heb niet gezegd dat hij nooit gewassen wordtquote:Op woensdag 28 april 2010 10:17 schreef AnneLo het volgende:
[..]
![]()
Hoezo weet jij dat die badjas nooit uitgewassen wordt dan, zoals jij zegt??
Ze zullen sowieso wel doorgaan tot Debby en Nicolas getrouwd zijn. Anders kan Debby haar mooie witte kleed niet betalenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Starlie het volgende:
Volgende week krijgt Carmen in de nieuwste afleveringen haar facelift! Ze ging voor een ooglift maar in het voorstukje zat heel haar gezicht ingepakt met een soort pleisterverband, ze leek een beetje op Hannibal... we schrokken ons rot![]()
Ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan met de Pfaffs... dacht namelijk dat het niet lang meer ging duren en dat dit ongeveer het laatste seizoen is. Begin me in het nieuwe seizoen steeds meer aan Kelly haar nep gedrag te irriteren... Het is ook net of ze zichzelf echt helemaal geweldig vind!
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Noek het volgende:
Die foto van Debby in de OP. Amai! Alhoewel Kelly er ook niet plezant uitziet. Die fotograaf heeft ook nog werk?
Ja precies zat ik ook al aan te denken, en dat is dan ook wel een eventuele mooie afslutierquote:Op woensdag 28 april 2010 14:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso wel doorgaan tot Debby en Nicolas getrouwd zijn. Anders kan Debby haar mooie witte kleed niet betalen
"Het nieuwe seizoen" zijn dat de vrijdagavond afleveringen of zijn er nog nieuwere op VTM?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan met de Pfaffs... dacht namelijk dat het niet lang meer ging duren en dat dit ongeveer het laatste seizoen is. Begin me in het nieuwe seizoen steeds meer aan Kelly haar nep gedrag te irriteren... Het is ook net of ze zichzelf echt helemaal geweldig vind!
Het nieuwe seizoen op de vrijdagavond is hetzelfde seizoen als waar ik het over heb, alleen lopen ze op VTM denk ik een aflevering of 3 voor...quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef lily het volgende:
[..]
"Het nieuwe seizoen" zijn dat de vrijdagavond afleveringen of zijn er nog nieuwere op VTM?
ach, ik blijf wel kijken hoor
kijken hoe Bruce, Keano en Shania gaan puberen
ja moest je er ook om jankenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Mirjam30 het volgende:
Oh, we kunnen Lyndsey's mooie jurk nu al bewonderen!
tot dat ze genoeg geld hebben op masaal op 1 of ander zonnig eiland in rehab kunnen gaanquote:Ben benieuwd hoelang ze nog doorgaan met de Pfaffs... dacht namelijk dat het niet lang meer ging duren en dat dit ongeveer het laatste seizoen is. Begin me in het nieuwe seizoen steeds meer aan Kelly haar nep gedrag te irriteren... Het is ook net of ze zichzelf echt helemaal geweldig vind!
Maak daar maar rond 23.00 uur van en dan mag je nog hopen dat X-Factor niet uitloopt ookquote:Op woensdag 28 april 2010 13:43 schreef JaneDoe het volgende:
-knip-
Elke werkdag op RTL7 rond de klok van 19:50 uur
En elke vrijdagavond nieuwe afleveringen op RTL4 rond 22:30 uur
das een goeie, gelijk even aanpassenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Maak daar maar rond 23.00 uur van en dan mag je nog hopen dat X-Factor niet uitloopt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |