl 80 gear aan had
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 09:51:41 #63
159966 lifeblind
pi_80833109
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:45 schreef jagga het volgende:
Het begint vaak al als ik Hi zeg bij binnenkomst.
9 van de 10 keer krijg je niet eens hey of Hi terug.

Ik wacht tot de buffs er zijn en dan charge ik erin. Dan moet je niet ineens halverwege liggen zeiken dat ik bijv een boss skip.

Wel onbeschoft zijn, crap dps doen, en toch verlangen dat ik meer tijd spendeer om die dat ene badgje te krijgen ?

echt niet. Als er vriendelijk gevraagd word, doe ik het wel. Maar vaak word het niet vriendelijk gevraagd.
dat is het hele punt
Waar ik wel een hekel aan heb: tanks die meteen op de eerste group mobs afstormen als de helft van de party nog niet eens in de instance zit, en nog niemand gebuffed is! Okee, 5 minuten wachten en 5 keer "ready?!" is ook overdreven, maar even een half minuutje wachten tot iedereen zn buffs heeft is wel zo handig
pi_80833110
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:45 schreef jagga het volgende:
Het begint vaak al als ik Hi zeg bij binnenkomst.
9 van de 10 keer krijg je niet eens hey of Hi terug.

Ik wacht tot de buffs er zijn en dan charge ik erin. Dan moet je niet ineens halverwege liggen zeiken dat ik bijv een boss skip.

Wel onbeschoft zijn, crap dps doen, en toch verlangen dat ik meer tijd spendeer om die dat ene badgje te krijgen ?

echt niet. Als er vriendelijk gevraagd word, doe ik het wel. Maar vaak word het niet vriendelijk gevraagd.
dat is het hele punt
Het werd dan ook vriendelijk gevraagd of we die 2 bosses nog even konden doen, maar daar had de tank geen zin in. Wel verwachten dat je geholpen word door 3 dps en een healer zodat je je 2 frost emblems kan krijgen, maar iets terugdoen (al zijn het maar 2 triumph emblems) zit er niet meer in tegenwoordig.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 29 april 2010 @ 09:54:26 #65
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80833169
gisteren trouwens 200g verdient met weddenschapjes ingame

25 man icc, ik mocht op saurfang rotface en festergut dpsen.

Een shammy uit de guild zei dat ik vast niet goed was in dps(hij had me alleen meegemaakt als tank)

Toen ik vroeg of hij er om wilde wedden, zei hij ja

de weddenschap was op minstens 2 van de 3 bosses boven hem staan in dmg done en dps.

whehe, 200g voor beetje dpsen rijker
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80834337
Joa randoms tank ik ook altijd, en het liefst skip ik alles wat mogelijk is. ECHTER ben ik "meestal " zo social om te vragen of sommige mensen de kill wel nodig hebben, zijn 2 ervoor om door te gaan 2 tegen jammr dan, dan gaan we door.

Trouwens is hier ook nog een holy pally die Dreamwalker 25 (HC) wel weekelijks killed ?
Ik heb namelijk een vaag probleem waar ik al tijden mee rondloop namelijk:
Mijn Beacon verdwijnt van Dreamwalker zodra ik 1 cast heb gedaan.
Hierdoor verlies ik Heel veel healing aangezien ik anders nog eens de 10%+ healing van mijn glyph erbij kon krijgen wat Enorm is op dat gevecht.

(niet dat ie moeilijk is, maar vind het zonde, aangezien het gewoon veel verlies is.)

we gaan meestal met 3 erin: 1 resto shammy 2 holy pallys.
We eindigen meestal met zijn 3je rond de 20-26k hps.
Jeweet!
pi_80834907
Gisteren momentje van de dag. potje Arathi Basin. Ik als dk met een healer achter mij. Voor de ingang van het vijandelijk kamp op de heuvel. Ik pop m'n army. 4horde naar buiten. 1min later, 4horde plat, healer en ik leven nog.
pi_80835868
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef Metonae het volgende:

En toen had hij het gore lef ook nog om z'n Recount te linken. Meneer de tank stond bovenaan Is ook niet zo moeilijk als je de beste gear in de groep hebt (Ook al had hij zelf ook nog maar 4k GS ofzo) en lekker consecration kan spammen. En maar klagen, en maar klagen dat we zuigen en schijt gear hebben. Waar komt dat 'god syndrome' toch vandaan? >< 80% van de wow spelers denkt tegenwoordig dat we bij het dingen van 80 gelijk een setje T10 in de mailbox krijgen. Want zo goed moeten we maar zijn na 1 dag 80 te zijn.
Mijn vriend is soms tegenovergesteld irritant Gaat ie allemaal projectjes zien in low geared level 80's
Hij vindt het gewoon leuk om onbekende mensen te helpen met idiote achievements en de beste heroic dungeongear. En dus ben ik vaak langer in lfg dan de bedoeling was want ik moet natuurlijk ook mee als healer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80835954
om in te haken op het verhaal van heroics enzo. gisteren deed ik me daily voor 2 frost badges. ik ben ret/holy en beide gear pieces zijn prima. allemaal icc25m or icc10 gear. ik queue als healer omdat dat dat sneller gaat. ik kwam in nexus terecht..tank was redelijk geared, de dps een stuk minder. uiteindelijk ben ik gewoon ret gegaan en heb daarmee gehealed vanaf de 1e boss en het ging prima.

ik deed alsnog 50% van de dmg done toen ik dps ging. en de anderen vonden het prima omdat alles neerging en nog eens lekker snel ook. ga ik misschien wel vaker doen
pi_80836132
Ik ga ook geen moeite doen om noobs te boosten met 3000 gearscore omdat ze 2 extra emblems nodig hebben. En ja, dat is het voordeel als je een tank bent.
pi_80836284
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:21 schreef dikke_donder het volgende:
om in te haken op het verhaal van heroics enzo. gisteren deed ik me daily voor 2 frost badges. ik ben ret/holy en beide gear pieces zijn prima. allemaal icc25m or icc10 gear. ik queue als healer omdat dat dat sneller gaat. ik kwam in nexus terecht..tank was redelijk geared, de dps een stuk minder. uiteindelijk ben ik gewoon ret gegaan en heb daarmee gehealed vanaf de 1e boss en het ging prima.

ik deed alsnog 50% van de dmg done toen ik dps ging. en de anderen vonden het prima omdat alles neerging en nog eens lekker snel ook. ga ik misschien wel vaker doen
Je moet als je zo geared bent zorgen voor een healer uit de guild en dan als Ret "tank" met Rightious fury aan werkt geweldig als we eens snel moeten zijn. (zelfs met arms/fury warrior )

Wij doen dat dan wel meestal als we met 3 of 4 van de guild ff snel daily doen, Hopla mijn god "tank" met 10k overall dps omdat ie gewoon blijft pulle xD . Krijg je tenminste ook wat te doen in een Hc als healer want tering dat is toch behoorlijk saai.
Sacred Shield FoL > herhaal om de 5minuten ofzo en klaar ;P
Jeweet!
pi_80836390
Ik dps meestal als healer tenzij ik door heb dat de tank het niet trekt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 29 april 2010 @ 11:41:20 #73
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_80836677
krijgen jullie als tanks geen shit over je heen als je in dps gear tankt?

Laats een keer geprobeerd, had nog 535 def, en de rest dps spul aan getrokken in Fury spec.

Kreeg ik toch een gemauw aan mijn kop, over dat ik een shield aan moest, was een noob tank enz enz.

Doe ik ook niet meer
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_80836856
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:31 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Je moet als je zo geared bent zorgen voor een healer uit de guild en dan als Ret "tank" met Rightious fury aan werkt geweldig als we eens snel moeten zijn. (zelfs met arms/fury warrior )

Wij doen dat dan wel meestal als we met 3 of 4 van de guild ff snel daily doen, Hopla mijn god "tank" met 10k overall dps omdat ie gewoon blijft pulle xD . Krijg je tenminste ook wat te doen in een Hc als healer want tering dat is toch behoorlijk saai.
Sacred Shield FoL > herhaal om de 5minuten ofzo en klaar ;P
mja, ik probeer altijd snel in een hc te komen. als de tank slecht geared is, dan ga ik wel tanken met RF aan. mits het een goeie healer is. ret is best OP in heroics nu.. ze kunnen met goeie aanhang alles doen daar.
pi_80837034
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef jagga het volgende:
krijgen jullie als tanks geen shit over je heen als je in dps gear tankt?

Laats een keer geprobeerd, had nog 535 def, en de rest dps spul aan getrokken in Fury spec.

Kreeg ik toch een gemauw aan mijn kop, over dat ik een shield aan moest, was een noob tank enz enz.

Doe ik ook niet meer
Geen idee heb er persoonlijk voor gekozen om NOOIT meer Ret te gaan, en aangezien Holy me mainspec is en tank me OS zou ik niet weten wat voor gezeur je zou krijgen als je in dps gear tanked .

Kan natuurlijk wel proberen Half in Holy Half in tank en dan healer + tank proberen te spelen hahaha.

Nja tijdje geleden wel zoongeveer gehad in PoS Hc echt de meest crappy healer die bij iedere pull dood ging.
conclusie op Ick, iedereen dood op een warrior + ik na. heb volgens mij al me CD's 2x gebruikt en maar kiten rennen heale kiten rennen heale, hebben we 60% van de boss met ons 2je gedaan lol, daarna healer uit gescholden dat ie wat meer als alleen Rejuv moest gebruiken en ook andere mensen moest healen dan alleen de tank 1x per uur een Rejuv te gooien. Maar mocht niet baten dus KICK en andere healer
Jeweet!
pi_80837217
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef jagga het volgende:
krijgen jullie als tanks geen shit over je heen als je in dps gear tankt?

Laats een keer geprobeerd, had nog 535 def, en de rest dps spul aan getrokken in Fury spec.

Kreeg ik toch een gemauw aan mijn kop, over dat ik een shield aan moest, was een noob tank enz enz.

Doe ik ook niet meer
als ze GS addon gebruiken dan zien ze mij met iets van 6k. dan denken ze dat ik LK zelf kan solo'en :p
pi_80840475
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:51 schreef Metonae het volgende:

[..]

Het werd dan ook vriendelijk gevraagd of we die 2 bosses nog even konden doen, maar daar had de tank geen zin in. Wel verwachten dat je geholpen word door 3 dps en een healer zodat je je 2 frost emblems kan krijgen, maar iets terugdoen (al zijn het maar 2 triumph emblems) zit er niet meer in tegenwoordig.
Euh, nee, andersom. Jullie mogen blij zijn dat hij voor jullie kon tanken, anders kon je nog 20 minuten extra wachten op een queue. Hetzelfde met healers.

DPS is er in overvloed, tanks en healers niet. Maar 9 van de 10 keer kom ik erin als tank ipv healer. Iets met chronisch tekort.
pi_80840551
quote:
Op donderdag 29 april 2010 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik dps meestal als healer tenzij ik door heb dat de tank het niet trekt
Als ik niet tank op m'n druid dan ga ik als healer in mijn offensieve Resto PvP spec (24/0/47). Healer gear aan, paar hotjes op de tank en raggen maar
pi_80841138
Ik heb dus een hekel aan tanks die zo arrogant gaan doen. Zo van "Je moet blij zijn dat je een tank hebt, vind je me kut, ga dan maar weer een half uur in de queue". Sinds ze zogenaamd onmisbaar zijn hebben de meeste tanks een enorm ego gekregen .
pi_80841696
ja ga ook vaak met de resto druid gewoon mee dpsen.. hurricane enzo... kom je ook tot 1500 dps als healer.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_80841760
Mjah, als ik een paladin of warrior tank heb met rond de 50k hp, dan spec ik gewoon balance, rejuvenation is genoeg dan.
pi_80841779
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb dus een hekel aan tanks die zo arrogant gaan doen. Zo van "Je moet blij zijn dat je een tank hebt, vind je me kut, ga dan maar weer een half uur in de queue". Sinds ze zogenaamd onmisbaar zijn hebben de meeste tanks een enorm ego gekregen .
Dat pak ik slimmer aan als ik random daily als tank doe. Mensen die opeens beginnen aan te vallen voor ik aanval en dan zeuren OMG keep aggro. antwoord: if u let ME do the pulling there wont be any problem though if I run left and pull 3 groups and u just need to go right and attack that group then u go tank.

En dan heb je nog mensen die niet weten wat ze moeten doen.. als dan een guildy healer erbij is laten we ze gewoon doodgaan ook al weten we dat we ze kunnen redden .

Als laatst nog die 0ops factors, zoals een shammy die bij ToTc5 HC na eerste boss totems laat staan je je alle 3 de packs bij elkaar moet pakken en hopen dat mensen opletten en de Healing fonteintjes nuken of zo zwaar dpsen dat, dat niet eens nodig is.
Jeweet!
pi_80842586
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb dus een hekel aan tanks die zo arrogant gaan doen. Zo van "Je moet blij zijn dat je een tank hebt, vind je me kut, ga dan maar weer een half uur in de queue". Sinds ze zogenaamd onmisbaar zijn hebben de meeste tanks een enorm ego gekregen .
Als je al een groep hebt en de tank gaat weg (of je kicked the soab), duurt het een hele minuut voordat je een nieuwe hebt
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  donderdag 29 april 2010 @ 14:46:32 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_80843030
Healen als shadowpriest was soms nog wel eens geinig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_80844643
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:53 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren momentje van de dag. potje Arathi Basin. Ik als dk met een healer achter mij. Voor de ingang van het vijandelijk kamp op de heuvel. Ik pop m'n army. 4horde naar buiten. 1min later, 4horde plat, healer en ik leven nog.
Zo speciaal is dat niet hoor als zij geen healer hadden
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80846610
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef jagga het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar ik doe dit ook. En wel om de volgende redenen.

1: de mentaliteit van de lfd pug is: snel snel snel. Daar pas ik me op aan..
2: met een paar uitzonderingen daargelaten hebben weinig mensen nog gear/emblems nodig, en meestal beland ik in pugs waar de mensen alleen voor de frosties gaan.
3: nog zon leuke mentaliteit. Niemand is iemand iets verschuldigd, dus gewoon snel erdoorheen zodat je er van af bent. "You're not from my realm so why would i care? "

Ik ben gelvld en gegeared door random's als tank, en na de nodige hoeveelheden shit, ben ik niet geneigd mensen te helpen. Als dat mij arrogant maakt, so be it. i dont care.
Joh,die paar extra bosses, hoe lang duurt dat nou eigenlijk. 10 minuten ofzo. Ik speel niet meer, maar als mensen erom vroegen deed ik ze gewoon. Zo lang ze er normaal om vragen dan he.
pi_80848218
quote:
Op donderdag 29 april 2010 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Joh,die paar extra bosses, hoe lang duurt dat nou eigenlijk. 10 minuten ofzo. Ik speel niet meer, maar als mensen erom vroegen deed ik ze gewoon. Zo lang ze er normaal om vragen dan he.
Dus als ik je zou vragen om een deegroller in je poepertje te stoppen zou je het ook doen?
pi_80848953
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:00 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dus als ik je zou vragen om een deegroller in je poepertje te stoppen zou je het ook doen?
Aardige mensen, hoe gaan we ermee om.
~Sire

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80849034
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:24 schreef Metonae het volgende:

[..]

Aardige mensen, hoe gaan we ermee om.
~Sire



Successful Wyrihaximus is successful.

* weg rent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80849158
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:26 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Successful Wyrihaximus is successful.

* weg rent
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest nog lachen ook. Snapte em nie totdat ik de spoiler las Nu voel ik me dom
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80849219
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:30 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik moest nog lachen ook. Snapte em nie totdat ik de spoiler las Nu voel ik me dom
wehehe n00b 0wn3d lololol

/point
/laugh

*cough*
  donderdag 29 april 2010 @ 17:33:57 #92
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80849272
Khoef niet te tanken in dps gear. Mijn dps is alsnog rond de 3 a 4k. En ik doe ook geen extra badges runs om eerlijk te zijn. Meestal heb ik niet veel tijd, en tja... als tank heb je mazzel. Instant group, je bepaald the speed, en welke bosses. Had je maar een tank moeten rollen imho. Trouwens voor de twee extra badges... gimme a break.

Overigens wil ik altijd mensen helpen met welke gear, nieuwe gems or whatever, maar ik ga niet 10 minuten a een kwartier extra tijd besteden zodat andere 2 badges meer krijgen.
pi_80849310
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:32 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

wehehe n00b 0wn3d lololol

/point
/laugh

*cough*
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80849461
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef Metonae het volgende:

[..]

/pat
/soothe
/bigfatbearhug

pi_80849509
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

/pat
/soothe
/bigfatbearhug


Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_80849636
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
Had je maar een tank moeten rollen imho. .
Juist ja. Die arrogantie dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80851750
quote:
Op donderdag 29 april 2010 17:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Juist ja. Die arrogantie dus.
Dat is geen arrogantie. Dat is wat er nou eenmaal bij komt kijken als je een tank rollt. De tank bepaald de pulls, bepaald de snelheid, en de rest van de groep is afhanelijk van wat hij of zij doet. En hij maakt dus ook de beslissing over wat er wel en niet gepulled wordt.

Als een dps voor mij een mob pullt laat ik direct mijn keyboard los. Als hij mobs uit de volgende kamer al wilt pullen idem dito. Als je zo'n haast hebt of zo graag wilt pullen, had je maar een tank moeten worden en moet je niet zo FUCKING irritant doen met achterlijke pulls. Zeker als ze dat bij mij flikken omdat ik altijd al hele kamers bij elkaar sprokkel.

Het leukste is nog dat als we een random joinen, dat er dan een dps DIRECT al zegt: 'Gogogo' of 'Speedrun gogo'.
  donderdag 29 april 2010 @ 19:10:12 #98
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80851762
Tja wat wil je dan? Tanken is ook niet altijd even tof en leuk.Bovendien is er een shortage dus er zal wel iets mankeren aan ons tanks.
pi_80852205


Blijft leuk, random DKs wat gold geven voor Path of Frost na ToC Twins.
pi_80852704
Ik geef jou 10g als je eens wat aan die lelijke UI doet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')